Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat doet me denken aan de moeder van mijn BFF. Die heb ik niet gekend maar die is 5 jaar geleden overleden in haar slaap. Maagbloeding. De vorige dag was ze kerngezond. Gevonden door de oudere broer van mijn bff en de ouders waren gescheiden :''( En ze woonden in Amerika en papa in Nederland. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ah even kijken! Oh nee, dit kwam ook door een liedje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zou liever hebben dat ze zo weinig mogelijk doen, want die onzin is al zo duur en het laatste dat ik wil is dat ze me moeten missen én een torenhoge rekening krijgen, of zo. Citaat:
![]() ![]() Iemand missen kan dan ook op meerdere manieren; ik zou het vreselijk vinden als dierbaren er kapot aan gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|