Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Vuilniszak!
Oh ja, dat is eigenlijk veel slimmer
En die neem ik ook mee om op te zitten, dus

Ik twijfel nog of ik m'n stoel weer meeneem
Advertentie
Oud 16-08-2011, 17:50
Martiño
Martiño is offline
Hmpf, ik had gisteren bruschetta gemaakt en dat was echt heel erg lekker, en nu wil ik het weer maken maar ik moet mijn pastasaus opmaken omdat hij anders niet meer goed is stomme keuzes!
Oud 16-08-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, ik heb het altijd vet koud op lowlands, tot de zon opkomt want dan zweet ik de tent uit natuurlijk. Dus ik ga voor een warme degelijke pyjama
Ja, ik ook, maar ik neem gewoon twee slaapzakken mee Of een slaapzak en een fleecedekentje.
Verwijderd
Wel relaxed als het donderdagavond en nacht gaat regenen, zit je iig droog.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mwa, ik vind het op en festival wel fijn als ik elke dag een schoon shirt aankan, want keihard zweten en met bier gooien. En met regen is een extra broek ook geen overbodige luxe.

Naar Estland had ik denk ik minder mee dan naar Lowlands en daar was ik een week.
Elke dag een schoon shirt vind ik niet zo gek hoor, beautyproducten wel (behalve deo en tandpasta)

En 2 paar gympen én slippers vind ik ook veel, voor die paar dagen.
Carn
Carn is offline
ik kan niet zonder. Maar goed, ik loop ook niet echt van band naar band
Verwijderd
bruschetta is lekk0r
Oud 16-08-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Wtf, mag je niet eens 1 koffer importeren? Als ik een half jaar weg zou gaan liet ik gewoon nog 6 koffers alsnog shippen via zo'n box. Doet een vriendinnetje van mij ook die binnenkort naar Amerika gaat.
Jawel, maar ik ben ook bezig met het inslaan van een enorme hoeveelheid elandsleutelhangers, klompenmagneten, tulpenbalpennen en delfts blauwe servetten, dus er is weinig ruimte over. Ik mag alles mee wat ik zelf kan tillen, dus een koffer en handbagage. Maar mijn ouders kunnen eventueel nasturen, ja. Al - ik koop wel nieuwe kleren daar. Dat is ook veel leuker.
Verwijderd
Ja, deo en mascara vind ik ook genoeg
Verwijderd
Ik ken mensen die veeeeel meer meenemen dan ik op Lowlands dus
Martiño
Martiño is offline
Carn
Carn is offline
Citaat:
Duidelijk geen festivalliefhebbers!
Verwijderd
Citaat:
Vuilniszak!
En als het een beetje regent delen ze vast wel en masse poncho's uit.
Oud 16-08-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Hmpf, ik had gisteren bruschetta gemaakt en dat was echt heel erg lekker, en nu wil ik het weer maken maar ik moet mijn pastasaus opmaken omdat hij anders niet meer goed is stomme keuzes!
Wat is bruschetta ook weer? Brood? Of een spies (want de Franse brochettes <3)
Verwijderd
Citaat:
Oei
Verwijderd
Jawel doen ze ook op sziget, exit en melt.
Oud 16-08-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ken niemand die zoveel meeneemt als jij

De meeste mannen die ik ken houden het hele weekend aan wat ze aanhebben als ze aankomen + 1 extra shirt, just in case.

En dan een tas met tentje, slaapzak en bier.
Verwijderd
Citaat:
ik kan niet zonder. Maar goed, ik loop ook niet echt van band naar band
Ja, maar die stoel neem ik ook niet mee het festivalterrein op dus dan zou het echt alleen zijn voor die paar momentjes dat we bij de tent zitten. En ik moet twee keer vroeg op voor muziek, dus ik denk dat ik hem toch maar thuislaat.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jawel doen ze ook op sziget, exit en melt.
Behoorlijk Koos Kansloos, tenzij je perse 3 keer per dag een ander shirt aan wil. En die lopen er ook rond tegenwoordig
Oud 16-08-2011, 17:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Geen paracetamol?
Neuh, gebruik ik normaal gesproken ook amper.

Citaat:
En trimm, we komen wel een ochtendje bij jou ontbijten, klinkt goed
Chill! Al weet ik niet of ik bereikbaar ben, want m'n nieuwe telefoon gaat binnen een dag al leeg. M'n boyo van vorig jaar is er ook weer bij.

Maar wat neemt iedereen veel mee zeg. (Nou ja, Eric iig).
Ik neem 4 onderbroeken en 4 shirtjes mee. Lange broek doe ik aan op de heenweg, korte broek in de tas en dat ist. Teenslippers zijn handig voor 's ochtends, dus die frut ik nog ergens bij en ik twijfel nog of ik m'n kisten zal aandoen of gewoon gympen en dan m'n kaplaarzen in de tas...
Pyjama's vind ik trouwens niet nodig. Gewoon slapen in shirt+undies.
Oud 16-08-2011, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ken niemand die zoveel meeneemt als jij

De meeste mannen die ik ken houden het hele weekend aan wat ze aanhebben als ze aankomen + 1 extra shirt, just in case.

En dan een tas met tentje, slaapzak en bier.
Mja, daarin ben ik wel echt een wijf. Een paar dagen niet douchen kan ik wel hendelen, maar ik wil wel iedere dag een schoon shirt aan
Oud 16-08-2011, 17:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is bruschetta ook weer? Brood? Of een spies (want de Franse brochettes <3)
het is heel simpel hoor, formeel is het gegrild knoflookbrood met een soort tomatensalade er op, maar ik heb geen contactgrill, dus ik heb een afbakbroodje opengesneden afgebakt en na het afbakken met een beetje kruidenboter erop een minuutje in de nog warme oven gezet, en daar dan tomaat/mozzarellasalade opgedaan, klein gesneden tomaat en mozzarella met rode uien, basilicum, rucola en wat olijfolie en balsamico. Simpel doch erg lekker.
Oud 16-08-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:

Chill! Al weet ik niet of ik bereikbaar ben, want m'n nieuwe telefoon gaat binnen een dag al leeg. M'n boyo van vorig jaar is er ook weer bij.

Ik neem 4 onderbroeken en 4 shirtjes mee. Lange broek doe ik aan op de heenweg, korte broek in de tas en dat ist. Teenslippers zijn handig voor 's ochtends, dus die frut ik nog ergens bij en ik twijfel nog of ik m'n kisten zal aandoen of gewoon gympen en dan m'n kaplaarzen in de tas...
Dan komen we meteen vrijdag, want zaterdag en zondag moeten we toch vroeg naar Agnes Obel en Fink
Oud 16-08-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:

Dan komen we gewoon vrijdag

Citaat:
Mja, daarin ben ik wel echt een wijf. Een paar dagen niet douchen kan ik wel hendelen, maar ik wil wel iedere dag een schoon shirt aan
Ik ook hoor, zie de overeenkomst in onze paklijst
Verwijderd
Citaat:
het is heel simpel hoor, formeel is het gegrild knoflookbrood met een soort tomatensalade er op, maar ik heb geen contactgrill, dus ik heb een afbakbroodje opengesneden afgebakt en na het afbakken met een beetje kruidenboter erop een minuutje in de nog warme oven gezet, en daar dan tomaat/mozzarellasalade opgedaan, klein gesneden tomaat en mozzarella met rode uien, basilicum, rucola en wat olijfolie en balsamico. Simpel doch erg lekker.
Omnomnom.
Ik heb eten dat op moet dus ik ga het zo maar maken maar ik heb eigenlijk veel meer zin in Italiaans. Maar goed. Ik eet dus groenten/kip-curry met naanbrood.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dan komen we meteen vrijdag, want zaterdag en zondag moeten we toch vroeg naar Agnes Obel en Fink
Okee. Onthou mijn campingkreet van vorig jaar:

Zoek de Zebra!

Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Dan komen we gewoon vrijdag

Ik ook hoor, zie de overeenkomst in onze paklijst
gmta

en ja, precies, gmta again
Oud 16-08-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:

Zoek de Zebra!

[afbeelding]
Op welke camping?
Oud 16-08-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Behoorlijk Koos Kansloos, tenzij je perse 3 keer per dag een ander shirt aan wil. En die lopen er ook rond tegenwoordig
Ik snap niet wat er zo kansloos aan is, als mensen dat toch graag willen en je kunt je super snel even omkleden dat betekent niet dat je met een levensgrote spiegel voor je tent hoeft te flaneren
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omnomnom.
Ik heb eten dat op moet dus ik ga het zo maar maken maar ik heb eigenlijk veel meer zin in Italiaans. Maar goed. Ik eet dus groenten/kip-curry met naanbrood.
Oh dat klikt goed moet ik ook weer eens doen, lang niet meer die kant uitgeweest qua koken

En ik klaag wel, maar ik heb van het weekend heerlijke pastasaus gemaakt en heb eigenlijk best zijn om die weer te eten.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op welke camping?
Ja, weetikveel. Vroegah stonden we altijd op 3, maar sinds de poorten eerder worden opengegooid staan we meestal op 1.
Oud 16-08-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Oh dat klikt goed moet ik ook weer eens doen, lang niet meer die kant uitgeweest qua koken

En ik klaag wel, maar ik heb van het weekend heerlijke pastasaus gemaakt en heb eigenlijk best zijn om die weer te eten.
Ja, nou ja, eigenlijk is het gewoon groenteprut met kip en daar dan kerriepoeder en Griekse yoghurt doorheen

Maar ik moet ook niet klagen, want waarschijnlijk als ik het eenmaal op m'n bord heb liggen vind ik het ook wel lekker

Citaat:
Ja, weetikveel. Vroegah stonden we altijd op 3, maar sinds de poorten eerder worden opengegooid staan we meestal op 1.
Ah, ok. Komt vast goed Bij ons wordt het weer camping 4, heb ik begrepen.
Oud 16-08-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:

Zoek de Zebra!

[afbeelding]
Gaaf! We gaan je vinden

Citaat:
gmta

en ja, precies, gmta again

Citaat:
Ik snap niet wat er zo kansloos aan is, als mensen dat toch graag willen en je kunt je super snel even omkleden dat betekent niet dat je met een levensgrote spiegel voor je tent hoeft te flaneren
het is gewoon zoveel sleepwerk.
Oud 16-08-2011, 18:13
snoopy
snoopy is offline
Oh, ik eet straks sajoer boontjes met rijst <3
Oud 16-08-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik eet straks sajoer boontjes met rijst <3
Lekker <3 dat wil ik ook wel.

ik heb niet zo'n zin in het eten dat op het program staat (pasta met spinazie, boursin en cashewnoten). Hopelijk wel als het eenmaal gemaakt is, want het is wel een van mijn lievelingsetens.
Oud 16-08-2011, 18:16
snoopy
snoopy is offline
Oeh, dat van jou klinkt anders ook heel lekker!
Oud 16-08-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Lekker <3 dat wil ik ook wel.

ik heb niet zo'n zin in het eten dat op het program staat (pasta met spinazie, boursin en cashewnoten). Hopelijk wel als het eenmaal gemaakt is, want het is wel een van mijn lievelingsetens.
Jij maakt die in elk geval erg lekker kan ik me herinneren
Oud 16-08-2011, 18:33
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb vanavond ook weer een heerlijk maaltje. Een kom cruesli en daarna trek ik nog een blik euroshoppersoep open. Och, de lege portemonnee.
Oud 16-08-2011, 18:39
Verwijderd
Mijn eten is, zoals verwacht, toch wel gewoon erg omnommerig <3
Oud 16-08-2011, 18:40
snoopy
snoopy is offline
Oeh, dat was nice! En ik heb nog genoeg om morgen mee te lunchen!
Oud 16-08-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Jij maakt die in elk geval erg lekker kan ik me herinneren
simpeler kan niet, but thanks dat is al even geleden trouwens!
Oud 16-08-2011, 18:46
snoopy
snoopy is offline
Ligt het trouwens aan mij of is het woord 'hubby' echt afschuwelijk? Vriendin van me gebruikt het zo'n beetje elke dag op fb. *gruwelt*
Verwijderd
ik was te lui om de spinazie klein te snijden en goed het water er uit te knijpen beetje fail. volgende keer gewoon weer uit de diepvries.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ligt het trouwens aan mij of is het woord 'hubby' echt afschuwelijk? Vriendin van me gebruikt het zo'n beetje elke dag op fb. *gruwelt*
Nee, dat ligt niet aan jou. *kotst*
Verwijderd
Ik vind hubby niet heel erg. Zou het niet gauw zelf gebruiken, maar het haalt het niet bij "me mannetje/ventje"
Oud 16-08-2011, 18:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb vanavond ook weer een heerlijk maaltje. Een kom cruesli en daarna trek ik nog een blik euroshoppersoep open. Och, de lege portemonnee.
Ik raad aan: De surinaamse pindasoep van de lidl. goedkoop, vullend EN lekker.
Oud 16-08-2011, 18:47
snoopy
snoopy is offline
Mja, dat is nog erger. Maar ik vind hubby toch wel een behoorlijk ieuw-gehalte hebben

Maar inderdaad: 'me ventje' *rilt*
Oud 16-08-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
simpeler kan niet, but thanks dat is al even geleden trouwens!
Ja, weet ik, maar het is gewoon een goeie combi. Heb hem zelf ook wel eens gemaakt. En de champignonroomsaus moet je ook maar eens het recept van geven
Oud 16-08-2011, 18:50
Verwijderd
Ik vind hubby wel walgelijk
Oud 16-08-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet ik, maar het is gewoon een goeie combi. Heb hem zelf ook wel eens gemaakt. En de champignonroomsaus moet je ook maar eens het recept van geven
haha geen idee meer, ik had gewoon wat in elkaar geflanst volgens mij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten