Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 16:58
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb aanrijding in moskou liggen, Absinthe. Als je me helpt herinneren, neem ik m de volgende keer eens voor je mee

En adams apples is zo gaaf
Oud 13-07-2011, 16:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
En omgwtfbbqintherain, ik ben blij dat ik tapijttegels heb en geen laminaat, want nu absorberen ze al het regenwater dat door een of andere lekkage naar binnen sijpelt ()
Verwijderd
Citaat:
Oh en jullie kunnen allemaal de hik krijgen met het gebitch op Didamsko.
Oh neeeee de hik! Please don't!

Je vindt ons duidelijk veel te lief en je vindt het ook duidelijk niet zo erg, anders zou je ons wel iets ergers toewensen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Pfff... Wat ben ik toch een pieperd. Ik heb dus net die mail gestuurd en nu ben ik bang voor haar reactie
wat is nou het allerergste dat kan gebeuren? Dat ze zich aangevallen voelt omdat ze weet dat je gelijk hebt?
Citaat:
Ik ben ziek. Gisteren ging het best wel goed en ik dacht dat het vandaag over zou zijn. Maar toen sliep ik vannacht van 11 tot 2 en van 3 tot 4 en verder lag ik wakker.. en toen was ik weer terug bij ziek
Dat is balen. Misschien een teken dat zelfs jij het af en toe eens rustig aan moet doen..
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pfff... Wat ben ik toch een pieperd. Ik heb dus net die mail gestuurd en nu ben ik bang voor haar reactie
Ah joh, 't is een pubertje. En jij zit in de betere positie (jij moet haar betalen, zij jou niet ).. geen zorgen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Qft.
Oud 13-07-2011, 17:00
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik dacht ook: jeetje, doux probeert interessant te doen met films Oeps.
Ik moet zeggen, het zou me allerminst verbazen een dergelijke post van haar te lezen.
snoopy
snoopy is offline
Ik vind de hik altijd best grappig voelen
Het klinkt alleen echt afschuwelijk bij mij. Alsof er iemand op een hamster gaat staan.
Verwijderd
Wat is er aan de hand Snoopy? Ik ben een beetje te lui om terug te lezen En ik kan niet met deze laptop overweg, want als ik er meer van eis dan f5 gaat 't mis
Oud 13-07-2011, 17:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij is echt zo supertof. Ik heb echt intens genoten. Om half 1 begon ie, en ik was dus om 7 uur opgestaan voor onze marathon, dus ik was helemaal stuk, maar vanaf moment 1 zat ik er helemaal in en was weer helemaal wakker. Het stuk met de draak is echt zo gaaf gemaakt, heel realistisch. En de slag om Zweinstein, wat een beelden <3 En ik heb lekker lopen janken natuurlijk. /labieltje. We hadden alleen heel raar publiek, die gingen applaudiseren bij grappen enzo We zitten potdomme niet bij een cabaretvoorstelling!
Grappen?

Ik vond hem trouwens wel oké, dus dan klopt het wel dat fans hem superduperawesome vinden.
Verwijderd
Citaat:
Verkapte ik heb de hele nacht liggen batsen met mijn liefje post
Uhm, nee, niet eens. Ik ben thuis en zij is ook gewoon thuis
Lorelei
Lorelei is offline
Ik word vaak een beetje misselijk van de hik. En ik heb heel vaak de hik. Ik doe vast iets fout.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
wat is nou het allerergste dat kan gebeuren? Dat ze zich aangevallen voelt omdat ze weet dat je gelijk hebt?
I know, maar nou ja... Vind t toch naar

Citaat:
Ah joh, 't is een pubertje. En jij zit in de betere positie (jij moet haar betalen, zij jou niet ).. geen zorgen.
Ze is 30 Maar idd... Dat zei ik ook al. Aan de andere kant kan het nog een hele hoop gezeik worden omdat we dus geen afspraken hebben gemaakt...
Verwijderd
Citaat:
haha dat is echt precies hoe mijn oma het zou zeggen

Misschien moeten we ons maar bezatten
Dat is precies wat ik vanaf morgen ga doen.

Citaat:
Ohnee dat was Quis die vroeg naar bed ging.
Het ging trouwens wel weer fout. Heerlijk geslapen van 22:00 tot 0:00. Toen wakker geworden en niet opnieuw kunnen inslapen tot iets van 02:30. Toen verschrikkelijk naar gedroomd van broers die dood waren en weer tot leven kwamen en niet op tijd kunnen opstaan.

Citaat:
biutiful! Ga ik vandaag kijken denk ik, laatste van de reeks (Babel, Amores Perros en 21 grams)! Javier Bardem!
Biutiful is heel goed maar ook heeeeel heftig, vond ik. Zo idioot realistisch en triest dat het je twee uur lang bij de strot grijpt. Nog veel erger dan Babel, al vond ik hem ook beter dan Babel. (de merk wel goed dat het van dezelfde regisseur is trouwens.) En Bardem is <3333.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand Snoopy? Ik ben een beetje te lui om terug te lezen En ik kan niet met deze laptop overweg, want als ik er meer van eis dan f5 gaat 't mis
Ik zal even terugzoeken, momentje.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zeggen, het zou me allerminst verbazen een dergelijke post van haar te lezen.
Mja, toch grappig hoe vooringenomen je kunt zijn over bepaalde posts als ze van bepaalde forumers komen Op onzin vind ik ook heel veel al niet interessant als ik zie van wie het is, terwijl als iemand die ik wel leuk vind het topic had geopend ik het waarschijnlijk wel tof gevonden had Wat een vreselijk mens ben ik toch.
Citaat:
Het klinkt alleen echt afschuwelijk bij mij. Alsof er iemand op een hamster gaat staan.
Oud 13-07-2011, 17:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
En snoopy, ik vind die brief ook wel kunnen, want ze jullie echt heeft laten zitten omdat ze op haar geld wacht, terwijl ze haar rekeningnummer niet eens heeft doorgegeven, dan zou ik haar samen met haar loon een berichtje meesturen dat ze op zoek kan gaan naar ander werk.
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Heerlijke film inderdaad, geniale dialogen <33!

Hey Dober! Zie ik je ook eens hier, zonder dat we een discussie voeren!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ze is 30 Maar idd... Dat zei ik ook al. Aan de andere kant kan het nog een hele hoop gezeik worden omdat we dus geen afspraken hebben gemaakt...
Ok, misschien geen pubertje. Het voordeel nu is dan weer dat ze niet haar boze vader kan laten bellen oid

Mja, geen afspraken maken is meestal niet slim maar gebeurt zo vaak omdat je niet verwacht dat dingen fout gaan. Suf is dat, eigenlijk.
snoopy
snoopy is offline
@ sann: dit dus:
Citaat:
Echt zo bizar trouwens... We hadden een oppas, die heeft hier een keer of 10 opgepast. En toen hadden we een afspraak en is ze gewoon niet komen opdagen.

In het begin had ik haar gevraagd of ze contant of via de bank betaald wilde worden. Ze zei toen 'bank', en ook dat ik best één keer per maand alle keren mocht overmaken ipv elke keer die paar uurtjes. Ik vond dat toen prima, ik heb haar toen gezegd dat ze haar bankrekeningnummer nog moet mailen. Dat heeft ze nooit gedaan, dus nou ja.

Krijg ik nu (1,5 maand later) deze mail:

Beste Marjolijn,

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Aangezien ik toch een aantal uren heb opgepast zou ik daar nog een vergoeding voor willen ontvangen.
Ik weet niet of jullie het aantal uren hebben bijgehouden anders kan ik die wel naar jullie mailen.

Fijne vakantie,

Groetjes *

Het léf van haar zeg... Geen sorry of wat dan ook... Ik heb haar een keer of 20 gemaild of er misschien iets aan de hand was etc. maar niks meer op ontvangen.
Citaat:
Ik wil nu dit mailen, is dat te bot?

Hoi *,

Natuurlijk heb je recht op vergoeding voor de gewerkte uren. Ik heb wel de uren bijgehouden, maar we hebben het nog niet gehad over je uurtarief. Je zei destijds dat we daar wel uit zouden komen. Graag hoor ik van je wat jij vindt dat ik geacht word over te maken.
Ook kan ik het geld niet overmaken omdat je je bankrekeningnummer niet hebt doorgegeven.

Overigens wil ik wel kwijt dat ik het heel raar vind hoe het is gegaan. Zoals we in het begin hebben gezegd kan het natuurlijk voorkomen dat je door omstandigheden moet afzeggen. Maar je hebt ons gewoon laten zitten, zodat we eerst een hele tijd in onzekerheid hebben gezeten en uiteindelijk een afspraak hebben moeten afzeggen. Ik vind het dan ook niet erg netjes dat je nu mailt zonder excuses.

Groetjes,
Marjolijn

Ik heb trouwens niet gemaild dat zij mag zeggen hoeveel ze wil krijgen, maar gewoon om haar rekeningnummer gevraagd, dan betaal ik haar een mager uurtarief.
Oud 13-07-2011, 17:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat heb ik met niezen, dat klinkt alsof iemand een konijn hagel door z'n lijf jast
Oud 13-07-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Oh neeeee de hik! Please don't!

Je vindt ons duidelijk veel te lief en je vindt het ook duidelijk niet zo erg, anders zou je ons wel iets ergers toewensen
Nee, anders krijg ik een ban, zeker na mijn verwensing aan het adres van De Veroorzaker, dat was al kantjeboord

Maar stiekem heb je wel gelijk
Oud 13-07-2011, 17:04
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg dobster, ben je niet op msn?

Of geef je me een silent treatment? ;D;D;
Oud 13-07-2011, 17:05
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Mja, toch grappig hoe vooringenomen je kunt zijn over bepaalde posts als ze van bepaalde forumers komen Op onzin vind ik ook heel veel al niet interessant als ik zie van wie het is, terwijl als iemand die ik wel leuk vind het topic had geopend ik het waarschijnlijk wel tof gevonden had Wat een vreselijk mens ben ik toch.
Té grappig dit, ik dacht hier vandaag over na.. Over hoe vooringenomen dit forum is ! Soms probeer ik wel verder te kijken dan mijn neus lang is, maar dan bedenk ik me vaak argumenten die de vooringenomenheid bevestigen en goedkeuren. Ik bedoel, vroeger was het véééle malen erger en slechter is niemand er geloof ik van geworden toch. Een beetje realiteit kan nooit kwaad
Oud 13-07-2011, 17:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Oh, dat heb ik ook hoor... Volgens mij is dat alleen maar gezond

Citaat:
En snoopy, ik vind die brief ook wel kunnen, want ze jullie echt heeft laten zitten omdat ze op haar geld wacht, terwijl ze haar rekeningnummer niet eens heeft doorgegeven, dan zou ik haar samen met haar loon een berichtje meesturen dat ze op zoek kan gaan naar ander werk.
Nou, we hebben dus al 1,5 maand geen contact gehad, dus ik neem aan dat ze er sowieso niet vanuit gaat dat we haar nog eens gaan vragen

Citaat:
Ok, misschien geen pubertje. Het voordeel nu is dan weer dat ze niet haar boze vader kan laten bellen oid

Mja, geen afspraken maken is meestal niet slim maar gebeurt zo vaak omdat je niet verwacht dat dingen fout gaan. Suf is dat, eigenlijk.
Misschien kan ze haar zoontje laten bellen. Maar idd... Het zal allemaal wel meevallen. Vooral omdat ze haar geld natuurlijk wil, dus ze zal wel beleefd blijven.
Oud 13-07-2011, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Grappen?

Ik vond hem trouwens wel oké, dus dan klopt het wel dat fans hem superduperawesome vinden.
Spoiler

Ze hielden zich goed aan het boek en ik vond de special effects echt AWESOME. En het is 11 jaar jeugdsentiment dat hier mee werd afgesloten, dat hielp vast ook

Citaat:
Uhm, nee, niet eens. Ik ben thuis en zij is ook gewoon thuis
Verkapte ik heb de hele nacht met m'n chick goede gesprekken op msn gevoerd post dan!

Citaat:
Ik zal even terugzoeken, momentje.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook wel een beetje raar dat jullie niks afspraken over haar tarief. Van beide kanten, hoor. Ik zou nooit ergens gaan werken als ik niet wist voor hoeveel, niet omdat die ene euro meer of minder het nou doet, maar gewoon, uit principe.
Verwijderd
Citaat:
Hey Dober! Zie ik je ook eens hier, zonder dat we een discussie voeren!
Hebben wij discussies gehad?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik snap het wel
En 30 had ik echt niet verwacht wat een kinderachtig gedoe van haar dan!

Citaat:
Dat is precies wat ik vanaf morgen ga doen.

Het ging trouwens wel weer fout. Heerlijk geslapen van 22:00 tot 0:00. Toen wakker geworden en niet opnieuw kunnen inslapen tot iets van 02:30. Toen verschrikkelijk naar gedroomd van broers die dood waren en weer tot leven kwamen en niet op tijd kunnen opstaan.
ha goedzo

Wat gek trouwens. Want om 22u naar bed is helemaal niet zo bizar vroeg toch? En nou ben je waarschijnlijk vanavond weer om 22u moe omdat je vannacht slecht sliep. Lekker patroon
Oud 13-07-2011, 17:07
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:

Biutiful is heel goed maar ook heeeeel heftig, vond ik. Zo idioot realistisch en triest dat het je twee uur lang bij de strot grijpt. Nog veel erger dan Babel, al vond ik hem ook beter dan Babel. (de merk wel goed dat het van dezelfde regisseur is trouwens.) En Bardem is <3333.
Dat is precies wat ik van deze film verwacht én wil. Het is weer eens tijd voor een goede strotgrijper, ik ben het weer zat met de vaak wat laffe films van de laatste tijd!

Hoewel Black Swan ook erg intens was <33!
Oud 13-07-2011, 17:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoi! Groetjes van Syori.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel een beetje raar dat jullie niks afspraken over haar tarief. Van beide kanten, hoor. Ik zou nooit ergens gaan werken als ik niet wist voor hoeveel, niet omdat die ene euro meer of minder het nou doet, maar gewoon, uit principe.
Mja, ik vind het achteraf ook wel stom. Maar het dat ze zei 'daar komen we wel uit'. Ik wist wel ongeveer wat ze zou gaan vragen (mensen de oppassen krijgen een redelijk standaard uurtarief) en ik was bereid om zelfs wel iets meer te betalen, als zij een goede oppas zou blijken.
En ik denk dat het van haar kant ook niet speciaal om het geld ging, maar dat het meer een soort bezigheidstherapie was. En dat het geld dan mooi meegenomen is.
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Hebben wij discussies gehad?
Ja!
Oud 13-07-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
@ sann: dit dus:

Ik heb trouwens niet gemaild dat zij mag zeggen hoeveel ze wil krijgen, maar gewoon om haar rekeningnummer gevraagd, dan betaal ik haar een mager uurtarief.
Oh ja dat zou ik absoluut gemaild hebben. Wat denkt ze wel niet?

Citaat:
Nee, anders krijg ik een ban, zeker na mijn verwensing aan het adres van De Veroorzaker, dat was al kantjeboord

Maar stiekem heb je wel gelijk

Citaat:
Té grappig dit, ik dacht hier vandaag over na.. Over hoe vooringenomen dit forum is ! Soms probeer ik wel verder te kijken dan mijn neus lang is, maar dan bedenk ik me vaak argumenten die de vooringenomenheid bevestigen en goedkeuren. Ik bedoel, vroeger was het véééle malen erger en slechter is niemand er geloof ik van geworden toch. Een beetje realiteit kan nooit kwaad
Eensch. Maar soms vind ik iets al een stomme post voor ik 'm uberhaupt gelezen heb
Oud 13-07-2011, 17:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik snap het wel

Ja, ik snap ook gewoon niet hoe mensen dat doen... Ik zou het gewoon niet kúnnen: helemaal niks meer van me laten horen. Ik zou dan een smoes verzinnen ofzo
Ik heb haar ook gewoon op facebook, dus ik kon wel zien wat er aan de hand was: haar vriend was bij haar weggegaan. Natuurlijk ontzettend klote, maar dan zég je dat toch gewoon?!
Oud 13-07-2011, 17:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ik snap ook gewoon niet hoe mensen dat doen... Ik zou het gewoon niet kúnnen: helemaal niks meer van me laten horen. Ik zou dan een smoes verzinnen ofzo
Ik heb haar ook gewoon op facebook, dus ik kon wel zien wat er aan de hand was: haar vriend was bij haar weggegaan. Natuurlijk ontzettend klote, maar dan zég je dat toch gewoon?!
Maar was ze het door al het gedoe niet gewoon vergeten?
Oud 13-07-2011, 17:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, vast. Maar dan mail je toch later dat het je spijt? Of iig in de mail dat je om geld komt vragen?
Oud 13-07-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het wel

ha goedzo

Wat gek trouwens. Want om 22u naar bed is helemaal niet zo bizar vroeg toch? En nou ben je waarschijnlijk vanavond weer om 22u moe omdat je vannacht slecht sliep. Lekker patroon
Voor mijn doen wel hoor, ik lig er meestal niet eerder dan 0:00 in. Ik moet morgen om zes uur op dus vanavond om 22:00 naar bed gaan zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, maar ik vrees dat 't m toch niet wordt. Moe zijn en kunnen slapen correleren niet zo, bij mij.

Citaat:
Dat is precies wat ik van deze film verwacht én wil. Het is weer eens tijd voor een goede strotgrijper, ik ben het weer zat met de vaak wat laffe films van de laatste tijd!

Hoewel Black Swan ook erg intens was <33!
Hij is veel intenser dan Black Swann, like, de dingen gebeuren gebeuren ook irl en daar sta je normaal niet zo bij stil. Dat mensen gestoord worden zoals in Black Swan gebeurt irl natuurlijk ook wel, maar mij raakte het leed en de dilemma's het het hoge ''het zijn ook maar mensen'' gehalte in Biutiful veel meer. Dus je zit wel goed, met die keuze.
Oud 13-07-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg, het is je werk. Ik werk ook onregelmatig, maar toen het uit was ging ik gewoon nog braaf naar m'n werk hoor. Hoewel ik geloof ik wel 1 of 2 diensten heb laten overnemen omdat ik chocola moest eten en huilen
Oud 13-07-2011, 17:13
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Eensch. Maar soms vind ik iets al een stomme post voor ik 'm uberhaupt gelezen heb
Hm, dat heb ik dan wat minder vaak .. Hoewel het wel zo is dat bij forummers die een dergelijk stom gedrag vertonen op consistente wijze, inderdaad mijn oordeel al klaar heb liggen. Daar doet de inhoud dan bar weinig aan af.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, vast. Maar dan mail je toch later dat het je spijt? Of iig in de mail dat je om geld komt vragen?

Dat sowieso.

Citaat:
Kom op zeg, het is je werk. Ik werk ook onregelmatig, maar toen het uit was ging ik gewoon nog braaf naar m'n werk hoor. Hoewel ik geloof ik wel 1 of 2 diensten heb laten overnemen omdat ik chocola moest eten en huilen
Mja, eens hoor.. maar goed. Sommige mensen..
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Groetjes van Syori.
Hoi! Groetjes terug aan Syuori.

Citaat:
Mja, ik vind het achteraf ook wel stom. Maar het dat ze zei 'daar komen we wel uit'. Ik wist wel ongeveer wat ze zou gaan vragen (mensen de oppassen krijgen een redelijk standaard uurtarief) en ik was bereid om zelfs wel iets meer te betalen, als zij een goede oppas zou blijken.
En ik denk dat het van haar kant ook niet speciaal om het geld ging, maar dat het meer een soort bezigheidstherapie was. En dat het geld dan mooi meegenomen is.
Nja nja, ach, volgende keer beter en dit gewoon snel afsluiten. Het is haar probleem, dus ik zou maar niet wakker liggen van hoe ze gaat reageren.
Oud 13-07-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat heb ik dan wat minder vaak .. Hoewel het wel zo is dat bij forummers die een dergelijk stom gedrag vertonen op consistente wijze, inderdaad mijn oordeel al klaar heb liggen. Daar doet de inhoud dan bar weinig aan af.
Ja nou ja dat bedoel ik. En als ik een topic zie van een bepaald iemand dan open ik 'm al met het idee "Nou haha dit word weer een enorme kutpost"

En dat klopt altijd
Oud 13-07-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso.

Mja, eens hoor.. maar goed. Sommige mensen..
Geen excuus dus
Oud 13-07-2011, 17:15
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
ahww. Ging je ook allemaal vreselijke muziek opzetten zoals:

Oud 13-07-2011, 17:17
snoopy
snoopy is offline
Breakups zijn wel echt vreselijk trouwens. Hate it!
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ja nou ja dat bedoel ik. En als ik een topic zie van een bepaald iemand dan open ik 'm al met het idee "Nou haha dit word weer een enorme kutpost"

En dat klopt altijd
yeah. Ik heb dat vaak bij mijn eigen topics
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze hielden zich goed aan het boek en ik vond de special effects echt AWESOME.
Die vond ik wat tegenvallen. Het vuur zag er altijd echt héél nep uit.
Verwijderd
Citaat:
ahww. Ging je ook allemaal vreselijke muziek opzetten zoals:

[filmpje]

Ja. Niet specifiek deze maar wel vergelijkbaar En dan buhuuuuu dit liedje gaat zo over MIJ buhuu Ik ben een held met liefdesverdriet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten