Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
dinsdag op school in de aula, was er zo'n joch van hoi ik ben... (naam ben ik vergeten) en toen dacht ik echt van wtf wie ben jij?
Citaat:
deze post is mijn WTF-moment
Advertentie
Oud 13-09-2011, 21:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
WTF, ik wist niet dat het Wereldmongolendag was vandaag.

Eerst twee debiele kutmarokkaantjes die vanaf perron 2 naar een blond meisje op perron 1 riepen: "hee, pst, meisje, meisje! *knipt met vingers* He, kom eens hier!" Meisje reageert natuurlijk niet, dus dropen ze af.
Daarna in de BK maar liefst twee mongooltjes: de één voerde een keiharde monoloog tegen de caissière, liep daarna weg, en schreeuwde nog wat na, de ander beweerde al 20 minuten te wachten op zijn bestelling, liet de inhoud van zijn portemonnee zien en riep 'kankerdit' en 'kankerdat' en dat hij allang betaald had. De twee caissières wisten van niks, en ik denk ook niet dat die gast echt iets besteld had.
Oud 13-09-2011, 21:26
Verwijderd
het is international programmers day wat ben je toch gemeen.
Oud 14-09-2011, 18:41
Verwijderd
http://www.nu.nl/politiek/2615242/wi...-simpeler.html

Citaat:
Mensen die voor hun eigen gevoel eigenlijk van het andere geslacht zijn, hoeven zich niet langer eerst te laten 'verbouwen'.
Ook de eis van onvruchtbaarheid door sterilisatie gaat van de baan.
W-T-fakking-F, moesten transgenders tot op heden verplicht gesteriliseerd worden als ze officieel als hun eigen geslacht door het leven wilden gaan? Of begrijp ik het nu verkeerd? Want zo niet dan zijn dat echt rare, nare, onredelijke praktijken waarvan ik niet snap dat ze het nu pas veranderen. Verplichte sterilisatie, dat is toch hartstikke mensonterend Hoezo gebeurt dat, in 2011, in Nederland?
Oud 14-09-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:

W-T-fakking-F, moesten transgenders tot op heden verplicht gesteriliseerd worden als ze officieel als hun eigen geslacht door het leven wilden gaan? Of begrijp ik het nu verkeerd? Want zo niet dan zijn dat echt rare, nare, onredelijke praktijken waarvan ik niet snap dat ze het nu pas veranderen. Verplichte sterilisatie, dat is toch hartstikke mensonterend Hoezo gebeurt dat, in 2011, in Nederland?
Wat een rare eis inderdaad Maar goede zaak dat dat dus gaat veranderen
Oud 14-09-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:

nee dat lees je goed, dat is een eis.
Oud 14-09-2011, 18:54
Verwijderd
http://www.zijaanzij.nl/nieuws/2571/...nsgenders.html

Het is dus echt zo Ik voel me een beetje verleid om het 'dat dit kan in Nederland!!1!'-plaatje te gebruiken maar dat doet af aan wat ik van dit verhaal vind. Absurde zaken, dit valt toch keihard in dezelfde categorie als vrouwenbesnijdenis enzo. Van mij ook geen lof dat ze het nu gaan veranderen, dat had allang gebeurd moeten zijn. Ik hoop dat ze zich schamen.
Oud 14-09-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Volslagen absurd.
Oud 14-09-2011, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ongelooflijk schandalig
Oud 14-09-2011, 18:58
Verwijderd
Ja, het is stiekem best wel heftig. En bijvoorbeeld bij ftm nogal dubbelop, aangezien je van testosteron ook behoorlijk onvruchtbaar bent.
Oud 14-09-2011, 18:58
Verwijderd
Dat is echt bizar en idioot.
Oud 14-09-2011, 18:59
Verwijderd
ik ben ergens wel blij dat jullie zo heftig reageren of zo? Ik had me al ingesteld op dat vooruitzicht, van je lekker verplicht steriliseren om een lettertje op je id kaart te mogen aanpassen.
Oud 14-09-2011, 19:03
Verwijderd
Jezus wat debiel.
Oud 14-09-2011, 19:03
Verwijderd
En hoi ik ben weer thuis na mijn fietsophaalavontuur.
Oud 14-09-2011, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is mooi. Dit is alleen niet het wsz.
Oud 14-09-2011, 19:05
Verwijderd
oh

Oud 14-09-2011, 19:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 14-09-2011, 19:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar waarom was die sterilisatie dan verplicht? Vond de overheid het een ramp als transgenders voort zouden planten? Ik snap er niks van!
Oud 14-09-2011, 19:40
Verwijderd
Weet ik niet, maar ik gok dat het iets is wat het SGP erin heeft gekregen in het kader van """normen""" en """waarden""", door bij een ander voorstel steun te verlenen aan het CDA en/of VVD in ruil voor hun instemming met deze maatregel.

Quis sann. Gnork naamzoek, deze eis staat vastgesteld in Artikel 28, Boek 1 van het Burgerlijk Wetboek. Weten jullie meer over waar het vandaan komt?
Oud 14-09-2011, 20:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Weet ik niet, maar ik gok dat het iets is wat het SGP erin heeft gekregen in het kader van """normen""" en """waarden""", door bij een ander voorstel steun te verlenen aan het CDA en/of VVD in ruil voor hun instemming met deze maatregel.

Quis sann. Gnork naamzoek, deze eis staat vastgesteld in Artikel 28, Boek 1 van het Burgerlijk Wetboek. Weten jullie meer over waar het vandaan komt?
Nah, dat lijkt me stug. Ik denk dat de wetgeving hieromtrent al iets van 20 jaar geleden is bedacht, en daarna nooit meer naar omgekeken is.
Oud 14-09-2011, 20:32
Verwijderd
Ja, dat het een oudere regeling is geloof ik graag, maar dat ze het vergeten zijn lijkt me niet. Het COC was hier al heel lang tegen aan het lobbyen (schijnt) en Nederland is er ook meermaals op aangesproken door mensenrechtenorganisaties en de Raad van Europa. Bovendien zie je zoiets als een verplichte chirurgische ingreep ook niet makkelijk over het hoofd, want daar komen allerlei ziekenhuizen, wachtlijsten en artsen aan te pas. Om niet te spreken van de ambtenaren aan wie je je papiertje met 'hoi ik ben steriel gemaakt' moet laten zien voor hij je een nieuw paspoort mag overhandigen. Het is te groot om even te vergeten.

En zelfs als ze het wél waren vergeten, trouwens, dat maakt het alsnog niet minder kwalijk.
Oud 14-09-2011, 21:01
Verwijderd
Ik heb altijd begrepen dat het was omdat een. kind anders twee biologische moeders of vaders kan hebben em dat is kennelijk moeilijk te registreren ofzo dus eh, niet om christelijke redenen maar om bureaucratische
Oud 14-09-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:

Ik weet niet bijzonder veel van het BW, maar ik weet wel dat het vol staat van de (indirect en direct) discriminerende regelingen, al dan niet richting transgenders.
Ik hoop heel hard dat het hier lomper staat dan het destijds bedoeld is. Het is namelijk ook te interpreteren als ''als blijkt dat je onvruchtbaar bent (en daarom van geslacht wil veranderen, je bent immers een 'nep' man of vrouw), dan ist OK.'' Net zo goed foute boel natuurlijk, maar een iets minder crue ratio.

Edit: ik zat nog eens te denken. Dit is waar het wetsvoorstel Halsema goed voor is, als een formele wet (het BW) eindelijk eens getoetst mag worden aan de (grondrechten uit) de Grondwet, hoeft er maar iemand een rechtszaak aan te spannen waarin artikel 1:28 BW een rol heeft en dan is het vast zo afgelopen wegens de feitelijke onmogelijkheid eraan te voldoen tenzij je je lichamelijke integriteit laat schenden.
Dus nu maar hopen dat het door de Eerste Kamer komt!

Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 07:09.
Oud 14-09-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd begrepen dat het was omdat een. kind anders twee biologische moeders of vaders kan hebben em dat is kennelijk moeilijk te registreren ofzo dus eh, niet om christelijke redenen maar om bureaucratische
Dat zal een rechtbank afwijzen als een volstrekt onevenredige afweging van belangen.

Citaat:
Nah, dat lijkt me stug. Ik denk dat de wetgeving hieromtrent al iets van 20 jaar geleden is bedacht, en daarna nooit meer naar omgekeken is.
Noh, vaak is er op ambtelijk niveau wel iemand meer bezig, maar is het te ''politiek gevoelig'' om er even een veranderinkje door te drukken.
Oud 14-09-2011, 22:11
Verwijderd
Citaat:

Ik weet hier wel wat van maar dan moet ik het opzoeken en daar heb ik even geen zin in. Sann tvp.
Oud 17-09-2011, 11:28
Geel
Geel is offline
In mijn mail:

Citaat:
Hi *,
You haven't been on Facebook for a few days, and a lot happened while you were away.

naam, naam, naam, and 4 other friends have posted statuses, photos and more on Facebook.

You have missed some popular stories:
Naam, commented on naam's photo.

naam and naam like naam's status.
A lot happened? Popular stories? WTF?
Oud 17-09-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
In mijn mail:

A lot happened? Popular stories? WTF?
Oud 21-09-2011, 12:03
Verwijderd
Mijn bestelling stond op "chauffeur is onderweg" bij track & trace, en nu is de status ineens twee blokjes teruggezet hekuwqehrjfsbsdfshj
Oud 21-09-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn bestelling stond op "chauffeur is onderweg" bij track & trace, en nu is de status ineens twee blokjes teruggezet hekuwqehrjfsbsdfshj
Dat heb ik 2 jaar lang gehad omdat ze pakketjes voor ons adres altijd verkeerd sorteerden
Oud 21-09-2011, 12:06
Verwijderd
misschien heeft ie een ongeluk gehad en ligt jouw pakje nu ergens verpletterd op een snelweg!

edit : oei dit is niet het saaitopique
mijn wtf gaat uit naar de schokkende foto die rationeel post in het cocktailtopic.
Oud 21-09-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Je pakje is van de vrachtwagen gevallen
Oud 21-09-2011, 12:08
Verwijderd
Maar de chauffeur is wel geweest met een ander pakketje, dus ons huis was vindbaar en de beste man leeft nog.
Altijd wat met H&M-pakketjes
Oud 21-09-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Maar de chauffeur is wel geweest met een ander pakketje, dus ons huis was vindbaar en de beste man leeft nog.
Altijd wat met H&M-pakketjes
Dan is 'ie 'm vast vergeten af te geven, de pakketmeneer hier is altijd zo'n chaoot dat hij ook vaak een pakje vergeet als het er meer dan 1 is
Oud 21-09-2011, 18:24
Verwijderd
ik gleed uit bijna over een kastanje.
Oud 21-09-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
ik gleed uit bijna bijna uit over een kastanje.
Oud 21-09-2011, 21:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
je had maar 1 van die woorden hoeven wegstrepen eigenlijk, commendatore
Oud 21-09-2011, 22:12
Verwijderd
en ik las kasplantje ipv kastanje
Oud 22-09-2011, 01:24
Verwijderd

Oud 22-09-2011, 02:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 22-09-2011, 08:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 22-09-2011, 08:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk, die individuele bloeddruppels
Oud 22-09-2011, 10:16
Missy
Missy is offline
Oud 22-09-2011, 12:06
Miekje*
Miekje* is offline
Dat 'eitje' zegt ook echt alleen maar 'egg' .

Wij kregen eens tijdens Besta deze voorgeschoteld:

Kom op zeg .
Oud 30-09-2011, 21:35
Verwijderd
Geitenpupillen.

Freeeeaaky
Oud 30-09-2011, 22:09
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wat een middeleeuws idee. :') neukend kebab nog aan toe
Oud 01-10-2011, 17:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dat 'eitje' zegt ook echt alleen maar 'egg' .

Wij kregen eens tijdens Besta deze voorgeschoteld:
[filmpje]

Kom op zeg .
[filmpje]

Dit vind ik wel heel leuk.
Oud 01-10-2011, 17:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[filmpje]

Dit vind ik wel heel leuk.
Oud 01-10-2011, 20:52
Verwijderd
Oud 06-10-2011, 15:59
Verwijderd
Ik ben vandaag door iemand die in een auto zat (niet de bestuurder) uitgemaakt voor kankertata omdat ik "op straat stond", terwijl ik gewoon op de stoep stond.
Oud 06-10-2011, 17:16
Verwijderd
Ik ben door een totaal onbekende MAGER!genoemd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten