Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 20:44
Verwijderd
Zijn er coulante forumbazen aanwezig? Ik zou graag weten wat hier stond voordat Koffie! zijn post wijzigde.
Advertentie
Oud 13-06-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Je kent Amon Düül 2? Dan krijg je van mij 2 kudos.
Alleen omdat mijn moeder er naar luisterde toen ik klein was.

-2 kudos.
Oud 13-06-2011, 20:45
Verwijderd
Daniel Boissevain met kort haar: -100 punten.
Verwijderd
Citaat:
Ja, het borduurt voort op wat anderen gedaan hebben en ze hebben daarbij zelf innovaties toegevoegd (de Mothers ook).
De Foo Fighters hebben dat ook gedaan. Net als DJ Tiësto. Het is erg makkelijk om ze weg te zetten als iets dat niet creatief of onorigineel is.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Zijn er coulante forumbazen aanwezig? Ik zou graag weten wat hier stond voordat Koffie! zijn post wijzigde.
Daar was ik ook al benieuwd naar!
Oud 13-06-2011, 20:46
Verwijderd
Hehe, ik wou het eigenlijk ook al weten.
Verwijderd
Citaat:
Een verstoorde melatonineaanmaak, denk ik. Mijn hersenen denken dat er 36 uur in een dag zitten, niet 24. Ik zit eraan te denken om dit te proberen:

[afbeelding]

Dan heb je 6 dagen in een week in plaats van 7, volgens mij zou dat best prima kunnen werken.
Als je melatonineaanmaak verstoord is kan je daar gewoon medicatie voor krijgen. Het lijkt me trouwens sterk dat het verschil zo groot is, meestal is het niet meer dan 28 uur. En dat geldt dan voor avondmensen in het algemeen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd of je niet gek wordt als je dit probeert, maar ik slaap toch al weinig.
Nouja, dat hangt er dus vanaf of een etmaal volgens jouw bioritme dichter bij 23 uur of bij 28 uur zit.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De Foo Fighters hebben dat ook gedaan. Net als DJ Tiësto. Het is erg makkelijk om ze weg te zetten als iets dat niet creatief of onorigineel is.
Nee, de Foo Fighters kopieerden gewoon andere grungebands.
Oud 13-06-2011, 20:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Alleen omdat mijn moeder er naar luisterde toen ik klein was.

-2 kudos.
Dan vind ik dat je één kudo aan je moeder moet geven.
Oud 13-06-2011, 20:47
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Kak, krijg no way mn schilderij op tijd af...
Oud 13-06-2011, 20:48
Geel
Geel is offline
Citaat:
Volgens mij kunnen zij dat ook niet zien, aangezien hij het blijkbaar binnen 5 minuten heeft veranderd.
Verwijderd
Citaat:
Dan vind ik dat je één kudo aan je moeder moet geven.
Fair enough.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Kak, krijg no way mn schilderij op tijd af...
Wat schilder je? *benieuwd* Wat voor verf?
Verwijderd
Citaat:
Nee, de Foo Fighters kopieerden gewoon andere grungebands.
De Foo Fighters zijn geen grunge en ook nooit geweest.
Oud 13-06-2011, 20:50
Verwijderd
Zo de koelkast is ook weer schoon en direct ook weer helemaal leeg. Niet dat alles bedorven/over datum was, maar ik gooi gewoon alles weg
Oud 13-06-2011, 20:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is erg makkelijk om kritiek te bekritiseren door te zeggen dat het erg makkelijk is.
Oud 13-06-2011, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, ik ben weer terug van eten en what not. Heb ik nog wat gemist? Behalve nederland 3, want de Foo Fighters = /care.
Oud 13-06-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Het is erg makkelijk om kritiek te bekritiseren door te zeggen dat het erg makkelijk is.
Citaat:
Oud 13-06-2011, 20:52
Verwijderd
Fuck, kortsluiting in m'n hoofd KutUice
Oud 13-06-2011, 20:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De Foo Fighters zijn geen grunge en ook nooit geweest.

1992
Oud 13-06-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ben weer terug van eten en what not. Heb ik nog wat gemist? Behalve nederland 3, want de Foo Fighters = /care.
Ontvoeringsfantasieën en continue stromen kutscheten.
Verwijderd
Phoebe! .sann heeft mij een saaier gemaakt.
Verwijderd
Citaat:
Zo de koelkast is ook weer schoon en direct ook weer helemaal leeg. Niet dat alles bedorven/over datum was, maar ik gooi gewoon alles weg
En dat vermeld je met trots omdat?
Is het trouwens de olie-industrie geworden, definitief?
Oud 13-06-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Als je melatonineaanmaak verstoord is kan je daar gewoon medicatie voor krijgen. Het lijkt me trouwens sterk dat het verschil zo groot is, meestal is het niet meer dan 28 uur. En dat geldt dan voor avondmensen in het algemeen.
Wat voor medicatie? Mijn huisarts schrijft me dan gewoon twee/drie weken aan benzodiazepines voor met de opdracht die te gebruiken om te wennen aan een normaal ritme :') Het is geen kwestie van wennen, ik ben gewoon het liefst zo'n 24 uur wakker om vervolgens 12 uur te slapen. Dan kan ik wel braaf na 16 uur waken naar bed gaan voor een brave 8 uur slaap, maar 1) dan lig ik alsnog tot vroeg in de ochtend wakker en 2) zelfs al zou ik op miraculeuze wijze 8 uur kunnen slapen, ik functioneer pas fatsoenlijk vanaf 9 uur.

Melatonine slikken helpt natuurlijk wel een beetje, maar alsnog is het dweilen met de kraan open.

Dan zoek ik liever een flexibele part-time baan en stap over op dagen van 28 uur. Of ik moet een spectaculaire oplossing over het hoofd zien.
Oud 13-06-2011, 20:56
Verwijderd
Zo, ben weer in de bewoonde wereld.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ontvoeringsfantasieën en continue stromen kutscheten.
Niks bijzonders dus
Citaat:
Behalve dit Welkom!

Zeg, even iets heel anders. Ben ik de enige die bij die koffiedude het naziknopje (huhu toepasselijk) gebruikt?
Verwijderd
Citaat:
<3 Als je morgen je laptop/computer aanzet moet je hier ook goedemorgen zeggen
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Uit welke demensie kom je dan?
Oud 13-06-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het?
Verwijderd
Citaat:
Niks bijzonders dus

Behalve dit Welkom!

Zeg, even iets heel anders. Ben ik de enige die bij die koffiedude het naziknopje (huhu toepasselijk) gebruikt?
Nee.
Verwijderd
Dit zijn de Foo Fighters?
Oud 13-06-2011, 20:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een verstoorde melatonineaanmaak, denk ik. Mijn hersenen denken dat er 36 uur in een dag zitten, niet 24. Ik zit eraan te denken om dit te proberen:

[afbeelding]

Dan heb je 6 dagen in een week in plaats van 7, volgens mij zou dat best prima kunnen werken.
Whut, in de comic staat 'you spend weekdays normally' maar in de tijdlijn staat dat je overdag slaapt
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit zijn de Foo Fighters?
Nee, het is een nummer van Copper Blue van de band Sugar.
Verwijderd
Citaat:
Niks bijzonders dus

Behalve dit Welkom!

Ik heb het naziknopje nog nooit gebruikt. Als je me even linkt, dan kan ik dat nu gaan doen.
Oud 13-06-2011, 21:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
<3 Als je morgen je laptop/computer aanzet moet je hier ook goedemorgen zeggen
Dat doe ik ook niet altijd hoor

Citaat:
Nee.
Gelukkig
Citaat:
Ik heb het naziknopje nog nooit gebruikt. Als je me even linkt, dan kan ik dat nu gaan doen.
Vertel wat over de forumer boven je-topic. Die was vast voor Sabir bedoeld ipv snoopy, maar uncalled for
Maar ik had hem daarvoor ook al een keer of 3 genaziknopt hoor
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het?
Hoe was wat?
Verwijderd
Citaat:
Hoe was wat?
Je tentfeest natuurlijk!
Oud 13-06-2011, 21:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat voor medicatie? Mijn huisarts schrijft me dan gewoon twee/drie weken aan benzodiazepines voor met de opdracht die te gebruiken om te wennen aan een normaal ritme :') Het is geen kwestie van wennen, ik ben gewoon het liefst zo'n 24 uur wakker om vervolgens 12 uur te slapen. Dan kan ik wel braaf na 16 uur waken naar bed gaan voor een brave 8 uur slaap, maar 1) dan lig ik alsnog tot vroeg in de ochtend wakker en 2) zelfs al zou ik op miraculeuze wijze 8 uur kunnen slapen, ik functioneer pas fatsoenlijk vanaf 9 uur.

Melatonine slikken helpt natuurlijk wel een beetje, maar alsnog is het dweilen met de kraan open.

Dan zoek ik liever een flexibele part-time baan en stap over op dagen van 28 uur. Of ik moet een spectaculaire oplossing over het hoofd zien.
Als je echt een verstoorde melatonineaanmaak hebt, moet je naar een slaappolikliniek (bijv in ede in de gelderse vallei). Daar kunnen ze je verder helpen met medicatie, schema's etc. Het heeft voor mij een enorm verschil gemaakt in mn leven door de slaapproblemen aan te pakken (o.a. Het verschil tussen fatsoenlijk kunnen studeren of niet).

Lorelei
Verwijderd
Citaat:
Vertel wat over de forumer boven je-topic. Die was vast voor Sabir bedoeld ipv snoopy, maar uncalled for
Maar ik had hem daarvoor ook al een keer of 3 genaziknopt hoor
Done. Yay, ben geen naziknopmaagd meer.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Uit welke demensie kom je dan?
Bloemetje, niet verkeerd opvatten, maar je ziet er veel ouder uit dan je je hier gedraagt!
Oud 13-06-2011, 21:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Big day
Verwijderd
Citaat:
Saaiontmaagding en naziknopontmaagding op een dag. Wow
Verwijderd
Demensie, dementie, dimensie... WHICH IS IT?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bloemetje, niet verkeerd opvatten, maar je ziet er veel ouder uit dan je je hier gedraagt!
Dat zei ik ook soort van. Ze ziet er toch uit als iemand van 17!
Oud 13-06-2011, 21:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En vooral veel freelancen, los van af en toe de telefoon opnemen of mails beantwoorden, heb je dan geen verplichte tijden waarop je aan het werk moet
Oud 13-06-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Saaiontmaagding en naziknopontmaagding op een dag. Wow
Dat was het, toch? Niet nog meer ontmaagdingen?
Oud 13-06-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Je tentfeest natuurlijk!
Oh haha, het schuurfeest!

Ja, dat had ik in een eerder topic al uitgebreid verteld:

Citaat:
Het was verschrikkelijk.

De hele setting enzo was op zich wel wat ik er van had verwacht (we moesten alleen wel teringlang in de rij staan, omdat iedereen zijn metalen voorwerpen en tasjes en alles in van die bakjes moest doen, het leek fucking Schiphol wel!!!! ).
Maar het volume van de muziek heeft het totaal verpest. Het stond ZO hard, dat het enige wat je hoorde de bas was, en een dreunende bak met herrie, je kon gewoon geen losse nummers van elkaar onderscheiden.
Tenminste, ik, de rest scheen er gek genoeg geen last van te hebben. Die zijn blijkbaar al zo erg afgestompt dat ze niet meer weten hoe echte muziek klinkt.

Het bier was wel lekker koud. Het was niet al te druk. Maar later trok ik die bonkende muur van herrie en al die vrolijke mensen die wisten waar ze op aan het dansen waren echt niet meer, en toen ben ik maar in m'n eentje gegaan. Kom nou.
Verwijderd
Citaat:
Whut, in de comic staat 'you spend weekdays normally' maar in de tijdlijn staat dat je overdag slaapt
Ik had het laatst uitgeschreven, dit is wanneer je wakker bent:

Van zaterdagmiddag 14:00 tot zondagochtend 10:00 uur
Van zondagavond 18:00 tot maandagmiddag 14:00
Van maandagavond 22:00 tot dinsdagavond 18:00
Van dinsdagnacht 2:00 tot woensdagavond 22:00
Van donderdagochtend 06:00 tot donderdagnacht 02:00
Van vrijdagochtend 10:00 tot zaterdagochtend 06:00

Dus je kunt twee normale werkdagen hebben, en een aantal dagen waarbij je er een halve dag bent. Of twee normale werkdagen bij baan 1 en twee nachtdiensten bij baan 2. Of twee normale werkdagen bij baan 1 en de rest van de tijd spenderen aan freelancen. Valt best te lijmen

Al is het niet bepaald 'you spend your weekdays normally', nee Ik snap ook niet zo goed waarom dat er zo staat.
Verwijderd
Citaat:
Dat was het, toch? Niet nog meer ontmaagdingen?
Foto op DK-ontmaagding?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten