Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik ook nog een tip: ga niet naar Helsinki. Da's een soort Eindhoven.
Heee ik ben oorspronkelijk een Eindhovenaar hoor Maar ik snap de antitip wel hoor Zat jij toen ook in Helsinki of een andere stad in Finland?
Advertentie
Oud 11-12-2010, 15:27
Verwijderd
Oslo is ook best lelijk. Maar ik zou sowieso niet naar 't Noorden gaan, nu. Florence is prima plan
Oud 11-12-2010, 15:27
Verwijderd
Ik ga toch nog in een 'nieuwe' galajurk naar m'n gala donderdag hij heeft alleen een flink decolleté en ik twijfel nog een beetje of ik het vind kunnen.
Oud 11-12-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ga toch nog in een 'nieuwe' galajurk naar m'n gala donderdag hij heeft alleen een flink decolleté en ik twijfel nog een beetje of ik het vind kunnen.
Pics en: als JIJ al twijfelt.......
Oud 11-12-2010, 15:29
Verwijderd
ik eet vanavond een lekkere SLA SALADE met een zelf ge maakte dressing er over gedrapeerd. en daarbij lekkerrr kruimige gebakken aardappeltjes en een visje die ik in ga smeren met een lepel pesto. Nomnomnomnom. En als toet verse aardbeien, kiwi en peer met slagroomijs. Light ;x
Verwijderd
Nee, Oslo is mooi! Sowieso omdat mijn beste vriendin er woont, maar ook omdat het allemaal zo ruim opgezet is. Het is heel levend (Cultuurfestival!) en vooral heel leefbaar. Het doet vagelijk denken aan Bratislava, maar dan rijker en schoner en duuzend keer leefbaarder.

De enige écht dieplelijke steden waar ik ooit geweest ben zijn Poznan en Malmö.
Verwijderd
oh het gaat allang niet meer over eten
Verwijderd
Citaat:
. Ik ben nog nooit in Florence geweest, maar een stad die constant onder water loopt moet wel heel gaaf zijn.

In reisgidsen over Nederland staat de binnenstad van Den Bosch bijna altijd als attractie
Den Bosch heeft ook een mooi centrum maar mijn ouders wonen in Eindhoven dus die kennen. Trouwens tip voor goed en betaalbaar restaurant in Den Bosch: 'In den zevenden hemel' in de Korte Putstraat. Super bon
Verwijderd
Citaat:
Pics en: als JIJ al twijfelt.......
Hahaha shut up. Met gala's ben ik juist best ouderwets en vind ik dat het allemaal heel netjes hoort (jurk over de knie, haar omhoog etc). Maar mijn huisgenoten vinden dat ik me aanstel en dat het kan.

Hm foto's, wellicht later, als ik over m'n kater heen ben en zin heb om me om te kleden.
Oud 11-12-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat jij dat wel kunt hebben hoor
Oud 11-12-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Hahaha shut up. Met gala's ben ik juist best ouderwets en vind ik dat het allemaal heel netjes hoort (jurk over de knie, haar omhoog etc). Maar mijn huisgenoten vinden dat ik me aanstel en dat het kan.

Hm foto's, wellicht later, als ik over m'n kater heen ben en zin heb om me om te kleden.
Oh ik ben ook wel een sucker voor uptight aristocratie en etiquette hoor
Verwijderd
Citaat:
ik eet vanavond een lekkere SLA SALADE met een zelf ge maakte dressing er over gedrapeerd. en daarbij lekkerrr kruimige gebakken aardappeltjes en een visje die ik in ga smeren met een lepel pesto. Nomnomnomnom. En als toet verse aardbeien, kiwi en peer met slagroomijs. Light ;x
Eet je tegenwoordig vis, ja? Of was dat altijd al zo en ben ik het vergeten?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik wist niet dat jij visjes at!
Oud 11-12-2010, 15:32
Verwijderd
oh, vis eten
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat jij dat wel kunt hebben hoor
Natuurlijk vind jij dat

Citaat:
Oh ik ben ook wel een sucker voor uptight aristocratie en etiquette hoor
Verwijderd
Nog even en dan heb je een kind, Moz *met handen op tafel trommelt* SUPERSPANNEND.
Oud 11-12-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
oh, vis eten
Verwijderd
Vissen zijn bijna te mooi om op te eten.
Verwijderd
Ja ik heb toch like een jaar geleden ofzo een visjesdilemmapost gedaan op d.nl en sindsdien eet ik soms vissen. Maar alleen vissen die niet hard aan het uitsterven zijn. En ook geen vissen (of andere zeebeesten) die ik te lief danwel eng of vies vind.
Oud 11-12-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Verkapte 'ik ben in Helsinki geweest' post!!
Iedereen hier weet inmiddels toch wel dat ik in Helsinki ben geweest.
Verwijderd
Oh en sann i laughed my ass off met die piemelpannenkoeken
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb toch like een jaar geleden ofzo een visjesdilemmapost gedaan op d.nl en sindsdien eet ik soms vissen. Maar alleen vissen die niet hard aan het uitsterven zijn. En ook geen vissen (of andere zeebeesten) die ik te lief danwel eng of vies vind.
Sommige vissen zijn echt ronduit smerig.
Oud 11-12-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Oh en sann i laughed my ass off met die piemelpannenkoeken
Ze waren nom <3.
Verwijderd
Citaat:
Nog even en dan heb je een kind, Moz *met handen op tafel trommelt* SUPERSPANNEND.
Hij staat op het programma voor over 12 dagen. TWAALF DAGEN en dan ben ik iemands Moeder.
Verwijderd
Vis <3 nomnom maar ik mag het niet opbunkeren
Verwijderd
Nieuw liedje van Marco Borsato is NIET TE DOENNNNN, stop it stop it make it stop.
Verwijderd
Citaat:
Ze waren nom <3.
Nog iets leuks gekregen? Of is dat hier nog ergens na te lezen
Oud 11-12-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Heee ik ben oorspronkelijk een Eindhovenaar hoor Maar ik snap de antitip wel hoor Zat jij toen ook in Helsinki of een andere stad in Finland?
In Espoo, maar dat ligt aan Helsinki vast.
Oud 11-12-2010, 15:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
oh, vis eten
Zeg het maar.
Oud 11-12-2010, 15:42
Verwijderd
Al de hele dag hoor ik in mijn hoofd een stem die zegt 'Het is een soort van een komische walkthrough'. Alsof ik een liedje in mijn hoofd heb, maar dan een stem. En ik heb geen idee waar het vandaan komt en van wie die stem is. Ik heb het normaal echt nooit, nooit, nooit over komische walkthroughs.
Oud 11-12-2010, 15:43
Verwijderd
Ik had vroeger ook weleens een woord in m'n hoofd, in plaats van een liedje.
Oud 11-12-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat is waar ook

Ik vind het met vissen altijd een beetje lastig. Er is veel minder transparantie over wat allemaal duurzaam is en wat niet, dat keurmerk is veel meer een marketingtrucje dan echt een oordeel over hoe verantwoord iets is. En er zijn ook veel minder standaarden in de visindustrie, omdat het om heel veel verschillende diersoorten met verschillende leefomgevingen gaat en niet gewoon om varkens of koeien. Dus. Onoverzichtelijk. Ik houd het maar bij biologische kweekzalm en héél af en toe een andere (niet met uitsterven bedreigde) vis, voor de zekerheid. /peins
Oud 11-12-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook wel eens! Of een zin. Of een naam.
Oud 11-12-2010, 15:44
Verwijderd
Ja, volgens mij heeft iedereen dat weleens. Liedjes komen alleen vaker voor.
Oud 11-12-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb het wel vaker, maar dit is gewoon een rare zin. Hoe kom ik nou bij een walkthrough? :')
Verwijderd
Ik heb vaak een deel van een tekst van een liedje in mijn hoofd zitten, en dan kan ik er niet opkomen welk liedje dat is. Vervelend.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb het wel vaker, maar dit is gewoon een rare zin. Hoe kom ik nou bij een walkthrough? :')
Je bent stiekem gewoon een die hard gamertje!1!!!!
Oud 11-12-2010, 15:46
Verwijderd
Ik heb het alleen met liedjes. Ik heb wel eens dat mijn stem in mijn hoofd de ene dag anders klinkt dan de ander. Afwisselend hoger, lager, bekakter of juist platter. Heel vreemd
Oud 11-12-2010, 15:47
Verwijderd
Wat ik wel fascinerend vind is dat mensen dat altijd vreemd noemen, een stem in hun hoofd. Maar als je het erover hebt heeft ongeveer driekwart van de mensen dit, dus hoezo 'vreemd'?
Oud 11-12-2010, 15:48
Verwijderd
Sowieso, alles waarvan je denkt dat je de enige bent, dat hebben anderen ook.
Verwijderd
Citaat:
Oslo is ook best lelijk. Maar ik zou sowieso niet naar 't Noorden gaan, nu. Florence is prima plan
Ik vond Oslo juist mooi, al die parken overal, zo'n wijk met overal schattige volkstuintjes en zo'n wijk met overal kunst-graffiti enzo het centrum was wel vrij saai.
Verwijderd
Citaat:
Je bent stiekem gewoon een die hard gamertje!1!!!!
Ik game echt nooit althans, geen videospelletjes. Wel voetbal in het echt en mens erger je niet en triktrak en stomme spelletjes die mijn broertje en zusje en ik aan de lopende band verzinnen. Laatst moesten we over een rechte lijn lopen, een schaduwlijn die dwars door de woonkamer ging maar die je niet zag als je er overheen liep omdat jouw schaduw dan over de lijn viel. Achter stonden de anderen en die keken hoe goed je op de lijn bleef. Ik kon er niks van. Mijn zusje was er heel goed in.
Okee dat klinkt heel lame. Maar het was echt best leuk.
Verwijderd
Ja het klinkt altijd zo bifuckingpolar weird Maar je hebt wel gelijk!
Oud 11-12-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Hij staat op het programma voor over 12 dagen. TWAALF DAGEN en dan ben ik iemands Moeder.
oeh

ga je dan je posts doen vanuit babypespectief? dat deed een middelbareschoolvriendin van me op hyves "vandaag ben ik met mamma naar de stad geweest en heb ik een nieuw pakje gekregen" krabbelde ze dan.
Verwijderd
Citaat:
True.
Citaat:
Ik game echt nooit althans, geen videospelletjes. Wel voetbal in het echt en mens erger je niet en triktrak en stomme spelletjes die mijn broertje en zusje en ik aan de lopende band verzinnen. Laatst moesten we over een rechte lijn lopen, een schaduwlijn die dwars door de woonkamer ging maar die je niet zag als je er overheen liep omdat jouw schaduw dan over de lijn viel. Achter stonden de anderen en die keken hoe goed je op de lijn bleef. Ik kon er niks van. Mijn zusje was er heel goed in.
Okee dat klinkt heel lame. Maar het was echt best leuk.
Wauw, dat is pas origineel
Citaat:
Ja het klinkt altijd zo bifuckingpolar weird Maar je hebt wel gelijk!
Mensen zijn gewoon bang om raar gevonden te worden. Al weet ik even niet of deze zin klopt
Verwijderd
Citaat:
Nog iets leuks gekregen? Of is dat hier nog ergens na te lezen
Een geniaal gedicht van 4 a4tjes over o.a. het vermeende rechtenetentje, een aantal mannen en andere narigheden, echt geniaal. E. had mij, dus dan weet je het wel. Ik heb 2 soepkommen gekregen die ik heel graag wilde hebben en een halve maan vorm om pannen mee af te schenken zonder te knoeien (geweldig voor kneuzen als ik) Daarna naar kneus en dikke dries, dus het was een fantastische avond
Verwijderd
Citaat:
Ja, gelukkig maar. Alleen Mohammed was wel speciaal, die kon bergen naar hem toe laten komen. Oh en Jezus kon over het water lopen en doden opwekken
Oud 11-12-2010, 15:50
Verwijderd
Eigenlijk ging 3/4 van mijn gedicht over mijn internetleven en internetvrienden
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat is waar ook

Ik vind het met vissen altijd een beetje lastig. Er is veel minder transparantie over wat allemaal duurzaam is en wat niet, dat keurmerk is veel meer een marketingtrucje dan echt een oordeel over hoe verantwoord iets is. En er zijn ook veel minder standaarden in de visindustrie, omdat het om heel veel verschillende diersoorten met verschillende leefomgevingen gaat en niet gewoon om varkens of koeien. Dus. Onoverzichtelijk. Ik houd het maar bij biologische kweekzalm en héél af en toe een andere (niet met uitsterven bedreigde) vis, voor de zekerheid. /peins
Vroeger, toen mijn opa en oma nog leefden, gingen we altijd met de hele familie (dit klinkt indrukwekkend maar is het allerminst want: kleine familie) palingvissen aan de Rijn (want ze woonden op loopafstand van de rivier), eind zomer/begin herfst. De oogst werd dan bij opa en oma in de regenton gedaan en als er genoeg in zat werd het zooitje gerookt en gezamenlijk opgepeuzeld. </nostalgia lose>

En ja, écht vissen, niet stropen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, gelukkig maar. Alleen Mohammed was wel speciaal, die kon bergen naar hem toe laten komen. Oh en Jezus kon over het water lopen en doden opwekken
Jezus begon ook klein.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten