Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het super gehad alleen jammer van die regen op zondag, ben wel gewoon door blijven dansen maar die schoenen hmm zitten nu nog in een vuilniszak die ik nog niet heb durven openmaken. Hoe heb jij het gehad?
Ik heb het deels heel leuk gehad maar op sommige momenten kon de mensenmassa, de ''groepsdinamiek'' (van grotendeels mensen die ik voor het eerst ontmoette) en het eeuwige gedreun me ook wel gestolen worden (ben niet helemaal in de wieg gelegd voor festivals in het algemeen, I guess) en was ik eigenlijk te nuchter. Maar mijn schoenen leven nog en ik heb ook in de regen gehost, vond het vrij fantastisch want ik had het warm en alles in de tent zat in plastic dus ik hoefde me geen zorgen te maken en ik ben een aantal keer blij verrast door optredens en het idee de afstudeerstress achter me te laten is in elk geval heel goed gelukt.
Advertentie
Oud 19-07-2011, 16:39
Verwijderd
Quis en Mijamoto; heeft één van jullie DAF nog gezien?

edit: ups, wrong account
Oud 19-07-2011, 16:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Daf
Oud 19-07-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Daf
Ik heb ze vorig jaar op Summer Darkness gezien
Oud 19-07-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Quis en Mijamoto; heeft één van jullie DAF nog gezien?

edit: ups, wrong account
Nee, en ook Swans gemist. Dat was overigens niet mijn schuld, maar de schuld van het met een groep zijn die er uren over doet consensus te bereiken/zich te verplaatsen/knopen door te hakken etc. En het kwam ook wel doordat ze vroeg op de avond speelden en we nog tenten moesten opzetten en moesten eten en pas op het festivalterrein waren toen ze al lang en breed gespeeld hadden. Maar aan de andere kant waren The Editors en zonder dat ik dat wist, op 0:00 op mijn verjaardag. Ze speelden vooral veel oud materiaal, dat was echt een feestje.
Oud 19-07-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het deels heel leuk gehad maar op sommige momenten kon de mensenmassa, de ''groepsdinamiek'' (van grotendeels mensen die ik voor het eerst ontmoette) en het eeuwige gedreun me ook wel gestolen worden (ben niet helemaal in de wieg gelegd voor festivals in het algemeen, I guess) en was ik eigenlijk te nuchter. Maar mijn schoenen leven nog en ik heb ook in de regen gehost, vond het vrij fantastisch want ik had het warm en alles in de tent zat in plastic dus ik hoefde me geen zorgen te maken en ik ben een aantal keer blij verrast door optredens en het idee de afstudeerstress achter me te laten is in elk geval heel goed gelukt.
Mooi! heb je ook nog goed kunnen slapen? (ik lag er om vrijdag om half 9 in en was er om 10 uur al weer uit omdat de zon de tent echt te heet maakte, werd helemaal bezweet wakker net alsof ik in een sauna zat ) de andere dagen best ok geslapen. 4 a 5 uur telkens .
Oud 19-07-2011, 16:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, en ook Swans gemist. Dat was overigens niet mijn schuld, maar de schuld van het met een groep zijn die er uren over doet consensus te bereiken/zich te verplaatsen/knopen door te hakken etc. En het kwam ook wel doordat ze vroeg op de avond speelden en we nog tenten moesten opzetten en moesten eten en pas op het festivalterrein waren toen ze al lang en breed gespeeld hadden. Maar aan de andere kant waren The Editors en zonder dat ik dat wist, op 0:00 op mijn verjaardag. Ze speelden vooral veel oud materiaal, dat was echt een feestje.
Dan had je die groep mensen in elkaar moeten stompen.
Verwijderd
Oh die groepen zijn altijd nasty, beter is er dan iemand die gewoon zegt "Nah, ik ga nu daarheen, wie mij lief heeft volgt mij en de rest zien we na dat en dat daar en daar weer terug, cheers!"

Wel jammer van Swans ook. Wel cool van The Editors
Verwijderd
Swans gemist..
Verwijderd
ik heb eigenlijk vooral elektronische meuk gezien En de enige 2 dingen die ik weet zonder de time table te moeten opzoeken zijn the streets en atari teenage riot
Oud 19-07-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Oh die groepen zijn altijd nasty, beter is er dan iemand die gewoon zegt "Nah, ik ga nu daarheen, wie mij lief heeft volgt mij en de rest zien we na dat en dat daar en daar weer terug, cheers!"

Ja, inderdaad. Ze hadden mij aan het gas gekund, ik was gewoon gegaan. En dan volgen ze vanzelf wel, of niet natuurlijk, but that's their loss.
Oud 19-07-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Mooi! heb je ook nog goed kunnen slapen? (ik lag er om vrijdag om half 9 in en was er om 10 uur al weer uit omdat de zon de tent echt te heet maakte, werd helemaal bezweet wakker net alsof ik in een sauna zat ) de andere dagen best ok geslapen. 4 a 5 uur telkens .
Ik heb heerlijk geslapen. Het meeslepen van een zwaar en groot matje was een heel goede beslissing en mijn oordoppen zijn blijkbaar erg goed. Eerste nacht een uur of 6 - en toen inderdaad de tent uitgezweet -, tweede nacht 9 (vraag me niet hoe ) en toen als de wiedeweerga aangekleed en naar het terrein gegaan omdat José González alweer begon, laatste nacht een kleine 6 uur geloof ik.
Oud 19-07-2011, 16:46
Verwijderd
DAF is echt elektronische meuk hoor!

Spoiler
Oud 19-07-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, inderdaad. Ze hadden mij aan het gas gekund, ik was gewoon gegaan. En dan volgen ze vanzelf wel, of niet natuurlijk, but that's their loss.
Nah, ik wil net zeggen. Je moet wel écht contactgestoord zijn wil je niet bij een groepje kunnen aanhaken als je om aanspraak verlegen zit Ik trek me ook nooit wat aan van whiners en beslissingsonrendabelen; wat ik wíl zien zie ik en voor de rest is het allemaal /care Gelukkig denken de meeste mensen in m'n "festivalcrew" zo, trouwens.
Oud 19-07-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Dan had je die groep mensen in elkaar moeten stompen.
Ik kwam er pas later achter, ik had zelf beter het schema in de gaten moeten houden.

Citaat:

Ja, als ik nog een keer ga ga ik met een enkel persoon en is het leuk andere bekenden tegen te komen, maar dit was echt te veel gedoe naar mijn zin. Vooral omdat het een half los-vast verband van mensen was die elkaar wisselend goed, een beetje of helemaal niet kenden. Als je nou met een hechte vriendengroep bent is het weer een ander verhaal denk ik.

Citaat:
Swans gemist..
Ja nou mehh, wrijf het er maar in.

Citaat:
ik heb eigenlijk vooral elektronische meuk gezien En de enige 2 dingen die ik weet zonder de time table te moeten opzoeken zijn the streets en atari teenage riot
The Streets vond ik echt gaaf, terwijl ik het thuis nooit luister omdat het me niet zo kan boeien. Ik heb ook wel electronisch gezien/gehoord, maar niet zo heel fanatiek en niet tot zeven uur 's ochtends. Weer een groepsdynamiek-dingetje I guess, en ik was net niet genoeg in de stemming om dan maar in mijn eentje te gaan spacen.
Oud 19-07-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heerlijk geslapen. Het meeslepen van een zwaar en groot matje was een heel goede beslissing en mijn oordoppen zijn blijkbaar erg goed. Eerste nacht een uur of 6 - en toen inderdaad de tent uitgezweet -, tweede nacht 9 (vraag me niet hoe ) en toen als de wiedeweerga aangekleed en naar het terrein gegaan omdat José González alweer begon, laatste nacht een kleine 6 uur geloof ik.
Nice! Ja oordoppen waren fijn. langzaam zetten ze uit en dan dimt het geluid en dan zo goed als complete stilte <3
Oud 19-07-2011, 16:52
Verwijderd
Oh en trouwens mijn grootste ergernis was het enorme aantal Nederlandse (!) hipsters. Jezustering wat een volk.
Citaat:
Nah, ik wil net zeggen. Je moet wel écht contactgestoord zijn wil je niet bij een groepje kunnen aanhaken als je om aanspraak verlegen zit Ik trek me ook nooit wat aan van whiners en beslissingsonrendabelen; wat ik wíl zien zie ik en voor de rest is het allemaal /care Gelukkig denken de meeste mensen in m'n "festivalcrew" zo, trouwens.
Nouja, ik ben niet contactgestoord, maar ik vond de sfeer niet zo losjes en makkelijk dat ik zomaar aansluiting had kunnen vinden. Dat heb ik op andere evenementen, met meer hippie-volk wel eens anders meegemaakt in elk geval.
Oud 19-07-2011, 16:56
Verwijderd
Ja wij hadden ook dat gezeur dat je naar het terrein wil gaan maar dan moet de helft eerst nog wat dingetjes doen. vaak maar met een klein groepje op stap gegaan want je kwam elkaar vanzelf wel weer tegen. Ik ben toen ik niet heel erg nuchter (eufemisme) was het ene groepje kwijtgeraakt om binnen 5 minuten een andere groepje weer tegen te komen.
Oud 19-07-2011, 16:56
Verwijderd
Ik vind het altijd lastig als patiënten zeggen "Goh, u lijkt zo jong en toch al dokter. Maar dat is toch een heel moeilijke studie?"
Ik kan geen enkel antwoord daarop verzinnen dat niet arrogant klinkt.
Oud 19-07-2011, 16:57
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik vind het altijd lastig als patiënten zeggen "Goh, u lijkt zo jong en toch al dokter. Maar dat is toch een heel moeilijke studie?"
Dat ''heel moeilijk'' vind ik echt schattig. Ik zie het al helemaal voor me.
Oud 19-07-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
http://www.ted.com/talks/sheryl_sand...n_leaders.html

Oud 19-07-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh en trouwens mijn grootste ergernis was het enorme aantal Nederlandse (!) hipsters. Jezustering wat een volk. Nouja, ik ben niet contactgestoord, maar ik vond de sfeer niet zo losjes en makkelijk dat ik zomaar aansluiting had kunnen vinden. Dat heb ik op andere evenementen, met meer hippie-volk wel eens anders meegemaakt in elk geval.
Ik vond de Nederlanders meestal wel relaxed maar ik ben hiervoor eigenlijk alleen naar dour geweest en daar kwamen vooral kutfransen dus qua sfeer was dit stukken beter. En natuurlijk de ergernis van mensen die ongeveer DOOR je heen proberen te lopen. En men is blind voor rugzakken.
Oud 19-07-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh en trouwens mijn grootste ergernis was het enorme aantal Nederlandse (!) hipsters. Jezustering wat een volk.
Meh, dat volk moet inderdaad tegen de muur.

Citaat:
Nouja, ik ben niet contactgestoord, maar ik vond de sfeer niet zo losjes en makkelijk dat ik zomaar aansluiting had kunnen vinden. Dat heb ik op andere evenementen, met meer hippie-volk wel eens anders meegemaakt in elk geval.
Oh, ik bedoelde het meer in het algemeen, niet jou in het bijzonder Gek dat de sfeer voor jouw gevoel zo was; ik ben ook nog nooit op een festival geweest waar de sfeer niet enorm relaxt is. Jammer!
Oud 19-07-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ja wij hadden ook dat gezeur dat je naar het terrein wil gaan maar dan moet de helft eerst nog wat dingetjes doen. vaak maar met een klein groepje op stap gegaan want je kwam elkaar vanzelf wel weer tegen. Ik ben toen ik niet heel erg nuchter (eufemisme) was het ene groepje kwijtgeraakt om binnen 5 minuten een andere groepje weer tegen te komen.
Klinkt goed. Ik denk dat ik me een volgende keer ook alweer heel anders in zo'n omgeving zou bewegen, ik was nu nog iets te veel ''emg, what's happening-achtig'' en daardoor toch wel gebonden aan m'n vriendin. En ik was duidelijk te nuchter, groot deel van de tijd, want ik vind bier alleen lekker als het warm weer is en de Jagermeistermannetjes waren vaak onvindbaar.
Oud 19-07-2011, 17:01
Verwijderd
Ik heb hier geen geluid, maar ik kan de strekking wel raden alleen heeft dat er niets mee te maken. Ik zou het niet erg vinden als iemand die voor mij werkte mij arrogant zou vinden, ik snap dat dat niet te vermijden is als je leiding wil geven, maar dat heeft niets te maken met hoe een arts-patiëntverhouding zou moeten zijn.
Oud 19-07-2011, 17:02
Verwijderd
KJHAgsjHagsjhgjahgsjhgJHAGshghjgas hoi!
ik ben succesvol verliefd!

groetjes

uit de wolken!
Oud 19-07-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed. Ik denk dat ik me een volgende keer ook alweer heel anders in zo'n omgeving zou bewegen, ik was nu nog iets te veel ''emg, what's happening-achtig'' en daardoor toch wel gebonden aan m'n vriendin. En ik was duidelijk te nuchter, groot deel van de tijd, want ik vind bier alleen lekker als het warm weer is en de Jagermeistermannetjes waren vaak onvindbaar.
Jagermeister was er toch ook bij de cocktailstands? Ik heb eigenlijk vooral belachelijk veel desperado's op. En SUPERCHILL dat je overal met geld kon betalen. en niet veel bekerrapers dankzij dat statiegeldmuntjes systeem. (al heb ik echt te veel blauwe muntjes over)
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier geen geluid, maar ik kan de strekking wel raden alleen heeft dat er niets mee te maken. Ik zou het niet erg vinden als iemand die voor mij werkte mij arrogant zou vinden, ik snap dat dat niet te vermijden is als je leiding wil geven, maar dat heeft niets te maken met hoe een arts-patiëntverhouding zou moeten zijn.
Ohh nou dan zou ik 'm bookmarken (even serieus want het is best een aardig verhaal!) voor later
Verwijderd
Ah Quis is terug!

En is Editors, zonder The
Oud 19-07-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ah Quis is terug!

Ik typte alleen maar Quis na want ik twijfel altijd of het nou mét of zonder "The" is
Oud 19-07-2011, 17:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
"Nee hoor, het is niet moeilijk. Dat is gewoon een populair misverstand. Natuurkunde, dat is pas moeilijk!"
Verwijderd
Citaat:
Ik typte alleen maar Quis na want ik twijfel altijd of het nou mét of zonder "The" is
Nu heb je heet voor eens en altijd geleerd
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah Quis is terug!

Met of zonder The, het blijft laffe kak.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de Nederlanders meestal wel relaxed maar ik ben hiervoor eigenlijk alleen naar dour geweest en daar kwamen vooral kutfransen dus qua sfeer was dit stukken beter. En natuurlijk de ergernis van mensen die ongeveer DOOR je heen proberen te lopen. En men is blind voor rugzakken.
Oh dat ook ja! Het ergste was de ene keer dat we besloten toch de pendelbus te nemen, wegens bijna afvallende voeten. Toen stond ik op een gegeven moment tussen allerlei mensen in die enorm voordrongen, maar het ook nodig vonden om met hun twee meter en honderd kilo mij letterlijk te pletten. Ik heb nog nooit zoveel ellebogen in mijn maag gehad, kopstoten geincasseerd en kilo's mens tegen me aangesmeten gekregen als toen.
En hum nee, echt te veel Nederlanders en ze waren te hard bezig met er hip (indie) uitzien en anderen ervan overtuigen dat zij toch echt de beste tijd van hun leven hadden. Maar misschien ben ik ook wel een beetje gevoelig, als het op dit aan komt, ik vind mensen niet zo snel tof.

Citaat:
Meh, dat volk moet inderdaad tegen de muur.

Oh, ik bedoelde het meer in het algemeen, niet jou in het bijzonder Gek dat de sfeer voor jouw gevoel zo was; ik ben ook nog nooit op een festival geweest waar de sfeer niet enorm relaxt is. Jammer!
Hmm ja de sfeer was wel goed, maar meer zoals je die in discotheken ook wel aantreft dan op bijvoorbeeld bevrijdingsfestivals op theaterfestivals, imo.
Oud 19-07-2011, 17:06
Verwijderd
"Today, my house got robbed. They left a note: "Next time, we steal your souls." FML

Oud 19-07-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
BlablablablablaBLABLABLABLABLABLABLAAAA
Verwijderd
Citaat:
Quoted for truth.
Verwijderd
Wat was het statiegeldsysteem eigenlijk?
Oud 19-07-2011, 17:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat betekent dat je lege flessen terug kan brengen voor geld.
Oud 19-07-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
"Nee hoor, het is niet moeilijk. Dat is gewoon een populair misverstand. Natuurkunde, dat is pas moeilijk!"
Nouja, ik was geneigd om te zeggen "nouja, dat valt ook wel mee" maar voor een laag of niet opgeleid persoon (hoogopgeleide patiënten maken die opmerking nooit) klinkt dat alsof je alle andere mensen dom noemt. En ik kan ook niet zeggen "ja inderdaad" want dat klinkt alsof je jezelf heel erg slim noemt .
Wat ik vandaag antwoordde, was "u mag wel even op de rand van het bed gaan zitten"
Oud 19-07-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Dat betekent dat je lege flessen terug kan brengen voor geld.
Op Melt, figuur
Verwijderd
Oh maar als je het met een vette knipoog doet kom je ook prima weg met "Omdat ik een briljante leerlinge was, mevrouw!"
Verwijderd
Misschien moet ik eens aan mijn mannelijke collega's vragen wat zij daarop antwoorden! Maar het zou me niets verbazen als zij deze opmerking nooit krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Jagermeister was er toch ook bij de cocktailstands? Ik heb eigenlijk vooral belachelijk veel desperado's op. En SUPERCHILL dat je overal met geld kon betalen. en niet veel bekerrapers dankzij dat statiegeldmuntjes systeem. (al heb ik echt te veel blauwe muntjes over)
Nee, alleen redbul-jagermeister-mix en als ik iets haat is het redbul (en op de vraag of ik ook alleen jagermeister mocht heb ik tot drie keer een NEE gekregen). En ja er waren natuurlijk wel andere dingen (mijn verjaardag begon met een of andere vage coctail ), maar ik miste toch de pauperwijn en schotjes van het een of ander, dat gaat er namelijk wel in als het koud/regenachtig is.

Citaat:
Ah Quis is terug!

Heeeeeeee! Ik las je smsje net.

En ja, I know, het is een dom automatisme want zoveel bands beginnen met ''the''.
Oud 19-07-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik was geneigd om te zeggen "nouja, dat valt ook wel mee" maar voor een laag of niet opgeleid persoon (hoogopgeleide patiënten maken die opmerking nooit) klinkt dat alsof je alle andere mensen dom noemt. En ik kan ook niet zeggen "ja inderdaad" want dat klinkt alsof je jezelf heel erg slim noemt .
Wat ik vandaag antwoordde, was "u mag wel even op de rand van het bed gaan zitten"
Herkenbaar. Ik zeg altijd maar dat ik het wel mee vind vallen en glimlach er een beetje verontschuldigend bij
Oud 19-07-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, alleen redbul-jagermeister-mix en als ik iets haat is het redbul. En ja er waren natuurlijk wel andere dingen (mijn verjaardag begon met een of andere vage coctail ), maar ik miste toch de pauperwijn en schotjes van het een of ander, dat gaat er namelijk wel in als het koud/regenachtig is.

En ja, I know, het is een dom automatisme want zoveel bands beginnen met ''the''.
Ik voelde me ZO stom toen ik het doorkreeg
Oud 19-07-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik voelde me ZO stom toen ik het doorkreeg
hehe. Het is niet alsof ik van te voren nooit heb geroepen dat ik mijn verjaardag op MELT ging vieren. Maar ik kan er niet mee zitten hoor, 't gebeurt zo makkelijk.
Oud 19-07-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
hehe. Het is niet alsof ik van te voren nooit heb geroepen dat ik mijn verjaardag op MELT ging vieren. Maar ik kan er niet mee zitten hoor, 't gebeurt zo makkelijk.
Gelukkig
Oud 19-07-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Bij je glas/flesje moest je 1 euro statiegeld betalen en daar kreeg je een blauw muntje voor. Die kon je dan weer inleveren met je flesje/glas voor 1 euro.

Citaat:
Nee, alleen redbul-jagermeister-mix en als ik iets haat is het redbul. En ja er waren natuurlijk wel andere dingen (mijn verjaardag begon met een of andere vage coctail ), maar ik miste toch de pauperwijn en schotjes van het een of ander, dat gaat er namelijk wel in als het koud/regenachtig is.

Eww red bull. Ja belachelijk dat er geen wijn was maar teringsmerige biermixjes (bier/energydrink is kkvies).
Oud 19-07-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig
Mag ik bij je komen eten vanavond?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten