Advertentie | |
|
![]() |
|
Da's waar. Alhoewel je met de meeste torrentsites samen met soulseek ofzo toch wel een heel groot eind kan komen.. overigens download ik zelf nog maar amper sinds ik Spotify gebruik, alleen op die paar obscure albums na
![]()
|
Gaaf doch vermoeiend! Vond het vaak vervelend qua drukte; als je niet buiten de zaal staande iets wilde zien moest je ruim van te voren al een plekje bemachtigen, en het was bijna altijd overal druk (dus langs mensen heen frotten). En er waren ook niet echt chillout/zit opties dus je was eigenlijk de hele dag bezig om van hot naar her te lopen om in iedergeval iets te zien van wat je graag wil zien. Gezien ik een behoorlijke mensenhater ben en ook niet blow oid heb ik me behoorlijk staan ergeren soms aan alle rukmongolen
![]() Maar goed, paar erg gave dingen gezien, ook een paar dingen waar ik niet echt iets mee kon. Verder wat fraai behang gekocht en natuurlijk ging er veel bier in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rabies kan ik je niet vertellen, Mantoux, hepatitis A en weet ik veel wat voor inentingen heb ik gehad. Niet echt pijnlijk ofzo maar ik zou wel wat pushups naderhand doen oid, voorkomt al te erge spierpijn
![]() Mantoux is erg lang geleden though dus errrrr *vaag*, als dat alleen onderhuids en niet in de spier is hoeft dat niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
_sann
Ik ben erg benieuwd waarom de tweede kamer vragen over het rechtszekerheidsbeginsel (mbt tot de 3000 euro afstudeerboete) blijft omzeilen. Dit beginsel houdt o.a. in dat besluitvorming met terugwerkende kracht ten nadele van de betrokkene niet is toegestaan. Dit is duidelijk het geval voor de reeds studerende studenten. Dan kan de tweede kamer wel van mening zijn dat iedereen moet inleveren, ook studenten, maar schenden van een (zo'n essentieel) rechtsbeginsel kan gewoonweg niet. Waarom blijven jullie dat negeren? |
![]() |
|
17:34 Intellectueel
Waarom wordt er geen poging ondernomen om het uiterst succesvolle Finse model in Nederland toe te passen? Zorgen dat alle leraren universitair geschoold zijn is een eenvoudige en effectieve manier om het niveau van het onderwijs op te krikken. Dit is essentieel voor Nederland als kenniseconomie. Een goede vraag, stomme moderator! ![]() |
![]() |
|
Mijn vraag, die er ongetwijfeld niet door komt (want anders is er geen ruimte om belangrijke comments zoals 'u bent een topvrouw!' door te laten :')):
Mark_Rutte_5755: Hoi Marja, wat vind u van idee om spelling een wat prominentere rol te geven in het Nederlandse lespakket? Het spellingsvermogen van scholieren en studenten is namelijk vaak om te huilen! |
![]() |
|
|