Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 12:23
Verwijderd
Ik heb iemand op msn die denkt dat ik geen sixpack kan drinken zonder kapot te gaan .
Advertentie
Oud 06-01-2011, 12:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een sixpack waterstofcyanide?
Oud 06-01-2011, 12:25
Verwijderd
Bier natuurlijk kazet.
Oud 06-01-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb iemand op msn die denkt dat ik geen sixpack kan drinken zonder kapot te gaan .
Die kent je zeker alleen maar van msn?
Oud 06-01-2011, 12:26
Verwijderd
Ik zie nu Uit de Kast terug op internet en de hoofden van die familieleden als hij HET vertelt ;d;d; ze verstenen helemaal.
Oud 06-01-2011, 12:27
Verwijderd
Oh ha gave broer heeft die Theo
Oud 06-01-2011, 12:28
Lorelei
Lorelei is offline
Hallo skatjuhs
Oud 06-01-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ruige meisjes zijn altijd wel een beetje wanna-be's, want je kunt dan wel heel ruig doen, maar je blijft toch een meisje met een gevoelige snaar die makkelijk te raken is.
Oud 06-01-2011, 12:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hallo skatjuhs
hi!
Carn
Carn is offline
Citaat:
elisha cuthbert in the girl next door. ik zou er spontaan lesbisch voor worden
wijs man dat je bent
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wijs man dat je bent
Oud 06-01-2011, 12:40
Verwijderd
Zo he, ik ben me een partij gedeprimeerd en melancholisch vandaag. Volgens mij heb ik nog één biertje, daar ga ik zo eens mee op het balkon zitten. In de karige winterzon. Lekker vitamine D en kunstmatige vreugde vergaren, misschien helpt dat.
Oud 06-01-2011, 12:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zie je wel!
Oud 06-01-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Zo he, ik ben me een partij gedeprimeerd en melancholisch vandaag. Volgens mij heb ik nog één biertje, daar ga ik zo eens mee op het balkon zitten. In de karige winterzon. Lekker vitamine D en kunstmatige vreugde vergaren, misschien helpt dat.
mmm alcohol breekt die vitamine wel weer af he! ik bedacht me vanochtend van, jezus, het is nog maar januari. En ik zit in de middag al met mijn lamp aan omdat het anders te donker is. ik.moet.licht!
Oud 06-01-2011, 12:42
Verwijderd
Het regent hier echt ontzettend, al een hele tijd.
Ik zou willen dat ik de zon heel eventjes aan kon zetten, een half uur of zo. Dan ging ik snel de ramen zemen en dan mag het daarna weer gaan regenen.
Verwijderd
De kamer waar ik nu zit bestaat uit een vloer, een plafond, drie muren en een HEEL GROOT RAAM en dan nog hebben we de lamp maar even aangedaan
Verwijderd
Lekker dan. Loop je allemaal te stressen na je werk, boodschappen doen en eten enzo, omdat we om half 2 hebben afgesproken... krijg ik het ene na het andere smsje 'ik ben er zo hoor' 'ik ben er over 5 minuten!' etc
Oud 06-01-2011, 12:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hee Para, hoe staat het met jouw en Uice's stedelijke monstertjes?
Oud 06-01-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
mmm alcohol breekt die vitamine wel weer af he! ik bedacht me vanochtend van, jezus, het is nog maar januari. En ik zit in de middag al met mijn lamp aan omdat het anders te donker is. ik.moet.licht!
Dat wordt extra lang buiten zitten, dan!

Dat het januari is stemt me overigens wel weer tevreden, want februari gaat altijd heel snel omdat het dan al 'bijna' lente is. En januari is bijna februari. November en december vind ik het ergst, want dan worden de dagen alsmaar korter en je moet dan helemaal opnieuw wennen aan de kou en het donker, terwijl je alsmaar denkt van 'ffff en het is nog niet eens écht winter'.
Oud 06-01-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Hee Para, hoe staat het met jouw en Uice's stedelijke monstertjes?
De mijne verkeert in praktisch dezelfde staat als voor het uitstel, omdat we weer een week hebben gekregen in plaats van gewoon één of twee dagen. Ik hoop dat ik 'm vandaag af krijg want ik heb er zo onderhand wel een beetje genoeg van.
Oud 06-01-2011, 12:48
Verwijderd
Ha, sportschooltijd. Toedels!
Oud 06-01-2011, 12:49
Verwijderd
je mag in deze tijd van het jaar op onze breedtegraad en met deze bewolking sowieso wel héééél lang buiten zitten om genoeg vitamine D te maken
Oud 06-01-2011, 12:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De mijne verkeert in praktisch dezelfde staat als voor het uitstel, omdat we weer een week hebben gekregen in plaats van gewoon één of twee dagen. Ik hoop dat ik 'm vandaag af krijg want ik heb er zo onderhand wel een beetje genoeg van.
Hehe, ok. Ja, ik was al bang dat zo'n lange uitstel bijna zou leiden tot afstel bij iedereen
Oud 06-01-2011, 12:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lekker dan. Loop je allemaal te stressen na je werk, boodschappen doen en eten enzo, omdat we om half 2 hebben afgesproken... krijg ik het ene na het andere smsje 'ik ben er zo hoor' 'ik ben er over 5 minuten!' etc
"vrouwen!"
Oud 06-01-2011, 13:04
Verwijderd
ja mannen komen gewoon uberhaupt niet opdagen
Oud 06-01-2011, 13:05
Verwijderd
Ik wel hoor.
Oud 06-01-2011, 13:11
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeel, je kunt vanavond aladin spelen
Oud 06-01-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
ja mannen komen gewoon uberhaupt niet opdagen
mannen komen in mijn ervaring óf altijd precies op tijd, óf altijd een halfuur te laat zonder ook maar iets te laten weten nooit een smsje dat ze tien minuutjes later zijn.
Oud 06-01-2011, 13:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wel hoor.
Ik kan nu een inkopper van hier tot Tokyo maken
Batave
Batave is offline
Oh, doe ik wel hoor.

SMS: Ben er over tien minuten.
Dan ben ik een half uur later .
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
mannen komen in mijn ervaring óf altijd precies op tijd, óf altijd een halfuur te laat zonder ook maar iets te laten weten nooit een smsje dat ze tien minuutjes later zijn.
Jawel hoor, als ik opgehaald moet worden wel
Carn
Carn is offline
Citaat:
nonsens.
Oud 06-01-2011, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel, je kunt vanavond aladin spelen
je gaat me toch niet vertellen dat je mijn post hebt opengemaakt he?
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor, als ik opgehaald moet worden wel
maar jij zit niet in mijn ervaring!
Oud 06-01-2011, 13:15
Verwijderd
sinds kort haal ik een vent gewoon op ja. is veel makkelijker. en dan een biertje in de kroeg doen.
Oud 06-01-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, nu wil ik het weten ook.
Oud 06-01-2011, 13:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
maar jij zit niet in mijn ervaring!
Jawel hoor, de meeting
Oud 06-01-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ik meld het doorgaans wel netjes als ik een keer meer dan vijf tot tien minuten later ben.
Oud 06-01-2011, 13:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, nu wil ik het weten ook.
"Dan ben je gewoon geen echte man"
Rationeel
Rationeel is offline
het begint ermee dat ze je post open maken en HOEPLA voor je het weet wonen ze bij je in en eten ze van je koekjes
Verwijderd
Citaat:
"Dan ben je gewoon geen echte man"
Ik vind hem maar matig.
Oud 06-01-2011, 13:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
sinds kort haal ik een vent gewoon op ja. is veel makkelijker. en dan een biertje in de kroeg doen.
Wat spreek jij dan altijd met ze af waardoor ze niet komen?
Oud 06-01-2011, 13:19
Rationeel
Rationeel is offline
'5 minuten te laat' bestaat trouwens niet, dat is slechts een discrepantie in de onderlinge tijdsvoorziening. vanaf 10 minuten ben je pas te laat
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind hem maar matig.
Helaas, ik hanteer geen niet-goed-geld-terug-regeling!
Verwijderd
Ik vind iemand vanaf een halfuur pas te laat.
Verwijderd
haha nee ze komen wel gewoon hoor was meer een grapje over mannen is zo'n cliché dat mannen niet komen als je met ze afspreekt.
Oud 06-01-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
'5 minuten te laat' bestaat trouwens niet, dat is slechts een discrepantie in de onderlinge tijdsvoorziening. vanaf 10 minuten ben je pas te laat
Daarom meld ik alles onder de vijf minuten meestal niet.
Oud 06-01-2011, 13:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
haha nee ze komen wel gewoon hoor was meer een grapje over mannen is zo'n cliché dat mannen niet komen als je met ze afspreekt.
Oh, ik hoopte meer op sappige verhalen van mislukte dates ofzo.
Oud 06-01-2011, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
je gaat me toch niet vertellen dat je mijn post hebt opengemaakt he?
Natuurlijk heb ik je post niet opengemaakt, dus als tink stiekem iets anders heeft gestuurd kun je niet aladin spelen

Regels voor berichten