Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat iedereen z'n gang mag gaan met drugs, zolang ik er geen last van heb

Ikzelf ga ze niet gebruiken.
En toch denk je anders over steroiden. Waarom dan?
Advertentie
Oud 29-08-2011, 19:54
Verwijderd
@ Chick Rock: Verstandskies . En inderdaad, een soort van tandarts fobie. Dus ik zit nú al te stressen over het feit dat ik morgen een afspraak heb.

En jakkes . Ik heb boodschappen gedaan, en nu heb ik geen trek meer in eten. Maar ik moet wel eten, want ik heb de rest van de dag ook al bijna niets gegeten.
Oud 29-08-2011, 19:54
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
En toch denk je anders over steroiden. Waarom dan?
Ik denk er niet per definitie anders over, maar ik ben er geen fan van.
Vooral omdat het een soort wannabe-drug is naar mijn mening.

sowieso was ik niet degene die erover begon, ik mengde me alleen in de discussie. En ik ga niet ontkennen: soms kan ik er idd niet tegen
Oud 29-08-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:

sowieso was ik niet degene die erover begon, ik mengde me alleen in de discussie. En ik ga niet ontkennen: soms kan ik er idd niet tegen
Hm
Oud 29-08-2011, 19:56
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
@ Chick Rock: Verstandskies . En inderdaad, een soort van tandarts fobie. Dus ik zit nú al te stressen over het feit dat ik morgen een afspraak heb.
je moet niet bang zijn voor het eruit trekken, als dat zou moeten, maar voor de verdovingsprikjes. Ik had een tand in m'n gehemelte(ja, tussen m'n neus en mond), en ik moest 20 verdovingsprikjes! elk prikje was een hel.
Oud 29-08-2011, 19:57
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Hm
ikweet, een beetje tegenstrijdig
Oud 29-08-2011, 19:57
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
je moet niet bang zijn voor het eruit trekken, als dat zou moeten, maar voor de verdovingsprikjes. Ik had een tand in m'n gehemelte(ja, tussen m'n neus en mond), en ik moest 20 verdovingsprikjes! elk prikje was een hel.
Je maakt het er denk ik niet beter op
Oud 29-08-2011, 19:58
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Je maakt het er denk ik niet beter op
maar: een gewaarschuwd man.....
Oud 29-08-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
ikweet, een beetje tegenstrijdig
Ik heb hetzelfde hoor. Of nou ja, iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar steroiden roepen meer afkeer op dan drugs, gek genoeg
Oud 29-08-2011, 20:01
Verwijderd
Mensen Ik bén al twee verstandskiezen kwijt hoor . Ik weet alleen niet meer helemaal hoe het ging, maar ik heb het toen ook overleefd, dus ik zal het nu ook wel doen .

Mijn angst zit echter niet echt zo zeer in het trekken of in het verdoven. Mijn angst zit erin omdat mijn vorige tandarts een keer mijn kaak uit de kom duwde omdat hij vond dat mijn mond neit ver genoeg open was. En aangezien mijn kaak gewoonweg slap in elkaar zit ben ik heel bang en panisch dat zoiets weer gebeurt, daardoor heel gestrest en gespannen en dat maakt het er nooit beter op.
Oud 29-08-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik lach er nog steeds om stiekem ;x
Verwijderd
Citaat:
Mensen Ik bén al twee verstandskiezen kwijt hoor . Ik weet alleen niet meer helemaal hoe het ging, maar ik heb het toen ook overleefd, dus ik zal het nu ook wel doen .

Mijn angst zit echter niet echt zo zeer in het trekken of in het verdoven. Mijn angst zit erin omdat mijn vorige tandarts een keer mijn kaak uit de kom duwde omdat hij vond dat mijn mond neit ver genoeg open was. En aangezien mijn kaak gewoonweg slap in elkaar zit ben ik heel bang en panisch dat zoiets weer gebeurt, daardoor heel gestrest en gespannen en dat maakt het er nooit beter op.
Gewoon aangeven! Tandartsen zijn ook maar mensen en ze willen je heus zo weinig mogelijk pijn/angst aanjagen, dus als je gewoon aangeeft waar je bang voor bent houden ze daar heus rekening mee
Verwijderd
Ja I know . Maar ik ben er wel bang voor .

Niet voor dat aangeven voor alles eromheen natuurlijk. Gewoon het concept tandarts vind ik niet meer fijn en associeer ik dus ook met voornamelijk héél véél pijn .
Oud 29-08-2011, 20:03
Verwijderd
Snap ik hoor, maar het helpt, naar mijn ervaring, als je gewoon van te voren vertelt wat je eng vindt/waar je bang voor bent en dan houden ze daar superliev rekening mee
Oud 29-08-2011, 20:06
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde hoor. Of nou ja, iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar steroiden roepen meer afkeer op dan drugs, gek genoeg
dat ja.

xtc, wiet, coke maken mij echt niks uit, maar steroiden dan weer wel....

en krokodillen (drugs) ook. Dan verrot je lichaam. Letterlijk.
Oud 29-08-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Snap ik hoor, maar het helpt, naar mijn ervaring, als je gewoon van te voren vertelt wat je eng vindt/waar je bang voor bent en dan houden ze daar superliev rekening mee
Ik was nu van plan om te vragen of ik gewoon muziek op mag en alles . Dat leek me ook wel fijn. En ik wil in iets knijpen , maakt niet uit wat.
Oud 29-08-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
dat ja.

xtc, wiet, coke maken mij echt niks uit, maar steroiden dan weer wel....

en krokodillen (drugs) ook. Dan verrot je lichaam. Letterlijk.
Krokodillen? /oudlijkdienietopdehoogteisvanzulkehippedrugs
Oud 29-08-2011, 20:09
Thomas.
Thomas. is offline
Het is een beetje vieze foto, dus ik zet em in een spoiler, voor de algemene uitstraling van het topic
Spoiler
Oud 29-08-2011, 20:10
Verwijderd
Het plaatje doet het niet . Ik was helemaal voorbereid en alles :').
Oud 29-08-2011, 20:11
Verwijderd
Volgens mij heb ik problemen met drugs die ik niet ken, of alleen slechte verhalen over ken, en drugs die mensen gebruiken die ik ken vind ik een beetje /care.

Hypocriet ben ik
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje vieze foto, dus ik zet em in een spoiler, voor de algemene uitstraling van het topic
Spoiler
Oh ja dat ken ik.
Thomas.
Thomas. is offline
dat gebeurt er als je het inspuit, het is een zelfmaakdrug dat is rusland word gebruikt, ik zag het in spuiten&slikken op reis
Oud 29-08-2011, 20:12
Verwijderd
Het kwam hier een tijdje geleden ook voorbij ja.
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Het plaatje doet het niet . Ik was helemaal voorbereid en alles :').
hij doet het nu wel
Verwijderd
krokodil ja, te ziek
Oud 29-08-2011, 20:14
Verwijderd
He jakkes :'). Maar dat doen ze zichzelf aan . Wat een sukkels.
Oud 29-08-2011, 20:14
Thomas.
Thomas. is offline
je begint dan gewoon echt letterlijk te rotten, te ziek idd
Oud 29-08-2011, 20:16
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
He jakkes :'). Maar dat doen ze zichzelf aan . Wat een sukkels.
Het ligt deels aan de overheid, die niks doet om drugshandel te stoppen of officiële dealers aan te wijzen.

er is bijna geen "schone" drugs daar, dus gaan mensen experimenteren met zelfgemaakte troep
Oud 29-08-2011, 20:17
Verwijderd
Ja, of je gebruikt gewoon geen drugs

Tralala wat zal ik vandaag eens doen? Ik gooi de goorste chemische shit in m'n keuken bij elkaar en spuit/rook/snuif het. Klinkt als een fantastisch idee.
Oud 29-08-2011, 20:18
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het ligt deels aan de overheid, die niks doet om drugshandel te stoppen of officiële dealers aan te wijzen.

er is bijna geen "schone" drugs daar, dus gaan mensen experimenteren met zelfgemaakte troep
Het is Rusland, wat verwacht je dan? ;d;dD;dD
Oud 29-08-2011, 20:21
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ja, of je gebruikt gewoon geen drugs

Tralala wat zal ik vandaag eens doen? Ik gooi de goorste chemische shit in m'n keuken bij elkaar en spuit/rook/snuif het. Klinkt als een fantastisch idee.
tja, hoe junkies denken weet ik ook niet
Oud 29-08-2011, 20:22
Verwijderd
Eten <3

Pizza
Oud 29-08-2011, 20:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik snap bijna geen een topictitel op dit forum.
Oud 29-08-2011, 20:23
Carn
Carn is offline
huhu, ik was net een beetje verdwaald in Maarssen Voortaan iets beter de route checken.
Oud 29-08-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap bijna geen een topictitel op dit forum.
Wat snap je niet?
Oud 29-08-2011, 20:24
Verwijderd
De meeste zijn duidelijk hoor
Oud 29-08-2011, 20:26
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:

Wannabe-drug? Waarom? Omdat je er sterker/meer gespierd van wordt? Waarom is cocaïne oke, maar zijn steroids de duivel?

Steroids worden heel veel gebruikt door doktoren om hun patiënten te behandelen. Zie; http://en.wikipedia.org/wiki/Anaboli...ergogenic_uses

Als je er niets van weet, zou ik gewoon mijn mond houden. Je kan je meningen niet eens ondersteunen.
Oud 29-08-2011, 20:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Linsaairie en vibrators #1485
Hoi pirouettes en tutu's! #553
A B2 D2 E2 F H I2 J4 K L M8 N4 O P2 Q R3 S4 W #397 Bimboïsche Baarddragers
Ik wil een saaichange! #1484

misschien overdreef ik een beetje
Oud 29-08-2011, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Wannabe-drug? Waarom? Omdat je er sterker/meer gespierd van wordt? Waarom is cocaïne oke, maar zijn steroids de duivel?

Steroids worden heel veel gebruikt door doktoren om hun patiënten te behandelen. Zie; http://en.wikipedia.org/wiki/Anaboli...ergogenic_uses

Als je er niets van weet, zou ik gewoon mijn mond houden. Je kan je meningen niet eens ondersteunen.
Natuurlijk niet echt een argument. Morfine wordt ook gebruikt door artsen, toch een slecht idee om er zelf aan te beginnen.
Oud 29-08-2011, 20:29
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Natuurlijk niet echt een argument. Morfine wordt ook gebruikt door artsen, toch een slecht idee om er zelf aan te beginnen.
Maar waarom vindt hij cocaïne "oke", maar kan hij niet tegen steroids?
Oud 29-08-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Linsaairie en vibrators #1485
Hoi pirouettes en tutu's! #553
A B2 D2 E2 F H I2 J4 K L M8 N4 O P2 Q R3 S4 W #397 Bimboïsche Baarddragers
Ik wil een saaichange! #1484

misschien overdreef ik een beetje
In dit topic moet altijd saai in de titel. Meestal slaat de titel op iets waar het over ging in het vorige topic (in dit geval: lingerie en vibrators). (Bij saaichange ging het over een nickchange)

A B2 D2 E2 F H I2 J4 K L M8 N4 O P2 Q R3 S4 W #397 Bimboïsche Baarddragers is het lettertjestopic op onzin, een bepaalde groep die daar post en iedereen heeft een 'lettertje' en de titels achter de lettertjes zijn altijd 2 woorden die met dezelfde letter beginnen.

Het hoi topic is ongeveer het saaitopic, maar dan op onzin en die titel begint altijd met hoi
Oud 29-08-2011, 20:30
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

look who's in town

ik wil geen discussies aangaan, maar zoiets kan ik gewoon niet goed accepteren, en daar kan ik niets aan doen. Ik ga je niet proberen te veranderen hoor, maar je kan me ook niet overhalen om iets anders te denken
Oud 29-08-2011, 20:31
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Omg
Oud 29-08-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom vindt hij cocaïne "oke", maar kan hij niet tegen steroids?
Ik zeg ook niet dat dat niet hypocriet is, dat heb ik over mezelf ook al een paar x gezegd, maar dat artsen het gebruiken is geen argument.
Oud 29-08-2011, 20:32
Verwijderd
Bovendien zou ik beide nooit zelf gebruiken, maar coke is wel wat meer geaccepteerd, somehow

En ik vind bodybuilders gewoon heel lelijk, dat helpt ook niet echt
Oud 29-08-2011, 20:34
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
look who's in town

ik wil geen discussies aangaan, maar zoiets kan ik gewoon niet goed accepteren, en daar kan ik niets aan doen. Ik ga je niet proberen te veranderen hoor, maar je kan me ook niet overhalen om iets anders te denken
Oke, bro.

Citaat:
Ik zeg ook niet dat dat niet hypocriet is, dat heb ik over mezelf ook al een paar x gezegd, maar dat artsen het gebruiken is geen argument.
Oh, dat bedoelde ik ook niet. Ik wilde alleen laten zien dat steroids helemaal niet "kansloos" zijn, wat dat ook betekent.
Oud 29-08-2011, 20:35
Geel
Geel is offline
Ik vind alle drugs wel even ""erg"". Maar, ik vind het niet hypocriet dat andere mensen er onderscheid in maken.
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Bovendien zou ik beide nooit zelf gebruiken, maar coke is wel wat meer geaccepteerd, somehow

En ik vind bodybuilders gewoon heel lelijk, dat helpt ook niet echt
Mijn leven is er veel beter door geworden!

Oh, en:

Vind je dit niet prachtig?
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
In dit topic moet altijd saai in de titel. Meestal slaat de titel op iets waar het over ging in het vorige topic (in dit geval: lingerie en vibrators). (Bij saaichange ging het over een nickchange)

A B2 D2 E2 F H I2 J4 K L M8 N4 O P2 Q R3 S4 W #397Bimboïsche Baarddragers is het lettertjestopic op onzin, een bepaalde groep die daar post en iedereen heeft een 'lettertje' en de titels achter de lettertjes zijn altijd 2 woorden die met dezelfde letter beginnen.

Het hoi topic is ongeveer het saaitopic, maar dan op onzin en die titel begint altijd met hoi
ik vind Bimboïsche Baarddragers en die reeks nog steeds vreemd. Ik snap er namelijk geen bal van
Verwijderd
Citaat:
Oke, bro.

Oh, dat bedoelde ik ook niet. Ik wilde alleen laten zien dat steroids helemaal niet "kansloos" zijn, wat dat ook betekent.
Ik vind van wel. Maar dat vind ik van mis/gebruik van drugs ook.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten