Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Raar trouwens dat dat niet voldoende bewijs is om hem op te pakken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik moest vanmiddag wel lachen, maar stiekem was het best triest want epic fail in opvoeding kennelijk
![]() Er liep een jochie van een jaar of zes voor mij toen ik de supermarkt uit kwam. Een groepje mensen komt ons tegemoet, dat kereltje wijst een willekeurige meisje aan in die groep en roept ineens 'fuck you, motherfucking bitch!'. En de hele groep stond ineens: ![]() ![]() ![]()
|
PVV: ook kleinkinderen van migranten zijn 'allochtoon'
Ook kleinkinderen van immigranten moeten als allochtoon worden aangemerkt, zodat de problemen die zij veroorzaken niet voor rekening van autochtonen komen. Daarvoor pleit de PVV vandaag bij minister Piet Hein Donner (CDA) van Binnenlandse Zaken. Volgens PVV-Kamerlid Joram van Klaveren is dit nodig om goed inzicht te krijgen in de voortgang van de integratie van deze generatie, bijvoorbeeld in de statistieken van het CBS. 'Niet-westerse allochtonen zijn nog altijd oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. Straks zien we dat niet meer, omdat ze te boek staan als autochtoon', aldus Van Klaveren vanmorgen in verschillende media. 'Meten is weten.' Wat er precies met die cijfers moet worden gedaan, weet hij niet. Flierp ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De forumkast. Trimm Trabb | 56 | 21-02-2011 22:54 | |
De Kantine |
waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 15-05-2009 20:08 | |
De Kantine |
Moet je eens zien?! GekkeGabrielle | 7 | 13-02-2009 18:35 | |