Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn tante, die zelf in de verpleging werkt, kon er ook heel slecht mee omgaan dat haar vader aan het dementeren was. Die antwoordde ook regelmatig dingen als 'Pa, wat zeg je nu weer voor gekke dingen!', 'Daar klopt helemaal niks van wat je zegt, pa' etc. En toen ie overleden was, kreeg ze een burnout. Ik geloof heus dat het enorm moeilijk is, en dat je snel voorbij je redelijkheid gaat als je moeder of vader dat doormaakt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Houd wel in je achterhoofd dat ik blijkbaar een haantje ben, dus neem het maar met een haffel zout. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik ga ook wel hoor. Maar ten eerste schaam ik me dat ik de mensen die mij wilden helpen totaal niet vertrouwde en daarnaast moeten we een beetje gaan kiezen voor de minst slechte oplossing ofzo. Beslissen welke risico's ik wel en niet wil ofzo
![]() Mijn tante gaat met mij mee dus dat is wel tof ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kiezen voor de minst kwade lijkt me inderdaad heel vervelend.. Goed dat er mensen met je mee gaan! Sterkte, ik hoop dat het relatief meevalt voor je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus nu ga ik mijn enthousiasme oefenen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ehm tja. Ik heb straks even een afspraak, en vanavond eten met een vriendin. In de tussentijd... opruimen? Boeken halen bij de UB/LB? Misschien eindelijk een broek kopen? Zoiets
![]()
|
Ik vind het wel gruwelijk irritant dat het programma voor de excursie naar Londen nog steeds niet bekend is (volgende week!) en er van ons wordt verwacht dat we alle bezoeken aan musea/galeries/verzamelaars/kunstenaars voorbereiden en vragen enzo verzinnen.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh dear
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het de komende anderhalve week ook zo druk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het komt ook wel goed hoor, ik vind druk zijn helemaal niet erg, maar op en neer blijven reizen en rennen wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|