Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Je hoopt dat het iets is?
ja dan heb ik in één klap een verklaring voor zeer veel klachten die ik al jaren ervaar. traagwerkende schildklier!
Advertentie
Oud 08-09-2011, 09:56
Verwijderd
Oh, op die fiets. Ik dacht al bij mezelf.. De meeste mensen hebben liever niet dat er iets mis is met ze.
Oud 08-09-2011, 09:59
Verwijderd
Een trage schildklier is ook wel redelijk goed te behandelen met medicijnen, dus dat is geen ramp om te hebben ofzo.

Ik heb ook wel eens patiënten die teleurgesteld kijken als ik ze vertel dat ze géén hartaanval hebben, dat snap ik dan weer minder goed
Oud 08-09-2011, 10:00
Carn
Carn is offline
ik verdien ook meer dan mijn moeder
Oud 08-09-2011, 10:01
Verwijderd
Ik weet niet of ik meer verdien dan mijn moeder trouwens. Ja per maand sowieso want ze werkt maar 20 uur
Oud 08-09-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
persoonlijk : prima de bima, ik lig hier met Q in bed te chillen.
En ik kwam er gister achter dat ik een hoger uurloon heb dan mijn moeder, huhu Want ja, ik heb al 2 keer weer met mijn moeder afgesproken na haar 2,5 jaar niet te hebben gezien
en ze heeft Q ook gemeet en ze was zeer enthousiast. En dat is mijn moeder niet snel en zeker niet over vriendjes dus jeej

op het forum weiss ich das nicht!!!

Nou je bent weer even spraakzaam als altijd over je privéleven!!!
Heeft jouw moeder A. al gemeet?
Ah, dat is mooi, dat je weer met e=je moeder afspreekt!

Neej. Nou, ik heb onlangs kennisgemaakt met een boel familieleden aan mn vaders kant, n.a.v. overlijden van een oom dus. Dus nu heb ik allemaal neven en nichten op facebook. ;x Tot zover mijn priveleven.
Oud 08-09-2011, 10:20
Verwijderd
Hmm vind je dat niet kut dat je dat geheim moet houden de ganse tijd?

en ik mankeer 'helaas' niks.
Oud 08-09-2011, 10:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
over een kwartier kan ik bellen over mijn bloeduitslag, spannenddddddddd. Ik HOOP echt dat het iets is.
Waar heb je dan last van?
Oud 08-09-2011, 10:25
Martiño
Martiño is offline
En net terug van de tandarts. Gaatje vullen en kies trekken. Het gaatje was een beetje vervelend, al dat geboor, je voelt er niks van door de verdoving, maar je merkt het wel. En toen moest ze dus ook nog die kies trekken, daar had ik toen even geen zin meer in, maar ze had hem er al binnen twee minuten uit.
Oud 08-09-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Hmm vind je dat niet kut dat je dat geheim moet houden de ganse tijd?

en ik mankeer 'helaas' niks.
Ow, het is geen geheim hoor.
Oud 08-09-2011, 10:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik krijg al zere kaken bij het woord 'tandarts' . Ik ben een beetje bang, terwijl ik een hele toffe tandarts heb.
Oud 08-09-2011, 10:28
Verwijderd
Tandartsen en kaakchirurgen
Oud 08-09-2011, 10:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh. Ik had een deja vu bij de vorige pagina, met de kies van Martin, het kaartje van Quis en de bacterie van Carn maar goed!
Oud 08-09-2011, 10:29
Martiño
Martiño is offline
Angst voor de tandarts is irrationeel imho. Sowieso, als je niet gaat loop je alleen maar het risico dat je duizend keer meer pijn krijgt.
Oud 08-09-2011, 10:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iedereen is bang voor de tandarts nou en.
Oud 08-09-2011, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je dan last van?
mijn grootste klacht is dat ik het altijd extreem koud heb. verder nog ongeveer 3/4 van het lijstje dat op wiki staat. Sommige dingen daarvan heb ik vooral last van gehad in het verleden, nu veel minder.
Oud 08-09-2011, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kut dat je niks hebt zus!
Oud 08-09-2011, 10:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Iedereen is bang voor de tandarts nou en.
ik niet hoor
Oud 08-09-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Angst voor de tandarts is irrationeel imho. Sowieso, als je niet gaat loop je alleen maar het risico dat je duizend keer meer pijn krijgt.
Mijn tandarts heeft een keer mijn kaak uit de kom gedrukt omdat hij vond dat mijn mond niet ver genoeg open was . Het is dan misschien heel irrationeel om bang te zijn voor pijn maar ik vind het een vrij logische reactie voor een mens
Oud 08-09-2011, 10:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
mijn grootste klacht is dat ik het altijd extreem koud heb.
Meer sporten!

--> cardio --> sterker hart --> betere bloedsomloop --> betere warmte-verspreiding door je lichaam
Oud 08-09-2011, 10:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik niet hoor
Jij gaat fluitend in die stoel zitten? Die hard.

Nou goed, de meeste mensen vinden het niet prettig om naar de tandarts te gaan en een groot deel van die mensen is doodsbang
Oud 08-09-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Meer sporten!

--> cardio --> sterker hart --> betere bloedsomloop --> betere warmte-verspreiding door je lichaam
Werkt bij mij ook heel goed, ik kreeg eerst al blauwe vingers bij temperaturen onder de 10 graden. Door te sporten werd dat echt minder erg En nu helpt zwanger zijn ook heel goed, heb 't wárm
Oud 08-09-2011, 10:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij gaat fluitend in die stoel zitten? Die hard.

Nou goed, de meeste mensen vinden het niet prettig om naar de tandarts te gaan en een groot deel van die mensen is doodsbang
ik vind die behandelingen niet echt prettig natuurlijk, maar: ja, ik ga niet met tegenzin naar de tandarts
Oud 08-09-2011, 10:41
Verwijderd
ik hou niet van sporten. Helaas is het dus niks lichamelijks dus het zal wel liggen aan mijn overgewicht en mijn luie levenshouding. Ik zal niet meer zeuren verder erover.
Ik vertrek over een jaar of 10 wel naar een tropisch oord.
Oud 08-09-2011, 10:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Werkt bij mij ook heel goed, ik kreeg eerst al blauwe vingers bij temperaturen onder de 10 graden. Door te sporten werd dat echt minder erg En nu helpt zwanger zijn ook heel goed, heb 't wárm
hoe ver ben je eigenlijk?
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik hou niet van sporten. Helaas is het dus niks lichamelijks dus het zal wel liggen aan mijn overgewicht en mijn luie levenshouding. Ik zal niet meer zeuren verder erover.
Ik vertrek over een jaar of 10 wel naar een tropisch oord.
ik "hou" ook niet van sporten. Maar het is gezond en je voelt je er beter door, dus dat wint het van de aversie .
Verwijderd
Citaat:
hoe ver ben je eigenlijk?
4 maanden
Oud 08-09-2011, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Toreador of Ventrue.
Tof, een connaisseur! Ik vind haar duidelijk een Toreador. Ze is te frivool voor Ventrue.
Oud 08-09-2011, 10:48
Martiño
Martiño is offline
ik moet van de tandarts rustig aan doen en aangezien typen met een hand stom is (moet n coldpack vasthouden) ga ik maar Star Trek kijken. Q en Carn, nog suggesties?
Oud 08-09-2011, 10:49
Verwijderd
Ik kijk de hele ochtend al Star Trek
Martiño
Martiño is offline
ach. dvd of op tv?
Verwijderd
Op mijn laptop
Verwijderd
Citaat:
ik moet van de tandarts rustig aan doen en aangezien typen met een hand stom is (moet n coldpack vasthouden) ga ik maar Star Trek kijken. Q en Carn, nog suggesties?
Sowieso alle afleveringen, cross-serie, met Q. Begin daar 'ns mee, heb je meteen wat uitzoekwerk om te tijd te doden

<3
Oud 08-09-2011, 10:52
Martiño
Martiño is offline
neeeee, niet Q
Oud 08-09-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
neeeee, niet Q
Teh fuck! Q is juist de krent in de Star Trek-pap
Verwijderd
Hoe kan ik Itunes deïnstalleren?
Martiño
Martiño is offline
En overigens hoef ik geen uitzoekwerk te doen daarvoor, die afleveringen weet ik wel uit mn hoofd
Oud 08-09-2011, 10:54
Verwijderd
Citaat:
ik "hou" ook niet van sporten. Maar het is gezond en je voelt je er beter door, dus dat wint het van de aversie .
Nah, ik heb nu al situaties gezien van Pip, haar thermostaatissue is way beyond een beetje cardiofitness

Ik vrees dan ook ineens oprecht voor de winter.
Oud 08-09-2011, 10:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Teh fuck! Q is juist de krent in de Star Trek-pap
Q is alleen leuk in Encounter at Farpoint, Q Who, Tapestry en Death Wish.
Oud 08-09-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
En overigens hoef ik geen uitzoekwerk te doen daarvoor, die afleveringen weet ik wel uit mn hoofd
Bitch
Oud 08-09-2011, 11:00
Carn
Carn is offline
Q is echt een lame karakter
Oud 08-09-2011, 11:00
Carn
Carn is offline
@ Martino: BSG al gekeken?
Oud 08-09-2011, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Q is echt een lame karakter
Awh, Q vs Picard is toch awesome, daar had geen beter karakter voor kunnen zijn
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@ Martino: BSG al gekeken?
Hm, toen het op TV was heb ik het wel vaak gezien ja! Maar ik heb even niks in huis.

Q en Carn, hebben jullie Space: 1999 wel eens gezien? beetje cheesy en traag, maar wel grappige sf voor de jaren '70 en er zitten best wel wat aardige eps tussen.
Verwijderd
Nee. Q is echt gaaf.

En Martino, Carn heeft gelijk. BSG is één van de beste series ooit. Die moet je sowieso gezien hebben.
Oud 08-09-2011, 11:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Awh, Q vs Picard is toch awesome, daar had geen beter karakter voor kunnen zijn
Dat is waar, maar dat komt vooral omdat Stewart een prima acteur is die goed kan incasseren en kan compenseren voor de Lancie's matigheid.
Oud 08-09-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Hm, toen het op TV was heb ik het wel vaak gezien ja! Maar ik heb even niks in huis.

Q en Carn, hebben jullie Space: 1999 wel eens gezien? beetje cheesy en traag, maar wel grappige sf voor de jaren '70 en er zitten best wel wat aardige eps tussen.
Staat, net als zoveel andere dingen nog, op m'n to see-lijst
Oud 08-09-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, maar dat komt vooral omdat Stewart een prima acteur is die goed kan incasseren en kan compenseren voor de Lancie's matigheid.
Nahh zeg, ik vind dat je de Lancie ernstig tekort doet
Oud 08-09-2011, 11:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee. Q is echt gaaf.

En Martino, Carn heeft gelijk. BSG is één van de beste series ooit. Die moet je sowieso gezien hebben.
Ik ken mn series hoor ik heb zelfs van het origineel het een en ander gezien
Oud 08-09-2011, 11:06
Carn
Carn is offline
Maar dan nog is de remake de beste scifiserie van de afgelopen 10 jaar. Naast Firefly.

Regels voor berichten