Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
onder het motto "stilstand = achteruitgang", na een half jaar amper spelen nu maar even wat pantera en oude metallica op de mp3 player en drummen maar
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de keren dat ik mijn portemonnee kwijtraakte zát hij in mijn broekzak, maar vrouwenbroeken hebben vaak broekzakken van 8 cm diep ongeveer en als je daar je portemonnee in propt, fiets je 'm er zo uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik hem 1 keer naar voicemail laat gaan heb ik meteen voicemailberichten van mijn grootmoeder waar een havenbink nog een kleurtje van zou krijgen. "GODVERDOMME! GOOOODverDOMME! NOU PROBEER IK HAAR TE BELLEN EN DAN GAAT ER GODVERDOMME NOG EEN TELEFOON EN NU HEB IK HAAR VOICEMAIL! ROOOOOOOB! NEEM DIE TELEFOON OP! godverdegodver *diepe zucht*" en dergelijke. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook lastig dat mensen niet meer doen aan 'twee keer bellen' als ze vanaf een onbekend nummer bellen. Echt ZO vaak word ik gebeld door een onbekend nummer en ben ik nét te laat bij mijn telefoon omdat de voicemail belachelijk snel het roer overneemt, en dan bellen ze gewoon pas dágen later nog een keer. Meestal als ik ook niet bereikbaar ben, want dat zijn altijd mensen die onder kantoortijd bellen. Zo wou de bank laatst weten of ze mijn spaarrekening die ik niet gebruik mochten opheffen, dus toen had ik in twee weken tijd vijf gemiste oproepen van een onbekend nummer voordat ze een keer mijn voicemail inspraken met het nummer waarop ik ze terug kon bellen. Maar dat deden ze op zaterdag om zes uur, dus kon ik ze 's maandags pas terugbellen.
|
![]() |
||
Citaat:
19:00 is prima. Kunnen we daarna een kroeg in ![]()
||
Citaat:
Dat gaat of van 'hoi duifje, ben je thuis, zal ik langskomen?' (huisgenootjes), of 'ik verveel me (flyaway)' of 'hallo Lieber ich bin gerade im Zug bin um (uhr) da, liebe dich bis dann'. |
![]() |
|
|