Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2011, 23:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar veel vaste kapsels kunnen alleen met lang haar en bij een paardenstaart zie je zelfs heel goed dat het lang en gezond is. Verklaart dus niet waarom lós haar als aantrekkelijker wordt gezien, alleen waarom lang haar/gezond bla bla haar als aantrekkelijker wordt gezien.
Waar heb je eigenlijk vandaan dat los haar als aantrekkelijker wordt gezien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2011, 23:32
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Waar heb je eigenlijk vandaan dat los haar als aantrekkelijker wordt gezien?
Dat zeggen heel veel mannen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat zeggen heel veel mannen.
Wat een gekke mannen spreek jij dan!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens bestaat er wel de bekende uitdrukking: "Gooi je haar los, maak me wild!"
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 23:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar veel vaste kapsels kunnen alleen met lang haar en bij een paardenstaart zie je zelfs heel goed dat het lang en gezond is. Verklaart dus niet waarom lós haar als aantrekkelijker wordt gezien, alleen waarom lang haar/gezond bla bla haar als aantrekkelijker wordt gezien.
Een paardenstaart lijkt minder lang, en je ziet het minder prominent. Zoals ik al zei, het maskeert.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Op diezelfde pagina vind je ook het antwoord
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 21:27
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vind bij heel veel mensen een paardenstaart mooier
Als er twee van die plukjes voorhangen vind ik het wel mooi. Zo strak naar achteren daarentegen vind ik dan weer niks.
Oud 26-04-2011, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoeveel 'producten van het jaar' er wel niet zijn.
Oud 27-04-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Een paardenstaart lijkt minder lang, en je ziet het minder prominent. Zoals ik al zei, het maskeert.
Mwah, het legt ook wel weer de nadruk op andere aantrekkelijke eigenschappen. Vriendlief vindt opgestoken haar bij mij juist ook mooi omdat je dan de nadruk legt op slanke nek + mooie schouders/sleutelbeenderen. Je haar naar achteren doen betekent dat je gezicht beter uitkomt, wat positief is als je een leuk gezicht hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 22:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mwah, het legt ook wel weer de nadruk op andere aantrekkelijke eigenschappen. Vriendlief vindt opgestoken haar bij mij juist ook mooi omdat je dan de nadruk legt op slanke nek + mooie schouders/sleutelbeenderen. Je haar naar achteren doen betekent dat je gezicht beter uitkomt, wat positief is als je een leuk gezicht hebt.
En vriendlief is natuurlijk dé bron voor een eerlijk oordeel over jouw uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
En vriendlief is natuurlijk dé bron voor een eerlijk oordeel over jouw uiterlijk.
Allicht; als hij me niet aantrekkelijk vond, zou ik z'n vriendin niet zijn (hij heeft genoeg status, skillz en uiterlijk om eisen te kunnen stellen /schrödingerspeak). En als hij liever altijd m'n haar los zou zien, zou hij me dat gewoon kunnen vertellen, want ik draag het sowieso meestal los. (Dat vindt hij ook mooi, trouwens).

Jouw smaak is ook niet bepaald de enige betrouwbare bron. Al was het maar omdat je zelf lang haar hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Wel als vriendlief mag kiezen tussen iets qua uiterlijk, niet als hem gevraagd wordt of vriendinlief er kek uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:26
Verwijderd
Ik vind paardenstaarten ook lelijk, vooral als ze inderdaad heel strak zijn. Opgestoken haar kan wel leuk zijn. Maar los is het leukst, lekker onbedwongen en weelderig

Ontopic: waarom gemeentes (?) erop staan om die vieze bomen te planten, die met al die rupsen erin. Of nouja, ik weet wel dat er heel veel bomen zijn die allerlei soorten rupsen kunnen huisvesten, en dat is prima, maar je hebt één soort boom die altijd helemaal ingepakt is door een web van spinsel met (volgens mij) allemaal wintervlinderrupsen erin. En dat is viesss. Waarom staan die er nog? Moeten ze een quotum halen ofzo, omdat er anders vogels zijn die geen eten hebben? Plant die bomen dan lekker diep in de bosjes, zodat ze niet met hun vieze takken over drukke paden heen hangen. Dan krijgen onschuldige voorbijgangers tenminste niet om de haverklap zo'n rups in hun gezicht.

Bah.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jamaar, pre-vlinders zijn liev!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:38
Verwijderd
Niet als ze met z'n duizenden in één boom zitten! En al helemaal niet als ze aan hun rupsendraden boven het pad gaan hangen, zodat je er met je gezicht in loopt. En als ze dit doen zijn ze ook niet lief:

Spoiler

Vieze rupsen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Woah, vet, "rupsvoertuigen" Maar dat gaat natuurlijk ook niet in 1 nacht. Dan moet je je auto/fiets maar gewoon gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Woah, vet, "rupsvoertuigen" Maar dat gaat natuurlijk ook niet in 1 nacht. Dan moet je je auto/fiets maar gewoon gebruiken.
je zou maar terug komen van vakantie en je auto zo aantreffen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 07:51
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 07:59
Rationeel
Rationeel is offline
ik was er nog niet achter dat dit niet wsz is
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 08:11
flyaway
flyaway is offline
- Waarom gemeentes prikkelbosjes bij speeltuinen plaatsen, en van die struiken die in de lente enorm gaan stinken.

- Of er een site bestaat met een overzicht van alle 'week van het X, maand van de Y en het jaar van de Z'
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 08:44
Verwijderd
Of het toeval is dat bij Mijnenveger je eerste klik nooit een bom is, of dat ze het (deels) van je eerste klik laten afhangen waar je bommen liggen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ontopic: waarom gemeentes (?) erop staan om die vieze bomen te planten, die met al die rupsen erin. Of nouja, ik weet wel dat er heel veel bomen zijn die allerlei soorten rupsen kunnen huisvesten, en dat is prima, maar je hebt één soort boom die altijd helemaal ingepakt is door een web van spinsel met (volgens mij) allemaal wintervlinderrupsen erin. En dat is viesss. Waarom staan die er nog? Moeten ze een quotum halen ofzo, omdat er anders vogels zijn die geen eten hebben? Plant die bomen dan lekker diep in de bosjes, zodat ze niet met hun vieze takken over drukke paden heen hangen. Dan krijgen onschuldige voorbijgangers tenminste niet om de haverklap zo'n rups in hun gezicht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Bah.
Citaat:
Niet als ze met z'n duizenden in één boom zitten! En al helemaal niet als ze aan hun rupsendraden boven het pad gaan hangen, zodat je er met je gezicht in loopt. En als ze dit doen zijn ze ook niet lief:

Spoiler

Vieze rupsen.
Bij bovenste post dacht ik nog "aaaaaa cute!", maar bij onderste post verdween dat gevoel. Bah .

Maar ook wel weer gaaf dat die beesten zoveel prut produceren en er dan met z'n allen in gaan zitten. Ik vind ze toch wel tof hoor .
Oud 28-04-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

Vieze rupsen.
Ik vind het ontzettend smerig, maar wel compleet fascinerend om te zien! In Nijmegen was ik een keer per ongeluk een aantal van die bomen tegengekomen (toen kende ik het fenomeen nog niet; volgens mij is het iets van de laatste jaren) en ik was echt verbijsterd. Zo bizar! Hoe gaaf zijn die foto's ook.

Maar ik denk dat de gemeente ze niet weghaalt omdat het niet per se hóeft dat ze het jaar daarop weer terugkomen. Vorig jaar zat de boom voor mijn huis er ook helemaal onder; dit jaar is er niks aan de hand!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Of het toeval is dat bij Mijnenveger je eerste klik nooit een bom is, of dat ze het (deels) van je eerste klik laten afhangen waar je bommen liggen.
Ik heb al vaak zat meegemaakt dat de eerste klik een bom was. Volgens mij staat het van tevoren al vast waar de mijnen liggen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:58
Verwijderd
Ik heb dus echt nog nooit zo'n rups gezien tevens zou ik gaan gillen als een schoolmeisje als er een in mn gezicht zou vallen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Allicht; als hij me niet aantrekkelijk vond, zou ik z'n vriendin niet zijn (hij heeft genoeg status, skillz en uiterlijk om eisen te kunnen stellen /schrödingerspeak). En als hij liever altijd m'n haar los zou zien, zou hij me dat gewoon kunnen vertellen, want ik draag het sowieso meestal los. (Dat vindt hij ook mooi, trouwens).

Jouw smaak is ook niet bepaald de enige betrouwbare bron. Al was het maar omdat je zelf lang haar hebt.
Nee. Sowieso weten mensen meestal niet goed wat ze zelf aantrekkelijk vinden, omdat veel onbewust gaat. Daarnaast wil vriendlief je natuurlijk niet kwetsen, dus hij heeft alle reden om eventuele kritiek te verbloemen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:46
Verwijderd
De gemeente plant die bomen waarschijnlijk omdat ze wortels hebben die de stoep en de kabels niet mollen, en hoog pas takken krijgen zodat ze niet te veel gesnoeid moeten worden
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Nee. Sowieso weten mensen meestal niet goed wat ze zelf aantrekkelijk vinden, omdat veel onbewust gaat. Daarnaast wil vriendlief je natuurlijk niet kwetsen, dus hij heeft alle reden om eventuele kritiek te verbloemen.
Ja en mijn vriendje is veel mensen! Doe niet zo irritant, zeg, je weet zelf ook best dat ik eerlijk en scherp genoeg ben om het verschil te kunnen zien.
Als hij een kapsel niet mooi vindt, zegt hij dat gewoon. Hij wil bijvoorbeeld altijd dat ik het langer laat groeien, en als ik het dan laat knippen, laat hij heel duidelijk weten dat hij het daar niet mee eens is. Als hij opgestoken haar niet mooi vond, zou hij het écht wel zeggen. Hij zal het ook meteen met je eens zijn dat lang, gezond haar het allerallermooist is op een vrouw, en dat het wel zo fijn is als het los hangt, want dan zie je dat ook. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet de positieve kanten ziet van opgestoken haar, en met hem doen vast meer mannen dat. Je bent gewoon moedwillig dwars aan het doen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 16:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je doet zelf dwars!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 17:46
Verwijderd
Nee, ik heb gewoon gelijk
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 19:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Je bent gewoon moedwillig dwars aan het doen
Je zegt het alsof dat je verbaast...
Oud 28-04-2011, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 28-04-2011, 21:23
Verwijderd
ja jongens daar deal ik de hele dag mee
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Je zegt het alsof dat je verbaast...
Elke keer verwacht ik weer dat Schrödinger intelligenter is dan hij blijkt te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 09:17
Verwijderd
[betweter]
De al jaren telkens gemaakte fout door Schrödinger is dat hij redeneert "dat vinden mensen door culturele/sociale invloeden, dus dat vinden ze niet écht ". Daarmee onderschat hij de culturele en sociale invloeden, want een mening die mensen hebben ontwikkeld onder beïnvloeding van hun cultuur of sociale omgeving, is wel degelijk een echte mening (er zijn ook vrij weinig meningen waarvoor dat niet geldt).[/betweter]
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 10:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[betweter]
De al jaren telkens gemaakte fout door Schrödinger is dat hij redeneert "dat vinden mensen door culturele/sociale invloeden, dus dat vinden ze niet écht ". Daarmee onderschat hij de culturele en sociale invloeden, want een mening die mensen hebben ontwikkeld onder beïnvloeding van hun cultuur of sociale omgeving, is wel degelijk een echte mening (er zijn ook vrij weinig meningen waarvoor dat niet geldt).[/betweter]
Tja, wat is een "echte" mening. Ik heb het nu over waar mannen een harde plasser van krijgen, niet waar ze hun partners op uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 22:12
Vice
Vice is offline
Een mening kan toch niet nep zijn?
Oud 29-04-2011, 22:23
Em.
Em. is offline
Citaat:
Hoe doe je dat? Ik heb altijd de ervaring zo'n veld vol vlakjes te zien en dan na lang twijfelen weer op een vlakje te klikken en BOEM. En dan kijkt dat gezichtje heel treurig en dan denk ik DAT WIST IK TOCH OOK NIET. pff.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe doe je dat? Ik heb altijd de ervaring zo'n veld vol vlakjes te zien en dan na lang twijfelen weer op een vlakje te klikken en BOEM. En dan kijkt dat gezichtje heel treurig en dan denk ik DAT WIST IK TOCH OOK NIET. pff.
er staan van die cijfertjes bij bijv: 2 dan liggen 2 hokjes bij dat vakje 2bommen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een paar keer gehad dat de eerste klik een bom was, maar dat was op expert. Ik vraag me af waarom minesweeper veel makkelijker is in Windows 7 dan in Xp, als je in Xp klikte op een hokje had je een kleine kans dat je een groot vlak te pakken had, terwijl je in de Windows 7 versie bijna altijd een groot vlak krijgt.

Citaat:
Je moet gewoon een beetje klooien en kijken wat er van komt. Ik drukte eerst op F1 omdat ik er geen reet van snapte, maar daar had ik ook niet erg veel aan.

Laatst gewijzigd op 30-04-2011 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
er staan van die cijfertjes bij bijv: 2 dan liggen 2 hokjes bij dat vakje 2bommen
Het gaat over het eerste vakje dat je openklikt.

Ik snap ook nooit of er een tactiek is wat betreft het eerste vakje openklikken, of dat dat gewoon gokken is. Ik kies meestal een vakje in de hoek.

Citaat:
Ik heb een paar keer gehad dat de eerste klik een bom was, maar dat was op expert. Ik vraag me af waarom minesweeper veel makkelijker is in Windows 7 dan in Xp, als je in Xp klikte op een hokje had je een kleine kans dat je een groot vlak te pakken had, terwijl je in de Windows 7 versie bijna altijd een groot vlak krijgt.
Heeft dat niet met de moeilijkheidsgraad te maken? Bijvoorbeeld dat je veel of weinig bommen hebt ingesteld?
Oud 01-05-2011, 12:01
snoopy
snoopy is offline
Hoe die ACHTERLIJKE edentifier2 werkt. Of nou ja, het usb-gedeelte. Hij opent gewoon niet.
Oud 16-05-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Het gaat over het eerste vakje dat je openklikt.

Ik snap ook nooit of er een tactiek is wat betreft het eerste vakje openklikken, of dat dat gewoon gokken is. Ik kies meestal een vakje in de hoek.

Heeft dat niet met de moeilijkheidsgraad te maken? Bijvoorbeeld dat je veel of weinig bommen hebt ingesteld?
Ik heb minesweeper altijd op expert staan, dus er is geen verschil in het aantal mijnen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 16:54
Verwijderd
Ik vraag me af op grond waarvan wordt bepaald wat je mobiele telefoonnummer is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 17:41
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik vraag me af op grond waarvan wordt bepaald wat je mobiele telefoonnummer is.
Ik had ooit gehoord van iemand dat ze registernummers hebben, die elke provider kan zien. Dan worden de simkaarten gemaakt, met elk registernummer een apart mobiel nummer dat stand houd met het registernummer. Zo heeft elke sim een ander nummer

Maar dit kan ik niet bevestigen, die gast kletst wel meer uit z'n nek
Oud 18-05-2011, 17:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom haarverf voor vrouwen een half uur / drie kwartier moet intrekken, terwijl er voor mannen haarverf is dat maar 5 minuten hoeft in te trekken. Alsof vrouwen niks beters te doen hebben ofzo
Oud 18-05-2011, 17:37
Verwijderd
Waarom is er überhaupt verschil? Alleen de kleur lijkt me ertoe doen?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom haarverf voor vrouwen een half uur / drie kwartier moet intrekken, terwijl er voor mannen haarverf is dat maar 5 minuten hoeft in te trekken. Alsof vrouwen niks beters te doen hebben ofzo
Als je je haar verft heb je toch ook niets beters te doen? Bijster nuttig is het niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:46
Verwijderd
En als je nu gewoon voor vijf minuten niks beters te doen hebt? Dan zou je in die vijf minuten toch je haar zouden moeten kunnen verven?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom is er überhaupt verschil? Alleen de kleur lijkt me ertoe doen?
Mja, nou, sommige kleuren moeten inderdaad wat langer intrekken dan anderen, maar je kent die vreselijke reclame toch wel van die man die binnen 5 minuten zijn haar heeft geverfd?
Reageren

Regels voor berichten