|
|
|
Verwijderd
|
Zijn er coulante forumbazen aanwezig? Ik zou graag weten wat hier stond voordat Koffie! zijn post wijzigde.
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Melatonine slikken helpt natuurlijk wel een beetje, maar alsnog is het dweilen met de kraan open. Dan zoek ik liever een flexibele part-time baan en stap over op dagen van 28 uur. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Welkom!Zeg, even iets heel anders. Ben ik de enige die bij die koffiedude het naziknopje (huhu toepasselijk) gebruikt?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik had hem daarvoor ook al een keer of 3 genaziknopt hoor
|
|
||
|
Citaat:
Lorelei |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat had ik in een eerder topic al uitgebreid verteld: Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van zaterdagmiddag 14:00 tot zondagochtend 10:00 uur Van zondagavond 18:00 tot maandagmiddag 14:00 Van maandagavond 22:00 tot dinsdagavond 18:00 Van dinsdagnacht 2:00 tot woensdagavond 22:00 Van donderdagochtend 06:00 tot donderdagnacht 02:00 Van vrijdagochtend 10:00 tot zaterdagochtend 06:00 Dus je kunt twee normale werkdagen hebben, en een aantal dagen waarbij je er een halve dag bent. Of twee normale werkdagen bij baan 1 en twee nachtdiensten bij baan 2. Of twee normale werkdagen bij baan 1 en de rest van de tijd spenderen aan freelancen. Valt best te lijmen Al is het niet bepaald 'you spend your weekdays normally', nee Ik snap ook niet zo goed waarom dat er zo staat.
|
|
![]() |
|
|