Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil me graag weer wat verdiepen in den natuurkundige zaken, en dit is blijkbaar een bekend werkje. Ik heb alleen geen idee of het meteen erg hardcore is of juist niet ![]()
||
Citaat:
Als je je niet in wiskunde wil verdiepen zou ik ze niet kopen, maar als je je niet in wiskunde wil verdiepen kun je veel natuurkunde sowieso niet echt begrijpen. Ik geloof dat je er wel met vwo-kennis aan kan beginnen. |
![]() |
|
Ik weet alleen niet hoe mijn Havo-"oudestijl"-natuurkunde zich verhoud tot vwo-kennis. Overigens heb ik ook nog een informatica-opleiding gedaan dus ik hoop dat de wiskundige elementen grotendeels wel te volgen zijn. Maar goed, ik lees dat die boekjes juist zo bekend zijn omdat het erg helder is met een hoop goede voorbeelden, dus ik ga ze denk ik dan maar eens aanschaffen binnenkort
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|