Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja, ik was niet wezen slapen en had een paar uur ervoor nog gegeten, dus mijn maag was nog in actie. En ik bak m'n eieren altijd zonder boter. Scheelt ook weer in vetheid.
![]() Maar normaal gesproken, als ik net wakker ben, moet ik wel even wachten voordat ik zoiets kan eten hoor. Ik ben niet zo'n ontbijter.
|
Verwijderd
|
Whodjoooo ik was naar de tandarts en mijn nieuwe tandarts is super lief en zacht. ik was al 2,5 jaar niet meer geweest, ik had geen enkel gaatje, ze heeft een beetje tandsteen verwijderd en toen zei ze 'heb je nog ergens last van? Je verstandskiezen zo te zien?'
ja, toen waren we allemaal nog zo: ![]() ![]() ![]() ![]() en toen gingen we foto's maken en nu moeten al mijn verstandskiezen eruit en toen was ik meer zo: ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al doen ze natuurlijk wel meer dan verstandskiezen trekken. Ook bv. gebroken kaken repareren en samen met de plastisch chirurg kinderen met een lip- en gehemeltespleet opereren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zo kwam ik erachter dat als iemand op de eerste hulp komt vanwege kortdurende bewusteloosheid, en ik doe duisent onderzoeken en die zijn allemaal goed, dat ik dan wel denk "oh ok gewoon flauwgevallen niets aan 't handje" maar dat sommige patiënten dan reageren van "wtf GEWOON flauwgevallen? wat is daar GEWOON aan!!??!!??" want ik vind dat gewoon maar zij niet want ze zijn bewusteloos geweest en nu zijn ze op de eerste hulp en daar is niets gewoons aan.
Soms reageren ze alsof ze liever hadden gehad dat ik een hartritmestoornis had ontdekt ![]() ![]() ![]() maar het helpt als ik niet zeg 'u bent waarschijnlijk toch gewoon flauwgevallen' maar 'u bent even weggeweest doordat de bloeddruk ineens heel laag was, dat kan soms zomaar gebeuren', want dan klinkt het als een diagnose. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik voelde serieus niets van de inderdaad indrukwekkende spuit. Stomverbaasd was ik toen de dame in kwestie zei "En nu eventjes wachten.." Het was gedaan zonder ook maar iets te voelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb echt tig kiezen moeten laten trekken vroeger, en nu nog komt er achterin een verstandskies voor de helft door en zit ie daar maar wat te zitten. Ik ben al 3 jaar niet meer naar de tandarts geweest
![]() Ik heb ook maar 6 tanden per kwadrant terwijl dat er toch echt 8 horen te zijn. Is er bij mij teveel getrokken ofzo? Ik snap er geen hol van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|