Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dat mag bij mijn ouders dan weer echt niet
![]() Wat ik qua tafelmanieren heel raar vind, is meteen beginnen met eten zonder 'smakelijk eten' te zeggen. Ik at gister bij een vriendin en daar deden ze dat, en mijn eten was al koud toen iemand vroeg 'huh waarom eet je niet'. Maar ik had helemaal niet door dat ik al mocht beginnen. Oh en heel uitgebreid verontschuldigen als je een boer laat. Zo vestig je alleen maar aandacht op jezelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij zeiden thuis ook geen eet smakelijk. Eet smakelijk wensen is juist tegen de etiquette, heb ik altijd geleerd
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik geloof dat max. 5% van Nederland dat zo geleerd heeft en de rest het niet aardig vindt als je mensen geen eet smakelijk wenst, dus het is sowieso een beetje fail allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwah, het is ook gewoon een beetje een ingesleten gewoonte, iets wat je gewoon niet doet, zonder er verder over na te denken. Maar bij huisgenoten bijv. zit ik gewoon met een bord op schoot eten naar binnen te schuiven hoor. Maar als ik aan tafel zit komen die oude gewoontes weer op, ofzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb nu al mijn hoop gevestigd op station schiedam, heb al zo'n online formuliertje ingevuld en ga er morgen zelf nog even kijken want dan ben ik daar weer. Ik had die fiets geleend omdat mijn fiets een lekke band had, die ging ik net laten maken en het kostte 32 euro omdat m'n buitenband ook helemaal versleten was ![]() het zit me potjandosie niet mee vandaag op fietsgebied. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|