Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw smaak is ook niet bepaald de enige betrouwbare bron. Al was het maar omdat je zelf lang haar hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind paardenstaarten ook lelijk, vooral als ze inderdaad heel strak zijn. Opgestoken haar kan wel leuk zijn. Maar los is het leukst, lekker onbedwongen en weelderig
![]() Ontopic: waarom gemeentes (?) erop staan om die vieze bomen te planten, die met al die rupsen erin. Of nouja, ik weet wel dat er heel veel bomen zijn die allerlei soorten rupsen kunnen huisvesten, en dat is prima, maar je hebt één soort boom die altijd helemaal ingepakt is door een web van spinsel met (volgens mij) allemaal wintervlinderrupsen erin. En dat is viesss. Waarom staan die er nog? Moeten ze een quotum halen ofzo, omdat er anders vogels zijn die geen eten hebben? Plant die bomen dan lekker diep in de bosjes, zodat ze niet met hun vieze takken over drukke paden heen hangen. Dan krijgen onschuldige voorbijgangers tenminste niet om de haverklap zo'n rups in hun gezicht. ![]() ![]() Bah. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ook wel weer gaaf dat die beesten zoveel prut produceren en er dan met z'n allen in gaan zitten. Ik vind ze toch wel tof hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk dat de gemeente ze niet weghaalt omdat het niet per se hóeft dat ze het jaar daarop weer terugkomen. Vorig jaar zat de boom voor mijn huis er ook helemaal onder; dit jaar is er niks aan de hand! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij een kapsel niet mooi vindt, zegt hij dat gewoon. Hij wil bijvoorbeeld altijd dat ik het langer laat groeien, en als ik het dan laat knippen, laat hij heel duidelijk weten dat hij het daar niet mee eens is. Als hij opgestoken haar niet mooi vond, zou hij het écht wel zeggen. Hij zal het ook meteen met je eens zijn dat lang, gezond haar het allerallermooist is op een vrouw, en dat het wel zo fijn is als het los hangt, want dan zie je dat ook. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet de positieve kanten ziet van opgestoken haar, en met hem doen vast meer mannen dat. Je bent gewoon moedwillig dwars aan het doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[betweter]
De al jaren telkens gemaakte fout door Schrödinger is dat hij redeneert "dat vinden mensen door culturele/sociale invloeden, dus dat vinden ze niet écht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-04-2011 om 21:50. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik snap ook nooit of er een tactiek is wat betreft het eerste vakje openklikken, of dat dat gewoon gokken is. Ik kies meestal een vakje in de hoek. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dit kan ik niet bevestigen, die gast kletst wel meer uit z'n nek
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter? #veel Little Phoebe | 500 | 21-11-2010 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
(niet af) Gangen van gedachten Mir-idiotA | 13 | 18-11-2004 18:40 |