Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
waar??

D::::D
He nou, die wilde ik al doen.
Oud 31-03-2011, 12:42
Verwijderd
Over het drugsgebeuren bij Dames in de dop; ik zag in het voorstukje Gary heel verontwaardigd reageren. Jennifer zal het dus sowieso niet zijn, want dan zag je vast wel wat triomf bij sommigen, en ik ben nu dus bang dat het Dilara misschien is..? Want hij wil haar, natuurlijk.
Oud 31-03-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Over het drugsgebeuren bij Dames in de dop; ik zag in het voorstukje Gary heel verontwaardigd reageren. Jennifer zal het dus sowieso niet zijn, want dan zag je vast wel wat triomf bij sommigen, en ik ben nu dus bang dat het Dilara misschien is..? Want hij wil haar, natuurlijk.
Vond het sowieso al niks voor Jennifer om te drugsen, daar vind ik haar te netjes voor. Ik hoop maar dat het Dilara het niet is. Maar toen ze vorige week do. uitgingen werd er drugs gekocht even terugdenken wie dat toen waren.
Oud 31-03-2011, 12:45
Verwijderd
Ze had wel voor Meron zo'n kokertje gekocht om drugs in te doen, ofzo. Als Meron eruit zou gaan, zou dat wel echt bizar zijn.
Oud 31-03-2011, 12:46
Rationeel
Rationeel is offline
owja gary is er ook nog, dat is ook wel een topkandidaat
Oud 31-03-2011, 12:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat is er met Stefenootje?
waarschijnlijk zand in dr flamoes.
Oud 31-03-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk zand in dr flamoes.
maandban aangevraagd dus. En LL heeft z'n account verwijderd?
Verwijderd
Ja, of Gary is het zelf, inderdaad.
Oh jongenssss, wat spannend allemaal! Vanavond zullen jullie het weten! Ik niet, want ik moet werken.
Verwijderd
Citaat:
Ze had wel voor Meron zo'n kokertje gekocht om drugs in te doen, ofzo. Als Meron eruit zou gaan, zou dat wel echt bizar zijn.
Dat zou shocking zijn
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is er met Stefenootje?
Banaanvraag.

OT:
Is dames in de dop nou echt zo boeiend als jullie zeggen? Ik kan niet zo goed tegen reality-spelshows vanwege de ongekend hoge /care-factor, maar jullie maken me wel nieuwsgierig.
Oud 31-03-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, of Gary is het zelf, inderdaad.
Oh jongenssss, wat spannend allemaal! Vanavond zullen jullie het weten! Ik niet, want ik moet werken.
We zullen de boel ff spoileren vanavond
Oud 31-03-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Banaanvraag.

OT:
Is dames in de dop nou echt zo boeiend als jullie zeggen? Ik kan niet zo goed tegen reality-spelshows vanwege de ongekend hoge /care-factor, maar jullie maken me wel nieuwsgierig.
Ik heb Dames in de Dop altijd leuk gevonden sinds het vorige seizoen al.
Oud 31-03-2011, 12:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Banaanvraag.
waarom zijn bananen krom?

:::
Oud 31-03-2011, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat mag echt niet. Dat is de enige die echt nog een beetje te hebben is (samen met dilara).
Oud 31-03-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
We zullen de boel ff spoileren vanavond
Hoeft niet hoor.
Oud 31-03-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Dat mag echt niet. Dat is de enige die echt nog een beetje te hebben is (samen met dilara).
Ja, eens. Meron is iemand die het goed zou kunnen winnen. Overigens vind ik de mannen ook wel meevallen.
Oud 31-03-2011, 13:02
Verwijderd
Ik vind trouwens Jenna wel meevallen. Ze is natuurlijk apart enzo, maar zo kut als Jennifer of Linsey ofzo vind ik haar niet.
Oud 31-03-2011, 13:04
Verwijderd
Absinthe er zijn weer allemaal nieuwe Lowlandsnamen bekend!

Arctic Monkeys / Rise Against / Skunk Anansie / Paul Kalkbrenner (live) / Anna Calvi / Junip / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / Budzillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Oud 31-03-2011, 13:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Matthew Dear is wel leuk. De rest ken ik niet of is terminale aids.
Oud 31-03-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Absinthe er zijn weer allemaal nieuwe Lowlandsnamen bekend!

Arctic Monkeys / Rise Against / Skunk Anansie / Paul Kalkbrenner (live) / Anna Calvi / Junip / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / Budzillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Je wilt me jaloers maken hé, jaloers maken is het niet?
Oud 31-03-2011, 13:11
Verwijderd
ik ga een boek bestellen over topologie
Oud 31-03-2011, 13:11
Verwijderd
Ja Doux, je hebt me door, ik zet het hier neer in de hoop dat je even kwam kijken en je lekker jaloers zou worden!
Oud 31-03-2011, 13:19
Carn
Carn is offline
pff, op Sziget komt iig Good Charlotte \m/ \m/ \m/ \\\\\\mmmmmm/////////////////////////////////
Oud 31-03-2011, 13:21
Rationeel
Rationeel is offline
nog anderhalf uur en dan is het weekend!
Verwijderd
Citaat:
Matthew Dear is wel leuk. De rest ken ik niet of is terminale aids.
Even gecheckt, klinkt wel leuk inderdaad
Verwijderd
Citaat:
pff, op Sziget komt iig Good Charlotte \m/ \m/ \m/ \\\\\\mmmmmm/////////////////////////////////
Oud 31-03-2011, 13:26
Verwijderd
op dour komt papa roach \m/ /jeugdsentiment
Oud 31-03-2011, 13:27
Schrödinger
Schrödinger is offline

Oud 31-03-2011, 13:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemiddag! Ik ben weer super productief geweest vandaag en lekker veel uren gemaakt. Hoop morgen ook, dan hoef ik zaterdag niet. Daar heb ik echt 0 zin in /lui
Oud 31-03-2011, 13:42
Verwijderd
Ik ga vanavond met twee collega's eten op rekening van de zaak. We hebben maar 50 euro budget ofzo per man karig dus het wordt niet iets heel fancy ofzo. Zegt een collega: 'nou dat wordt dan maar gewoon een simpel patatje en biefstukje en de rest zuipen, je weet het: EATIN' IS CHEATIN'! lolz
Oud 31-03-2011, 13:44
Verwijderd
Oud 31-03-2011, 13:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga vanavond met twee collega's eten op rekening van de zaak. We hebben maar 50 euro budget ofzo per man karig dus het wordt niet iets heel fancy ofzo. Zegt een collega: 'nou dat wordt dan maar gewoon een simpel patatje en biefstukje en de rest zuipen, je weet het: EATIN' IS CHEATIN'! lolz
prima toch, voor 15 a 20 euro eten en dan voor 30e pp bier .
Oud 31-03-2011, 13:48
Verwijderd
50,- de man om van uit eten te gaan vind ik niet karig, hoor. Ook niet exorbitant veel, maar ook niet karig.

(Lekker zeuren, jajajaja )
Oud 31-03-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
prima toch, voor 15 a 20 euro eten en dan voor 30e pp bier .
Ja daarom en een collega neemt ook nog champagne mee zodat we nog even op het werk een drankje kunnen doen. Tof wijf, je begrijpt dat wij met elkaar heel goed kunnen opschieten
Oud 31-03-2011, 13:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
50,- de man om van uit eten te gaan vind ik niet karig, hoor. Ook niet exorbitant veel, maar ook niet karig.

(Lekker zeuren, jajajaja )
Inderdaad. Van 50 euro kun je makkelijk uit eten

En als je dan ook nog lékker uit eten wil, ga je naar walden
Oud 31-03-2011, 13:51
Verwijderd
Voor 50 E pp kun je prima uit eten. En als je het goed doet kun je uit eten én dronken worden
Oud 31-03-2011, 13:52
Lorelei
Lorelei is offline
Je kunt hier bij mij op de hoek trouwens ook behoorlijk goedkoop eten (15 euro voor een hoofdgerecht) en ook erg lekker.. Portugees
Oud 31-03-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Je kunt hier bij mij op de hoek trouwens ook behoorlijk goedkoop eten (15 euro voor een hoofdgerecht) en ook erg lekker.. Portugees
Hoorde hotelgasten er ook al over inderdaad, die waren er ook erg over te spreken
Oud 31-03-2011, 13:54
Verwijderd
Als je van vis houdt raad ik ook iedereen "De Kust" op de biltstraat aan trouwens. 3 gangen voor 24 euro (keuze van de chef) en LEKKER. <3
Oud 31-03-2011, 13:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als je van vis houdt raad ik ook iedereen "De Kust" op de biltstraat aan trouwens. 3 gangen voor 24 euro (keuze van de chef) en LEKKER. <3
Daar kun je inderdaad ook érg lekker eten ja Daar wil ik nog een keer heen met Rationeel (want ik ben er wel geweest maar hij niet)
Oud 31-03-2011, 13:56
Verwijderd
Ik had eerst een hekel aan Linsey maar nu heb ik haar door en nu valt het mee je moet gewoon bij alles wat ze doet, je voorstellen dat ze zeven is. Ze is een prima kind van zeven
Oud 31-03-2011, 13:57
Verwijderd
Lunch is er ook erg goed trouwens Zelfgebakken brood, nom <3.
Oud 31-03-2011, 13:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik had eerst een hekel aan Linsey maar nu heb ik haar door en nu valt het mee je moet gewoon bij alles wat ze doet, je voorstellen dat ze zeven is. Ze is een prima kind van zeven
Oud 31-03-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Oud 31-03-2011, 14:00
Verwijderd
Mm voor 50 euro per persoon vreet jij je helemaal het schompes aan toptapas én ga je zo blauw als een tientje naar huis.
Oud 31-03-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Van 50 euro kun je makkelijk uit eten

En als je dan ook nog lékker uit eten wil, ga je naar walden
Hoor ik goede verhalen over inderdaad
Oud 31-03-2011, 14:01
Verwijderd
Een kind van zeven dat nog maar net begonnen is met leren hoe je je in anderen moet verplaatsen
ik denk dat als je Linsey en Meron in een kamer hebt zitten, en je doet een snoepje in een rode doos. En dan stuur je Meron de kamer uit. En dan haal je het snoepje uit de rode doos, en je stopt het in een groene doos. En dan vraag je Linsey "als ik nu aan Meron vraag in welke doos het snoepje zit, wat geeft Meron dan als antwoord?". Dan is er een kans dat Linsey antwoordt "de groene".
Oud 31-03-2011, 14:01
Verwijderd
Linsey is mijn favoriete dame in de dop, alleen al hoe ze spreekt <3 Haags <3
Oud 31-03-2011, 14:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Een kind van zeven dat nog maar net begonnen is met leren hoe je je in anderen moet verplaatsen
ik denk dat als je Linsey en Meron in een kamer hebt zitten, en je doet een snoepje in een rode doos. En dan stuur je Meron de kamer uit. En dan haal je het snoepje uit de rode doos, en je stopt het in een groene doos. En dan vraag je Linsey "als ik nu aan Meron vraag in welke doos het snoepje zit, wat geeft Meron dan als antwoord?". Dan is er een kans dat Linsey antwoordt "de groene".

De sally-anne test
Oud 31-03-2011, 14:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Die Linsey is volgens mij gewoon een actrice.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten