Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 09:56
Verwijderd
Ik moet schoonmaken, maar ik heb eigenlijk absoluut geen zin
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Als je het zelf niet doet moet je fixen dat deadlock of Commendatore of één van onze andere treinnerds erop mag Omdat ze nooit te beroerd zijn om ons te helpen met onze saaie treinvragen.

Of willen ze er alleen hete chicks?
Ze zoeken er iig zes, voor een heel jaar dus. Even kijken of er alleen chicks gemaild zijn of ook mannen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
CV

NS e-ticket model
Doen, Sann! Dan ben je een BNer en is niemand meer boos op de ns omdat ze blij worden van je hoofd.
Verwijderd
Aan het mailtje te zien alleen chicks. Maar mocht 1 van de heren interesse hebben dan kan ik het natuurlijk altijd vragen!
Oud 29-09-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Doen, Sann! Dan ben je een BNer en is niemand meer boos op de ns omdat ze blij worden van je hoofd.
Het zijn e-tickets he, wie koopt die nou
Oud 29-09-2011, 09:57
Verwijderd
Veel mensen als ik in de trein zit zie ik altijd mensen ermee zitten
Oud 29-09-2011, 09:58
Verwijderd
Oh
Oud 29-09-2011, 09:58
Verwijderd
Zou best een kleine inkomstenbron kunnen zijn voor de NS, eigenlijk. Gewoon iedere twee maanden een veiling houden voor de positie van e-ticket-model. Er zijn vast genoeg treinnerds die dat willen.
Oud 29-09-2011, 09:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik ben erachter dat zelfs bij mij een halve liter koffie nog effect heeft op een lege maag. M'n been is nonstop aan't bouncen. Mss maar wat eten, want gisteren heb ik alleen 2 pistoletjes op voor ik ging werken en dat was rond een uur of 4. Hmmmmm.
Verwijderd
Ik zie ook heel vaak buitenlandse mensen ermee zitten, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom...

Ik heb het zelf ook wel een keer gedaan , zo'n zomertour ding. Dat is ook wel normaal volgens mij, om die van te voren te bestellen.
Verwijderd
Verder wist ik niet eens dat er de NS ook e-tickets verkocht.
Oud 29-09-2011, 10:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG Mijn vriendjes beste vriend gaat studeren om notaris te worden!
Dan kan hij ons trouwen, toch?
Verwijderd
Citaat:
Ik zie ook heel vaak buitenlandse mensen ermee zitten, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom...

Ik heb het zelf ook wel een keer gedaan , zo'n zomertour ding. Dat is ook wel normaal volgens mij, om die van te voren te bestellen.
Als buitenlander snap ik het wel Dan weet je van te voren niet hoe het gaat op Nederlandse stations, je weet bijv. niet dat er automaten zijn en je bent bang dat ze je niet begrijpen/verstaan. Dan kun je gewoon van uit het vliegtuig de trein in.

Citaat:
Verder wist ik niet eens dat er de NS ook e-tickets verkocht.
Ik wist het wel, maar ik heb/had niet het idee dat ze echt populair zijn.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
paranoide schreef:
Er zijn vast genoeg treinnerds die dat willen.
Comnendatore, kom er maar in!
Verwijderd
Citaat:
OMG Mijn vriendjes beste vriend gaat studeren om notaris te worden!
Dan kan hij ons trouwen, toch?
Nee, dat is de ambtenaar van de burgerlijke stand. Hij kan wel huwelijkse voorwaarden voor je maken, of een samenlevingscontract.
Oud 29-09-2011, 10:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, dat is de ambtenaar van de burgerlijke stand. Hij kan wel huwelijkse voorwaarden voor je maken, of een samenlevingscontract.
Hij kan ons trouwen.
Oud 29-09-2011, 10:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het zo'n gaaf idee
Oud 29-09-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Hij kan ons trouwen.
Dan moet ie er iets anders bij doen, want puur als notaris kan je dat niet. Dan regel je alleen de zakelijke (juridische) kant van het trouwen.
Verwijderd
Citaat:
Comnendatore, kom er maar in!
Daar zou ik zelf ook nog even over na moeten denken hoor.
Verwijderd
Overigens zijn huwelijkse voorwaarden veul nuttiger dan elkaar het ja woord laten geven hoor
Oud 29-09-2011, 10:05
Verwijderd
Oh dan maak ik bij deze ook even gebruik van de kans om iedereen aan te raden huwelijkse voorwaarden op te laten maken en niet in gemeenschap van goederen te trouwen!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan moet ie er iets anders bij doen, want puur als notaris kan je dat niet. Dan regel je alleen de zakelijke (juridische) kant van het trouwen.
Hmm. Naja dan moet dat maar!
Mag een priester je wel trouwen, ook voor de staat?
Citaat:
Overigens zijn huwelijkse voorwaarden veul nuttiger dan elkaar het ja woord laten geven hoor
Mja dan is hij maar getuige toch
Verwijderd
Tenzij je een arme sloeber bent die niks heeft en hij rijk is. Of zij natuurlijk. Dan zeker in gemeenschap van goederen
Oud 29-09-2011, 10:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh dan maak ik bij deze ook even gebruik van de kans om iedereen aan te raden huwelijkse voorwaarden op te laten maken en niet in gemeenschap van goederen te trouwen!
Waarom?
Mijn ouders zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hun scheiding was snel, makkelijk en efficiënt en verliep veel soepeler dan het huwelijk dat eraan vooraf ging. Dus, och.
Rationeel
Rationeel is offline
een notaris kan net zo goed trouwen als een slager
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Naja dan moet dat maar!
Mag een priester je wel trouwen, ook voor de staat?

Mja dan is hij maar getuige toch
Nee, alleen voor de kerk! Dus dan moet je daarna nog naar het gemeentehuis

Getuige kan iedereen dus dat is prima
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tenzij je een arme sloeber bent die niks heeft en hij rijk is. Of zij natuurlijk. Dan zeker in gemeenschap van goederen
Verwijderd
Ik gebruik soms trouwens wel de e-tickets van NS Hispeed, en dan voor bepaalde internationale kaartjes die je niet uit de automaat kunt halen. Bijvoorbeeld voor enkele reizen vanuit het buitenland naar Nederland.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, alleen voor de kerk! Dus dan moet je daarna nog naar het gemeentehuis

Getuige kan iedereen dus dat is prima
Overal heen!
Oud 29-09-2011, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Maar als je in Zwitserland woont kun je beter helemaal niet trouwen, want daar wordt je bij een scheiding met een beetje pech alsnog helemaal kaalgeplukt. Huwelijkse voorwaarden of niet.
Oud 29-09-2011, 10:07
Uice
Uice is offline
In films kan een kapitein je ook trouwen.
Oud 29-09-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Mijn ouders zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hun scheiding was snel, makkelijk en efficiënt en verliep veel soepeler dan het huwelijk dat eraan vooraf ging. Dus, och.
Omdat alles wat voorheen van jou was dan van jullie samen wordt en je bij scheiding beide recht hebt op de helft.

Zeg dat jij van te voren 30.000 euro hebt en hij niks. En jij hebt een baan en hij niet. Dan gaan jullie uit elkaar en moet je én 15.000 euro inleveren, die opeens van hem zijn én alimentatie betalen.

(Even een heel simpel voorbeeld hoor, het is natuurlijk allemaal wat gecompliceerder. Stel bijv. dat jij een huis hebt gekocht, hij komt er bij in, dan is het huis ook half van hem, en na de scheiding moet jij dan dus, (bijv. huis kostte 250.000) 125.000 euro betalen aan hem, om jouw huis te kunnen houden)
Oud 29-09-2011, 10:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
OMG dan wil ik in een film trouwen
Oud 29-09-2011, 10:09
Verwijderd
Citaat:
In nederland ook, maar dan moet je wel op internationale wateren zijn geloof ik
Oud 29-09-2011, 10:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omdat alles wat voorheen van jou was dan van jullie samen wordt en je bij scheiding beide recht hebt op de helft.

Zeg dat jij van te voren 30.000 euro hebt en hij niks. En jij hebt een baan en hij niet. Dan gaan jullie uit elkaar en moet je én 15.000 euro inleveren, die opeens van hem zijn én alimentatie betalen.

(Even een heel simpel voorbeeld hoor, het is natuurlijk allemaal wat gecompliceerder. Stel bijv. dat jij een huis hebt gekocht, hij komt er bij in, dan is het huis ook half van hem, en na de scheiding moet jij dan dus, (bijv. huis kostte 250.000) 125.000 euro betalen aan hem, om jouw huis te kunnen houden)
Jep.
Dit gaat natuurlijk niet op als je allebei niks hebt als je gaat trouwen! Ik denk dat dat is waarom het zo makkelijk ging bij mijn ouders
Oud 29-09-2011, 10:10
Verwijderd
Hm en misschien moet er ook wel een speciale reden zijn waarom je niet kunt wachten, maar dat weet ik niet meer precies.
Oud 29-09-2011, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Jep.
Dit gaat natuurlijk niet op als je allebei niks hebt als je gaat trouwen! Ik denk dat dat is waarom het zo makkelijk ging bij mijn ouders
Nee dan kan het prima inderdaad! Maar dan nog heb je het 'risico' dat jij in het huwelijk duizend keer meer inbrengt dan hij, maar dat wordt dan toch van jullie samen. En eerlijk delen als je getrouwd bent is natuurlijk heel normaal, maar het is wel fijn als je daarna die antieke boekenkast kunt houden waar je 3 maanden salaris in hebt zitten
Oud 29-09-2011, 10:11
Verwijderd
Oh en als je partner zich helemaal suf koopt bij online shops ben jij ook verantwoordelijk voor die schuld. Dat hoor je best vaak, dat een partner jou met de schulden laat zitten en zelf die biezen pakt.
Oud 29-09-2011, 10:12
Verwijderd
Huwelijkse voorwaarden ftw
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee dan kan het prima inderdaad! Maar dan nog heb je het 'risico' dat jij in het huwelijk duizend keer meer inbrengt dan hij, maar dat wordt dan toch van jullie samen. En eerlijk delen als je getrouwd bent is natuurlijk heel normaal, maar het is wel fijn als je daarna die antieke boekenkast kunt houden waar je 3 maanden salaris in hebt zitten
True, true. Maar die huwelijkse voorwaarden gelden toch alleen voor wat je verdiend hebt voordat je getrouwd was?
anyway, hij wordt ofwel regisseur ofwel architekt, en ik word muzikant, dus ik denk niet dat ik veel meer in ga brengen
Verwijderd
Helaas denken mensen altijd dat ze voor altijd bij elkaar blijven en trouwen dan toch in gemeenschap van goederen.
Oud 29-09-2011, 10:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh en als je partner zich helemaal suf koopt bij online shops ben jij ook verantwoordelijk voor die schuld. Dat hoor je best vaak, dat een partner jou met de schulden laat zitten en zelf die biezen pakt.
Dat zou kak zijn.
Verwijderd
Citaat:
True, true. Maar die huwelijkse voorwaarden gelden toch alleen voor wat je verdiend hebt voordat je getrouwd was?
anyway, hij wordt ofwel regisseur ofwel architekt, en ik word muzikant, dus ik denk niet dat ik veel meer in ga brengen
Nee, niet perse! Dat ligt helemaal aan het soort voorwaarden dat je opmaakt!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Helaas denken mensen altijd dat ze voor altijd bij elkaar blijven en trouwen dan toch in gemeenschap van goederen.
Natuurlijk, je gaat toch niet trouwen als je dat niet denkt
Oud 29-09-2011, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk, je gaat toch niet trouwen als je dat niet denkt
Dat snap ik, maar je moet toch altijd uit gaan van een kleine kans dat het toch misgaat (of nou ja, 37% geloof ik ) en daar dan even goed over nadenken
Oud 29-09-2011, 10:16
Verwijderd
Oh 34% De verwachtte stijging is uitgebleven.
Oud 29-09-2011, 10:17
Verwijderd
0,26 procent van de huwelijken eindigt binnen 1 jaar Dan faal je ook best wel zeg
Oud 29-09-2011, 10:17
Verwijderd
Oh en het 5e huwelijksjaar is het meest riskant, qua percentage.
Oud 29-09-2011, 10:18
Verwijderd
En gemiddeld duurt een huwelijk 14 jaar.
Oud 29-09-2011, 10:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat snap ik, maar je moet toch altijd uit gaan van een kleine kans dat het toch misgaat (of nou ja, 37% geloof ik ) en daar dan even goed over nadenken
Uiteraard. Maar zeker als je 'liefde op het eerste gezicht' had en dan meteen trouwt, dan denk je daar niet over na want oh oh verliefd.
Citaat:
Oh 34% De verwachtte stijging is uitgebleven.
kijk

Citaat:
0,26 procent van de huwelijken eindigt binnen 1 jaar Dan faal je ook best wel zeg
oh my ja die hollywoodhuwelijken die binnen een week eindigen halen het gemiddelde wel omlaag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten