| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was overigens niet mijn schuld, maar de schuld van het met een groep zijn die er uren over doet consensus te bereiken/zich te verplaatsen/knopen door te hakken etc. En het kwam ook wel doordat ze vroeg op de avond speelden en we nog tenten moesten opzetten en moesten eten en pas op het festivalterrein waren toen ze al lang en breed gespeeld hadden. Maar aan de andere kant waren The Editors en zonder dat ik dat wist, op 0:00 op mijn verjaardag. Ze speelden vooral veel oud materiaal, dat was echt een feestje.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) de andere dagen best ok geslapen. 4 a 5 uur telkens .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan volgen ze vanzelf wel, of niet natuurlijk, but that's their loss.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) en toen als de wiedeweerga aangekleed en naar het terrein gegaan omdat José González alweer begon, laatste nacht een kleine 6 uur geloof ik.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig denken de meeste mensen in m'n "festivalcrew" zo, trouwens.
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb ook wel electronisch gezien/gehoord, maar niet zo heel fanatiek en niet tot zeven uur 's ochtends. Weer een groepsdynamiek-dingetje I guess, en ik was net niet genoeg in de stemming om dan maar in mijn eentje te gaan spacen.
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Oh en trouwens mijn grootste ergernis was het enorme aantal Nederlandse (!) hipsters. Jezustering wat een volk.
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja wij hadden ook dat gezeur dat je naar het terrein wil gaan maar dan moet de helft eerst nog wat dingetjes doen. vaak maar met een klein groepje op stap gegaan want je kwam elkaar vanzelf wel weer tegen.
Ik ben toen ik niet heel erg nuchter (eufemisme) was het ene groepje kwijtgeraakt om binnen 5 minuten een andere groepje weer tegen te komen.
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zie het al helemaal voor me.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Gek dat de sfeer voor jouw gevoel zo was; ik ben ook nog nooit op een festival geweest waar de sfeer niet enorm relaxt is. Jammer!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb hier geen geluid, maar ik kan de strekking wel raden
alleen heeft dat er niets mee te maken. Ik zou het niet erg vinden als iemand die voor mij werkte mij arrogant zou vinden, ik snap dat dat niet te vermijden is als je leiding wil geven, maar dat heeft niets te maken met hoe een arts-patiëntverhouding zou moeten zijn.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nog nooit zoveel ellebogen in mijn maag gehad, kopstoten geincasseerd en kilo's mens tegen me aangesmeten gekregen als toen. ![]() En hum nee, echt te veel Nederlanders en ze waren te hard bezig met er hip (indie) uitzien en anderen ervan overtuigen dat zij toch echt de beste tijd van hun leven hadden. Maar misschien ben ik ook wel een beetje gevoelig, als het op dit aan komt, ik vind mensen niet zo snel tof. ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.Wat ik vandaag antwoordde, was "u mag wel even op de rand van het bed gaan zitten"
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
), maar ik miste toch de pauperwijn en schotjes van het een of ander, dat gaat er namelijk wel in als het koud/regenachtig is. Citaat:
Ik las je smsje net. ![]() ![]() ![]() En ja, I know, het is een dom automatisme want zoveel bands beginnen met ''the''. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Herkenbaar. Ik zeg altijd maar dat ik het wel mee vind vallen en glimlach er een beetje verontschuldigend bij
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|