![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik had godzijdank een 5 voor mijn recensie en een 6.8 op mijn Mesopotamië tentamen. Ik ben überblij! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is gewoon meer dat het voor ons een nogal onlogisch vak is. Er zijn mensen die zeg maar deze studie doen na een andere studie en zij geven ook aan dat het gewoon gegeven wordt alsof we derdejaars zijn zeg maar. Er wordt niets opgegeven om te voor te bereiden, er wordt wel nogal al wat basiskennis verwacht. Het boek wat we moeten lezen sluit verder niet aan de op colleges (ja, in geheel wel, maar niet per college zeg maar). En het meest onhandige is dus ook nog dat als je iets mist uit het college het meteen allemaal niet meer snapt
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar huh, dan is het toch geen recensie wat je moet schrijven? Want voor zover ik weet hoef je voor een recensie een boek echt niet helemaal te snappen.
Dat boeken niet aansluiten op colleges is normaal, dat is academisch onderwijs, niet alles wordt voorgekauwd (sterker nog, zat vakken waarbij je zelf maar moet uitzoeken wat je precies moet lezen. |
![]() |
|
|