Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2011, 21:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha, en ik dacht dat ik veel kon vreten, maar jij kunt er ook wat van.
Je kunt al het eten in mij, eh, prullebakkeren.
Oud 11-10-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelluf!
Dat was al langer bekend!
Oud 11-10-2011, 21:39
Verwijderd
Ik heb 9 aangezet http://www.imdb.com/title/tt0472033/
Oud 11-10-2011, 21:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
De short was leuk, maar als filmt faalt ie hopeloos. Zwak script, met name.
Oud 11-10-2011, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Noedel, we moeten een keer een vreetwedstrijdje houden. Ik heb ooit een gast die 3 keer zo breed is als jij onder de tafel gevreten, dus ben benieuwd wat dat gaat worden.
Oud 11-10-2011, 21:44
Verwijderd
Och bewegende beelden en ik ben al blij!
Oud 11-10-2011, 21:46
Verwijderd
Laadt het forum bij jullie ook zo slecht?
Oud 11-10-2011, 21:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, voor je volgende verjaardag krijg je van mij een Tik Tak DVD.

edit: Nee, laadt prima bij mij.
Oud 11-10-2011, 21:48
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik had eigenlijk een vraag, dit forum heet scholieren forum, maar er ziten hier al zelfs mensen tot ver in de 30 die zijn tog geen scholieren meer
Oud 11-10-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
ik had eigenlijk een vraag, dit forum heet scholieren forum, maar er ziten hier al zelfs mensen tot ver in de 30 die zijn tog geen scholieren meer
Het bestaat al een tijdje, mensen blijven hangen.
Oud 11-10-2011, 21:50
Verwijderd
Ik viel er bij in slaap.
Oud 11-10-2011, 21:51
Verwijderd
Hij lijkt/leek me leuk
Oud 11-10-2011, 21:52
Verwijderd
Dat leek dan verkeerd!
Oud 11-10-2011, 21:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel, we moeten een keer een vreetwedstrijdje houden. Ik heb ooit een gast die 3 keer zo breed is als jij onder de tafel gevreten, dus ben benieuwd wat dat gaat worden.
Ik ben ook niet breed, en ik heb echt geen kast vol trofeeën voor frikadeleetwedstrijden hoor Ik denk dat je mij ook wel onder tafel vreet.

En nu helemaal, want ik moet momenteel even niet meer aan eten denken *stuffed like a turkey*
Oud 11-10-2011, 21:53
Verwijderd
Wat een groepsdruk: "Als je nu niet naar de Kandinsky komt, lig je uit de groep!"

Nou, dan ga ik maar zeker
Verwijderd
Citaat:
Dat leek dan verkeerd!
Tot nu toe is het niet super nee
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook niet breed, en ik heb echt geen kast vol trofeeën voor frikadeleetwedstrijden hoor
Frikandeleetwedstijden, wat een feest lijkt me dat <3
Verwijderd
Fuck it, ik ga Sint opzetten.
Oud 11-10-2011, 21:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja Frikadellen zijn lekker.

Maar ik zou er geen 15 op kunnen. Moet dat zonder broodjes?
Oud 11-10-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ja Frikadellen zijn lekker.

Maar ik zou er geen 15 op kunnen. Moet dat zonder broodjes?
Ja, ik vind van wel. Ik zou er ook geen 15 opkunnen.
Maar wel.... 6.
Oud 11-10-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Wat een groepsdruk: "Als je nu niet naar de Kandinsky komt, lig je uit de groep!"

Nou, dan ga ik maar zeker
Verkapt dispuut!
Oud 11-10-2011, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben ook niet breed, en ik heb echt geen kast vol trofeeën voor frikadeleetwedstrijden hoor Ik denk dat je mij ook wel onder tafel vreet.

En nu helemaal, want ik moet momenteel even niet meer aan eten denken *stuffed like a turkey*
Pff, n00b. Ik heb geen rem/bodem, maar ja, dat is ook wel aan me te zien.

Citaat:
JA! Al ben ik opzich niet zo heel erg fan van frikandellen, het lijkt me wel tof.
Oud 11-10-2011, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Verkapt dispuut!
Oud 11-10-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Verkapt dispuut!
Ik moest er ook al aan denken ja
Twijfelde nog of ik het niet in het ontgroeningstopic op Onzin moest posten

Anyway, ik ga maar, want ik vind het ook wel leuk! Toedels!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
verder vanuit opdrachtentopic omdat wtf waarom is dat zo offtopic. white trash WT eric naamzoek
Citaat:
vandaar, vind je het loik?
Hoezo vandaar, dat ik er zo lomp uitzie? Of dat ik zo graag wil showen?
ja ik vind het heel leuk
Verwijderd
Oh, nice, gaat het net nu regenen
Oud 11-10-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Pff, n00b. Ik heb geen rem/bodem, maar ja, dat is ook wel aan me te zien.

JA! Al ben ik opzich niet zo heel erg fan van frikandellen, het lijkt me wel tof.
Ik heb ook niet echt een rem/bodem. Naja, op zich wel, maar ik heb altijd heel snel na m'n maaltijd weer honger.
Oud 11-10-2011, 22:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was een keer in een restaurant waar ze zo'n uberburger hadden en m'n moeder en ik bestelden dat ding en de serveester zei erbij dat vrijwel niemand 'm ooit opkreeg. Dus m'n ma en ik keken elkaar aan en moesten heel hard lachen en zeiden toen tegen de oberesse dat dat wel goedkwam. Ze geloofde ons niet...
Nou, even later kwam ze terug en wij hadden dat ding op (easy peasy!) en toen zei m'n moeder: "Nou, ik lust er nog wel een".

Dat mens keek echt zo:

Oud 11-10-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, nice, gaat het net nu regenen
Je verplichte avond roept!
Oud 11-10-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
"Nou, ik lust er nog wel een".

Pics van de hamburger.
Oud 11-10-2011, 22:03
Verwijderd
Hambugah
Oud 11-10-2011, 22:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik was een keer in een restaurant waar ze zo'n uberburger hadden en m'n moeder en ik bestelden dat ding en de serveester zei erbij dat vrijwel niemand 'm ooit opkreeg. Dus m'n ma en ik keken elkaar aan en moesten heel hard lachen en zeiden toen tegen de oberesse dat dat wel goedkwam. Ze geloofde ons niet...
Nou, even later kwam ze terug en wij hadden dat ding op (easy peasy!) en toen zei m'n moeder: "Nou, ik lust er nog wel een".

Dat mens keek echt zo:

[afbeelding]
Was het zo'n megagrote 6 kilo burger, zoals in de VS (je kent m wel)? Of gewoon een degelijke burger zoals ie hóórt te zijn?
Oud 11-10-2011, 22:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Pics van de hamburger.
Ja die kan ik niet vinden, want het was een klein tentje in een kutdorp. Het was ook lang niet zo groot als die huge-ass dingen die je in Amerika wel eens ziet, maar het was een flinke klont vlees met veel brood en ook veel dikke patatten, maar het ging op.

Dit is trouwens een van de lekkerste bugahs die ik ooit op heb:

TGI Fridays Jack Daniels burger met uienringen erop. Daar had ik er 2 van (iemand anders zat na 2 happen vol)
Oud 11-10-2011, 22:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja die kan ik niet vinden, want het was een klein tentje in een kutdorp. Het was ook lang niet zo groot als die huge-ass dingen die je in Amerika wel eens ziet, maar het was een flinke klont vlees met veel brood en ook veel dikke patatten, maar het ging op.

[afbeelding]

TGI Fridays Jack Daniels burger met uienringen erop. Daar had ik er 2 van (iemand anders zat na 2 happen vol)
Lekker Ik zou er met gemak 1 opkunnen, niet zeker of 2 ook lukt.
Oud 11-10-2011, 22:11
Verwijderd
Trouwens. Hoe gaat jullie om met dingen die je niet mag vertellen vanuit je werk, terwijl ze zo omg gaaf zijn dat je er juist graag mensen over wil inlichten, vanuit enthousiasme bedoel ik?
Oud 11-10-2011, 22:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Euh, ik flap alles er gewoon uit, maar bij ons zijn er niet echt topsecret dingen ofzo.
Verwijderd
Mijn meest noemenswaardige prestatie is vijf big macs achter elkaar.. ik voel me een beetje een loser na deze bekentenis om verschillende redenen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Trouwens. Hoe gaat jullie om met dingen die je niet mag vertellen vanuit je werk, terwijl ze zo omg gaaf zijn dat je er juist graag mensen over wil inlichten, vanuit enthousiasme bedoel ik?
Nou, ik heb wel eens projectjes gehad waar ik mee bezig ben en waar ik niks over kwijt mag, maar die laat ik alleen zien aan familie en goede, betrouwbare vrienden die heel goed begrijpen dat ze niks door mogen sturen. Dus ik breek de regel, maar met beleid.
Oud 11-10-2011, 22:14
Verwijderd
Daar heb ik nooit zoveel last van
Oud 11-10-2011, 22:15
Carn
Carn is offline
nou ja, ff afwegen. Ik zou het niet vertellen aan mensen die direct of indirect iets met je branche/wereld te maken hebben. Of iig niet 'gedetailleerd'. Je hebt er immers voor getekend. Maar als ik aan mijn moeder vertel wat we allemaal doen dan lijkt me dat geen probleem

En nu ga ik in mn nest liggen, even een potje doodgaan met een spelletje en van maffenstein . T00dlz!
Oud 11-10-2011, 22:18
Verwijderd
Overigens lijkt het me logisch dat je daar met enige discretie met bepaalde personen prima over kunt praten zolang die snappen dat ze daar niet over moeten praten is het prima, en ja genoeg zullen er natuurlijk ook geen enkel baat bij hebben om over die dingen te praten die jij ze verteld
Oud 11-10-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Niet. Concurrentiebeding en los daarvan heeft niemand die ik irl ken interesse, helemaal niet als ik eerst context en implicaties moet uitleggen.
Oud 11-10-2011, 22:20
DarkRobo
DarkRobo is offline
Ik heb Luud nodig voor z'n ongezouten mening! Wie helpt mij zoeken?
Oud 11-10-2011, 22:21
Verwijderd
Een beetje zout brengt je mening wel op smaak!~En hij moet ook goed gepeperd zijn hoor!
Oud 11-10-2011, 22:24
Verwijderd
Nou tijd om de lampjes uit te doen. Slaap wel, allen.
Oud 11-10-2011, 22:24
DarkRobo
DarkRobo is offline
In mijn zoektocht krijg ik zowaar een heuse levensles! Zoeken doet leren
Oud 11-10-2011, 22:25
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Een beetje zout brengt je mening wel op smaak!~En hij moet ook goed gepeperd zijn hoor!
Oud 11-10-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
nou ja, ff afwegen. Ik zou het niet vertellen aan mensen die direct of indirect iets met je branche/wereld te maken hebben. Of iig niet 'gedetailleerd'. Je hebt er immers voor getekend. Maar als ik aan mijn moeder vertel wat we allemaal doen dan lijkt me dat geen probleem

En nu ga ik in mn nest liggen, even een potje doodgaan met een spelletje en van maffenstein . T00dlz!
Ja goed, dat doe ik natuurlijk al. En het komt dus meestal uit op: niet vertellen. Maar nu ben ik dus gefrustreerd omdat ik zoiets gaafs heb ontdekt vanochtend met waarschijnlijk gevolgen en ophef en alles, dat ik veel liever dan alle algemene dingen over mijn werk aan m'n (rechten)vriendjes wil vertellen.
Oud 11-10-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Overigens lijkt het me logisch dat je daar met enige discretie met bepaalde personen prima over kunt praten zolang die snappen dat ze daar niet over moeten praten is het prima, en ja genoeg zullen er natuurlijk ook geen enkel baat bij hebben om over die dingen te praten die jij ze verteld
Nou, ik vind het moeilijk. Als ik de integriteit-mensen mag geloven zit je al snel in een grijs, twijfelachtig gebied en zouden er hoe indirect ook, altijd wel mensen baat bij hebben. Ik heb er geloof ik gewoon nog niet de juiste 'feeling' voor.

Citaat:
Niet. Concurrentiebeding en los daarvan heeft niemand die ik irl ken interesse, helemaal niet als ik eerst context en implicaties moet uitleggen.
Jij hebt ook wel erg ingewikkeld werk, geloof ik. Maar vind je het niet vervelend, dan, dat je je enthousiasme niet kunt delen?
Oud 11-10-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Nee deze zou ik denk ik niet opkunnen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten