| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Noh, ik had net een heel verhaal getypt en toen was-ie weg.
Hoe dan ook, ik ging net dus de hond uitlaten. Op een gegeven moment kwam ik langs een flatgebouw waar een vrouw uit het raam hing. "Waar", riep ze, "waar, waar, o, waar is mijn dochtertje toch? Vasja! Vasja! Oioioi! Mijn lieve Vasja, mijn dochtertje! Kom toch bij mij! Hier is ze niet, waar is ze? Vasja Vasja Vasja! Oooo! Daar is ze!" Vasja bleek geen dochtertje, maar een witte kat, een kruising tussen een siamees en nog wat. Met zo'n spits bekje. Ze zat gewoon op het gras en deed in het geheel niets. "Vasja! Kom dan!" Maar daar had Vasja geen zin in. Ik bood aan om haar even vast te houden. "Ja, alsjeblieft, liefje! Er komt iemand naar beneden om haar te halen! Vasja, Vasja, o, Vasilisa van mij!" Dus ik pakte de kat en wachtte. Ze zat ongeveer een halve minuut stil, daarna wilde ze weg (dat had misschien iets te maken met Mila, de hond, die zich schandelijk misdroeg omdat ze nogal van katten houdt.). Ze zette haar klauwen in me, het rotbeest, en klom op mijn hoofd. Daarna kwam er een kudde paarden voorbij (die lopen hier vrij rond in het dorp), en dat trok de aandacht van de hond, die nog vervelender ging doen. Intussen zette Vasja haar klauwen in mijn hoofd. Toen kwam de man pas om Vasja op te halen - blijkbaar moest ze naar binnen. Dit alles begeleidt door het geblaat van die vrouw: "Vasja, Vasja, oioioi, liefje van me, suikerhartje, oioioi!" Moraal van het verhaal: sluit uw kat niet op in huis, daar komt ellende van.
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet trouwens alweer waar de sigaretten vandaan komen, ik zou ze bijhouden voor iemand anders. Nu hoop ik dat niet mijn tante ze vindt en concludeert dat ik rook, ofzo. Sowieso, het zijn zulke sigaretten:
Spoiler
Sigaretten in een roze doosje.
|
|
|
Verwijderd
|
http://comic.naver.com/webtoon/detai...=350217&seq=31
Fuuuuuuuuuuuuu Ik zat een beetje onderuitgezakt met een half oog te lezen en te peinzen of ik niet eens zou gaan slapen. Nou, ik ben weer klaarwakker ![]() |
|
|
||
|
Citaat:
Worse, her hair was a mess and sticking out to anywhere."
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, 't blijft natuurlijk een risicovollere sport dan bijvoorbeeld fullcontact indoor dammen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja. Het risico zit erin . Een goede vriend van mij doet ook aan racen, daar ben ik altijd toch wel een beetje nerveus tijdens een race. Laatste race kreeg ik nog de schrik van mijn leven zo'n beetje toen er iemand crashte waar ik het niet kon zien en ik hém daarna niet meer zag
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dus je gaat je lenzen indoen als je veraf iets moet bekijken en je doet ze weer uit als je weer dichtbij gaat kijken :')?
Ik hoef nog maar 2 hoofdstukken! Maar nu eerst lunchen, want mijn moeder kwam al bezorgd vragen of ik niet was flauwgevallen ondertussen van de honger. En eigenlijk heb ik ook best wel honger, maar ik moet dus nog 2 hoofdstukken
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
neeh, maar ik mag sowieso geen lenzen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
13/50. Het is een beetje jammer dat ik steeds langer over elke hand ga doen. De eerste was iets van acht minuten, en 8x50min is niet zo heel veel tijd. Het wordt alleen steeds langer. Maar ik wil sowieso aankomende zondag de vijftigste afhebben. Dus dan doe ik dat! En ik vind het superleuk om te merken dat het wel echt effect heeft. Hierna ga ik denk ik op soortgelijke wijze gitaar spelen, ofzo. Alleen heb ik geen gitaar. Of ik maak een lijst met dingen die ik nog wil leren. Een projectlijst. Dan hoef ik me 1. nooit te vervelen en 2. als ik doodga kan ik allemaal nuttige dingen, stopcontacten repareren en Litouws spreken enzo.
![]() |
|
|