Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga even terug kijken wat Batave betreft. Anders gaat mijn stem naar Queasy of Sabir. |
![]() |
||
@dabo: ik zie nu pas dat jij wél al aan het terugkijken was naar de bevindingen van batave en dat je aan de rest hebt uitgelegd hoe die lijstjes met groen zijn opgebouwd
![]() het is nu alsnog praktisch onmogelijk om er direct wolven uit te destilleren, maar ik heb bij alle 'groene' mensen in ieder geval geen specifiek slechte gevoelens. dat vond ik eigenlijk meer opvallend ![]() Citaat:
ik blijf het verdacht vinden dat jij wel zo fanatiek voor hem wilt gaan. een verloren hangronde m.i. (mutant en) bright blue, i'll keep an eye on you! ik ben er nog niet uit wat ik ga stemmen, ik wacht even op meer stemaankondigingen en een stemlijstje (ik ga hem niet maken, sorry).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Voor de duidelijkheid: ik ben een zij.
![]() Citaat:
Want (en dit is misschien niet handig om te benadrukke ![]() Heeft Batave zijn lijstjes dan niet gebaseerd op verhaal toen de stemmen van LP en Sabir en Geel's vergeten stem nog niet bekend waren? Goed, dat ik dan groen ben pleit alsnog voor hem, omdat ik geen wolf ben, maar als ik objectief kijk zou ik dat niet van de stemlijstjes afleiden. ![]() Citaat:
Wie is dat dan? Trust me, als ik verrader was, en Geel wolf, had ik netjes Dott gestemd. Dan had ik Geel niet in gevaar gebracht door rare stemlijstjes te creeren. Nu ben je lekker makkelijk de aandacht van jezelf af aan het leiden richting Geel en mij, om zelf maar buiten schot te blijven. Misschien ben jij wel verrader, en staan er helemaal geen wolven onder Dott of Geel! En als ik wel op Dott gestemd had, en een van ons is wolf, wie is er dan nog meer wolf? Want het was 6 tegen 4, als Queasy's stem telt, en als een van ons wolf is, moet er nog een wolf staan. Dus eigenlijk verwacht je twee wolven onder Dott? En Twinkebel wordt ook lekker over het hoofd gezien. Lekker makkelijk als hij zich zo stil houdt. Voor hetzelfde geld is hij gewoon wolf. Citaat:
![]() Ik heb wel gezegd dat ik Dott ging stemmen om het rijtje niet nog langer te maken. Anders had Geel iets van 6 stemmen en kon je er later nooit info uit halen. Maar ik heb Mr.Mark nooit aangespoord om te switchen, dat was Michelangelo. Lekker dan. Als je me verdacht wil maken, doe het dan met argumenten die kloppen. Zo kom je wel ook niet betrouwbaarder over. En zelfs al had ik dat gedaan, zie ik nog niet in wat daar verdacht aan is, want het geeft meer info. Alleen als Geel straks wolf mocht blijken; dan heb je een punt. Citaat:
Zie hier: http://forum.scholieren.com/showthre...824740&page=10 En daarnaast ben ik de helft van de tijd bezig jouw vage theorien over Mutant/Dott te ontzenuwen... Ik heb nauwelijks de tijd om de rest van de spelers af te lopen, als ik continu alles wat gezegd wordt en mi niet klopt moet weerleggen. Serieus mensen, ik kan het best hebben om verdacht te worden. Gezien de stemlijstjes is dat nog terecht ook. Maar kom dan alsjeblieft met argumenten die kloppen! ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Hangronde 3
Geel 1. Sherlock 2. Röps 7. SweetSmile 8. Repelsteel 10. twinkebel 12. Queasy 13. VeGs 14. Absinthe 16. Furby Feeder Queasy 2. Dingaantouwtje 3. Etmakas 9. Dott 11. Mutant 15. Little Phoebe 17. Geel VeGs Sabir96 5. Bright Blue Little Phoebe 6. Daboman *=nog niet definitief (17/18 stemmen) Volgens mij missen we alleen nog Sabir96's stem? --- Wat mij opvalt in de laatste posts, is dat Furby Feeder en SweetSmile Sabir96 soort van verdedigen. Weten zij dat hij wolf is? Proberen ze daarom de aandacht van hem af te houden? /random Nee, VeGs, ik heb die post niet over het hoofd gezien. Ik heb hem gelezen en alles. Maar we zijn nu wel zo'n 7 pagina's verder... Daarmee wil ik niet zeggen dat je elke 2 pagina's met een nieuwe monsterpost moet komen. Ik kreeg gewoon het gevoel dat je minder in het spel zit dan anders. Maybe I'm wrong. En over die rijen van Batave. Ik snap ze eindelijk. Maar ik vind ze nog steeds wel raar. Ten eerste vind ik het ontzettend verwarrend dat hij er niet boven heeft gezet op wie die mensen hebben gestemd. Ten tweede, zoals VeGs al aangeeft, heeft waarschijnlijk de verkeerde stemlijstjes gebruikt. En ik kan nog steeds niet helemaal volgen waarom je veilig zou zijn als je in de andere ronde 'goed' hebt gestemd. Dus, ik denk niet dat ik te veel op Batave's lijstjes ga vertrouwen. Misschien als iemand me uitlegt waarom die lijstjes de waarheid zouden kunnen vertellen.
Laatst gewijzigd op 23-01-2011 om 18:59. |
![]() |
||
Citaat:
Ik trek het niet om elke avond 2,5 uur alles te analyseren en een megapost te maken. ![]() Ben al lang blij dat ik het aardig bij gelezen krijg. ![]() En we hebben pas twee stemrondes gehad. Veel posts zijn ook 'aah wat erg' en 'jeej' post na een dooie. Wat Sabir betreft; klopt natuurlijk wel dat het wat apart is om nu op zo'n stille speler te gaan. En waarom dan Sabir? Dat is een beginner, en er zijn meer ervaren spelers die ook heel stil zijn. Twinkebel glipt er bijvoorbeeld tussendoor. Maar: opnieuw moet je dan eerst weten of Sabir werkelijk wolf is, voor je iets kunt zeggen over het feit dat FurbyFeeder en SweetSmile het voor hem opnemen. En eigenlijk moet Dabo wel wolf zijn, want normaal gesproken verdenken we elkaar continu en zitten we er meestal naast. En nu verdenk ik hem niet, dus moet hij deze keer wel wolf zijn. ![]() ![]() |
![]() |
|
sterker nog, jij bent zoveel alle kanten op verdenkingen aan het spuien zonder daarbij eens iemand anders te bevestigen... ik vind het stokend verrader-/wolfgedrag. ik denk dat ik voorlopig meega met sherlock en röps op jou!
edit: post ertussen. ik bedoel geel dus! (mét kleine letter, etmakas! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nu ik je in mijn hoofd als verrader heb geplaatst valt jouw allereerste post van dit spel opeens ook op. het zou heel gewaagd zijn, maar toch ![]()
|
Verwijderd
|
Pff, ik heb werkelijk nog geen flauw idee op wie ik moet stemmen, ik ga me nog eens goed verdiepen in dat lijstje van Batave van gisteren. En in de uitleg van Daboman, want ik snap er nog niet zoveel van.
Overigens ben ik het met FF eens dat Geel wel ontzettend om zich heen aan het meppen is. Hij gedraagt zich verrader-achtig, want hij zaait verwarring. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ok, weet je wat. Ik ga eens lekker door op hoe ik het spel begonnen ben. Ik vind het eigenlijk overdreven dat mensen zeggen dat ik iedereen aan het verdenken ben. 1) Dat doe ik niet. 2) Al zou ik het wel doen, who's to blame me? Dit is het wwspel!
Zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -- En really, ik vind dat ik mezelf helemaal niet zo veel aan het verdedigen ben. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik het niet erg vind als mensen op me stemmen en heb zelfs een keer gezegd dat ik mezelf best op wil offeren. Ik beantwoord enkel 'vragen' die men over mij heeft. Dus waarom denkt iedereen dat ik me zo erg aan het verdedigen ben?
|
Verwijderd
|
Oh ja. Volgens mij bedoelde ik dat het eerder vreemd zou zijn als Geel zich helemaal niet zou verdedigen, en ik bedoelde ook (ik kan dat, twee dingen tegelijk bedoelen) dat mensen die in de verdediging zijn vanzelf rare posts maken. Hoe ging dat spreekwoord? Een kat in een hoekje kan hard krabben of zo.
|
![]() |
|||||
Citaat:
Overigens hoeft er onder die wolf+verrader theorie geen wolf onder Archont te staan. Als Archont ook op Dott heeft gestemd, kan het volgens mij zonder wolf in het Dott-rijtje. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Godver, wat een geouwehoer voor de eerste hangronde al
![]() Laat ik bij deze alvast zeggen dat Geel een dorpeling is imo, hij valt nooit zo op als hij slecht is. Edit: En dat ik waarschijnlijk op Queasy ga stemmen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk: als michelangelo toch op dott heeft gestemd, en er is geswicht dan kan het zonder wolf. Goed punt. Maar het blijft een vreemde switch dan. Weet je, ik blijf me doodstaren op dat stomme lijstje. -_-' Citaat:
Dus als jij en twinkebel systematisch genegeerd worden, ga ik me afvragen of dat bepaalde mensen niet goed uitkomt. En als je me dan aanvalt met argumenten waarvan je nu ook toegeeft dat ze niet kloppen, dan reageer ik al snel wat feller ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ps. Sorry voor eventuele dubbelpost, maar ik ben via mobiel bezig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geel it is, ik heb hem het spel nog nooit zo agressief zien spelen en het wordt steeds erger wat mij betreft. En over dat verdedigen; hij reageert zo fel, dát vind ik in de verdediging schieten. Over Queasy ben ik gewoon nog niet uit, ik vond haar eerste switch twee dagen terug vooral raar. De tweede, en dat ze dat pas later zei, maakt haar juist weer minder verdacht. Verder vind ik haar gedrag dan weer wel heel erg verdacht.
Maar anyway, ik stem op Geel, ik heb besloten ![]() |
![]() |
|
Ik hou nu even op met posts doorspitten. ik ga er scheel van zien en ik heb even geen zin meer.
Hier wat ik tot nu toe heb wat me opvalt:
Spoiler
Ik ga straks verder met deze oneindige taak ![]() En ik stem op Queasy. Niet alleen om wat ik net zei, maar om alles, haar hele gedrag. Kattig, inderdaad.
Laatst gewijzigd op 23-01-2011 om 18:49. Reden: dikdrukkennnnn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enige reden dat ik sherlock noem, is omdat ik elke keer denk 'ohja hij doet ook nog mee!'
|||
Ik dacht dus dat Repelsteel onderdeel was van de furby-feeder, maar dat is Rationeel
![]() Vorige stemming: Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |