Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2011, 15:22
Verwijderd
Oooeeh, naar Iron & Wine! Ik wist helemaal niet dat je daarheen ging. Wat gaaf!
Advertentie
Oud 09-07-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Oh is dat vanavond al? Daar kaartjes voor kopen is er geheel bij ingeschoten

Veel plezier
Ja en ze komen ook op Melt. Maar het is wel fijn dat ik ze vanavond in een zaal ga zien, dan is het op Melt niet zo super belangrijk om een goede plek te hebben enzo. Of stel dat we ze daar missen omdat het het keihard regent... dan hoef ik niet te huilen.

Citaat:
Oooeeh, naar Iron & Wine! Ik wist helemaal niet dat je daarheen ging. Wat gaaf!
Ik hoop wel dat ik kan ontspannen en leuk kan doen.
Oud 09-07-2011, 15:28
Thomas.
Thomas. is offline
Kut mn batterij is bijna leeg
Oud 09-07-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop wel dat ik kan ontspannen en leuk kan doen.
Dat lukt je wel Als ze goed zijn zeker
Oud 09-07-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dat lukt je wel Als ze goed zijn zeker
Ik ga trouwens met een exforumer en zijn vriendin, haha. En ik verwacht wel dat ze/hij goed zijn/is ja.
Oud 09-07-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga trouwens met een exforumer en zijn vriendin, haha. En ik verwacht wel dat ze/hij goed zijn/is ja.
Kunnen wij de exforumer in kwestie kennen?
Oud 09-07-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Kunnen wij de exforumer in kwestie kennen?
Geen idee, kwam je ooit op Letteren, 6-8 jaar geleden? Forumnaam was Grimm geloof ik. Ik ga al jaren met ehm om though, terwijl we nooit bijzonder veel forumcontact hadden, dus ik zie hem niet als forumer.
Oud 09-07-2011, 15:41
Verwijderd
Ah, nee, en nee, ik ken hem ook niet. Maar leuk
Oud 09-07-2011, 15:44
Verwijderd
Ha, er is een nieuwe Optimel Variatiesmaak en ik ga hem zo uitproberen: Munt Rode vruchten.
Klinkt wel goed

Dobermann Noedelhap naamzoek.
Oud 09-07-2011, 15:51
Verwijderd
Ja, ik vind hem wel lekker, geloof ik. Interessante smaak, de muntsmaak komt later.
Oud 09-07-2011, 15:54
Carn
Carn is offline
En op festivals zijn optredens doorgaans minder goed ivm geen soundchecks en gehaaste changeovers etc.. zaaltjes ftw
Oud 09-07-2011, 16:00
Verwijderd
Nou Quis, Lorelei en Absinthe, jullie hangen ingelijst in mijn kamer hoor!
Oud 09-07-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:

Jullie hangen ook meermaals aan mijn muur, in jullie fotogordijn
Oud 09-07-2011, 16:03
Verwijderd
Oud 09-07-2011, 16:04
Verwijderd
Goed, collages hangen, nu is het tijd om mijn zwartwitfotoproject eens af te gaan maken. Dat stel ik al een week uit.
Oud 09-07-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Met welke foto's?

Citaat:

Jullie hangen ook meermaals aan mijn muur, in jullie fotogordijn
Ibid!

Citaat:
En op festivals zijn optredens doorgaans minder goed ivm geen soundchecks en gehaaste changeovers etc.. zaaltjes ftw
Dat ook nog eens, ja. Gelukkig is op Melt de muziek grotendeels elektronisch, dan heb je daar minder last van.
Oud 09-07-2011, 16:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nom. Probeer je nog steeds een BMI van 19,5 te bereiken of is het gewoon gewoonte?
Het is meer dat ik wraps belachelijk lekker vind en de avocado's in de bonus waren. En ik was bij de sportschool omdat ze een kadootje voor me hadden (een abonnementsbon voor een tijdschrift naar keuze) en toen kon ik daar meteen gaan sporten. Maar ik heb bij mijn vriend ook wel uitzinnig veel taart gegeten, dus kwaad kan het niet
Citaat:

Ik ga zo lekker ongezond op de brommer naar de ongezonde huidkankerbank heerlijk.
ga je zonnen?
Oud 09-07-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Met welke foto's?

Ibid!

Dat ook nog eens, ja. Gelukkig is op Melt de muziek grotendeels elektronisch, dan heb je daar minder last van.
Die van ons 4 bij 90's now vorig jaar. Uitvergroot op a4 Want alle belangrijke mensen hebben een a4 foto bij mij!
Oud 09-07-2011, 16:09
Verwijderd
Oh en er komen er nog een paar in losse lijstjes, maar ik moet nog even bedenken welke. Iig eentje van onze picknick denk ik.

Edit: Absinthe staat sowieso ziekelijk veel op foto's hier, die komt ook al behoorlijk veel voor op de lowlands foto's en ik vind onze pikante bedfoto's ook fantastisch, dus daar wil ik ook nog wat mee doen
Verwijderd
Citaat:
Ibid!
whut?
Verwijderd
Citaat:
Het is meer dat ik wraps belachelijk lekker vind en de avocado's in de bonus waren. En ik was bij de sportschool omdat ze een kadootje voor me hadden (een abonnementsbon voor een tijdschrift naar keuze) en toen kon ik daar meteen gaan sporten. Maar ik heb bij mijn vriend ook wel uitzinnig veel taart gegeten, dus kwaad kan het niet
Hehe. Maar om even iets recht te zetten: ik zal de laatste zijn die een ander betichtt van gezondheidsfreakerigheid want ik kan er zelf aardig wat van. De opmerking van LP deed me alleen denken aan de gewichtsdiscussie die we laatst hadden dus toen was ik wel benieuwd. Wraps en taart en sporten, drie keer dikke prima.
Oud 09-07-2011, 16:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hillemoal correct.
Verwijderd
Citaat:
Die van ons 4 bij 90's now vorig jaar. Uitvergroot op a4 Want alle belangrijke mensen hebben een a4 foto bij mij!
Ik kom binnenkort kijken want ik kan me alleen maar behoorlijk lelijke foto's van die avond herinneren. Maar ik voel me wel speciaal hoor, op A4.

Citaat:
whut?
Sorry, beroepsdeformatie. Afkorting van ''Ibidem'' dat weer hetzelfde betekend als ''idem.''
Verwijderd
Citaat:
Duitsland is een goed land wat taarten betreft.
Oud 09-07-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
<3 Die zit er bij mij ook bij. Toch die ene waar Lorelei links staat, dan Quis, dan ik, dan jij? En ik m'n stippeltjesjurkje draag?
Oud 09-07-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kom binnenkort kijken want ik kan me alleen maar behoorlijk lelijke foto's van die avond herinneren. Maar ik voel me wel speciaal hoor, op A4.

Sorry, beroepsdeformatie. Afkorting van ''Ibidem'' dat weer hetzelfde betekend als ''idem.''
Dat mag! Dit is een leuke foto. Althans, van jullie, ik sta er niet heel denderend op, maar ach.
Oud 09-07-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
<3 Die zit er bij mij ook bij. Toch die ene waar Lorelei links staat, dan Quis, dan ik, dan jij? En ik m'n stippeltjesjurkje draag?
Jep die
Verwijderd
Citaat:
Zijn er ook foto's waarop je geen geen jurk draagt dan? /flauw
Verwijderd
Citaat:
Jazeker! De pikante bedfoto's <3
Oud 09-07-2011, 16:14
Verwijderd
Hmpf. Op p. 25 staat nu anderhalve regel tekst.
Citaat:
Ohja. Maar daar sta ik weer niet op dus op die doelde je in dit geval niet! Zijn wel de beste foto's van die avond though.
Oud 09-07-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Oh en er komen er nog een paar in losse lijstjes, maar ik moet nog even bedenken welke. Iig eentje van onze picknick denk ik.

Edit: Absinthe staat sowieso ziekelijk veel op foto's hier, die komt ook al behoorlijk veel voor op de lowlands foto's en ik vind onze pikante bedfoto's ook fantastisch, dus daar wil ik ook nog wat mee doen
Huhu, ja, jij bij mij ook De pikante bedfoto's zitten er niet bij, maar wel genoeg ander leuks.

Citaat:

Ja, ik wil ook graag binnenkort bij je komen kijken, Sann!

En aha. Ehm, ik zal zo wel een foto posten van de fotogordijnen, want het zijn nogal veel foto's.
Oud 09-07-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Een broek! /nog flauwer

Citaat:
Daar draag ik juist wel een jurk(je). Een slaapjurkje
Oud 09-07-2011, 16:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hehe. Maar om even iets recht te zetten: ik zal de laatste zijn die een ander betichtt van gezondheidsfreakerigheid want ik kan er zelf aardig wat van. De opmerking van LP deed me alleen denken aan de gewichtsdiscussie die we laatst hadden dus toen was ik wel benieuwd. Wraps en taart en sporten, drie keer dikke prima.
Is goed hoor! En dat snapte ik wel. Maar dat is weer een beetje bedaald En met deze leefwijze ben ik ook wel gelukkig veel wraps, groene groenten en taart
Citaat:
Duitsland is een goed land wat taarten betreft.
uhhuh, en mijn vriendjes moeder bakt graag. <3
Oud 09-07-2011, 16:20
Rivka
Rivka is offline
Ik eet vanavond zelfgemaakt (en ook door mijn moeder) Indiaas <33333 omnomnomnom
Oud 09-07-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Een broek! /nog flauwer
Een onderbroek?!

Citaat:
Is goed hoor! En dat snapte ik wel. Maar dat is weer een beetje bedaald En met deze leefwijze ben ik ook wel gelukkig veel wraps, groene groenten en taart
Goed zo.
Oud 09-07-2011, 16:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik eet vanavond zelfgemaakt (en ook door mijn moeder) Indiaas <33333 omnomnomnom
woei!
Ik heb maar één keer indiaas gegeten moet ik zegggen. Maar dat was erg lekker
Krab in mangosaus en rijst in kokossaus, dat soort nonsens
Oud 09-07-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Een onderbroek?!

Goed zo.
Ik heb op bijna al mijn foto's wel een onderbroek aan ja
Oud 09-07-2011, 16:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verwijderd
Het is best cool om in Word uit te zoomen en dan acht A4tjes op je scherm te zien en dan nog te kunne scrollen. Al die tekst! En allemaal zelf geschreven.

Citaat:
Indiaas. <3. Ook al zoiets waar ik naar snak, lekker uitgebreid koken voor veel mensen.

Citaat:
Hitsig hoor.
Verwijderd
Nou ja, er bestaan ook wel blotebillenfoto's van mij als klein meisje hoor

Btw, voilà:
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je overtreft zelfs Fizzle!
Oud 09-07-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:

Btw, voilà:
[afbeelding]
Foto's van forumers posten BAN

Tof
Oud 09-07-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Foto's van forumers posten BAN

Tof
Oeh ja, sorry

Ja, ik vind het zelf ook wel leuk zo
Oud 09-07-2011, 16:35
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
woei!
Ik heb maar één keer indiaas gegeten moet ik zegggen. Maar dat was erg lekker
Krab in mangosaus en rijst in kokossaus, dat soort nonsens
Hm, ik eet geen krab vanwege mijn Geloof . Maar we maken allemaal heel lekker gekruide groenten en Indiase kaas met currysaus en mjam
Oud 09-07-2011, 16:35
Verwijderd
Zo, ingeleverd. Een kleine week te laat, dumdumdum, dus ik hoop dat mijn begeleider een liev&sagt instelling heeft. Nu pasta eten, nomnomnom.

Citaat:

Btw, voilà:
[afbeelding]
Dat ziet er leuk uit!
Oud 09-07-2011, 16:37
Verwijderd
Misschien moet ik Quis en Sharif op IBB feest ook maar inlijsten. Geniale foto (Die met Quis met sigaar en Sharif in z'n doktersjas en handschoentjes, brr )
Oud 09-07-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik Quis en Sharif op IBB feest ook maar inlijsten. Geniale foto (Die met Quis met sigaar en Sharif in z'n doktersjas en handschoentjes, brr )
Jaoh
Oud 09-07-2011, 16:50
Verwijderd
Oud 09-07-2011, 16:53
Verwijderd
Hij hangt hoor
Oud 09-07-2011, 16:54
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten