Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
- m'n t-shirts zijn juist vaak grijs en als je dat dan onder een grijs vest hebt is het mss een beetje too much + Ik ben een muzieknerd, dus dan is die bovenste wel toepasselijker. - M'n mede muzieknerd boyoh schratje heeft precies zo'n grijs vest (zonder print) en ik wil niet dat we op een stelletje lijken. ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Even een zijsprongetje: Niet dat ik op dit moment echt politieke ambities heb, maar ik zou al niet de politiek in willen vanwege de hoop schijt die je onvermijdelijk over je heen krijgt als je volksvertegenwoordiger of bestuurder bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nope, ik ook niet. Tenzij ik op een of andere manier zeker kon zijn dat ik het echt heel goed zou doen en dus meer lof dan kritiek zou ontvangen. Ik vind het trouwens ook wel raar dat er zoveel doms er in dit opzicht rondloopt, Ministers en Staatssecretarissen moeten, van alles wat ze moeten kunnen, vooral zich heel goed kunnen presenteren en staande kunnen houden in de kamer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
Pfff zo ![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2011 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
En dat meer lof dan kritiek ontvangen, dat is voor maar heel weinig mensen in de politiek weggelegd. Het volk is nooit blij met de status quo (behalve als er een verandering komt, dan wil men altijd weer terug naar de status quo)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder, ja, eens. Het is wat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tate Modern is altijd tof om doorheen te lopen (die kast met allerlei shit die ze in de thames hebben gevonden blijft me om één of andere reden het meest bij). Ben vorig jaar voor het eerst in het V&A geweest en ik vind het daar zo indrukwekkend. Je kan er echt uren ronddwalen. Vooral in die hal met al die replica's van oude beelden en gigantische poorten stond ik zo van "WOAH! ![]() En bij de British Library natuurlijk, want daar liggen manuscripten van allerlei grote Britse schrijvers (Austen, Wilde, Lewis Carroll!!! Handgetekende Alice in Wonderland, omg!!! <3) En Camden is het alto-paradijs bij uitstek. Als je nog tijd/zin hebt om uit te gaan, moet je zeker daar wezen. ![]() Tof horloge trouwens. En mooie posters. ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik ga zeker niet uit. Ben niet een uitgaanstype en dit is niet het moment om eens even te gaan, aangezien dat een beetje een te grote aanslag op mijn energievoorraad is ![]()
|
Ik moet nog wel even bedenken hoe ik die posters weer mee terug ga krijgen... Ik heb een tas en losse laptop al als handbagage, dus ik weet niet of een koker met posters nog handzaam mee te dragen is
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik had moeten liegen over 'mijn' Dagestaan. Het blijft me maar achtervolgen. Vandaag kwam het schoolhoofd naar me toe om me te vragen of ik een vriendje had. Nee, antwoordde ik, naar waarheid. Maar het was haar ter ore gekomen dat ik iets had met een jonge Kaukasiër, hm?
Roddels in een klein stadje, ai. |
![]() |
|
GODNAKENDE KUTAJAX
Maat van me zou nu hierheen komen omdat we eindelijk die fucking tickets voor de VS eens gaan bestellen maar nee ER LOPEN WEER SUPPORTERS OVER HET SPOOR ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|