Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2011, 19:19
Sherlock
Sherlock is offline
Ok shitt soz ik was niet ingelicht
Sherlock
Sherlock is offline

@ myself
Verwijderd
dagelijkse kost jongeh! niet zo streng zijn voor jezelf!
Oud 23-04-2011, 19:20
Verwijderd
Kan gebeuren Japser
Oud 23-04-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
houden zo!
Oud 23-04-2011, 19:22
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb ook al bijna een half jaar niet meer gemeet dus ik weet niets meer
Oud 23-04-2011, 19:22
Verwijderd
Geen dk'ers bedoel je
Oud 23-04-2011, 19:23
Verwijderd
Ja, hoe zit het nu Volkert? Heb je nog met veel verwarring te maken? Introduceer je jezelf bij nieuwe mensen nu als jongen? Hoever ben je gevorderd in het proces?

Antwoorden als je wil hoor.
Oud 23-04-2011, 19:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Geen dk'ers bedoel je
Niemand!
Oud 23-04-2011, 19:27
Sherlock
Sherlock is offline
Heet je nu ook officieel Volkert?
Oud 23-04-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Niemand!
Babs enzo toch wel? Of heb ik dat verzonnen?
Oud 23-04-2011, 19:32
Verwijderd
Ah lekker zo 4 dagen weekend!
Oud 23-04-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, hoe zit het nu Volkert? Heb je nog met veel verwarring te maken? Introduceer je jezelf bij nieuwe mensen nu als jongen? Hoever ben je gevorderd in het proces?

Antwoorden als je wil hoor.
Ja, het blijft verwarrend en warme dagen zijn een beetje moeilijke dagen! En nee ik introduceer me niet als jongen, dat is nog redelijk lastig want daar prikt men toch zo doorheen met zo'n piepstem en het proces is nog niet begonnen want de wachtlijsten zijn erg, erg, erg lang. Ik pak wel altijd mijn nieuwe naam, waar dat kan.

Citaat:
Heet je nu ook officieel Volkert?
heja nee, voor mijn gevoel gaan al iets teveel posts hierover en nee ik ga niet voor Volkert, weet je hoe lijp in combinatie met mijn achternaam . Het gaat die naam worden die ik op facebook hanteer.
Oud 23-04-2011, 19:38
Verwijderd
Oke, thanks Vol, dan ben ik weer even bij!

Ik zal er niet meer over beginnen
Oud 23-04-2011, 19:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Babs enzo toch wel? Of heb ik dat verzonnen?
2 januari voor het laatst
Oud 23-04-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
2 januari voor het laatst
Dat is geen half jaar
Oud 23-04-2011, 19:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat is geen half jaar
ok bijna 5 maanden dan Whiner;p
Oud 23-04-2011, 19:44
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ah lekker zo 4 dagen weekend!
3 weken vakantie

Oud 23-04-2011, 19:44
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, het blijft verwarrend en warme dagen zijn een beetje moeilijke dagen! En nee ik introduceer me niet als jongen, dat is nog redelijk lastig want daar prikt men toch zo doorheen met zo'n piepstem en het proces is nog niet begonnen want de wachtlijsten zijn erg, erg, erg lang. Ik pak wel altijd mijn nieuwe naam, waar dat kan.

heja nee, voor mijn gevoel gaan al iets teveel posts hierover en nee ik ga niet voor Volkert, weet je hoe lijp in combinatie met mijn achternaam . Het gaat die naam worden die ik op facebook hanteer.
Juist awesome in combinatie met je achternaam

Maar die van je facebook is ook zeer nice! Nooit gedacht om toch voor Jasper te gaan? die blijft natuurlijk het best!
Oud 23-04-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Juist awesome in combinatie met je achternaam

Maar die van je facebook is ook zeer nice! Nooit gedacht om toch voor Jasper te gaan? die blijft natuurlijk het best!
ja die grapjes krijg ik wel vaker ik krijg mijn leven lang gratis bier als ik mijn naam verander in de naam van een ontwerpstudio van maten
Oud 23-04-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
ja die grapjes krijg ik wel vaker ik krijg mijn leven lang gratis bier als ik mijn naam verander in de naam van een ontwerpstudio van maten
Ik zou zoiets overwegen
Oud 23-04-2011, 19:47
Verwijderd
Citaat:
ok bijna 5 maanden dan Whiner;p
3,5.
Oud 23-04-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Als ik je beter zou kennen zou ik zoiets waarschijnlijk ook proberen
Oud 23-04-2011, 19:52
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Het gaat die naam worden die ik op facebook hanteer.

Mensen, jullie blijven het makkelijkste klankbord dat er is: wie heeft er ervaring met een vloerventilator? (iit een tafelventilator of een plafondventilator)
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
3,5.
Wut ik dacht even dat mei de 6de maand was
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zou zoiets overwegen
Haha overwegen
Oud 23-04-2011, 19:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zou zoiets overwegen
haha idem.

Tenzij het "poepiekak ontwerpstudio" is.

"He poepiekak ontwerpstudio, nog een biertje?"
- " Nee, ik heb al meer dan genoeg"
Oud 23-04-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:

Mensen, jullie blijven het makkelijkste klankbord dat er is: wie heeft er ervaring met een vloerventilator? (iit een tafelventilator of een plafondventilator)

ja! Ik vind ze fijn!
Oud 23-04-2011, 20:05
Sherlock
Sherlock is offline

Hier wat awesome keyboard gitaar shit
Oud 23-04-2011, 20:07
Sherlock
Sherlock is offline
Maar seriously volgende keer verwacht ik wel een memo om deze awkward moments te voorkomen!
Oud 23-04-2011, 20:07
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
ja! Ik vind ze fijn!
Maar jij hebt heel veel ruimte hč? Ik overweeg deze: http://www.kijkshop.nl/product/18422...tilator-dfa40/ te kopen, maar ik weet niet of die geen kleine tornado in mijn kamertje veroorzaakt.
Oud 23-04-2011, 20:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, in Rondom 10 een discussie over asielzoekers. Komt een man aan het woord die 'zogenaamd 'zielige' asielzoekers die uitgeprocedeerd zijn moeten worden uitgezet' omdat hij van mening is dat 'Nederland vol genoeg is' Hij kijkt ook heel onintelligent uit zijn ogen.
Oud 23-04-2011, 20:27
Quis.
Quis. is offline
Wat is dit nou voor saais. Ik dacht, kom weer eens een avondje forumen, valt er niks te forumen.
Oud 23-04-2011, 20:28
Verwijderd
ik ben met flash aan het klooien en ik kijk ik hou van holland en er is een vrouw die twintig vragen niet wist. Au
Oud 23-04-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Maar jij hebt heel veel ruimte hč? Ik overweeg deze: http://www.kijkshop.nl/product/18422...tilator-dfa40/ te kopen, maar ik weet niet of die geen kleine tornado in mijn kamertje veroorzaakt.
hoe groot is je kamer?
Oud 23-04-2011, 20:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, het is ineens doodgeslagen. Maar laat je daardoor niet ontmoedigen! Vertel eens, what have you been up to?
Oud 23-04-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit nou voor saais. Ik dacht, kom weer eens een avondje forumen, valt er niks te forumen.
Je zou nuttige dingen gaan doen, daarom hou ik me op de achtergrond!
Oud 23-04-2011, 20:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik ben met flash aan het klooien en ik kijk ik hou van holland en er is een vrouw die twintig vragen niet wist. Au
Lukt het met Flash?
Oud 23-04-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Lukt het met Flash?
nee ik kan er niets van en ik heb ook helemaal geen tijd om het te leren ;;
Oud 23-04-2011, 20:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee ik kan er niets van en ik heb ook helemaal geen tijd om het te leren ;;
Wat moet je ermee doen dan? Dat interactieve ding bouwen?
Oud 23-04-2011, 20:34
Verwijderd
ja, dingen met knopjes enzo. Ik heb een typmachine met allerlei kistjes en kastjes en als je dan op een toets klikt moet een kastje open. geen idee hoe je dat doet of dat in flash moet of wat dan ook
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
hoe groot is je kamer?
14 m2. En ik weiger gewoon om zo'n ding aan te schaffen http://www.wehkamp.nl/huishoudappara...G7_G78_737107/ want die zijn lelijk en slecht. En ik wil hem niet bij me in de buurt hebben want ik houd niet van het ''wind-gevoel,'' dus een iets krachtigere dan de standaard leek me wel handig. Maar de naam ''turboventilator'' schrikt me wel een beetje af!

Citaat:
Ja, het is ineens doodgeslagen. Maar laat je daardoor niet ontmoedigen! Vertel eens, what have you been up to?
Ehhh, best veel! Afstuderen, met name, of nouja, tussen de bedrijven door. En ik ben in de run voor mijn droombaan, dat is erg fijn. En ehhhh, ik geef tegenwoordig geld uit aan nette kleding met merkjes, dat is ook best fijn.

Citaat:
Je zou nuttige dingen gaan doen, daarom hou ik me op de achtergrond!
Pfffft. Ik zeg niks.
Verwijderd

hurrr
Oud 23-04-2011, 20:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja, dingen met knopjes enzo. Ik heb een typmachine met allerlei kistjes en kastjes en als je dan op een toets klikt moet een kastje open. geen idee hoe je dat doet of dat in flash moet of wat dan ook
Ik zou, als ik jou was, gewoon allemaal kleine movieclip-animaties maken, desnoods geanimeerd in TVPaint, en dan allemaal inladen in je Flash movie.
Dan maak je van die movieclipjes flashbuttons bovenop een achtergrond.

Maar het hangt er een beetje van af hoe interactief alles moet zijn en hoe alles samenhangt met elkaar. Misschien moet je zelfs wel aan de actionscript als het heel complex in elkaar zit.
Oud 23-04-2011, 20:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ehhh, best veel! Afstuderen, met name, of nouja, tussen de bedrijven door. En ik ben in de run voor mijn droombaan, dat is erg fijn. En ehhhh, ik geef tegenwoordig geld uit aan nette kleding met merkjes, dat is ook best fijn.
Materialistische modemiep!

Wat voor bedrijven tussendoor? Wat is je droombaan? Ik weet alleen dat je rechten studeert.
Oud 23-04-2011, 20:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Monique Smit?

Die vrouw van het andere team zit ook de hele tijd aan die jongen vast te klampen
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Materialistische modemiep!

Wat voor bedrijven tussendoor? Wat is je droombaan? Ik weet alleen dat je rechten studeert.
Oh nee uit pragmatisme! Solliciteren in bloemetjesjurken gaat niet zó voorspoedig, denk ik.
Hmm, daar wil ik het niet hier over hebben want ik ben bang dat men me vindt (als je er op googlet komen er namelijk vooral hits van de baan zelf, en niet veel andere dingen).
Ehh, tussendoor, ehhh, heel veel salsadansen en koffieleuten en werken wegens gebrek aan stufie en iedere week op iemand anders verliefd zijn (dat heet lente) een kleine identiteitscrisis hebben, kranten lezen en ehh, nouja, dat soort dingen!
Verwijderd
Citaat:
Ik zou, als ik jou was, gewoon allemaal kleine movieclip-animaties maken, desnoods geanimeerd in TVPaint, en dan allemaal inladen in je Flash movie.
Dan maak je van die movieclipjes flashbuttons bovenop een achtergrond.

Maar het hangt er een beetje van af hoe interactief alles moet zijn en hoe alles samenhangt met elkaar. Misschien moet je zelfs wel aan de actionscript als het heel complex in elkaar zit.
ja ik weet niet eens hoe je flashbuttons maakt bovenop een achtergrond, dat ben ik nu aan het uitvogelen ik snap er ook allemaal geen ene flikker van, heel deprimerend want ik wil gewoon lekker tekenen
Oud 23-04-2011, 20:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh nee uit pragmatisme! Solliciteren in bloemetjesjurken gaat niet zó voorspoedig, denk ik.
Hmm, daar wil ik het niet hier over hebben want ik ben bang dat men me vindt (als je er op googlet komen er namelijk vooral hits van de baan zelf, en niet veel andere dingen).
Ehh, tussendoor, ehhh, heel veel salsadansen en koffieleuten en werken wegens gebrek aan stufie en iedere week op iemand anders verliefd zijn (dat heet lente) een kleine identiteitscrisis hebben, kranten lezen en ehh, nouja, dat soort dingen!
Ah sollicitaties Ja, dan is stijlvolle kleding wel zo handig. Maar zijn het advocatenkantoren oid?

Klinkt verder als een zinvolle tijdsbesteding, keep it up!
Oud 23-04-2011, 20:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja ik weet niet eens hoe je flashbuttons maakt bovenop een achtergrond, dat ben ik nu aan het uitvogelen ik snap er ook allemaal geen ene flikker van, heel deprimerend want ik wil gewoon lekker tekenen
Nouja, heb je vragen, stel ze gerust. Ik weet wel globaal wat van Flash, omdat ik in een grijs verleden wel eens een game moest maken met knopjes en schermpjes en animaties en tijdlijn-gedoe.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten