Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Het voordeel van de ikea is toch juist dat al die vervelende kindertjes in de ballenbak worden gedumpt!
Daare doet mijn broertje het voor.

Ik haat de ikea, vooral als mijn uren bij een zelfde meubel is, dan ben ik al mega ver doorgelopen saat zij nog en ding heel goed te bestuderen, en sinds die keer ben ik nooit mee geweest.
Advertentie
Oud 25-06-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Gister ging ik met sam en mijn beste vriendin even spontaan naar dordrecht (kermis) om mijn zusje te vervelen (die werkt daar) en een paar attracties te pakken.
Sam wilde graag in zo'n doolhofding met allemaal doorzichtige en spiegelmuren. Er was heel de tijd een kutkind ons voor de voeten aan het lopen en met ons aan het bemoeien. Toen knalde hij zo met zijn knar keihard tegen zo'n spiegel aan. Janken joh dat kind.
Dus ik zeg tegen mijn beste vriendin 'haha kijk nou dat kind, wat is ie lelijk als ie jankt ;D' en terwijl ik dat zeg loop ik echt kkhard met mijn harses tegen een glazen wand op
bad karma.
Verwijderd
Citaat:
Maar als je te oud was voor de ballenbak, waarom moest je dan mee? Dan kon je toch ook gewoon lekker thuisblijven?
Nou ja, weet ik het, hoe dat ging.

Als je een jaar of 9-10-11 bent, dan ben je te oud voor de ballenbak, maar te jong om een middag alleen thuis te blijven, denk ik?
Verwijderd
Citaat:
Over mensenmassa's gesproken. De markt is ook zo fucking irritant. Van die vrouwen met kinderwagens die dan andere vrouwen met kinderwagens tegenkomen en midden op het pad stil gaan staan. Of mensen die perse hun fiets mee moeten nemen.

No offense.

Oh god, als ik graag ik de mood wil komen voor een suicide, dan moet ik naar de markt gaan.
Oef ja. Hoewel dat soort types in de supermarkt net zo erg kunnen zijn. Het is namelijk noodzakelijk om mídden op een kruispunt de nieuwtjes van de dag door te nemen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gister ging ik met sam en mijn beste vriendin even spontaan naar dordrecht (kermis) om mijn zusje te vervelen (die werkt daar) en een paar attracties te pakken.
Sam wilde graag in zo'n doolhofding met allemaal doorzichtige en spiegelmuren. Er was heel de tijd een kutkind ons voor de voeten aan het lopen en met ons aan het bemoeien. Toen knalde hij zo met zijn knar keihard tegen zo'n spiegel aan. Janken joh dat kind.
Dus ik zeg tegen mijn beste vriendin 'haha kijk nou dat kind, wat is ie lelijk als ie jankt ;D' en terwijl ik dat zeg loop ik echt kkhard met mijn harses tegen een glazen wand op
bad karma.
Oud 25-06-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Kun je te oud zijn voor een ballenbak?

[afbeelding]
Echt niet!! Ha over een half jaartje ongeveer kan je al los gaan in iets als ballorig
voor mij zit dat er al bijna op, want ik denk niet dat ze geloven dat ik perse onder begeleiding meemoet aangezien sam en ik nog maar één kop schelen qua lengte
Verwijderd
Vroeger in de C&A was ik als 4jarige onder een kledingrek in slaap gevallen. En mijn ouders mij aan het zoeken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb nog een keer toen ik net aan mijn studie was begonnen, de ballenbak van de Mac geterroriseerd tijdens de introdagen
Verwijderd
Citaat:
Echt niet!! Ha over een half jaartje ongeveer kan je al los gaan in iets als ballorig
voor mij zit dat er al bijna op, want ik denk niet dat ze geloven dat ik perse onder begeleiding meemoet aangezien sam en ik nog maar één kop schelen qua lengte
hihi dat vindt hij zeker vet stoer? jaa ik kan niet wachten. glijbanen! ballenbakken!
Oud 25-06-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dus ik zeg tegen mijn beste vriendin 'haha kijk nou dat kind, wat is ie lelijk als ie jankt ;D'
Zoiets zou ik echt nooit zeggen

*goed mens* <333
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Daar mag je na je zesde al niet meer in. Ik zou mijn kind van zeven toch niet drie uur alleen thuislaten als ik lekker lampen enzo ging kopen hoor.
Vanaf je 6e?! Wat moet ik dan met m'n kinderen als ze 7 worden?

Maar even serieus: volgens mij mag je tot je 12e in het kindergedeelte hoor! Dus misschien niet in de ballenbak, maar wel op het klimrek enzo.

Citaat:
Kun je te oud zijn voor een ballenbak?

[afbeelding]

Citaat:
Nou ja, weet ik het, hoe dat ging.

Als je een jaar of 9-10-11 bent, dan ben je te oud voor de ballenbak, maar te jong om een middag alleen thuis te blijven, denk ik?
Hmmm... Plausibel
Verwijderd
Supermarkten zijn echt nare plaatsen. Ik word daar altijd heel melancholisch van, en ook heel erg apathisch. Ik loop met halfopen mond rond terwijl ik vagelijk denk 'ik weet niet waar ik heenmoet want hier lijkt zo op daar' en ook 'met dit licht lijkt mijn haar heel lelijk' en daartussendoor nog een heleboel 'ER IS ZOVEEL ELLENDE IN DE WERELD' en 'ACH, ACH, ACH'. En als iemand iets aan me vraagt, kijk ik diegene eerst een tijdje niet-begrijpend, mechanisch glimlachend aan terwijl ik het tot me door probeer te laten dringen.
Slechte plaats.
Oud 25-06-2011, 20:00
snoopy
snoopy is offline
Aaaaaanyway, ik ga slapen. Bonne nuit!
Oud 25-06-2011, 20:01
Verwijderd
Had ik ook altijd. Totdat wij het licht zagen en met 10 euro bij de Lidl een enorme kar vol met snoep hebben gekocht. Voor de lol.
Verwijderd
Citaat:
Supermarkten zijn echt nare plaatsen. Ik word daar altijd heel melancholisch van, en ook heel erg apathisch. Ik loop met halfopen mond rond terwijl ik vagelijk denk 'ik weet niet waar ik heenmoet want hier lijkt zo op daar' en ook 'met dit licht lijkt mijn haar heel lelijk' en daartussendoor nog een heleboel 'ER IS ZOVEEL ELLENDE IN DE WERELD' en 'ACH, ACH, ACH'.
Deze gedachten heb ik eigenlijk overal in het openbaar, maar een supermarkt vind ik juist wel weer een fijne plek. Hallo, overal voedsel!
snoopy
snoopy is offline
Of хорошо спать om in het wwspel-thema te blijven
Oud 25-06-2011, 20:02
Verwijderd
Ik ga switchen van forum.
Oud 25-06-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ga switchen van forum.
Ja, toch maar naar Fancy?
Verwijderd
Citaat:
Had ik ook altijd. Totdat wij het licht zagen en met 10 euro bij de Lidl een enorme kar vol met snoep hebben gekocht. Voor de lol.
Toen was je over je trauma heen?

Citaat:
Deze gedachten heb ik eigenlijk overal in het openbaar, maar een supermarkt vind ik juist wel weer een fijne plek. Hallo, overal voedsel!
Ik word een beetje kriebelig van al dat voedsel. Het staart! De keuken is dan wel weer de fijnste plaats van het huis, maar daar is het voedsel overzichtelijk en ik kan er gewoon een beetje in pannetjes roeren (en niet álles wat ik maak mislukt!) en de krant lezen enzo.
Verwijderd
Citaat:
Ooohja die hebben ze daar! Dat was ik vergeten. Huhu gratis kinderopvang. Voor je naar je werk gaat je kind daar dumpen en net voor sluitingstijd weer ophalen huuu

Citaat:

Oh god, als ik graag ik de mood wil komen voor een suicide, dan moet ik naar de markt gaan.
dat heb ik met de media markt. één grote verschrikking is het daar.

Citaat:
hihi dat vindt hij zeker vet stoer? jaa ik kan niet wachten. glijbanen! ballenbakken!
gister de eerste grap gehoord van hem
'he mam, als je oud wordt dan ga je toch krimpen?'
'ja'
'haha dan word jij zeker weer de lengte van een baby want je bent niet echt groot he?! ;d'

Citaat:
Zoiets zou ik echt nooit zeggen

*goed mens* <333
nou hij was echt moeilijk lelijk hoor.
Oud 25-06-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
fancy? ik denk eerder het penny paardenforum.
Oud 25-06-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Of хорошо спать om in het wwspel-thema te blijven
<3
Maar dat zeg je niet echt zo. Het is Сладко спать of Спокойной ночи. Slaap zacht!
Oud 25-06-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
fancy? ik denk eerder het penny paardenforum.
Haat paarden.
Verwijderd
Citaat:
Duizend keer eens!

Citaat:
'ja'
'haha dan word jij zeker weer de lengte van een baby want je bent niet echt groot he?! ;d'
Verwijderd
Citaat:

Nou inderdaad

Citaat:
'ja'
Verwijderd
Citaat:
wat's that?
neuh, maar op dat forum ik heen ga heerst levenloosheid.
Oud 25-06-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
wat's that?
neuh, maar op dat forum ik heen ga heerst levenloosheid.
je weet niet wat de Fancy is?
Oud 25-06-2011, 20:07
Verwijderd
zullen wij dan maar met z'n allen naar het viva-forum verhuizen? gewoon daar een saaitopic openen
Oud 25-06-2011, 20:08
Verwijderd
en dan over twintig jaar naar het Libelleforum
Oud 25-06-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Wat een gat in de ontwikkeling!

Citaat:
zullen wij dan maar met z'n allen naar het viva-forum verhuizen? gewoon daar een saaitopic openen
Goed idee.

Ik lees marokkoforum mee. Daar kunnen we ook heen!
Oud 25-06-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Jawel
Oud 25-06-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:

Ik haat de ikea
Citaat:
Haat paarden.

Citaat:
die generatie van tegenwoordig hebben allemaal high tech vibo's enzo, die hoeven geen brief meer te schrijven vanwege achtergebleven stukken hema-rookworst.
Oud 25-06-2011, 20:11
Verwijderd
Jezus wat een dom programma weer, dat 'Jongens tegen de meisjes''.
Oud 25-06-2011, 20:11
Verwijderd
Haha, kijk jij dat ook ?
Oud 25-06-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

die generatie van tegenwoordig hebben allemaal high tech vibo's enzo, die hoeven geen brief meer te schrijven vanwege achtergebleven stukken hema-rookworst.
Oud 25-06-2011, 20:12
Verwijderd
Nou nee, ik zapte er langs, maar pff, wat een dom gedoe.
Oud 25-06-2011, 20:13
Verwijderd
Er is nog niets leukers op tv . Triest.
Oud 25-06-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Een achtergebleven stuk plastic in je punani moet toch ook niet echt prettig zijn. Of als het hele ding achterblijft, en hij blijft trillen, maar je kan er niet bij.
Oud 25-06-2011, 20:16
Verwijderd
Vibrators breken dan ook niet af gekke Azeche! Of je moet HEEL sterke bekkenbodemspieren hebben
Oud 25-06-2011, 20:20
Verwijderd
Leuke ava trouwens Gnork, ik wilde zelf ook een pin-up een tijdje geleden, maar ik dacht, ja, dan vinden mensen me weer een aandachtshoer-sletje enzo.
Oud 25-06-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Leuke ava trouwens Gnork, ik wilde zelf ook een pin-up een tijdje geleden, maar ik dacht, ja, dan vinden mensen me weer een aandachtshoer-sletje enzo.
ik heb expres een min of meer kuise uitgezocht, sommige roepen inderdaad wel dat beeld op maar deze vond ik nog wel een beetje lievig
Oud 25-06-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Vibrators breken dan ook niet af gekke Azeche! Of je moet HEEL sterke bekkenbodemspieren hebben
O. Weet ik veel.

En nu heb ik bubbeltjesplastic! <3 En als dat op is ga ik een lijst maken van dingen die ik moet kunnen als ik volwassen ben, een lijst van dingen die ik mee moet nemen naar Rusland en een lijst van dingen die ik weg ga geven en aan wie. En daarna ga ik slapen of zo. Welterusten alvast!
Oud 25-06-2011, 20:22
Verwijderd
eerst wilde ik een [kannietmeeropzijnnaamkomen] pfff. die tekent/de allemaal van die pinups in deze stijl maar dan chubby.
Oud 25-06-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Deze heeft ook een hoog aandachtshoergehalte. Maar ik vind hem heel mooi.
Oud 25-06-2011, 20:23
Verwijderd
duane bryers!
Oud 25-06-2011, 20:25
Verwijderd
als je niet bellen kan, sms het dan (8)
Oud 25-06-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Deze heeft ook een hoog aandachtshoergehalte. Maar ik vind hem heel mooi.
Die van jou? Hoezo?
Oud 25-06-2011, 20:26
Verwijderd
Oud 25-06-2011, 20:26
Verwijderd
ik hou van zomer, zon en strand (8)
Oud 25-06-2011, 20:29
Verwijderd
Zomer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten