Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Snoopy ja hier mag tenminste iedereen posten huhu
![]() @Minke, ja eens. Ik vond 'm altijd wel leuk als speler, maar zulke dingen kunnen gewoon echt niet. Een FF die op het laatste moment haar stem veranderd zonder dat te melden (omdat ze anders sowieso dood gaat en omdat het daadwerkelijk info oplevert) mag. En dat maakt het spel ook leuk & spannend. Maar volgens mij heeft DaT een aantal van die acties gezien, probeert ze zichzelf nu eigen te maken & slaat daar compleet in door en ziet niet meer het belang van het spel. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
90's now is niet zo geeky als wwspel vind ik. We kunnen ook nog dat ene spel met die kaarten spelen, dan zijn we nog erger... Weet alleen niet meer hoe t heet ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe kan het dat je gezicht zo ontzettend kut wordt van meth?
http://www.skoften.net/index/gallery..._faces_of_meth Die neuzen veranderen zo ontzettend en die ogen ook. Nou ja en de huid natuurlijk. Gaat je kraakbeen kapot ofzo? ![]() Sarah Deadlock Mephisto andere drugskenners (al schaar ik daar Sarah natuurlijk niet onder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() we kunnen ook nog dungeons and dragons gaan spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snuiven, spuiten of roken, wat ik zo snel kan vinden. Vaak een combinatie van die drie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is trouwens ook nog een ander kaartspel, dat is vrij hilarisch volgens mij. Er zijn inmiddels 9 uitbreidsets en er staan dwergen voorop geloof ik. Hm even navragen als ie online is. |
![]() |
|
Ik heb een paar keer D&D gespeeld, maar het vervelende bij die dingen is altijd dat ervaren spelers vinden dat je niet goed speelt als je geen overdreven typetje van je personage maakt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|