Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 12:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
nouja, het is een kwestie van de cd in de drive stoppen, het juiste dingetje selecteren, hem op internet naar de titels laten zoeken en dan op 'go' drukken en 3 minuutjes wachten.
ja, dat is dus de easy variant; een beetje autistische verzamelaar loopt alle tracktitles na; zorgt dat alle info klopt (wat vaak niet het geval is) en tagged de boel naar wens, dus dat gaat je al snel een kwartiertje kosten. Ik vind het ook overdreven, daar niet van
Oud 18-04-2011, 13:25
Verwijderd
Oh ik zorg wel dat de bestandnamen er netjes uitzien zonder underscores enzo maar dat was sowieso al mijn taak in het alle-cd's-rippen-die-we-hebben proces
Oud 18-04-2011, 13:33
Carn
Carn is offline
is het niet makkelijker om de boel gewoon te downloaden?
Oud 18-04-2011, 13:36
Verwijderd
Nee, dat heb ik geprobeerd, maar lang niet alles is goed te vinden en bovendien moet ik dan net zo goed af en toe de bestandsnamen aanpassen.
Oud 18-04-2011, 13:38
Carn
Carn is offline
Da's waar. Alhoewel je met de meeste torrentsites samen met soulseek ofzo toch wel een heel groot eind kan komen.. overigens download ik zelf nog maar amper sinds ik Spotify gebruik, alleen op die paar obscure albums na
Oud 18-04-2011, 13:40
Verwijderd
Nouja, als ik op meerdere torrentsites moet gaan zoeken is dat al meer werk dan te rippen

Ik ben nog geen cd's tegengekomen die niet ripbaar waren, trouwens. Er werd vroeger toch vaak zo'n beveiliging opgedaan tegen kopiëren.
Oud 18-04-2011, 13:43
Carn
Carn is offline
Volgens mij heeft dat nooit goed gewerkt, en het was sowieso een kwestie van tijd voordat de software daar geen moeite meer mee had.
Oud 18-04-2011, 13:51
Verwijderd
Jeetje jongens wat gaat het hier traag!

Carn hoe was Roadburn?
Oud 18-04-2011, 14:01
Carn
Carn is offline
Gaaf doch vermoeiend! Vond het vaak vervelend qua drukte; als je niet buiten de zaal staande iets wilde zien moest je ruim van te voren al een plekje bemachtigen, en het was bijna altijd overal druk (dus langs mensen heen frotten). En er waren ook niet echt chillout/zit opties dus je was eigenlijk de hele dag bezig om van hot naar her te lopen om in iedergeval iets te zien van wat je graag wil zien. Gezien ik een behoorlijke mensenhater ben en ook niet blow oid heb ik me behoorlijk staan ergeren soms aan alle rukmongolen

Maar goed, paar erg gave dingen gezien, ook een paar dingen waar ik niet echt iets mee kon. Verder wat fraai behang gekocht en natuurlijk ging er veel bier in .
Oud 18-04-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Gaaf doch vermoeiend! Vond het vaak vervelend qua drukte; als je niet buiten de zaal staande iets wilde zien moest je ruim van te voren al een plekje bemachtigen, en het was bijna altijd overal druk (dus langs mensen heen frotten). En er waren ook niet echt chillout/zit opties dus je was eigenlijk de hele dag bezig om van hot naar her te lopen om in iedergeval iets te zien van wat je graag wil zien. Gezien ik een behoorlijke mensenhater ben en ook niet blow oid heb ik me behoorlijk staan ergeren soms aan alle rukmongolen

Maar goed, paar erg gave dingen gezien, ook een paar dingen waar ik niet echt iets mee kon. Verder wat fraai behang gekocht en natuurlijk ging er veel bier in .
Nice Jammer van de rukmongolen & drukte.
Oud 18-04-2011, 14:04
Carn
Carn is offline
rukmongolen waren overigens voor 80% vieze Franse crusts. Wat een smerige asociale lui zijn dat toch.
Oud 18-04-2011, 15:25
Verwijderd
Heeft iemand hier een mantouxtest of rabiësinentingen onder de huid gehad? Doet dat pijn?
Oud 18-04-2011, 15:34
Verwijderd
Rabies kan ik je niet vertellen, Mantoux, hepatitis A en weet ik veel wat voor inentingen heb ik gehad. Niet echt pijnlijk ofzo maar ik zou wel wat pushups naderhand doen oid, voorkomt al te erge spierpijn

Mantoux is erg lang geleden though dus errrrr *vaag*, als dat alleen onderhuids en niet in de spier is hoeft dat niet.
Oud 18-04-2011, 15:54
Verwijderd
hepA+B heb ik ook gehad die deed niet zo'n pijn. Ik was vooral benieuwd naar of dat pijn deed, zo onder je huid spul spuiten.
Oud 18-04-2011, 16:02
Verwijderd
Waar vind ik de chat? Ik wil toch weleens zien wat er zoal aan Van Bijsterveld gevraagd wordt.
Oud 18-04-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Waar vind ik de chat? Ik wil toch weleens zien wat er zoal aan Van Bijsterveld gevraagd wordt.
http://www.scholieren.com/chat
Oud 18-04-2011, 16:05
Verwijderd
Dankjewel. Wel raar dat er nergens een link te vinden is en dat er ook nergens een vermelding van deze chatsessie op de voorpagina is te vinden.
Oud 18-04-2011, 16:05
Verwijderd
het stond/staat bovenaan het forum!
Oud 18-04-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel. Wel raar dat er nergens een link te vinden is en dat er ook nergens een vermelding van deze chatsessie op de voorpagina is te vinden.
Hier staat het op de voorpagina helemaal bovenaan in zo'n zelfde kadertje als op het forum.
Oud 18-04-2011, 16:08
Verwijderd
Hmm, ok.
Oud 18-04-2011, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De nieuwe Rebecca Black
Oud 18-04-2011, 16:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig weer een mooie portie autotune.
Oud 18-04-2011, 16:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En een rapper, want dat is hip
Oud 18-04-2011, 16:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
huhuhu ik zit nu in de chat onder de naam Mark Rutte, nu lijkt het net alsof ik de echte ben, huhuhuhu
Oud 18-04-2011, 16:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Noedelhap
Noedelhap is offline
Marja: " Ik denk dat we de vmbo'ers te vaak onderschatten."

Bwahahahha!
Verwijderd
Aargh, geneuzel over werkstukken en mijn geniale vraag wordt genegeerd
Oud 18-04-2011, 16:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Marja: " Ik denk dat we de vmbo'ers te vaak onderschatten."

Bwahahahha!
Niks tegen vmbo'ers he
Oud 18-04-2011, 16:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aargh, geneuzel over werkstukken en mijn geniale vraag wordt genegeerd
Wat was je vraag?
Oud 18-04-2011, 16:36
Verwijderd
_sann
Ik ben erg benieuwd waarom de tweede kamer vragen over het rechtszekerheidsbeginsel (mbt tot de 3000 euro afstudeerboete) blijft omzeilen. Dit beginsel houdt o.a. in dat besluitvorming met terugwerkende kracht ten nadele van de betrokkene niet is toegestaan. Dit is duidelijk het geval voor de reeds studerende studenten. Dan kan de tweede kamer wel van mening zijn dat iedereen moet inleveren, ook studenten, maar schenden van een (zo'n essentieel) rechtsbeginsel kan gewoonweg niet. Waarom blijven jullie dat negeren?
Oud 18-04-2011, 16:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb ook een vraag doorgegeven, maar die zal er wel niet doorkomen.
Oud 18-04-2011, 16:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Opleiding verpleegkunde en nu is ze minister. Er is nog hoop
Oud 18-04-2011, 16:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niks tegen vmbo'ers he
Nee hoor, zo lang ze netjes mijn post bezorgen hou ik van ze!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Of juist niet, bij ministers is het toch wel wenselijk dat ze ivoren toren-intellectuelen zijn.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee hoor, zo lang ze netjes mijn post bezorgen hou ik van ze!
Ik bezorg helemaal niks en helemaal niet bij jou.
Oud 18-04-2011, 16:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Of juist niet, bij ministers is het toch wel wenselijk dat ze ivoren toren-intellectuelen zijn.
Blijkbaar dus niet.
Oud 18-04-2011, 16:40
Tink*
Tink* is offline
Ohyeah Bijsterveldt, heldenchat!
Oud 18-04-2011, 16:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
17:34 Intellectueel
Waarom wordt er geen poging ondernomen om het uiterst succesvolle Finse model in Nederland toe te passen? Zorgen dat alle leraren universitair geschoold zijn is een eenvoudige en effectieve manier om het niveau van het onderwijs op te krikken. Dit is essentieel voor Nederland als kenniseconomie.

Een goede vraag, stomme moderator!
Oud 18-04-2011, 16:41
Verwijderd
VanBijsterveldt: Ik ben trots op mijn werk als minister als ik in staat ben geweest scholen meer opbrengst/resultaatgericht te laten werken. Zodat alles uit leerlingen gehaald wordt wat er in zit.

Wat een vies antwoord. Opbrengst? Bij schólen?
Oud 18-04-2011, 16:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik bezorg helemaal niks en helemaal niet bij jou.
Amersfoort is maar 3 uur fietsen met dit weer
Oud 18-04-2011, 16:42
Tink*
Tink* is offline
Was mijn vraag erdoor? De verbinding werd verbroken.
Oud 18-04-2011, 16:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik neem aan dat ze doelt op zorgen dat leerlingen goed opgeleid zijn, maar dan nog is het een rare formulering.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Amersfoort is maar 3 uur fietsen met dit weer
1. Ik bezorg niet.
2. Ik heb geen fiets,
3. Amersfoot heeft hun eigen sorteercentrum (meer dan 1, neem ik aan )
Verwijderd
Citaat:
Was mijn vraag erdoor? De verbinding werd verbroken.
Nope.
Oud 18-04-2011, 16:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
1. Ik bezorg niet.
2. Ik heb geen fiets,
3. Amersfoot heeft hun eigen sorteercentrum (meer dan 1, neem ik aan )
Nou vooruit, ik ben heel blij dat je mijn post voorsorteert
Oud 18-04-2011, 16:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn vraag, die er ongetwijfeld niet door komt (want anders is er geen ruimte om belangrijke comments zoals 'u bent een topvrouw!' door te laten :')):

Mark_Rutte_5755: Hoi Marja, wat vind u van idee om spelling een wat prominentere rol te geven in het Nederlandse lespakket? Het spellingsvermogen van scholieren en studenten is namelijk vaak om te huilen!
Oud 18-04-2011, 16:45
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nope.
Tssssk.
Oud 18-04-2011, 16:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het een beetje bizar dat iemand met een Verpleegkunde A diploma over het Onderwijs beslist. Dat heeft geen aarsch met elkaar te schaften
Oud 18-04-2011, 16:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom gaat de chat zo langzaam? Ze hadden twintig vragen kunnen doorlaten, maar in plaats daarvan duurt het 5 minuten per vraag
Oud 18-04-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaat de chat zo langzaam? Ze hadden twintig vragen kunnen doorlaten, maar in plaats daarvan duurt het 5 minuten per vraag
Ze kan niet typen of ze moet heel lang nadenken. Of beide.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten