Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mensen
![]() ![]() ![]() Mijn angst zit echter niet echt zo zeer in het trekken of in het verdoven. Mijn angst zit erin omdat mijn vorige tandarts een keer mijn kaak uit de kom duwde omdat hij vond dat mijn mond neit ver genoeg open was. En aangezien mijn kaak gewoonweg slap in elkaar zit ben ik heel bang en panisch dat zoiets weer gebeurt, daardoor heel gestrest en gespannen en dat maakt het er nooit beter op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
xtc, wiet, coke maken mij echt niks uit, maar steroiden dan weer wel.... en krokodillen (drugs) ook. Dan verrot je lichaam. Letterlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er is bijna geen "schone" drugs daar, dus gaan mensen experimenteren met zelfgemaakte troep ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Steroids worden heel veel gebruikt door doktoren om hun patiënten te behandelen. Zie; http://en.wikipedia.org/wiki/Anaboli...ergogenic_uses Als je er niets van weet, zou ik gewoon mijn mond houden. Je kan je meningen niet eens ondersteunen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
A B2 D2 E2 F H I2 J4 K L M8 N4 O P2 Q R3 S4 W #397 Bimboïsche Baarddragers is het lettertjestopic op onzin, een bepaalde groep die daar post en iedereen heeft een 'lettertje' en de titels achter de lettertjes zijn altijd 2 woorden die met dezelfde letter beginnen. Het hoi topic is ongeveer het saaitopic, maar dan op onzin en die titel begint altijd met hoi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil geen discussies aangaan, maar zoiets kan ik gewoon niet goed accepteren, en daar kan ik niets aan doen. Ik ga je niet proberen te veranderen hoor, maar je kan me ook niet overhalen om iets anders te denken
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oh, en: Vind je dit niet prachtig? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|