| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat duurt een dag. |
|
|
|
|
|
Die test op onskindistedik.nl is trouwens echt waardeloos. Er staan vragen in als 'eten jullie meestal voor de tv of aan tafel?' en 'eet je vooral dingen die je lekker vindt, of ook weleens dingen die je niet lekker vindt om het goede voorbeeld te geven?' Alsof iedereen gezonde dingen vies en ongezonde dingen lekker vindt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kuuuut. Ik heb geneens een tafel om aan te eten.
|
|
|
Verwijderd
|
![]() ![]() nee dat is niet helemaal de bedoeling. Heb het hier al een x of duizend gemeld, maar ik ga vannacht werken, van 22.30 tot 7.00 en krijg daar TWEEHONDERDVIJFTIG EURO voor. (Ik neem een nachtreceptiedienst over, maar omdat er écht niemand kon van de nachtportiers besloten ze me 200 procent uit te betalen als ik ja zou zeggen + cash van de nachtportiers als bedankje )
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
;d;D ;d:;d![]() ![]() Je denkt zeker ook dat je aan de vorm van iemands schedel kan zien of 't een dief is? |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dat laatste al zou kunnen (als in, als criminaliteit al iets met je genen te maken heeft) dan zouden we allemaal het criminele gen hebben, omdat de mens in principe een egoïstisch dier is, wiens gewelddadige aard binnen de perken wordt gehouden door beschaving, rationaliteit, intellect en GTA4. Bovendien komt wat XandiXy daar zei neer op 'mensen van dit-en-dat ras hebben genetische aanleg om crimineel te zijn'. Dat is all kinds of wrong.Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Haha, zie dit. Bij 'news for Mubarak', dat tellertje onderin, naast 'Realtime updates for Mubarak'.
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|