Advertentie | |
|
![]() |
|
HALLO!
Vic & Bob zijn nu op de BBC en ik ga straks zuipen op een feestje. Hoera, hieperdepiep etc! Ik ben op Vic en Bob, trouwens. En ik heb de hele dag liedjes van The Smiths gezongen in een Morrissey stem. Daar ben ik best goed in, al zeg ik 't zelf. *smug*
|
Haha, ik word constant gebeld door één of andere vrouw uit het buitenland die op zoek is naar 'John'. Ik heb haar al een keer of drie uitgelegd dat het nummer dat ze heeft niet het juiste is, maar ze blijft maar bellen. Ze zei wel dat ik een aardige stem heb. YES.
|||
Verwijderd
|
Hoi afwezige schatjes. Na het immer goede gezelschap van sann heb ik vanavond ook voor het eerst in vijf weken weer een beetje gedanst en dat was fijnnnnnn. <3 Alleen heb ik ook gemerkt dat mijn conditie nog triester is dan ik vermoedde - Absinthe naamzoek -, na een snel nummer was ik al half aan het hijgen.
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het is maar goed dat the regretters uitermate komisch is, ook door het zweedse brabbeltaaltje, anders was het echt een onderwerp waar ik aan onderdoor zou gaan
![]() http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108794# |
![]() |
||
Citaat:
En Arie Boomsma die niet eens meedoet met het programma, maar een beetje aan de kant gaat zitten toekijken :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die in het blauwe overhemd is wel goed in het in stand houden van vooroordelen en stereotypen, beetje jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch jammer dat FB's met net verworven macht bijna altijd last krijgen van overcompenstatie. Just sayin'. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Want ik bedoelde het niet op een emo manier
|
Natuurlijk mag je praten over een foto, maar dit was niet relevant en leek me alleen maar om te trollen. Niet erg vriendelijk is prima wel een reden om iets weg te halen, op te slaan, te wijzigen en om iemand te bannen.
Verder voel ik niet de behoefte om wsz te censureren. Dat doe ik ook helemaal niet, ik vraag alleen af en toe of het wat vriendelijker kan (zoals met die naamzoek, dat is gewoon flauw, en zeker na die idiote rel die eraan vooraf ging). Ik snap ook niet zo goed wat nou het probleem is, aangezien het niet jouw post was en niks met jou te maken had. Als Thomas er een probleem mee heeft, mag hij zich vrij voelen om mij een PM te sturen, maar ik weet niet wat dit met jou te maken heeft.
|
|