Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
have!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voorbeeldje: was aan het revalideren van m'n rug (pinnen bla bla) en ik ging m'n eerste dag alleen de straat uit lopen. Nou was er zo'n verlaten huis en ik ging op zoek naar een manier om binnen te komen. Ik moest en zou in dat huis komen en ja hoor eenmaal op 't dak van de garage zie ik dat zo'n koepel-dak-raam niet vast zit maar op z'n plek wordt gehouden met bakstenen. Sleur een otto het dak op via een andere otto, laat deze langzaam zakken in de ruimte met behulp van mijn riem en laat mezelf naar binnen zakken. Extreem slecht voor de rug. Eenmaal binnen kan ik geen kant op, alle deuren zijn op slot en nu moest ik mezelf omhoog tillen maarja... Rug.. Dus na veel pijn en moeite lukt het me dan eindelijk om mezelf eruit te halen. Fucking dom maar geniaal leuk om te doen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedoelde zoeksystemen redelijk breed. Bijv dat het erg handig is om de stanford encyclopedia of philosophy te kennen als je een filosofievak volgt en zo. Op het moment dat je opeens op een nieuw vakgebied zit, moet je al die dingen ontdekken en dat kost tijd en energie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
opzich is de extra reistijd (via eindhoven) niet eens zo erg, maar ik verwacht niet dat die aansluitingen praktisch zijn, dus om nou een uur daar te bivakkeren is ook een ellende.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|