Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Misschien praat-ie wel met z'n jongeheer!
Doe jij dat weleens dan?
Advertentie
Oud 03-10-2011, 23:27
Verwijderd
Volgens mij ken ik die balletjes wel Luud. Zijn die niet ook gewoon van Sesamstraat? en niet van klei, maar gewoon harig?
Oud 03-10-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Wie had nog meer een quiz gemaakt?
Ik!

http://www.quizyourfriends.com/take-...9300641442726&
Oud 03-10-2011, 23:28
Verwijderd
Ik had respectievelijk 100% en 80% bij Uice z'n quizjes, wat niet heel verdienstelijk is aangezien we

zijn en verder heb ik er geen gezien, geloof ik.
Verwijderd
Citaat:
Doe jij dat weleens dan?
Hmm, soms, I suppose. Als de urinestroom hapert doet een bemoedigende "Nou, hup joh, je kunt het!" het altijd wel goed.
Verwijderd
Citaat:
Ik had respectievelijk 100% en 80% bij Uice z'n quizjes, wat niet heel verdienstelijk is aangezien we

[afbeelding]

Je scoorde 30% op mijn test, n00b! Ik had meer van je verwacht!
Verwijderd
Citaat:
hmm, soms, i suppose. Als de urinestroom hapert doet een bemoedigende "nou, hup joh, je kunt het!" het altijd wel goed.
Oud 03-10-2011, 23:29
Verwijderd
ik durf het niet te vragen! Zo'n gezin zijn we niet!
Oud 03-10-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ken ik die balletjes wel Luud. Zijn die niet ook gewoon van Sesamstraat? en niet van klei, maar gewoon harig?
Ja, deze

Die waren mijn lievelings.
Verwijderd
Oeps
Verwijderd
Ik drink wijn die al best lang open op mijn kamer staat, als ik straks doodga horen jullie het wel.
Oud 03-10-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, deze

[filmpje]

nee die is het niet, ik zie dat ik er nu twee door de war haal een beetje dit, maar dan met klei. Ze deden zo van oOOOHOHOHOHOOHoHOHO en dan moesten ze heel erg hard om elkaar lachen. bijvoorbeeld, gaten maken in elkaars lichaam.
Verwijderd
Citaat:
Je scoorde 30% op mijn test, n00b! Ik had meer van je verwacht!
Oja Die had ik ook, inderdaad. Maar dat moest eigenlijk 40% zijn want ik wilde ergens 'rotzooi' zeggen maar toen deed ik per ongeluk iets anders.
Verwijderd
Citaat:
Ik drink wijn die al best lang open op mijn kamer staat, als ik straks doodga horen jullie het wel.
Als het niet zo ranzig is geworden dat je het überhaupt kan binnenkrijgen zal het wel meevallen!
Verwijderd
Citaat:
Ja, deze

[filmpje]

precies Ze zijn heel erg grappig ja <3
Oud 03-10-2011, 23:33
Verwijderd
Godverdomme zeg, dat Marokkaantje met z'n gouden kalf in z'n speech: "DEZE kalf staat voor mij voor drie dingen..", wat een paupervolk blijft het toch ook. Al draagt een Marokkaan een gouden kalf, het is en blijft een taalramp.
Oud 03-10-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

gast, er stonden echt 24131 quizjes overal
Oud 03-10-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme zeg, dat Marokkaantje met z'n gouden kalf in z'n speech "DEZE kalf staat voor mij voor drie dingen", wat een paupervolk blijft het toch ook. Al draagt een Marokkaan een gouden kalf, het is en blijft een taalramp.
QFT TO THA MAX, wat heb ik me geergerd aan hem. Iedereen helemaal enthousiast, alleen omdat het een Marokkaantje was. Walgelijk.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Godverdomme zeg, dat Marokkaantje met z'n gouden kalf in z'n speech "DEZE kalf staat voor mij voor drie dingen", wat een paupervolk blijft het toch ook. Al draagt een Marokkaan een gouden kalf, het is en blijft een taalramp.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel benieuwd wat hiervan een grapje is.
Oud 03-10-2011, 23:35
Verwijderd
Ik vond zijn speech ook niet zo denderend als veel te veel vonden, maar stel je aan zeg.
Oud 03-10-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Nope, geen mic, dus dat wordt chatten En ik ga mezelf niet spoileren hoor
Ja, ik eigenlijk ook niet maar ik kon het niet weerstaan want HIJ DOWNLOADDE ZO LANGZAAM
Oud 03-10-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel benieuwd wat hiervan een grapje is.
Oh, je wéét toch dat Stormfront mijn homepage is? Niet vragen naar de bekende weg.
Oud 03-10-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Oh, je wéét toch dat Stormfront mijn homepage is? Niet vragen naar de bekende weg.
whut?
Oud 03-10-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
whut?
Je lijkt niet zeker te weten wat precies wel en niet gemeend is in mijn post, hm?
Oud 03-10-2011, 23:38
Verwijderd
Neen.
Verwijderd
Citaat:
Neen.
In dat geval behoeft mijn opmerking geen uitleg.
Verwijderd
Citaat:
gast, er stonden echt 24131 quizjes overal
Yes, ik bedoelde 'gemaakt', niet 'gezien'.
Oud 03-10-2011, 23:39
Verwijderd
Ik volg er geen kut meer van, maar het zal allemaal wel.
Oud 03-10-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme zeg, dat Marokkaantje met z'n gouden kalf in z'n speech: "DEZE kalf staat voor mij voor drie dingen..", wat een paupervolk blijft het toch ook. Al draagt een Marokkaan een gouden kalf, het is en blijft een taalramp.
:''''''''''''''''''''''''''')
Oud 03-10-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
"Nou, hup joh,
Oud 03-10-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
:''''''''''''''''''''''''''')
Ja alles goed en wel, maar ik ben het daar wel mee eens hoor. Hij is hier zo te horen geboren, doe het dan gvd goed, pauper.
Oud 03-10-2011, 23:45
Verwijderd
Jow en toen kon ik weer niet slapen en nu drink ik een enorme mok melk. En ik vergat hoe blind ik ben zonder lenzen en hoe moeilijk het is je bril te vinden als je blind bent en geen zin hebt om veel grote lichten aan te doen, dus nu scharrel ik op de tast rond.
Citaat:
Ik heb vanavond trouwens voor het eerst een soort managerachtige motivational speech gegeven

Ik was er niet zo goed in.
Niet? Hoe kan dat nou.

Citaat:
Wie had nog meer een quiz gemaakt?
Ik!

Edit: http://www.quizyourfriends.com/take-...9301244426474&
Oud 03-10-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ja alles goed en wel, maar ik ben het daar wel mee eens hoor. Hij is hier zo te horen geboren, doe het dan gvd goed, pauper.
Zo moeilijk zijn aanwijzend voornaamwoorden inderdaad niet. Grappig dat we hier op één lijn zitten
Oud 03-10-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Zat autochtonen die in spreektaal -op tv- minstens even domme fouten maken. Niet dat dat het goedpraat, maar het maakt het wel arbitrair om op een Marokkaan die niet foutloos spreekt af te geven.
Oud 03-10-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Zo moeilijk zijn aanwijzend voornaamwoorden inderdaad niet. Grappig dat we hier op één lijn zitten
Ja ik ben supererg tegen buitenlanders, ik stem ook op Wilders.

Spoiler
Oud 03-10-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Jow en toen kon ik weer niet slapen en nu drink ik een enorme mok melk. En ik vergat hoe blind ik ben zonder lenzen en hoe moeilijk het is je bril te vinden als je blind bent en geen zin hebt om veel grote lichten aan te doen, dus nu scharrel ik op de tast rond. Niet? Hoe kan dat nou.

Ik!
Omdat jij me of een beetje overschat, of gewoon altijd braaf naar me luistert, itt anderen. Of allebei
Oud 03-10-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat het verder volgens mij gewoon een prima kerel is maar dat je toch nog wat te zeiken moet hebben.

Citaat:
Zat autochtonen die in spreektaal -op tv- minstens even domme fouten maken. Niet dat dat het goedpraat, maar het maakt het wel arbitrair om op een Marokkaan die niet foutloos spreekt af te geven.
en dat.
Oud 03-10-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
En gast, doe nu eens niet alsof ik een alien ben die het met alles oneens is ofzo
Oud 03-10-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Omdat jij me of een beetje overschat, of gewoon altijd braaf naar me luistert, itt anderen. Of allebei
Hmm, nou, diep vanbinnen weet ik natuurlijk ook wel dat je geen supermens bent en gebruik ik je speeches vooral om door een ander te laten verwoorden wat ik eigenlijk zelf al vind, maar ik had gewoon wel verwacht dat het tot een van je vaardigheden zou behoren. Met je social skills en alles.
Oud 03-10-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat het verder volgens mij gewoon een prima kerel is maar dat je toch nog wat te zeiken moet hebben.
Natuurlijk. Wat is nou een leven zonder gebitch?

Citaat:
Ja ik ben supererg tegen buitenlanders, ik stem ook op Wilders.

Spoiler
Vandaar ook dat Stormfront mijn homeboys zijn

Citaat:
Yay, thanks, ik ergerde me al ongans aan de deur die op een kiertje stond, intrappen helpt
Oud 03-10-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nou, diep vanbinnen weet ik natuurlijk ook wel dat je geen supermens bent en gebruik ik je speeches vooral om door een ander te laten verwoorden wat ik eigenlijk zelf al vind, maar ik had gewoon wel verwacht dat het tot een van je vaardigheden zou behoren. Met je social skills en alles.
Het was ook meer spontaan, of nou ja ik wilde even wat frustratie uiten en opeens hoorde ik mezelf walgelijke dingen zeggen over "samen 1 team" en verantwoordelijkheden en bladieblaaaaa. *kots*
Oud 03-10-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
De :''''''''''''''''''''') sloeg uiteraard op de formulering van dobermann. "Wat een paupervolk blijft het ook." Nogal triest.
Oud 03-10-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:

Ik kijk weleens op Stormfront, om me te vergapen aan alle bizarre dingen die er gezegd worden.
Oud 03-10-2011, 23:53
Verwijderd
Ennn bedtijd. Trusten jongens!
Oud 03-10-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
De :''''''''''''''''''''') sloeg uiteraard op de formulering van dobermann. "Wat een paupervolk blijft het ook." Nogal triest.
Pff, tampon verkeerd zitten? Aanwijzend voornaamwoorden en allochtonen zijn altijd een recipe for disaster.
Verwijderd
Citaat:

Yay, thanks, ik ergerde me al ongans aan de deur die op een kiertje stond, intrappen helpt
Ik volg je niet helemaal, maar dat zal aan mij liggen.
Citaat:
Het was ook meer spontaan, of nou ja ik wilde even wat frustratie uiten en opeens hoorde ik mezelf walgelijke dingen zeggen over "samen 1 team" en verantwoordelijkheden en bladieblaaaaa. *kots*
hahahhhaa. Ja nee goed okee, dan snap ik waar het fout is gegaan.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hmm, soms, I suppose. Als de urinestroom hapert doet een bemoedigende "Nou, hup joh, je kunt het!" het altijd wel goed.
Ik ga dan altijd schelden.
Oud 03-10-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dan altijd schelden.
Neh, dan trekt-ie verder terug naar binnen bij mij.
Oud 03-10-2011, 23:56
Uice
Uice is offline
Wat wel helpt bij urineren in het openbaar: tafels reciteren in je hoofd.

Regels voor berichten