Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2011, 23:50
Verwijderd
Eric/Trimm hoe zouden jullie: niet geschoten altijd mis in het Engels zeggen?
Advertentie
Oud 26-10-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je echt helemaal en ik denk ook dat het goed is dat je hem daarop hebt geattendeerd maar aan de andere kant kan ik mij ook voorstellen dat het voor jezelf ook moeilijk is om je moeder zo te zien en niet altijd even correct kan omgaan omdat het te veel allemaal is. Hopelijk denkt hij later terug aan dat moment en neemt hij je advies alsnog ter harte.
Yeah het is het heel moeilijk voor die man, dat droop ook van hem af. Maar die vrouw woont daar onderhand al een jaar of 4 (in deze toestand) dus zou je wel zeggen dat ie al doorhad dat het geen zin heeft, bovendien heeft die vrouw daar ook niks aan, ze wordt er alleen maar onrustig van en het lijkt me voor zijn hart ook niet echt goed.
Ik vertelde het aan mijn collega en die vertelde dat die hele familie zo is en dat die kinderen onderling ook allemaal heel lelijk tegen elkaar doen.Tja, tragisch.
Oud 27-10-2011, 00:03
Verwijderd
Mijn tante, die zelf in de verpleging werkt, kon er ook heel slecht mee omgaan dat haar vader aan het dementeren was. Die antwoordde ook regelmatig dingen als 'Pa, wat zeg je nu weer voor gekke dingen!', 'Daar klopt helemaal niks van wat je zegt, pa' etc. En toen ie overleden was, kreeg ze een burnout. Ik geloof heus dat het enorm moeilijk is, en dat je snel voorbij je redelijkheid gaat als je moeder of vader dat doormaakt
Oud 27-10-2011, 00:04
Verwijderd
oh, en ik heb EINDELIJK Spotify Unlimited.
Dat vier ik nu met een nummer dat ik voorheen niet meer kon luisteren, omdat mijn limiet (vijf keer, pff) bereikt was
Oud 27-10-2011, 00:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eric/Trimm hoe zouden jullie: niet geschoten altijd mis in het Engels zeggen?
Nothing ventured, nothing gained.
Oud 27-10-2011, 00:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nothing ventured, nothing gained.
Aye!
Oud 27-10-2011, 00:20
Verwijderd
yup!
Oud 27-10-2011, 05:13
Verwijderd
Ugh. Het is vroeg en ik ben misselijk
Oud 27-10-2011, 06:56
Verwijderd
Goedemorgen! Ik heb een veel te korte nacht gehad *gaap*. Zometeen naar het ziekenhuis. Ik wil niet! Ik ben gewoon een beetje bang dat er geen oplossing is.
Oud 27-10-2011, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen! Ik heb een veel te korte nacht gehad *gaap*. Zometeen naar het ziekenhuis. Ik wil niet! Ik ben gewoon een beetje bang dat er geen oplossing is.
Niet gaan levert sowieso geen oplossing. Als je wel gaat heb je kans op een oplossing. Het lijkt me dan ook niet moeilijk je angst weg te wuiven.

Houd wel in je achterhoofd dat ik blijkbaar een haantje ben, dus neem het maar met een haffel zout.
Oud 27-10-2011, 07:11
Verwijderd
Oh ik ga ook wel hoor. Maar ten eerste schaam ik me dat ik de mensen die mij wilden helpen totaal niet vertrouwde en daarnaast moeten we een beetje gaan kiezen voor de minst slechte oplossing ofzo. Beslissen welke risico's ik wel en niet wil ofzo . Ok, laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Ik ga naar die afspraak en bespreek daar alles en dan zie ik wel weer... pff

Mijn tante gaat met mij mee dus dat is wel tof
Oud 27-10-2011, 07:31
Verwijderd
Goood morning ! Ik ben al heel lang op (nou ja, anderhalf uur minimaal), en heb al 50 pagina's gelezen uit mijn recensie boek. Nu de overige 330 nog :') Oh ja. En leren voor tentamens natuurlijk
Oud 27-10-2011, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ga ook wel hoor. Maar ten eerste schaam ik me dat ik de mensen die mij wilden helpen totaal niet vertrouwde en daarnaast moeten we een beetje gaan kiezen voor de minst slechte oplossing ofzo. Beslissen welke risico's ik wel en niet wil ofzo . Ok, laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Ik ga naar die afspraak en bespreek daar alles en dan zie ik wel weer... pff

Ik snap de moeilijkheid wel hoor. En je hoeft je ook zeker niet te schamen! Het is niet alsof je -en dit bedoel ik niet vervelend- bij je volle verstand was, dat weten die artsen ook heel goed. Maak je daar niet druk om

Kiezen voor de minst kwade lijkt me inderdaad heel vervelend.. Goed dat er mensen met je mee gaan! Sterkte, ik hoop dat het relatief meevalt voor je.
Oud 27-10-2011, 07:42
The Larch
The Larch is offline
Sterkte Lentekriebel!

