Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ajax laat kampioensschaal niet repareren
Uitgegeven: 16 mei 2011 14:53 Laatst gewijzigd: 16 mei 2011 14:53 AMSTERDAM - Ajax is niet van plan om de gedeukte kampioensschaal te laten repareren. De kersverse landskampioen ziet de beschadigde trofee als symbool voor het seizoen dat de club doormaakte. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Best mooi, HEUL MOOI bedoel je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, best mooi, anders loop ik te overdrijven en daar word je een hielenlikker van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Godnakende het is wel een typische maandag zeg. De helft lukt niet en PM is dusdanig karig geweest in hun werk dat ik overal achterna moet bellen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om dan ook nog maar even iets erin te gooien waar ik het veel te vaak over heb: wilde je meedoen met de Mike Leigh-avond? (Naked kijken en evt. nog een andere Leigh-film en drank en chips en evt. nog een scriptie-verhaaltje van mij erbij) Want ik dacht misschien aan a.s. zaterdag, als iedereen kan. En gossiepietje, dat klinkt niet fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je huisarts moet vooral opletten dat hij jouw dossier niet aan een valse Lorelei geeft, dus het zal wel per post moeten ofzo, maar verder lijkt het mij niet zo'n probleem. Ze kunnen dat gewoon uitprinten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wel erg goed vind is dat je nu een snelmenu hebt wanneer je de bovenste balk naar beneden sleept om snel GPS, WiFi en zo mee in- of uit te schakelen. Scheelt weer wat widgets. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verbaas me erover hoe netjes verpleegkundigen toch zijn. Ik had een dossier naast me op tafel gelegd waar ik een brief over moest schrijven, maar eerst heb ik wat mailtjes gestuurd. Dus nu wil ik die brief gaan schrijven, ik pak het dossier, en het dossier ligt ineens keurig in een hoekje op een stapeltje met een glucosemeter erbovenop
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|