Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me duidelijk dat die borden daar terecht hangen want zelfs als je geen fossiel bent blijf je toch het risico houden op de zwerm met bontkraagjes die je naderhand ongetwijfeld tegen het lijf zult lopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat je blijkbaar een Batmobile kunt kopen.
![]() Awesome, no? http://www.firebox.com/product/2922/Replica-Batmobile Hahaha, al die gizmo's die ze er ook in hebben gestopt. Geweldig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga helemaal stuk (van het lachen uiteraard) hiervan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad een raar mannetje, even de topics die hij heeft gestart opsommen:
- 'Een stijve bij een vriend' - Twee topics over publieke masturbatie - 'Bad', over wat je doet als er in een zit - 'Wat vind jij', waarin hij vraagt wat meisjes vinden van star wars fans - Twee topics over naakt zwemmen - 'Wat zou jij doen' and last but not least - Een topic over naakt gamen Hij is een beetje oversekst. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
WTF er zijn mensen die zich helemaal lam roken, maar een keer per dag eten (een ontbijtje van 1 euro bij de hema), zich een keer in de week douchen en daar heel erg oud mee worden.
en WTF de huisarts had tegen een van mijn cliënte gezegd dattie beter sigaren kon roken dan sigaretten omdat die gezonder zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De dokter van mijn opa had tegen mijn opa, op z'n 59-jarige trouwdag, tegen hem gezegd: 'de 60 jaar haalt u ook wel!' en nog geen dag later werd m'n opa weer opgenomen en kan ie nauwelijks meer praten, nauwelijks bewegen, niet meer lopen, niet meer eten en hebben ze hem aanbevolen een Niet Reanimeren-verklaring te tekenen. Wat ie dus ook gedaan heeft.
Zoiets zeg je toch niet, als dokter, als je patiënt zo ziek is. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Absinthe: Klote... Sterkte ermee, hoe gaat het nu met je opa?
@Carn: Ik wist dat helemaal niet. Maar goed, ik verbind dat aan het feit dat ik zelf sigaretten rook en zo af en toe maar een sigaar en die dingen ruiken veel sterker en ik vind ze zelf ook veel sterker dan een sigaret en veel mensen worden er snel misselijk van (ook als ze niet over de longen roken) en de mensen die ik ken die sigaren roken, hoesten echt heel erg ranzig en mensen die sigaretten roken niet. Mijn beredenering slaat echt nergens op en is nergens op gebaseerd, maar omdat ik dat niet wist en dus ook niet verwacht had, was dat best een wtf moment. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31656093 De openingspost van dat topic. WTF, die jongen moet het he-le-maal zelf betalen als hij vaker dan twee keer p/j op vakantie wil
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|