Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm foto's, wellicht later, als ik over m'n kater heen ben en zin heb om me om te kleden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Al de hele dag hoor ik in mijn hoofd een stem die zegt 'Het is een soort van een komische walkthrough'. Alsof ik een liedje in mijn hoofd heb, maar dan een stem. En ik heb geen idee waar het vandaan komt en van wie die stem is. Ik heb het normaal echt nooit, nooit, nooit over komische walkthroughs.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het met vissen altijd een beetje lastig. Er is veel minder transparantie over wat allemaal duurzaam is en wat niet, dat keurmerk is veel meer een marketingtrucje dan echt een oordeel over hoe verantwoord iets is. En er zijn ook veel minder standaarden in de visindustrie, omdat het om heel veel verschillende diersoorten met verschillende leefomgevingen gaat en niet gewoon om varkens of koeien. Dus. Onoverzichtelijk. Ik houd het maar bij biologische kweekzalm en héél af en toe een andere (niet met uitsterven bedreigde) vis, voor de zekerheid. /peins |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee dat klinkt heel lame. Maar het was echt best leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ga je dan je posts doen vanuit babypespectief? dat deed een middelbareschoolvriendin van me op hyves ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|