Ik moet zo naar school en ik heb geen zinnnn. We hebben scheikunde en ik betwijfel of mijn nieuw opgevatte liefde voor het PSE een volledige les volhoudt. Ik denk het niet, eigenlijk.
Oud 27-10-2011, 07:43
Verwijderd
Het gaat vast meevallen, en je ontdekt vast nieuwe liefde voor iets anders dan het PSE. Of naast het PSE, dat kan ook.
Oud 27-10-2011, 07:45
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Het gaat vast meevallen, en je ontdekt vast nieuwe liefde voor iets anders dan het PSE. Of naast het PSE, dat kan ook.
Ja, maar, ja, maar. Als ik niet meer van het PSE houd, blijft er niet zoveel over, want alles wat we doen hangt zeer nauw samen met het PSE. Eigenlijk is het PSE de basis van heel scheikunde.

Dus nu ga ik mijn enthousiasme oefenen.
Oud 27-10-2011, 07:47
Verwijderd
Dan ga je iets liefhebben naast het PSE. Het PSE is vast vrienden met al het andere scheikundigs, dus die heeft daar echt geen last van hoor
Oud 27-10-2011, 07:48
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Dan ga je iets liefhebben naast het PSE. Het PSE is vast vrienden met al het andere scheikundigs, dus die heeft daar echt geen last van hoor
Misschien moet ik verliefd worden op mijn scheikundelerares, zou dat de dingen beter maken?
Oud 27-10-2011, 07:54
Verwijderd
Op zeer korte termijn misschien, op lange termijn zeker niet! Tenzij je ook zonder al te veel fatalisme weer van zo'n verliefdheid af kun stappen.
Oud 27-10-2011, 07:57
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Op zeer korte termijn misschien, op lange termijn zeker niet! Tenzij je ook zonder al te veel fatalisme weer van zo'n verliefdheid af kun stappen.
Mja, nouja, het lijkt me sowieso een beetje zonde als ik zo hard mijn best doe om hetero te worden, maar dan toch mijn energie verspil aan verliefd worden op mijn scheikundelerares omdat ik het PSE an sich niet interessant genoeg vind.
Oud 27-10-2011, 07:59
Verwijderd
Vooral niet je best gaan doen hetero te worden trouwens, dat slaat nergens op!
Oud 27-10-2011, 08:01
The Larch
The Larch is offline
Als het leven toch zo makkelijk was dan konden we elke dag wel festini-ijsjes eten!
Oud 27-10-2011, 08:01
Verwijderd
Wij eten hier echt mega vaak festini-ijsjes anders
Oud 27-10-2011, 08:02
The Larch
The Larch is offline
O, misschien is het leven dan toch heel makkelijk.
Oud 27-10-2011, 08:03
Verwijderd
om de een of andere reden vond ik het voor mezelf nuttig te beginnen bij college 3
Oud 27-10-2011, 08:09
Verwijderd
goeiemorgen

mijn zijn schijbaar echt dramatisch slecht. ik krijg de bril volgende week helemaal op maat gemaakt enzo.
Oud 27-10-2011, 08:12
The Larch
The Larch is offline
Zeggen jullie wel eens 'gom' of 'vlakgum' of 'vlakgom' tegen 'gum'?
Oud 27-10-2011, 08:13
Verwijderd
Nee.
Oud 27-10-2011, 08:14
Verwijderd
Citaat:
goeiemorgen

mijn zijn schijbaar echt dramatisch slecht. ik krijg de bril volgende week helemaal op maat gemaakt enzo.
Ik neem aan dat het gaat over je ogen ? Maar waarom zijn ze dramatisch slecht dan?
Oud 27-10-2011, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat het gaat over je ogen ? Maar waarom zijn ze dramatisch slecht dan?
Er zat gewoon heel veel verschil in kwa sterkte, en kweet niet hoeveel want ik snap er de ballen van. De opticien zei ook dat ik waarschijnlijk jaren geleden al een moest hebben. en eigelijk stonden alle brillen me niet, en nu heb de minst lelijke en die is roze

Citaat:
nee,
Oud 27-10-2011, 08:21
Verwijderd
Ach. Bij mij zit er ook wel eens een heel verschil in kwa sterkte hoor Is helemaal niet zo erg.
Oud 27-10-2011, 08:23
Verwijderd
hier is toch een forummer wiens nickname is cornel, die woont schijnbaar bij mij in de buurt, want ik heb hem vaak zien lopen in een winkelcentrum in Landgraaf en gister fietsen richting Heerlen.

en mijn ouders denken dat ze hem kennen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Guten morgen lieblings /nep-Duitser
Verwijderd
Goeiemorgen! Wat ga jij vandaag doen?
Verwijderd
morgen
Oud 27-10-2011, 08:27
Verwijderd
Citaat:

Die mensen weten ook wel dat op dat moment je hersenen ontstoken waren en je daardoor jezelf niet was komt goed!
Oud 27-10-2011, 08:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ehm tja. Ik heb straks even een afspraak, en vanavond eten met een vriendin. In de tussentijd... opruimen? Boeken halen bij de UB/LB? Misschien eindelijk een broek kopen? Zoiets
Oud 27-10-2011, 08:30
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat een keer gedaan tegen mijn oma omdat ik dacht dat dat duidelijker zou zijn, maar ze begreep me niet en zei uiteindelijk 'oooh een gum! zeg dat dan'
Oud 27-10-2011, 08:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het wel gruwelijk irritant dat het programma voor de excursie naar Londen nog steeds niet bekend is (volgende week!) en er van ons wordt verwacht dat we alle bezoeken aan musea/galeries/verzamelaars/kunstenaars voorbereiden en vragen enzo verzinnen. Bovendien hou ik ervan om me mentaal voor te bereiden als ik heel veel drukte verwacht en dat kan nu niet.
Oud 27-10-2011, 08:32
Verwijderd
Oei lastig! Dat is wel balen dat je geen programma hebt dan is er nog helemaal niets van bekend?
Oud 27-10-2011, 08:37
Verwijderd
Oh dear ik ben mijn tentamenboek aan het lezen, en dit hoofdstuk gaat echt compleet over hoe je moet studeren. Het is allemaal heel stom en makkelijk als in: Lees goed, begin op tijd, doe niet aan plagiaat, maar ik durf het niet over te slaan omdat ik bang ben dat ze straks op het tentamen letterlijk een aantal punten gaan terug vragen
Oud 27-10-2011, 08:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei lastig! Dat is wel balen dat je geen programma hebt dan is er nog helemaal niets van bekend?
Helemaal niks nou ja, wel dat we naar Tate Modern gaan en naar de Saatchi Collectie en lunchen met kunstenaars Gilbert and George (), maar verder niet. En we gaan op een dag 4/5 verschillende mensen/instellingen bezoeken en de excursie duurt 5 dagen, dus héél veel! (Nou ja, ik doe dat dus niet allemaal, maar ik moet het wel voorbereiden.)
Oud 27-10-2011, 08:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar dat stomme hoofdstuk kan je trouwens toch wel scannend lezen?
Oud 27-10-2011, 08:41
Verwijderd
Ik werd om kwart over 8 wakker en toen dacht ik chillll lekker op tijd. Maar ik ben nu al weer hartstikke moe en ik moet straks nog naar college, vanavond werken in Amsterdam en morgenochtend weer om half 8 in Utrecht beginnen.

En tentamens leren natuurlijk.
Oud 27-10-2011, 08:41
Verwijderd
Yesh. Nu gedaan. En maar even wat stappen opgeschreven voor de zekerheid als ze dat vragen weet ik dat in ieder geval. Ik ben nu bij het hoofdstuk: Sources en Evidence. Dat belooft nog wat
Oud 27-10-2011, 08:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik werd om kwart over 8 wakker en toen dacht ik chillll lekker op tijd. Maar ik ben nu al weer hartstikke moe en ik moet straks nog naar college, vanavond werken in Amsterdam en morgenochtend weer om half 8 in Utrecht beginnen.

En tentamens leren natuurlijk.
Ai lekker druk dus. Als ik dat heb ga ik altijd maar vooruit denken naar het moment dat ik het niet meer zo druk heb en de stress weer weg is. "Het is maar twee dagen, even doorzetten, overmorgen kan je weer uitrusten. "
Oud 27-10-2011, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Ai lekker druk dus. Als ik dat heb ga ik altijd maar vooruit denken naar het moment dat ik het niet meer zo druk heb en de stress weer weg is. "Het is maar twee dagen, even doorzetten, overmorgen kan je weer uitrusten. "
Mja ik vrees dat dat nog 2 weken duurt ;d;dd;d;Dd
Oud 27-10-2011, 08:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja ik vrees dat dat nog 2 weken duurt ;d;dd;d;Dd
Crap.

Ik heb het de komende anderhalve week ook zo druk Maar misschien helpt het wel om te denken dat je bijvoorbeeld elke avond lekker in je eigen bed kan slapen, dat je daar weer een beetje ontstresst. Of iets anders waar je weer energie uit kan halen natuurlijk
Oud 27-10-2011, 08:47
Verwijderd
Hihi

Zo vonden ze vroeger dat Amerika eruit zag
Oud 27-10-2011, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Crap.

Ik heb het de komende anderhalve week ook zo druk Maar misschien helpt het wel om te denken dat je bijvoorbeeld elke avond lekker in je eigen bed kan slapen, dat je daar weer een beetje ontstresst. Of iets anders waar je weer energie uit kan halen natuurlijk
Verjaardag zaterdagavond

Het komt ook wel goed hoor, ik vind druk zijn helemaal niet erg, maar op en neer blijven reizen en rennen wel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten