Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 11:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
http://www.lhup.edu/~dsimanek/hell.htm
Advertentie
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben donor en van mij mogen ze alles pikken, behalve mijn huid: je moet nooit de huid verkopen voor de beer geschoten is
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit niet boeiend.
Ik wel, maar om nou 2x precies dezelfde discussie te gaan voeren

Dus. Nog gebatst de laatste tijd jongens?
Verwijderd
goeieMiddag

moet alsnog nar vmbo, maaja

Hadden jullie ook vroeger slijmende mentors??
ik word er een beetje gek van, gelukkig krijg ik volgend jaar een chille.
Oud 08-07-2011, 11:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik wel, maar om nou 2x precies dezelfde discussie te gaan voeren

Ja.
Verwijderd
Citaat:
goeieMiddag

moet alsnog nar vmbo, maaja

Hadden jullie ook vroeger slijmende mentors??
ik word er een beetje gek van, gelukkig krijg ik volgend jaar een chille.
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oud 08-07-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
nee niet nu! geen zin in. maar ik ga ze wel in mijn tas stoppen
ik moet je straks iets grappigs vertellen, remind me
Aight Heb je alle meuk al gepakt? Hoe laat moeten we in DH zijn überhaupt?
Verwijderd
Oh ja ik ben geen donor natuurlijk, ik doe gewoon interessant met mijn standpunt
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja dat zei je toen ook
Ja, weet ik vaag nog wel Ik wou erachter nog iets zetten van "/fueled discussie opnieuw"
Verwijderd
Citaat:
ik word
<333! Je hoeft niet naar vmbo.
Verwijderd
Citaat:
Nee want hij is homo. ;d;;;dD

Ik heb nog een vraag over Word. Bij ''documentstructuur'' krijg ik niet alle kopjes e.d. te zien, dus dat is wat onhandig, want ik wil in een oogopslag kunnen zien of ik de verschillende paragrafen dezelfde systematiek heb, zonder 25 pagina's door te scrollen. Is er een manier om dat aan te passen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, weet ik vaag nog wel Ik wou erachter nog iets zetten van "/fueled discussie opnieuw"
fuelt
Oud 08-07-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Nee want hij is homo. ;d;;;dD

Ik heb nog een vraag over Word. Bij ''documentstructuur'' krijg ik niet alle kopjes e.d. te zien, dus dat is wat onhandig, want ik wil in een oogopslag kunnen zien of ik de verschillende paragrafen dezelfde systematiek heb, zonder 25 pagina's door te scrollen. Is er een manier om dat aan te passen?
;dd;DdD;D

Ik ben slecht in word, ik weet het niet.
Oud 08-07-2011, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Iedereen is standaard donor, tenzij je dat om wat voor reden niet wilt. Als je zelf niet wilt géven, verspeel je meteen het recht te nemen qua prioriteit. Switchen kan, maar van nee naar een ja heeft een porteringsduur van 5 jaar.
Hier kan ik me wel in vinden
Oud 08-07-2011, 11:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
fuelt
Nee, ik blijf gewoon steevast de Engelse vervoegingen gebruiken. Het blauwe, groene, rode, zwarte of pimpelpaarse boekje kan de vlektyfus krijgen.
Oud 08-07-2011, 11:57
Rationeel
Rationeel is offline
documentstructuur laat alleen koppen en subkoppen zien, geen enkele andere opmaak helaas...
Oud 08-07-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
documentstructuur laat alleen koppen en subkoppen zien, geen enkele andere opmaak helaas...
Dan is het wel bijzonder selectief in wat een kop en wat een subkopje inhoudt. Nouja, ik ga wel uitzoomen dan.
Verwijderd
Citaat:
<333! Je hoeft niet naar vmbo.
die telling klopte weer niet, ik heb nu de goeie en daar ben ik gezakt door 2tiende te weinig te hebben.

Mijn mentor die kan slijmen zeg: Ze begon met rapporten uit te delen (en zoals als gewoonblijk was ik weer een beetje te laat) Toen was ik aan beurt, ze zei: ze je bent lief, je hebt een eerlijk en open hart. en veel suc6 op vmbo. en nog een heel verhaal. complimenten zijn leuk maar te veel niet meer.
Verwijderd
Citaat:
Aight Heb je alle meuk al gepakt? Hoe laat moeten we in DH zijn überhaupt?
nee ga ik zo doen, was even aan het roddelen met m'n zusje en daarna met anne, aan de telefoon. en zsm weg hier straks.
maar anne en de andere chick hebben alles onder controle. en m'n zusje komt ook eerder om te helpen dus het komt helemaal goed!
Oud 08-07-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik blijf gewoon steevast de Engelse vervoegingen gebruiken. Het blauwe, groene, rode, zwarte of pimpelpaarse boekje kan de vlektyfus krijgen.
Verwijderd
Zijn er op facebook manieren om specifiek te zoeken? Dus niet alleen op naam maar ook woonplaats, leeftijd, geslacht en dat soort dingen.
Verwijderd
[spuit 11]Ik vind dat er überhaupt geen sprake is van "donatie" als je dood bent en dat "je" toch geen bezwaar kunt maken, want je bestaat niet meer. En eventuele bezwaren van nabestaanden zijn niet relevant.[/spuit 11]
Oud 08-07-2011, 12:01
Verwijderd
Ik heb al 3dagen buikpijn
Oud 08-07-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Overigens kreeg ik gister een heel dubieus compliment van Deadlock. Hij zei dat ik gelijk had, maar dat ie me dat alleen gaf omdat ik net een man ben

En bedankt
You're welcome!
Oud 08-07-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
nee ga ik zo doen, was even aan het roddelen met m'n zusje en daarna met anne, aan de telefoon. en zsm weg hier straks.
maar anne en de andere chick hebben alles onder controle. en m'n zusje komt ook eerder om te helpen dus het komt helemaal goed!
Ah, prima. Ben ongeveer 14.45 thuis, assuming dat het niet dramatisch tits up gaat hier. En nou ja, zelfs áls het tits up gaat naai ik 'm d'r gewoon uit
Oud 08-07-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Zijn er op facebook manieren om specifiek te zoeken? Dus niet alleen op naam maar ook woonplaats, leeftijd, geslacht en dat soort dingen.
volgens mij niet en dat is echt irritant.
Noedelhap
Noedelhap is offline
En als het de laatste wens is van de overledene om opgegeten te worden door zijn familie? Dan is het diefstal als de overheid de ingrediënten voor je 6-gangenmenu inpikt.

Syori en Schrö, hoeveel betekenisvol is een testament eigenlijk voor jullie?
Verwijderd
Citaat:
Ah, prima. Ben ongeveer 14.45 thuis, assuming dat het niet dramatisch tits up gaat hier. En nou ja, zelfs áls het tits up gaat naai ik 'm d'r gewoon uit
en terecht! ik ga douchen en alles nu. En ik zal opruimen
Oud 08-07-2011, 12:04
Verwijderd
Een testament is natuurlijk wel even anders. Voor de nabestaanden is een erfenis wel relevant, itt een paar rottende organen.
[/weer afzijdig houdt van discussie]
Oud 08-07-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
volgens mij niet en dat is echt irritant.
Ja. Ik zoek iemand en met haar naam zijn er een stuk of duizend.
Oud 08-07-2011, 12:05
Verwijderd
Oh mang, ik kwam me toch op een gave jongensnaam gisteren ik hoop gelijk dat ik ooit nog een jongensbaby krijg, anders zou het zonde zijn van zo'n leuke naam
Oud 08-07-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Oh mang, ik kwam me toch op een gave jongensnaam gisteren ik hoop gelijk dat ik ooit nog een jongensbaby krijg, anders zou het zonde zijn van zo'n leuke naam
Welke?
Oud 08-07-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
En als het de laatste wens is van de overledene om opgegeten te worden door zijn familie? Dan is het diefstal als de overheid de ingrediënten voor je 6-gangenmenu inpikt.
"Laatste wens" is ook niet relevant. Die persoon is toch al dood. Het zal hem/haar niets meer uitmaken, hoor. En sowieso is het kanibalisme van één gestoorde familie niet belangrijker dan het leven van iemand anders.

Citaat:
Een testament gaat over eigendom. Een lichaam is niemands eigendom. Een lichaam is alleen het eigendom van die persoon zelf, maar die persoon bestaat niet meer wanneer hij dood is. Het meest logische is dan om er iets mee te doen dat nuttig is.
Oud 08-07-2011, 12:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke naam dan?
Oud 08-07-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Welke naam dan?
Ja dat zeg ik natuurlijk niet [/v-lid]

Over v-leden gesproken, is Tracy Chapman een man of een vrouw?
Verwijderd
Citaat:
die telling klopte weer niet, ik heb nu de goeie en daar ben ik gezakt door 2tiende te weinig te hebben.

Mijn mentor die kan slijmen zeg: Ze begon met rapporten uit te delen (en zoals als gewoonblijk was ik weer een beetje te laat) Toen was ik aan beurt, ze zei: ze je bent lief, je hebt een eerlijk en open hart. en veel suc6 op vmbo. en nog een heel verhaal. complimenten zijn leuk maar te veel niet meer.
Ik zou bezwaar aantekenen als ze gisteren nog zeiden dat je naar de havo mocht.

Citaat:
Ik heb 'm niet gevonden

Citaat:
You're welcome!
Dronken dropje <3
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand opgegeten wil worden, mits alle nuttige organen zijn verwijderd natuurlijk.

In een testament mag je van mij alles zetten wat je wil, maar als daar instaat dat je andere mensen de dood in wil jagen (door orgaandonatie te weigeren) vind ik dat de samenleving moet ingrijpen. Net zoals dat nu gebeurt wanneer ik duizenden omaatjes aan stukken wil zagen; mijn belang om plezier te hebben is ondergeschikt aan het belang van de samenleving en het leed dat dan bij anderen wordt veroorzaakt.
Oud 08-07-2011, 12:09
Verwijderd
On that note, trouwens: Ik vind ook dat ze het kindsdeel van een erfenis moeten afschaffen. Niemand hoort ergens "recht" op te hebben puur en alleen omdat ze familie zijn.
Verwijderd
Citaat:

Vrouw.
Verwijderd
Citaat:
het kannibalisme van één gestoorde familie
Leuk verhaaltje daarover: http://en.wikipedia.org/wiki/Sawney_Bean
True story
Verwijderd
Citaat:
Willen jij en Gnorkman nog meer baby's maken ja? En snel zodat Gnorkie een broertje/zusje van ongeveer dezelfde leeftijd heeft of gaat het nog even duren?
Oud 08-07-2011, 12:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Laatste wens" is ook niet relevant. Die persoon is toch al dood. Het zal hem/haar niets meer uitmaken, hoor. En sowieso is het kanibalisme van één gestoorde familie niet belangrijker dan het leven van iemand anders.

Een testament gaat over eigendom. Een lichaam is niemands eigendom. Een lichaam is alleen het eigendom van die persoon zelf, maar die persoon bestaat niet meer wanneer hij dood is. Het meest logische is dan om er iets mee te doen dat nuttig is.
Maar iets van: "ik wil gecremeerd worden en mijn as moet worden uitgestrooid over de modderpoel achter mijn huis" is dan ook niet meer relevant?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Zeg ik niet [/m-lid]
Verwijderd
Citaat:
Maar iets van: "ik wil gecremeerd worden en mijn as moet worden uitgestrooid over de modderpoel achter mijn huis" is dan ook niet meer relevant?
Dat mag niet eens
Oud 08-07-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
On that note, trouwens: Ik vind ook dat ze het kindsdeel van een erfenis moeten afschaffen. Niemand hoort ergens "recht" op te hebben puur en alleen omdat ze familie zijn.
Mwaaaa.
Oud 08-07-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Je kunt toch gecremeerd worden nadat al het nuttige uit je lichaam is gehaald?
Oud 08-07-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Willen jij en Gnorkman nog meer baby's maken ja? En snel zodat Gnorkie een broertje/zusje van ongeveer dezelfde leeftijd heeft of gaat het nog even duren?
Ik lust er nog wel een of twee ja (of drie, maar dat mag alleen als we een miljoen winnen van gnorkman). En wanneer is nog niet bekend, maar als de tijd rijp is zijn jullie de eersten die het horen!

hahahaha dat is natuurlijk een grapje :;d:
Citaat:
Zeg ik niet [/m-lid]
Verwijderd
Citaat:
Ik lust er nog wel een of twee ja (of drie, maar dat mag alleen als we een miljoen winnen van gnorkman). En wanneer is nog niet bekend, maar als de tijd rijp is zijn jullie de eersten die het horen!

hahahaha dat is natuurlijk een grapje :;d:

Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat erfenissen betreft vind ik dat de belasting op erfenissen zo hoog mogelijk moet zijn. Je hebt er zelf niet voor gewerkt en het is slecht voor de sociale mobiliteit. Eigenlijk zou die belasting 100% moeten zijn, maar dat werkt in de praktijk natuurlijk niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten