Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2011, 08:47
Verwijderd
Hb tegen de 9 dat is vrij hoog toch? Ik wilde ook bloed donor worden maar dat kon niet omdat mijn hb tegen de 6.8 is.
Advertentie
Oud 24-05-2011, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Hb tegen de 9 dat is vrij hoog toch? Ik wilde ook bloed donor worden maar dat kon niet omdat mijn hb tegen de 6.8 is.
Normaal voor een vrouw is 7.5-10, ik zit meestal rond de 8.7, 8.9, zoiets, dus dat is vooral heel erg normaal

Nu hebben die apparaatjes die de bloedbank gebruikt wel een foutmarge van 0,5
Oud 24-05-2011, 08:51
Verwijderd
Ik had een keer 9,8 en toen was ik de dag erna ook wiebelig. Mja, ik ben gewoon altijd wiebelig na bloed doneren
Oud 24-05-2011, 08:53
Verwijderd
Ik ben meestal diezelfde avond wat slapjes en verder niet, maar nu was ik 's avonds gewoon doodmoe en ik was vandaag naar het werk aan het fietsen en had het gevoel dat ik flink tegenwind had, maar aan de bomen te zien waaide het nauwelijks
Dus ik heb mezelf maar even wat ijzer gegeven gewoon roosvicee ferro hoor
Oud 24-05-2011, 09:12
Verwijderd
Best veel kennissen van mijn ouders reageren op ons huis zo van 'wauw, wat een geweldig huis voor een eerste woning'. Maar we wonen al tweeënhalf jaar samen hoor (en dus niet in dát huis) en veel van die kennissen zijn bij ons op bezoek geweest, dus die weten dat.

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 09:22.
Oud 24-05-2011, 09:21
Carn
Carn is offline
de koffie is hier op. teeeeaaaaaaaskjaslkjasl;kj fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oud 24-05-2011, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Best veel kennissen van mijn ouders reageren op ons huis zo van 'wauw, wat een geweldig huis voor een eerste woning'. Maar we wonen al tweeënhalf jaar samen hoor en veel van die kennissen zijn bij ons op bezoek geweest, dus die weten dat.
Haha, herkenning Ik heb ook een verwarde buurman die denkt dat ik hier niet woon, ook al heb ik hem al herhaaldelijk gezegd dat ik hier al langer woon dan hij Laatst vroeg hij hoe het samenwonen bevalt... Hmm, ja, we wonen al negen jaar samen, dus kennelijk bevalt het goed
Oud 24-05-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Haha, herkenning Ik heb ook een verwarde buurman die denkt dat ik hier niet woon, ook al heb ik hem al herhaaldelijk gezegd dat ik hier al langer woon dan hij Laatst vroeg hij hoe het samenwonen bevalt... Hmm, ja, we wonen al negen jaar samen, dus kennelijk bevalt het goed
Mjah, iemand zei zelfs 'nou, als je zó uit huis gaat!'. Ehh ik heb 5 jaar in Groningen gewoond kennelijk vinden ze dat op kamers wonen of in een appartement wonen niet telt, ofzo, maar tegelijkertijd zijn ze dan verbaasd dat mijn eerste woning een Echt Huis is, ja, dat komt doordat het niet mijn eerste woning is
Oud 24-05-2011, 09:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

*bakkie troost*
Oud 24-05-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn dichtstbijzijnde automaat is defect ever since half 8
Oud 24-05-2011, 10:20
Verwijderd
Morning
Oud 24-05-2011, 10:31
Carn
Carn is offline
er is weer koffie
Oud 24-05-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:
er is weer koffie
Je kan het vast gebruiken

Was je op tijd op vanochtend?
Oud 24-05-2011, 10:51
Verwijderd
Gratis soep voedingsassistentes
Oud 24-05-2011, 10:51
Carn
Carn is offline
jupz!
Oud 24-05-2011, 10:55
Verwijderd
Deze soep is duidelijk, het is tomatensoep met kleine vierkante blokjes rundvlees. En wortel. In alle ziekenhuissoep zit wortel, want dat is voedzaam en goedkoop.
Oud 24-05-2011, 11:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mjah, iemand zei zelfs 'nou, als je zó uit huis gaat!'. Ehh ik heb 5 jaar in Groningen gewoond kennelijk vinden ze dat op kamers wonen of in een appartement wonen niet telt, ofzo, maar tegelijkertijd zijn ze dan verbaasd dat mijn eerste woning een Echt Huis is, ja, dat komt doordat het niet mijn eerste woning is
Oooooh, heel herkenbaar is dat Mensen vonden het ook raar dat we eerst getrouwd waren en toen pas hier gingen wonen. Maar we woonden wel gewoon al samen
Dus ik weet niet... Blijkbaar mag je niet meer verhuizen als je getrouwd bent ofzo.
Oud 24-05-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
jupz!
Was ik heel vervelend vanmorgen?
Oud 24-05-2011, 12:09
Verwijderd
Ik heb zestig euro in m'n portemonnee en ik heb geen idee hoe dat daar terecht komt. Ik dacht dat er max 20 in zou zitten
Oud 24-05-2011, 12:11
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb gisteren 40 euro verloren
Oud 24-05-2011, 12:12
Verwijderd

Nondepisang, ik ben echt bij iets te veel ingezet komende zaterdag op de open dag. Bijna non-stop lesgeven van half 10 tot 5 uur. En dan tussendoor ook nog als een malle van Tiel naar Culemborg verkassen... Zonder trein, dus hopelijk kan ik met iemand mee rijden.
Oud 24-05-2011, 12:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb zestig euro in m'n portemonnee en ik heb geen idee hoe dat daar terecht komt. Ik dacht dat er max 20 in zou zitten
Citaat:
Oud 24-05-2011, 12:16
Verwijderd
OMG OMG OMG, m'n geld ontvangen. Eindelijk
Oud 24-05-2011, 12:25
Verwijderd
Zie ik ook voor het eerst, een ambulance met zwaailichten aan, dat wacht voor een slagboom.
Oud 24-05-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-05-2011, 12:29
Verwijderd
Oh en win: ik heb onze huisbaas een semi-formeel mailtje gestuurd, wat juridisch absoluut geen grond had, maar nu gaat de huurverhoging niet door

Sukkel
Oud 24-05-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-05-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Oh en win: ik heb onze huisbaas een semi-formeel mailtje gestuurd, wat juridisch absoluut geen grond had, maar nu gaat de huurverhoging niet door

Sukkel
Nice
Oud 24-05-2011, 12:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
JEUJ!! dus het klopt nu?
Oud 24-05-2011, 12:35
Verwijderd
Als het goed is wel. Hopelijk krijg ik vandaag ook m'n salarisstrook binnen, dan kan ik het even checken. Maar ik neem aan dat er ook vakantiegeld bij zit nu. En dat ik nu tot september iedere maand nog een mooi bedragje krijg
Verwijderd
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2521542...t-hamster.html

en een beetje awww.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Was ik heel vervelend vanmorgen?
Je krijgt een voldoende

(muhahaha nu vraagt iedereen zich af waar dit over gaat huhuhu)
Oud 24-05-2011, 12:36
Carn
Carn is offline
@sann: Ga jij maar alvast een mooie brief tikken; dan kom ik binnenkort mn papiertjes brengen!
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt een voldoende

(muhahaha nu vraagt iedereen zich af waar dit over gaat huhuhu)
Ja, ik ook, waarvoor krijg ik nu precies de voldoende?
Verwijderd
Citaat:
@sann: Ga jij maar alvast een mooie brief tikken; dan kom ik binnenkort mn papiertjes brengen!
Het is makkelijker als ik de papiertjes eerst heb!
Carn
Carn is offline
nou ik had het iets daadkrachtiger voorgesteld; maar volgens mij hanteerde je de zachte-hand strategie!
Oud 24-05-2011, 12:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is makkelijker als ik de papiertjes eerst heb!
bon, kom ik die van de week wel even brengen.
Oud 24-05-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
nou ik had het iets daadkrachtiger voorgesteld; maar volgens mij hanteerde je de zachte-hand strategie!
Ja, ehh, kom op, ik werd ook net pas wakker
Het was een 'uiteindelijk-moet-je-het-zelf-ook-kunnen'-strategie!
Huhuhuhuhu.
Oud 24-05-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ah nu weet ik waar het over gaat

Volgende x gewoon goed hard uit bed schoppen absinthe

Citaat:
bon, kom ik die van de week wel even brengen.
Oud 24-05-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ah nu weet ik waar het over gaat

Volgende x gewoon goed hard uit bed schoppen absinthe

Jamaar jamaar, het is best een zware opgave hoor als iets in je zegt: 'Nee joh, laat hem lekker nog even naast je liggen!'
Oud 24-05-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Jamaar jamaar, het is best een zware opgave hoor als iets in je zegt: 'Nee joh, laat hem lekker nog even naast je liggen!'
Oud 24-05-2011, 12:43
Verwijderd
Maar goed, ik zal mijn best doen om de volgende keer iets hardhandiger te zijn, als je dat zo graag wil, Carn
Oud 24-05-2011, 12:45
snoopy
snoopy is offline
Hmmm... Weet je ook weer dat ie van een beetje hardhandig houdt
Oud 24-05-2011, 12:47
snoopy
snoopy is offline
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die hun mails beginnen met 'hallo'? En dan dus niet 'hallo Marjolijn' maar

Hallo,

De blalbla.... etc.
Oud 24-05-2011, 12:49
Verwijderd
Nee, dan kan ik me overal wel druk om gaan maken.

Oh wacht, dat doe ik al.

Nou, om dat dus niet.
Verwijderd
Nee, want ik doe dat zelf ook wel eens
Maar dat is dan altijd naar mensen van wie ik iets besteld heb ofzo. Als ik niet weet naar wie ik het nu precies verstuur en het ook niet per se heel formeel hoeft te zijn.
Verwijderd
Niet echt eigenlijk.

Ik vind het wel irritant dat ik de "" smiley alleen nog maar als 'gemeen' kan zien. Omdat hier vaak gereageerd wordt met

als er iets stoms gezegd wordt.
Oud 24-05-2011, 12:51
Verwijderd
Dat vind ik ook irritant. Ik gebruik hem nog steeds wel eens gewoon als 'leuk!' (omdat ik dan iets té enthousiast vind ofzo) maar hij wordt altijd verkeerd geïnterpreteerd.
Oud 24-05-2011, 12:51
Verwijderd
Haha, ja, heb ik ook.

Maar hij is ook echt best gemeen en sarcastisch hoor. Niet echt een goed gelukte smiley.

Ik vind het wel leuk dat mijn Guilty Pleasure-topic er weer is
Oud 24-05-2011, 12:52
Verwijderd
Hahaaa, dankzij mij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten