Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jelka van Houten (de zus van) is getrouwd met deze knaap:
![]() Best een leukerd, maar hij heet dus Koppe Koppeschaar. Ik heb dit al eens eerder gepost maar ik kan er maar niet over uit. Koppe Koppeschaar. Koppe Koppeschaar. Koppe Koppeschaar. Koppe Koppeschaar. Koppe Koppeschaar. Koppe Koppeschaar. Koppe Koppeschaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haaaaa, de extra plankjes voor Billy zijn binnen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb er nog één over! Wie 'm hebben wilt mag 'm komen halen. Uiteraard onder het genot van een biertje. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben pas een keer in mijn leven in de Ikea geweest, en toen alleen babymeubelen gekocht, dus ik heb verder ook niks van de Ikea in mn woonkamer. Maar die bestaat nu voornamelijk uit afgeragd kutspul (dus gammabilly's die uit hun voegen barsten). Dus als ik morgen de loterij win (waar ik uiteraard niet aan meedoe), dan ga ik naar Ikea, zoek ik zo;n showroomwoonkamer uit en bouw ik die na, want zelf heb ik helaas totaal geen gevoel/smaak/inspiratie voor mooie inrichtingen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vrij veel van de ikea. 1 van de m'n boekenkasten, mijn tafel, twee kleine kastjes, mijn bureau. In mijn oude kamer was het nog meer, daar had ik ook een bank, bed en stoel van de ikea, en een kledingkast
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Je had het wel verteld, maar nu ik er een foto bij heb is het nog hilarischer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|