Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 13:27
Uice
Uice is offline
"Toen ik hoorde dat ie elke dag moest gaan ontbijten, dacht ik: dat wordt een probleem."

Oud 11-02-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
"Toen ik hoorde dat ie elke dag moest gaan ontbijten, dacht ik: dat wordt een probleem."

Leuk programma he? Lekker ergeren
Oud 11-02-2011, 13:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vraag me dan idd ook af of die ouders de klasgenootjes van hun kind wel eens gezien hebben, dan zíe je toch meteen dat je kind echt duidelijk te dik is?
Ja, precies. Hoezo is het horen van de woorden 'zijn BMI is tien punten hoger dan het gemiddelde' schokkender dan naar dat kind kijken?
Oud 11-02-2011, 13:30
Uice
Uice is offline
Citaat:

Leuk programma he? Lekker ergeren
Ik krijg er wel trek van. Zo maar even wat patat bakken.
Oud 11-02-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg er wel trek van. Zo maar even wat patat bakken.
Oud 11-02-2011, 13:37
Verwijderd
Ik ben vreselijk foute valentijnsdagplannetjes aan het uitdenken, het is alleen jammer dat ik geen geld heb om ze te realiseren
Oud 11-02-2011, 13:39
Verwijderd
Als in de track en trace staat dat het pakketje bij hun is en volgbaar wordt (stap 1) dan neem ik aan dat het niet vanavond al bezorgd gaat worden? Geen idee hoe snel zoiets gaat. Anders moet ik even een briefje ophangen want ik ben weg straks.
Oud 11-02-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Gisteren bij een vergadering kwamen we te spreken over een of ander Chinees meisje, en toen zei iemand: "Ja, maar je moet wel onthouden: ze ziet maar de helft van onze wereld."

Fijn om onder gelijkgestemden te zijn.
godverdomme, dat liedje was eindelijk uit mijn hoofd
Oud 11-02-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Als in de track en trace staat dat het pakketje bij hun is en volgbaar wordt (stap 1) dan neem ik aan dat het niet vanavond al bezorgd gaat worden? Geen idee hoe snel zoiets gaat. Anders moet ik even een briefje ophangen want ik ben weg straks.
Je geeft zelf het antwoord.
Dat duurt een dag.
Oud 11-02-2011, 13:41
Verwijderd
Als het in het binnenland is.
Oud 11-02-2011, 13:42
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga lekker met mijn stoomreiniger spelen. schoonmaken wordt echt een genot <3
Oud 11-02-2011, 13:43
Verwijderd
ik kijk naar twee voor twaalf en daar zitten twee streng gereformeerden te kijken naar een animatie over speed
Oud 11-02-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Je geeft zelf het antwoord.
Dat duurt een dag.
nee ik twijfelde! maar oke morgen dan, dat is mooi. Ik hoop zo dat ze passen!!!!
Oud 11-02-2011, 13:53
Verwijderd
ook even een broek, bolero en shawl gescoord op marktplaats voor een tientje.
Oud 11-02-2011, 14:06
Uice
Uice is offline
Die test op onskindistedik.nl is trouwens echt waardeloos. Er staan vragen in als 'eten jullie meestal voor de tv of aan tafel?' en 'eet je vooral dingen die je lekker vindt, of ook weleens dingen die je niet lekker vindt om het goede voorbeeld te geven?' Alsof iedereen gezonde dingen vies en ongezonde dingen lekker vindt.
Oud 11-02-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
ook even een broek, bolero en shawl gescoord op marktplaats voor een tientje.
Tsss wat koop jij veel

Oud 11-02-2011, 14:17
Verwijderd
nomnomnom hamburgertje met bbq saus, augurkjes, rode ui en van die heerlijk slechte snel smeltende fabriekscheddar ;D
Oud 11-02-2011, 14:20
Batave
Batave is offline
Dus deze topic moet open blijven tot september?
Oud 11-02-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Die test op onskindistedik.nl is trouwens echt waardeloos. Er staan vragen in als 'eten jullie meestal voor de tv of aan tafel?' en 'eet je vooral dingen die je lekker vindt, of ook weleens dingen die je niet lekker vindt om het goede voorbeeld te geven?' Alsof iedereen gezonde dingen vies en ongezonde dingen lekker vindt.
Haha, inderdaad
Oud 11-02-2011, 14:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dus je word ook dikker als je voor de TV eet?
Kuuuut. Ik heb geneens een tafel om aan te eten.
Oud 11-02-2011, 14:25
Verwijderd
Poor you :´)
Oud 11-02-2011, 14:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja he! My life is doomed! En ik vind groente lekker en frikandellen viesm dus nu moet ik ook nog eens frikandellen gaan eten.
Oud 11-02-2011, 14:32
Verwijderd
Zo ik heb mezelf maar eens naar het station gesleept en ben weer onderweg naar Utrecht
Oud 11-02-2011, 14:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
nou, doei dan.

IS er vanavond trouwens nog wat leuks te doen in Utje?
Oud 11-02-2011, 14:36
Verwijderd
Ik zit dus te internetten in de trein trimm

Ik heb geen idee, ik ga grof geld verdienen
Oud 11-02-2011, 14:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, dat kan ook allemaal tegenwoordig.

En met grof geld verdienen denk ik meteen aan masochisten verrot schelden voor flappen. Maar dat zal je er vast niet mee bedoelen.
Oud 11-02-2011, 14:41
Verwijderd
nee dat is niet helemaal de bedoeling. Heb het hier al een x of duizend gemeld, maar ik ga vannacht werken, van 22.30 tot 7.00 en krijg daar TWEEHONDERDVIJFTIG EURO voor. (Ik neem een nachtreceptiedienst over, maar omdat er écht niemand kon van de nachtportiers besloten ze me 200 procent uit te betalen als ik ja zou zeggen + cash van de nachtportiers als bedankje )
Oud 11-02-2011, 14:58
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
nee dat is niet helemaal de bedoeling. Heb het hier al een x of duizend gemeld, maar ik ga vannacht werken, van 22.30 tot 7.00 en krijg daar TWEEHONDERDVIJFTIG EURO voor. (Ik neem een nachtreceptiedienst over, maar omdat er écht niemand kon van de nachtportiers besloten ze me 200 procent uit te betalen als ik ja zou zeggen + cash van de nachtportiers als bedankje )
Oud 11-02-2011, 14:59
Rivka
Rivka is offline
Vandaag is mijn eerste dag als 15-jarige
Oud 11-02-2011, 15:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gefeliciteerd Rivka!!!
Oud 11-02-2011, 15:47
Verwijderd
gefeliciteerd!

art is echt schijtirritant bij wie is de mol.
Oud 11-02-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon niet waar, ik ken talloze dorpjes waar echt geen slimme mensen wonen = lagere inkomensgroepen, toch is het daar totaal niet crimineel.

Lagere inkomstengroepen → criminaliteit

Is niet juist, zoals Noedelhap al zei; het ligt ook aan, geloof, opvoeding en genen.
Genen ;d;D;d:;d

Je denkt zeker ook dat je aan de vorm van iemands schedel kan zien of 't een dief is?
Verwijderd
Lekker laat reageren, mmm.

Nu is het tijd voor koffie.
Verwijderd
O, geleficiteerd, Rivka.
Oud 11-02-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:

Je denkt zeker ook dat je aan de vorm van iemands schedel kan zien of 't een dief is?
Nou, het is wel bijna zo furr... In zo'n fMri kunnen ze echt bijna zien wat je denkt. Ik ga noooit meer in zo'n ding. Geheimen enzo.
Oud 11-02-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:

frenologie
Oud 11-02-2011, 15:53
Verwijderd
Gefeliciteerd Rivka! Hoe is het om 15 te zijn? Ik wil wel weer terug naar die tijd...
Oud 11-02-2011, 15:54
Verwijderd
en voor de godwin, eugenetica!
Oud 11-02-2011, 16:04
Verwijderd
Mubarak weg! En het topic is nog niet vol!
Oud 11-02-2011, 16:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Eerst zeggen dat je blijft zitten, en dan de volgende dag opstappen.
Oud 11-02-2011, 16:05
Verwijderd
nrc nrc.nl
URGENT: Hosni Mubarak is officieel afgetreden als president van Egypte
1 minute ago
Oud 11-02-2011, 16:06
Verwijderd
oh oeps, spuit elf, sorry
Oud 11-02-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is wel bijna zo furr... In zo'n fMri kunnen ze echt bijna zien wat je denkt. Ik ga noooit meer in zo'n ding. Geheimen enzo.
Hersenactiviteit kunnen meten en interpreteren is wel iets heel anders dan aan de hand van DNA-onderzoek even kunnen vaststellen of iemand later bushokjes in elkaar gaat meppen. Als dat laatste al zou kunnen (als in, als criminaliteit al iets met je genen te maken heeft) dan zouden we allemaal het criminele gen hebben, omdat de mens in principe een egoïstisch dier is, wiens gewelddadige aard binnen de perken wordt gehouden door beschaving, rationaliteit, intellect en GTA4. Bovendien komt wat XandiXy daar zei neer op 'mensen van dit-en-dat ras hebben genetische aanleg om crimineel te zijn'. Dat is all kinds of wrong.

Citaat:
en voor de godwin, eugenetica!
En ik maar hard proberen om Hitler erbuiten te houden
Oud 11-02-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Mubarak weg!
Hoezee! Nu maar hopen dat er iets degelijks voor in de plaats komt.
Oud 11-02-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Hersenactiviteit kunnen meten en interpreteren is wel iets heel anders dan aan de hand van DNA-onderzoek even kunnen vaststellen of iemand later bushokjes in elkaar gaat meppen. Als dat laatste al zou kunnen (als in, als criminaliteit al iets met je genen te maken heeft) dan zouden we allemaal het criminele gen hebben, omdat de mens in principe een egoïstisch dier is, wiens gewelddadige aard binnen de perken wordt gehouden door beschaving, rationaliteit, intellect en GTA4. Bovendien komt wat XandiXy daar zei neer op 'mensen van dit-en-dat ras hebben genetische aanleg om crimineel te zijn'. Dat is all kinds of wrong.

Ik kon het niet laten
Oud 11-02-2011, 16:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
De mens egoïstisch? In welk opzicht bedoel je dat?
Oud 11-02-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Hoewel je dus ook door afwijkingen in de genen een ander brein kunt krijgen, wat er in extreme gevallen voor kan zorgen dat je totaal geen "geweten" hebt. Maar ook dan, het kan ook zijn dat iemand zich heel onaangepast gedraagt, dat hoeft niet per se crimineel te zijn. En dat dat iets met rassen te maken zou hebben is natuurlijk
Oud 11-02-2011, 16:12
Verwijderd
Haha, zie dit. Bij 'news for Mubarak', dat tellertje onderin, naast 'Realtime updates for Mubarak'.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten