Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 17:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Seeds: 0 (82)
Advertentie
Oud 21-03-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Seeds: 0 (82)
Hahaha teh fuck is dat dan voor paupertracker?
Oud 21-03-2011, 17:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ehh, het zijn er een paar. Het zegt me verder allemaal niet zo veel.

ccc.de
istole.it (lol)
openbittorrent.com
Oud 21-03-2011, 17:54
Uice
Uice is offline
Mijn imitatieskills gaan vooruit. Ik belde net Masha op en deed alsof ik een gemeenschappelijke kennis van ons was, en ze geloofde het.
Oud 21-03-2011, 17:56
Verwijderd
Maar niet voor heel lang!
Oud 21-03-2011, 17:57
Martiño
Martiño is offline
Misschien deed ze alleen maar alsof zodat jij kon doen. ;-)
Oud 21-03-2011, 17:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar niet voor heel lang!
Omdat ik zelf out of character ging!
Oud 21-03-2011, 17:58
Uice
Uice is offline
http://www.jelgerensebastiaan.nl/

Jammer dat er minder op staat dan vroeger.
Oud 21-03-2011, 18:00
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik ben Shogun 2 aan het "kopen", maar omdat hij net uit is bezorgt de "winkel" nogal langzaam.
Oud 21-03-2011, 18:01
Uice
Uice is offline
Oh, gelukkig staan op Tube filmpjes.

http://www.youtube.com/results?searc...ebastiaan&aq=f
Oud 21-03-2011, 18:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, gelukkig staan op Tube filmpjes.

http://www.youtube.com/results?searc...ebastiaan&aq=f
Het is ehh, professioneel.
Oud 21-03-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Shogun 2 aan het "kopen", maar omdat hij net uit is bezorgt de "winkel" nogal langzaam.
http://binsearch.info/?b=Total_War_S...UpL%29&max=250
Oud 21-03-2011, 18:34
Verwijderd
Het is best wel stom dat je in de vijfde schoolexamens moet doen en dat je die niet gewoon allemaal in de zesde mag inhalen. Nu kan ik pas op mijn negentiende eindexamen doen, en dan zijn net de Olympische Spelen in Sotsji, en ik had net bedacht dat ik daar mooi kon tolken! ;(
Oud 21-03-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Welke B&J?
Cookie Dough! Hoewel ik gewoonlijk de low fat Chocolate Fudge Brownie neem, want die is het lekkerst. Ook (veel) lekkerder dan de niet-low fat versie. Maar die hadden ze nu niet.
Oud 21-03-2011, 18:36
Verwijderd
pfff wat is afstuderen totaal niet leuk zeg
Oud 21-03-2011, 18:37
Verwijderd
Tien tegen één dat Schrödinger z'n newsserver niet adequaat is voor dit soort dingen (retentie e.a.)
Verwijderd
Citaat:
pfff wat is afstuderen totaal niet leuk zeg
Jou had ik net nodig! Ik heb mijn mariabeestje vandaag gevraagd of ze familie had met jouw achternaam. Ze moest heel hard lachen en zei dat ze dacht van niet. Dus dan zal het wel niet!
Verwijderd
Citaat:
Tien tegen één dat Schrödinger z'n newsserver niet adequaat is voor dit soort dingen (retentie e.a.)
9 uur...
Oud 21-03-2011, 18:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat moet ik hiermee?
Oud 21-03-2011, 18:40
Martiño
Martiño is offline
Even eten maken. Mozzarellasalade (huhu moz ) ftw
Oud 21-03-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik hiermee?
downloaden?
Nieuwsgroepen zijn niet afhankelijk van andere users, je haalt dus altijd je maximale bandbreedte
Oud 21-03-2011, 18:44
Verwijderd
Mozzarelladingen zijn lekker

En ik ben zo ontzettend vrolijk en blij en gelukkig dat het bijna pijn doet. <33 Dat ga ik vast nog heel vaak posten.
Oud 21-03-2011, 18:45
Verwijderd
Ik was zo boos net in de AH. Er stond al een redelijke rij voor de klantenservice met 1 medewerker om 18.00 ;x Gaat er iemand betalen met minstens 200 muntjes van 10/20/50 cent. En de baliemedewerker accepteerde het ook nog en ging vervolgens alles nog tellen ook en het duurde eeuwen (want vmbo), dus toen ben ik weggegaan.
Oud 21-03-2011, 18:46
Verwijderd
Tweehonderd? Had hij een knapzak vol muntgeld mee of zo?
Oud 21-03-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Tweehonderd? Had hij een knapzak vol muntgeld mee of zo?
Ja, het kwam echt een zak. Ongesorteerd ook nog. Het was overigens een moslim, asociaal tuig is het.
Oud 21-03-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, het kwam echt een zak. Ongesorteerd ook nog. Het was overigens een moslim, asociaal tuig is het.
:\ Hoe wist je dat 'het' een moslim was?
Oud 21-03-2011, 18:49
Martiño
Martiño is offline
Droeg hij een bordje met "moslim"?
Oud 21-03-2011, 18:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
downloaden?
Nieuwsgroepen zijn niet afhankelijk van andere users, je haalt dus altijd je maximale bandbreedte
Whatever, mijn newsserver is ongetwijfeld niet adequaat.
Verwijderd
Ze had een hoofddoek.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ze had een hoofddoek.
Dus denk je meteen dat ze moslim is? Wat generaliserend!
Oud 21-03-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ze had een hoofddoek.
Oudgelovigen dragen soms ook hoofddoeken die er heel moslimmig uitzien!
Oud 21-03-2011, 18:51
Verwijderd
Haha, ik wilde net zeggen, het was vast een vrouw met een hoofddoek, want Lucky vermeed wel héél krampachtig het geslacht van degene met de muntjes. Provoceerbeer die 'ie is.
Oud 21-03-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Oudgelovigen dragen soms ook hoofddoeken die er heel moslimmig uitzien!
Ze was ongeveer 18
Oud 21-03-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ze was ongeveer 18
Niet oude gelovigen, oudgelovigen
Oud 21-03-2011, 18:54
Uice
Uice is offline
Wees blij dat die moslim überhaupt betaalde!
Oud 21-03-2011, 18:54
Martiño
Martiño is offline
Hm, dat vind ik eigenlijk wel lastig. Mannelijke moslimambtenaren dragen vaak geen kleding die een specifieke religieuze betekenis heeft. Toch zie je aan hun huidskleur vaak wel of iemand Turks of Marokkaans is, en het is niet onlogisch om dan te verwachten dat die persoon ook moslim is, of zijn persoonlijke overtuigingen (deels) aan de Islam ontleent. Misschien moeten we alle Turkse en Marokkaanse ambtenaren dan maar blank verven, dan voel ik me tenminste niet ongemakkelijk als ik als homoseksueel aangifte wil doen van mijn huwelijk.

Ik vind ook dat we alle Joodse mannen met zo'n typisch Joods neusje ook een neuscorrectie moeten aanbieden. En vrouwen uit de bijbelgordel moeten verplicht een hip kapsel, want het is niet de bedoeling dat we de indruk krijgen dat die persoon gereformeerd is.
Oud 21-03-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Wees blij dat die moslim überhaupt betaalde!
Zo te zien was het duidelijk de opbrengst van een geroofde kassalade.
Oud 21-03-2011, 18:57
Missy
Missy is offline
Napoleonzuurtje kan je tenminste één ding nageven, zijn topics zijn wel uniek.
Oud 21-03-2011, 18:57
Verwijderd
Of haar gezin heeft de spaarpot van haar jongere broertje moeten leeghalen om nog te kunnen eten deze maand.
Oud 21-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Zo te zien was het duidelijk de opbrengst van een geroofde kassalade.
Oud 21-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat vind ik eigenlijk wel lastig. Mannelijke moslimambtenaren dragen vaak geen kleding die een specifieke religieuze betekenis heeft. Toch zie je aan hun huidskleur vaak wel of iemand Turks of Marokkaans is, en het is niet onlogisch om dan te verwachten dat die persoon ook moslim is, of zijn persoonlijke overtuigingen (deels) aan de Islam ontleent. Misschien moeten we alle Turkse en Marokkaanse ambtenaren dan maar blank verven, dan voel ik me tenminste niet ongemakkelijk als ik als homoseksueel aangifte wil doen van mijn huwelijk.
Zie je nu wel dat religieuze symbolen een belemmering voor de staat vormen. Jij voelt je er ongemakkelijk bij om naar bepaalde vertegenwoordigers van de staat te gaan en dat vanwege hun religieuze achtergrond.
Oud 21-03-2011, 19:00
Verwijderd
Boos worden omdat je wat langer moet wachten voordat je geholpen wordt bij een balie in een supermarkt?
Oud 21-03-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Of haar gezin heeft de spaarpot van haar jongere broertje moeten leeghalen om nog te kunnen eten deze maand.
Het vakantieappartementencomplex in alanya zal wel slecht lopen, dan haal je het niet meer met alleen je uitkering.
Oud 21-03-2011, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zie je nu wel dat religieuze symbolen een belemmering voor de staat vormen. Jij voelt je er ongemakkelijk bij om naar bepaalde vertegenwoordigers van de staat te gaan en dat vanwege hun religieuze achtergrond.
Ja, ik vind ook dat ik morgen mijn mok met regenboogkleuren weg moet gooien, want mijn mannelijke collega's beginnen zich een beetje ongemakkelijk te voelen omdat ik zo open uitkom voor mijn geaardheid. Ik ga ook mijn haar afscheren want lang haar vinden oudere patiënten toch maar gek. En ik ga ook geen overhemden meer dragen, want dat is te netjes, dan vinden de artsen dat ik mijn plaats niet ken.
Oud 21-03-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Boos worden omdat je wat langer moet wachten voordat je geholpen wordt bij een balie in een supermarkt?
Ja, ik heb zelfs geroepen dat ik wel op de PVV ga stemmen, want dan hoef ik voortaan minder lang te wachten.
Oud 21-03-2011, 19:06
Verwijderd
En wat als er de volgende keer een mooie blanke Ariër met muntgeld wil gaan betalen?
Oud 21-03-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
En wat als er de volgende keer een mooie blanke Ariër met muntgeld wil gaan betalen?
Ariërs betalen alleen met papiergeld of de pinpas.
Oud 21-03-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ariërs betalen alleen met papiergeld of de pinpas.
Nee hoor, genoeg Christelijke vrouwtjes met zuinige strepen in plaats van monden die maar al te graag afrekenen met vijf kilo muntgeld.
Oud 21-03-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, genoeg Christelijke vrouwtjes met zuinige strepen in plaats van monden die maar al te graag afrekenen met vijf kilo muntgeld.
Die mensen kom ik hier niet tegen.
Oud 21-03-2011, 19:14
Geel
Geel is offline
Het is heel normaal hoor voor moslims om met zakken muntgeld te betalen. Doe ik ook!

Regels voor berichten