Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2011, 06:58
Verwijderd
Morgen

ben schijnbaar half10 inslaap gevallen.
Advertentie
Oud 23-10-2011, 08:07
The Larch
The Larch is offline
Vanmorgen ging de wekker om zeven uur dwars door een hele mooi droom heen. Dus ik heb hem uitgeslagen en sliep verder, en zo heb ik mij wederom verslapen voor de mis. Tfu. Waarschijnlijk is er morgen in de stad nog wel ergens een dienst ofzo, dan ga ik daar wel heen. Als ik zin heb, dat is. Oi, wat heb ik toch een onwrikbaar geloof.
Oud 23-10-2011, 08:31
Verwijderd
Hoe lang probeer je al om 's ochtends naar de mis te gaan ?

En goeiemorgen! Ik heb net ontbeten (lieve moeder die speciaal met mij vroeg opstaat om broodjes voor mij te bakken <3) en nu ga ik weer verder studeren. Hoop ik dan, want ik moet veel doen en ik heb maar tot plusminus 5 uur.
Oud 23-10-2011, 08:42
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Hoe lang probeer je al om 's ochtends naar de mis te gaan ?

En goeiemorgen! Ik heb net ontbeten (lieve moeder die speciaal met mij vroeg opstaat om broodjes voor mij te bakken <3) en nu ga ik weer verder studeren. Hoop ik dan, want ik moet veel doen en ik heb maar tot plusminus 5 uur.
Al best een tijdje! Zoals het spreekwoord(-enboek op mijn schoot) zegt - de soldaat slaapt, maar de dienst gaat door!

Succes met leren!
Oud 23-10-2011, 09:30
The Larch
The Larch is offline
Noh, ik had net een heel verhaal getypt en toen was-ie weg. Hoe dan ook, ik ging net dus de hond uitlaten. Op een gegeven moment kwam ik langs een flatgebouw waar een vrouw uit het raam hing. "Waar", riep ze, "waar, waar, o, waar is mijn dochtertje toch? Vasja! Vasja! Oioioi! Mijn lieve Vasja, mijn dochtertje! Kom toch bij mij! Hier is ze niet, waar is ze? Vasja Vasja Vasja! Oooo! Daar is ze!" Vasja bleek geen dochtertje, maar een witte kat, een kruising tussen een siamees en nog wat. Met zo'n spits bekje. Ze zat gewoon op het gras en deed in het geheel niets. "Vasja! Kom dan!" Maar daar had Vasja geen zin in. Ik bood aan om haar even vast te houden. "Ja, alsjeblieft, liefje! Er komt iemand naar beneden om haar te halen! Vasja, Vasja, o, Vasilisa van mij!" Dus ik pakte de kat en wachtte. Ze zat ongeveer een halve minuut stil, daarna wilde ze weg (dat had misschien iets te maken met Mila, de hond, die zich schandelijk misdroeg omdat ze nogal van katten houdt.). Ze zette haar klauwen in me, het rotbeest, en klom op mijn hoofd. Daarna kwam er een kudde paarden voorbij (die lopen hier vrij rond in het dorp), en dat trok de aandacht van de hond, die nog vervelender ging doen. Intussen zette Vasja haar klauwen in mijn hoofd. Toen kwam de man pas om Vasja op te halen - blijkbaar moest ze naar binnen. Dit alles begeleidt door het geblaat van die vrouw: "Vasja, Vasja, oioioi, liefje van me, suikerhartje, oioioi!"

Moraal van het verhaal: sluit uw kat niet op in huis, daar komt ellende van.
Oud 23-10-2011, 09:36
Verwijderd
Oud 23-10-2011, 09:45
The Larch
The Larch is offline
Er zat een pakje sigaretten in mijn jaszak en ik heb echt geen idee hoe die daar komen.
Oud 23-10-2011, 09:48
Verwijderd
k moet bijna standaard grinniken om jouw berichtjes kat!
Oud 23-10-2011, 10:08
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
k moet bijna standaard grinniken om jouw berichtjes kat!

Ik weet trouwens alweer waar de sigaretten vandaan komen, ik zou ze bijhouden voor iemand anders. Nu hoop ik dat niet mijn tante ze vindt en concludeert dat ik rook, ofzo. Sowieso, het zijn zulke sigaretten:
Spoiler

Sigaretten in een roze doosje.
Oud 23-10-2011, 10:13
Verwijderd
Wat een lief doosje
Oud 23-10-2011, 10:15
The Larch
The Larch is offline
Ze hebben de waarschuwing ook heel subtiel in de opmaak verpakt. En, ja, het is best een lief doosje. Maar niet echt sigaret-like, meer een beetje elfjeslego-achtig.
Oud 23-10-2011, 10:45
Verwijderd
Ik hoef nog maar 3 hoofdstukken Mesopotamiërs. Nu eerst even pauze en dan weer door met Oorlog .
Oud 23-10-2011, 10:49
Verwijderd
http://comic.naver.com/webtoon/detai...=350217&seq=31

Fuuuuuuuuuuuuu Ik zat een beetje onderuitgezakt met een half oog te lezen en te peinzen of ik niet eens zou gaan slapen. Nou, ik ben weer klaarwakker
Oud 23-10-2011, 10:53
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
http://comic.naver.com/webtoon/detai...=350217&seq=31

Fuuuuuuuuuuuuu Ik zat een beetje onderuitgezakt met een half oog te lezen en te peinzen of ik niet eens zou gaan slapen. Nou, ik ben weer klaarwakker
"She was wearing dirty pink pajamas and looked as if all the joints in her body had been twisted.
Worse, her hair was a mess and sticking out to anywhere."

Oud 23-10-2011, 10:56
Verwijderd
Jezus er is een motorrijder omgekomen bij races dit weekend . Daar ben ik toch wel een beetje weer door van slag
Oud 23-10-2011, 10:59
The Larch
The Larch is offline
Maar Para, is het alleen dat stripje? Die is toch niet zo eng? Er zijn duisent van zulke verhalen.

Citaat:
Jezus er is een motorrijder omgekomen bij races dit weekend . Daar ben ik toch wel een beetje weer door van slag
Zielig voor 'm.
Oud 23-10-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Maar Para, is het alleen dat stripje? Die is toch niet zo eng? Er zijn duisent van zulke verhalen.
Dan heb je iets gemist.
Oud 23-10-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je iets gemist.
inderdaad

Wel tof gedaan!
Oud 23-10-2011, 11:06
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Dan heb je iets gemist.
Waarschijnlijk. Wat heb ik gemist?
Oud 23-10-2011, 11:08
Verwijderd
Jezus dat stripje
Oud 23-10-2011, 11:14
The Larch
The Larch is offline
O, ik bekijk hem nu voor de tweede keer en nu doet hij het wel. Maar hij is nog steeds niet zo eng ofzo?
Oud 23-10-2011, 11:16
Verwijderd
Hij is wel eng of nou ja. Gewoon. Ik moest schrikken enzo
Oud 23-10-2011, 11:17
The Larch
The Larch is offline
Mm. Nouja, ik had al gezien wat er ging gebeuren, natuurlijk, omdat dat snel doorscrollen (althans, ik neem aan dat dat is wat er gebeurt?) hij de eerste keer bij mij niet werkte, dus ik had dat gezicht en al al gezien.
Oud 23-10-2011, 11:21
Verwijderd
Oh. Ja, dan is het denk ik minder eng. Ik zou hem nu ook minder eng vinden, want ik heb het al een keertje gezien enzo .

Jakkes, ik moet stukken tekst zonder afbeeldingen minder. Maar, ik ga weer verder en kom weer terug als ik klaar ben met mijn hoofdstuk!
Oud 23-10-2011, 11:23
The Larch
The Larch is offline

Wat een klein mannetje is Medvedev eigenlijk.
Oud 23-10-2011, 11:35
Verwijderd
Dat was mij ook al opgevallen, inderdaad.
Oud 23-10-2011, 11:37
The Larch
The Larch is offline
Raar is dat. Ze filmen hem altijd een beetje van onderen, zodat hij wat groter lijkt.

Ik vind Medvedev eigenlijk een beetje een tragisch figuur.
Oud 23-10-2011, 11:43
The Larch
The Larch is offline
Ik zocht net terug waar ik voor het eerst op het forum mijn naam heb geschreven en vond dit:

Citaat:
Jaeger schreef:
Wtf: "SMS 'Rus aan' naar 6464. Katarina steekt een banaan in haar (piep)".
Oud 23-10-2011, 11:44
Verwijderd
Oud 23-10-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Tragisch ja, dodelijke raceongevallen. Paar dagen geleden ook een vreselijk nare crash met 'n dode in de Indy 500; altijd naar om te zien Maar goed, 't blijft natuurlijk een risicovollere sport dan bijvoorbeeld fullcontact indoor dammen.
Oud 23-10-2011, 12:31
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik zocht net terug waar ik voor het eerst op het forum mijn naam heb geschreven en vond dit:

Oud 23-10-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Tragisch ja, dodelijke raceongevallen. Paar dagen geleden ook een vreselijk nare crash met 'n dode in de Indy 500; altijd naar om te zien Maar goed, 't blijft natuurlijk een risicovollere sport dan bijvoorbeeld fullcontact indoor dammen.
Uuuuuuh ja. Het risico zit erin . Een goede vriend van mij doet ook aan racen, daar ben ik altijd toch wel een beetje nerveus tijdens een race. Laatste race kreeg ik nog de schrik van mijn leven zo'n beetje toen er iemand crashte waar ik het niet kon zien en ik hém daarna niet meer zag
Oud 23-10-2011, 12:36
Verwijderd
Slecht nieuws!

http://www.nu.nl/internet/2648606/ui...s-betaald.html
Oud 23-10-2011, 12:40
Thomas.
Thomas. is offline
GRRRR
Oud 23-10-2011, 12:44
Verwijderd
middag

heb pap gehad

moet een bril. *slik*
Oud 23-10-2011, 12:44
Verwijderd
Oud 23-10-2011, 12:48
Verwijderd
Niks mis met een bril toch ?
Oud 23-10-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Niks mis met een bril toch ?
Nah, maar ik wil liever lenzen alleen mn moeder vertrouwt dat niet, door mijn slordigheid.
Oud 23-10-2011, 12:49
Verwijderd
Nou ja, lenzen zijn op zich heel fijn, maar als je er slordig mee bent wordt het een heel ander verhaal natuurlijk

Wel belangrijk dat je voorzichtig omgaat met lenzen
Oud 23-10-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, lenzen zijn op zich heel fijn, maar als je er slordig mee bent wordt het een heel ander verhaal natuurlijk

Wel belangrijk dat je voorzichtig omgaat met lenzen
en ik hoef het niet de hele dag te dragen alleen voor ver af. gelukig ;o
Oud 23-10-2011, 12:51
Thomas.
Thomas. is offline
Huhu, eerste saai opgezocht
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1563794
Oud 23-10-2011, 12:52
Verwijderd
Dus je gaat je lenzen indoen als je veraf iets moet bekijken en je doet ze weer uit als je weer dichtbij gaat kijken :')?

Ik hoef nog maar 2 hoofdstukken! Maar nu eerst lunchen, want mijn moeder kwam al bezorgd vragen of ik niet was flauwgevallen ondertussen van de honger. En eigenlijk heb ik ook best wel honger, maar ik moet dus nog 2 hoofdstukken
Oud 23-10-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
middag

heb pap gehad

moet een bril. *slik*
Zo klinkt het net of je door je mammie gevoederd bent.. "Hapje voor MAMMA.. Hapje voor PAPPA.. Hapje voor POESJE.."
Oud 23-10-2011, 12:53
Verwijderd

Citaat:
Dus je gaat je lenzen indoen als je veraf iets moet bekijken en je doet ze weer uit als je weer dichtbij gaat kijken :')?

Ik hoef nog maar 2 hoofdstukken! Maar nu eerst lunchen, want mijn moeder kwam al bezorgd vragen of ik niet was flauwgevallen ondertussen van de honger. En eigenlijk heb ik ook best wel honger, maar ik moet dus nog 2 hoofdstukken
suc^6 ,

neeh, maar ik mag sowieso geen lenzen.
Oud 23-10-2011, 12:53
Verwijderd
Huhu
Oud 23-10-2011, 12:54
Verwijderd
Ik geloof dat ik zojuist een dirndl-jurkje besteld heb Met hoge witte kousen met strikjes
Oud 23-10-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Zo klinkt het net of je door je mammie gevoederd bent.. "Hapje voor MAMMA.. Hapje voor PAPPA.. Hapje voor POESJE.."
poesje is een poes.

Nee heb mezelf gevoerd. ik moest van de dokter pap eten. en drop
Oud 23-10-2011, 13:01
Verwijderd
we eten chili
Oud 23-10-2011, 13:02
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik zojuist een dirndl-jurkje besteld heb Met hoge witte kousen met strikjes

13/50. Het is een beetje jammer dat ik steeds langer over elke hand ga doen. De eerste was iets van acht minuten, en 8x50min is niet zo heel veel tijd. Het wordt alleen steeds langer. Maar ik wil sowieso aankomende zondag de vijftigste afhebben. Dus dan doe ik dat!

En ik vind het superleuk om te merken dat het wel echt effect heeft. Hierna ga ik denk ik op soortgelijke wijze gitaar spelen, ofzo. Alleen heb ik geen gitaar. Of ik maak een lijst met dingen die ik nog wil leren. Een projectlijst. Dan hoef ik me 1. nooit te vervelen en 2. als ik doodga kan ik allemaal nuttige dingen, stopcontacten repareren en Litouws spreken enzo.
Oud 23-10-2011, 13:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Sexeh!

Regels voor berichten