Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Valt ook wel mee hoor, ik zat in Zuid en daar liep ook een behoorlijke zooi toekomstige VVD-ers rond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen ik mijn jaar overdeed, heb ik de lerares overtuigd om een vergelijking tussen de film en het boek van Eline Vere te doen, omdat ik de boek-taak al gemaakt had. En voor informatica mocht ik het hele jaar werken aan een website/spel, omdat ik alles al gezien had. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik moet wel eerlijk zijn, dat het op mijn laatste middelbare school minder goed geregeld was. Daar gaf de leraar boekenlijsten uit. Komt hij bij de Quincunx. "Sla die maar over, te dik voor jullie". Ja dat moet je niet tegen mij zeggen, dus ik lees dat boek. Kom ik op het mondelinge examen 'Ja welk boek heb je gelezen?' 'De Quincunx' 'Slik. Wat vond je ervan?' 'Ja zus en zo en daar raakte volgens mij de schrijver in verwarring want die en die had een andere relatie tov die en die' 'Slik. Ja ik moet toegeven dat ik het boek al jaren niet meer gelezen heb...' Ik heb maar niet gevraagd waarom hij het dan op zijn lijst zette.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel verbazingwekkend hoe langzaam kleine kinderen zijn. In groep 3 moest ik elke dag 1 rekentaak, 1 taaltaak en 1 schrijftaak doen voordat ik mocht gaan tekenen of lezen. En daar was ik dan bijna de hele schooldag mee bezig, terwijl een rekentaak bijvoorbeeld 8 optelsommetjes was en een schrijftaak 3 zinnetjes overschrijven en een taaltaak twintig woorden spellen.
|
![]() |
|
Wij hadden altijd van die speciale leesgroepjes (groep 3 en 4), en dan mocht je een uurtje met een leesouder en je groepje omstebeurt voorlezen uit een boek, totdat uiteindelijk het boek uit was.
Maar ik vond het zó saai. Ze zeikten altijd dat ik 'langzamer' moest lezen omdat ik 'veel te snel' ging, en dan de andere kindjes het 'niet konden volgen', echt stom ![]() ![]() En dan kwamen van die leesouders naar me toe; "Ja, moet jij niet naar je groepje??", en dan ging ik heel wijs lopen doen dat ik alleen mocht lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb echt een *vloek* *vloek* *vloek* hekel aan planningen. Ze hebben geen vat op me, en ik houd me er toch niet aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tegenwoordig verstaan ze daaronder; Eerst 10 minuten dit vak, dan 20 dat vak, dan even pauze, dan weer 15 minuten dit vak, dan... etc. etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|