Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, niemand hoeft van mij met planten te communiceren, zolang het leven na de dood maar niet te erg geromantiseerd wordt.
Jawel, ze moeten met bomen kunnen praten om de bomen slecht te maken. Maar de bomen mogen de vampiers niet aardig vinden.

Citaat:
Gary Oldmans Dracula was trouwens de ultieme filmvampier, die had al het goede en weinig van het slechte.
Ik vind hem altijd meer zielig dan slecht, ja.
Advertentie
Oud 21-06-2011, 21:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jawel, ze moeten met bomen kunnen praten om de bomen slecht te maken. Maar de bomen mogen de vampiers niet aardig vinden.
Waar haal je dat vandaan?

Citaat:
Ik vind hem altijd meer zielig dan slecht, ja.
In het begin van de film is hij gewoon vies en eng. Daarna wordt hij een pimp. Daarna wordt zijn tragiek benadrukt. Verder verandert hij in wolven, ratten en mist, lekker ouderwets. Vier goede vampierdingen.
Oud 21-06-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je dat vandaan?
Uit de vampierverhalen van mijn oma. Daarin zijn vampiers ook heel anders. Meer een oppermagiër, niet een soort vleermuismens.

Citaat:
In het begin van de film is hij gewoon vies en eng. Daarna wordt hij een pimp. Daarna wordt zijn tragiek benadrukt. Verder verandert hij in wolven, ratten en mist, lekker ouderwets. Vier goede vampierdingen.
Ik snap alleen niet - op een gegeven moment gaat die Mina ergens 's nachts de tuin in, en dan is daar ook een heel raar beest. Is dat ook Dracula of alleen een soort volgeling?
Oud 21-06-2011, 21:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik snap alleen niet - op een gegeven moment gaat die Mina ergens 's nachts de tuin in, en dan is daar ook een heel raar beest. Is dat ook Dracula of alleen een soort volgeling?
Dat is hem. Dat beest dat Lucy aan het neuken is, bedoel je toch? Je ziet zelfs zijn gezicht eventjes verschijnen over de kop van dat beest. Een effect waarvan ik trouwens nog steeds niet weet hoe het werkt, want ze gebruikten alleen maar effecten die voor de jaren twintig mogelijk waren in die film.
Oud 21-06-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is hem. Dat beest dat Lucy aan het neuken is, bedoel je toch? Je ziet zelfs zijn gezicht eventjes verschijnen over de kop van dat beest. Een effect waarvan ik trouwens nog steeds niet weet hoe het werkt, want ze gebruikten alleen maar effecten die voor de jaren twintig mogelijk waren in die film.
Ja, dat beest. Het is me nooit opgevallen dat zijn hoofd eroverheen verschijnt. Kunnen ze dat niet gewoon geknipt en geplakt hebben of zo?

En, Uice, wat studeer jij eigenlijk?
Oud 21-06-2011, 21:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dat beest. Het is me nooit opgevallen dat zijn hoofd eroverheen verschijnt. Kunnen ze dat niet gewoon geknipt en geplakt hebben of zo?
Dat denk ik niet.
Citaat:
En, Uice, wat studeer jij eigenlijk?
Ben net klaar met Media & Cultuur (film), met een vleugje filosofie en literatuurwetenschappen. Volgend jaar volop Film Studies.
Oud 21-06-2011, 22:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier volgt een hete chick.

Oud 21-06-2011, 22:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
De tweede van rechts bedoel ik dus.
Oud 21-06-2011, 22:16
Verwijderd
Ik zou spontaan lesbisch worden.
Oud 21-06-2011, 22:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ook.
Oud 21-06-2011, 23:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Volkert naamzoek

in ART, een metalen boekje. Denk dat je het wel plesant vind om te zien.
Oud 21-06-2011, 23:31
Verwijderd
Ik ga een bordje om mijn nek hangen met de vraag of iedereen die buikgriep, verkoudheid, keelaids, of een andere schijtinfectie heeft a.u.b. ver uit mijn buurt wil blijven. Elke keer als ik iemand die een snotneus heeft alleen maar aankijk, word ik ook ziek .
Oud 22-06-2011, 00:42
Verwijderd
killed the topic... Niemand heeft medelijden met mij?
Oud 22-06-2011, 00:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Sorry, empathie is niet mijn sterkste kant.
Oud 22-06-2011, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Sorry, empathie is niet mijn sterkste kant.
Autist! Psychopaat!
Oud 22-06-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
killed the topic... Niemand heeft medelijden met mij?
Volgens mij zit je op het verkeerde forum.
Oud 22-06-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zit je op het verkeerde forum.
Jaja, ik ga wel naar psych en ik kom NOOOOIT meer terug want jullie haten mij allemaal en de hele wereld haat mij en ik ga nu stiekem de hele nacht in mijn bedje liggen huilen... Boehoehoehoehoe
Oud 22-06-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Jaja, ik ga wel naar psych en ik kom NOOOOIT meer terug want jullie haten mij allemaal en de hele wereld haat mij en ik ga nu stiekem de hele nacht in mijn bedje liggen huilen... Boehoehoehoehoe
Oud 22-06-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
En nu met knipoogjes aan komen zetten! Ik trap er niet meer in hoor
Oud 22-06-2011, 00:49
Verwijderd
Je komt een beetje overactief over.
Oud 22-06-2011, 00:50
Verwijderd
Soms heb ik dat... Ik weet niet, misschien is er wel echt iets mis met me op dit moment!
Of ik ben gewoon moe. Daar word ik soms ook hyper van. Alcohol heb ik in ieder geval niet gehad.
Oud 22-06-2011, 00:51
Verwijderd
Ah fak, ik ga slapen. Hopelijk is mijn stem morgen nog een beetje bruikbaar aangezien ik twee presentaties moet houden. Oh en ik moet wel op tijd op want vanaf half 9 hebben we geen warm water meer
Oud 22-06-2011, 00:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je wordt hyper van moeheid?
Oud 22-06-2011, 00:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Succes met je presentaties!
Oud 22-06-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Je wordt hyper van moeheid?
Ja soms... Maar dat ik raar ben was al lang bekend!
Citaat:
Succes met je presentaties!
Dank u! Toch een beetje empathie
Oud 22-06-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ja soms... Maar dat ik raar ben was al lang bekend!
Zal vast ook weer het gevolg zijn van een of andere stoornis of ziekte, of natuurlijk het gevolg van het medicijn tegen een of andere stoornis of ziekte! Want als er iets mis is met mij, dan ligt het nooit aan mij, maar aan een ziekte, altijd een ziekte!

Ik word nu wel heel raar. Daaaaaaag!
Oud 22-06-2011, 01:01
Verwijderd
Slaap lekker, lentekriebel.
Oud 22-06-2011, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Vampiers moeten niet te sexy zijn.

[afbeelding]

[afbeelding]
Vind je Bela niet sexy nee?

Steve Barton als Von Krolock in Romanski's Tanz der Vampir is ook tof trouwens.

Edit: hahaha Romanski's, seriously? ik bedoelde Roman Polanski's Ik blame te weinig nachtrust en het vroege tijdstip

Laatst gewijzigd op 22-06-2011 om 07:33.
Oud 22-06-2011, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemorgen!
Oud 22-06-2011, 08:13
Verwijderd
Oud 22-06-2011, 08:14
Verwijderd
In plaats van mijn presentatie laat ik gewoon dit filmpje zien
Oud 22-06-2011, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek, check FT&R voor mijn beoordeling van Happy go Lucky
Heb het gezien, en moest er wel om lachen
Ben het niet met je eens, maar ik snap het wel.
Oud 22-06-2011, 09:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga een bordje om mijn nek hangen met de vraag of iedereen die buikgriep, verkoudheid, keelaids, of een andere schijtinfectie heeft a.u.b. ver uit mijn buurt wil blijven. Elke keer als ik iemand die een snotneus heeft alleen maar aankijk, word ik ook ziek .
natuurlijke selectie. Ben maar blij dat je nog leeft, met zo'n zwak gestel
Oud 22-06-2011, 09:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vind je Bela niet sexy nee?
Niet té.
Oud 22-06-2011, 09:10
Carn
Carn is offline
Op Roadburn heb ik Vampyr gezien, dat had wel wat. Mede door de live-soundtrack van de vrij magistrale band Year Of No Light, dat terzijde.
Oud 22-06-2011, 09:12
Carn
Carn is offline
Waarom staat De Staat op Iceland Airwaves :/ Ga eens weg, rot-NL-band.
Oud 22-06-2011, 09:39
Verwijderd
Ik wil een nieuwe taal leren, maar ik weet niet welke. Hmmm.
Oud 22-06-2011, 09:54
Carn
Carn is offline
De taal van de straat.
Oud 22-06-2011, 10:04
Rationeel
Rationeel is offline
iig geen esperanto, jwz!
Oud 22-06-2011, 10:11
Verwijderd
Citaat:
iig geen esperanto, jwz!
Dat heb ik wel eens gedaan! Het is wel makkelijk, na een weekje oefenen kon en kan je het aardig lezen/verstaan. Alleen ik vind het een lelijke taal.
Oud 22-06-2011, 11:02
Verwijderd
Deze week gaat alles mis.

Vorige week was mijn mobiel op school een paar verdiepingen naar beneden gevallen en nu mijn dierbare armband. En lag achter een hek van 1,20 hoog, dus ik spring erover heen en blijf haken en val. Mijn freenrun move ,mislukte en mijn armband is kapot, Het had echte zilveren bederltjes.

Is de schol uit begint het ook nog keihard te regenen en had geen jas met muts.

Maar mijn eerste proefwerken gingen wel goed.
Oud 22-06-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een nieuwe taal leren, maar ik weet niet welke. Hmmm.
Comic Sans MS. Of anders COBOL.
Oud 22-06-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Deze week gaat alles mis.

Vorige week was mijn mobiel op school een paar verdiepingen naar beneden gevallen en nu mijn dierbare armband. En lag achter een hek van 1,20 hoog, dus ik spring erover heen en blijf haken en val. Mijn freenrun move ,mislukte en mijn armband is kapot, Het had echte zilveren bederltjes.

Maar mijn eerste proefwerken gingen wel goed.
Meid, wees maar blij dat je niet met een kraam aan de weg hoeft te staan, erg naar als dát mis gaat.
Oud 22-06-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Comic Sans MS. Of anders COBOL.

Goed plan!

Citaat:
Meid, wees maar blij dat je niet met een kraam aan de weg hoeft te staan, erg naar als dát mis gaat.
Ik las drie keer kraan en dacht: hoeveel mensen kent hij die met kranen langs de weg staan? Toen herkende ik de m en dat gaf me het idee dat ze abortus moest langs de kant van de weg. Maar volgens mij vat ik hem nu al! /wazig verhaal
Oud 22-06-2011, 11:59
Verwijderd
Ik kon er ook geen ene fuck uithalen.
Oud 22-06-2011, 12:00
Verwijderd
Als je Hebreeuws spreekt, kom je in de hemel volgens de Talmoed. Misschien moet ik daar eens aan beginnen.
Oud 22-06-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Als je Hebreeuws spreekt, kom je in de hemel volgens de Talmoed. Misschien moet ik daar eens aan beginnen.
suc7
Oud 22-06-2011, 12:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
mis-kraam
Oud 22-06-2011, 12:02
Rationeel
Rationeel is offline
hoe noem je het als een nederlander grappen maakt over de woonsituatie van een keniaan?

Spoiler

Oud 22-06-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
hoe noem je het als een nederlander grappen maakt over de woonsituatie van een keniaan?

Spoiler

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten