Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2011, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De tweede Trimmie!
Oud 02-11-2011, 18:32
The Larch
The Larch is offline
Quis, zodra ik internet tref op een computer waar ik bijlages kan openen, mail ik je terug. Maar als je de tekst even in een mail plakt morgen waarschijnlijk al!
Oud 02-11-2011, 18:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bovenste print vind ik ook mooier, maar die onderste is ook tof . Als je een zwarte wil moet je daar gewoon voor gaan!
Oud 02-11-2011, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb vandaag een goed boek en twee jurkjes gekocht en gisteren een cheap horloge en eerder al twee posters huhu
Oud 02-11-2011, 18:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zelfs Koefnoen/Neonlicht/Lucky tv zou dit niet verzinnen.
Ja, Marlies Veldhuijzen - van Zanten naamgoogle, schaam je.
Oud 02-11-2011, 18:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb vandaag een goed boek en twee jurkjes gekocht en gisteren een cheap horloge en eerder al twee posters huhu
Watvoor? en wat heb je verder nog gedaan in Londen? Omg, ik wil ook weer zo graag. Ik mis Engeland.
Oud 02-11-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Quis, zodra ik internet tref op een computer waar ik bijlages kan openen, mail ik je terug. Maar als je de tekst even in een mail plakt morgen waarschijnlijk al!
Done!

Citaat:
Ja, Marlies Veldhuijzen - van Zanten naamgoogle, schaam je.
Als ik kamerlid van haar partij was zou ik mijn vertrouwen opzeggen.
Oud 02-11-2011, 18:38
Verwijderd
@ Trimm, ik vind de eerste net iets leuker, denk ik.
Oud 02-11-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is er dobie?
Gewoon zo'n dag. Er is niets, maar ik wil gewoon lekker geen danwel zo min mogelijk contact met mijn collegae. Getetter en gezeur steeds.
Oud 02-11-2011, 18:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bovenste print vind ik ook mooier, maar die onderste is ook tof . Als je een zwarte wil moet je daar gewoon voor gaan!
+ Ik heb al een zwart vest en veel zwarte truien
- m'n t-shirts zijn juist vaak grijs en als je dat dan onder een grijs vest hebt is het mss een beetje too much
+ Ik ben een muzieknerd, dus dan is die bovenste wel toepasselijker.
- M'n mede muzieknerd boyoh schratje heeft precies zo'n grijs vest (zonder print) en ik wil niet dat we op een stelletje lijken.

Citaat:
Gewoon zo'n dag. Er is niets, maar ik wil gewoon lekker geen danwel zo min mogelijk contact met mijn collegae. Getetter en gezeur steeds.
Bier en een kroel voor jou! *aai*
Oud 02-11-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Mensen, ik zit met een hoodie-dilemma. Ik kan er maar 1 bestellen (Ookal zijn ze echt retegoedkoop), maar kan niet kiezen.

[afbeelding]

[afbeelding]

1e is qua printje toffer, maar hij is grijs en ik heb al duizent grijze shirts...

edit: Holy damn, ze kosten maar 25 euro p/s (incl. verzendkosten). Twijfelllll!!!
1e! En grijze hoodies zijn toffer!
Oud 02-11-2011, 18:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Done!

Als ik kamerlid van haar partij was zou ik mijn vertrouwen opzeggen.
Mja, jij bent hier de Haagse Connectie, dus ga maar even lobbyen dan!

Even een zijsprongetje: Niet dat ik op dit moment echt politieke ambities heb, maar ik zou al niet de politiek in willen vanwege de hoop schijt die je onvermijdelijk over je heen krijgt als je volksvertegenwoordiger of bestuurder bent.
Oud 02-11-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mja, jij bent hier de Haagse Connectie, dus ga maar even lobbyen dan!

Even een zijsprongetje: Niet dat ik op dit moment echt politieke ambities heb, maar ik zou al niet de politiek in willen vanwege de hoop schijt die je onvermijdelijk over je heen krijgt als je volksvertegenwoordiger of bestuurder bent.
Ghehe. Je wilt niet weten hoe onnoemelijk veel schakels tussen mij en een willekeurige staatssecretaris zitten.

En nope, ik ook niet. Tenzij ik op een of andere manier zeker kon zijn dat ik het echt heel goed zou doen en dus meer lof dan kritiek zou ontvangen. Ik vind het trouwens ook wel raar dat er zoveel doms er in dit opzicht rondloopt, Ministers en Staatssecretarissen moeten, van alles wat ze moeten kunnen, vooral zich heel goed kunnen presenteren en staande kunnen houden in de kamer.
Oud 02-11-2011, 18:49
Carn
Carn is offline
hmm, ik heb vannacht 31 films gedownload.

/is klaar voor de winter.
Oud 02-11-2011, 18:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Pf, als iedereen me nou eens lekker met rust zou laten.. Maar nee.
"werken in dynamische teams!"
Oud 02-11-2011, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Watvoor? en wat heb je verder nog gedaan in Londen? Omg, ik wil ook weer zo graag. Ik mis Engeland.
Oke uhm, even bij het begin beginnen

Spoiler

Pfff zo

Laatst gewijzigd op 02-11-2011 om 18:58.
Oud 02-11-2011, 18:52
Verwijderd
Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van het huidige Nederlandse politieke bedrijf; mediacircus.

Vooral die verkiezingsdebatten.:kots:
Oud 02-11-2011, 18:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En nope, ik ook niet. Tenzij ik op een of andere manier zeker kon zijn dat ik het echt heel goed zou doen en dus meer lof dan kritiek zou ontvangen. Ik vind het trouwens ook wel raar dat er zoveel doms er in dit opzicht rondloopt, Ministers en Staatssecretarissen moeten, van alles wat ze moeten kunnen, vooral zich heel goed kunnen presenteren en staande kunnen houden in de kamer.
Nouja, een aantal kunnen dat wel goed, maar als ik figuren als Veldhuijzen, Bleker en Hillen zie (of het nu in de Kamer of in een tv-programma is), dan krullen mijn tenen van plaatsvervangende schaamte. Wat dat betreft kan het gemiddelde Tweede Kamerlid zichzelf een stuk beter presenteren.

En dat meer lof dan kritiek ontvangen, dat is voor maar heel weinig mensen in de politiek weggelegd. Het volk is nooit blij met de status quo (behalve als er een verandering komt, dan wil men altijd weer terug naar de status quo)
Verwijderd
hello luitjes!
Verwijderd
Citaat:
Bier en een kroel voor jou! *aai*
Appreciated!
Oud 02-11-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Nouja, een aantal kunnen dat wel goed, maar als ik figuren als Veldhuijzen, Bleker en Hillen zie (of het nu in de Kamer of in een tv-programma is), dan krullen mijn tenen van plaatsvervangende schaamte. Wat dat betreft kan het gemiddelde Tweede Kamerlid zichzelf een stuk beter presenteren.

En dat meer lof dan kritiek ontvangen, dat is voor maar heel weinig mensen in de politiek weggelegd. Het volk is nooit blij met de status quo (behalve als er een verandering komt, dan wil men altijd weer terug naar de status quo)
Ja daarom ''als ik zeker kon zijn dat''. Dat is natuurlijk een utopie.

En verder, ja, eens. Het is wat.
Oud 02-11-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik moet ook heel hard lachen om hoi

Absinthe je vindt alleen jezelf belangrijk! En je bff's kennelijk, maar verder NIEMANDDDDDD.
Citaat:
Arme Carn
Oud 02-11-2011, 18:57
Verwijderd
morgen theater voorstelling vrijdag toneelstuk. 1uur school morgen vrijdag 4 das leven
ik krijg de job, alleen het geld is nog niet bepaald. maar mijn eis blijf ik vast houden.
Oud 02-11-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
O, dat slag hoi'ers :gayhandje:
<3
Oud 02-11-2011, 18:58
Verwijderd
Wel dankje voor je naamzoek trouwens
Oud 02-11-2011, 18:59
Verwijderd
Oh trouwens, what's up met de topictitel? Was er nou toch nog een hele rel?
Oud 02-11-2011, 19:00
Verwijderd
Het zou een inflatie van de term 'rel' zijn als je dit zo zou noemen.
Oud 02-11-2011, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb ik iets gemist? Wie licht mij in!
Oud 02-11-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
hmm, ik heb vannacht 31 films gedownload.

/is klaar voor de winter.
Welke?
Oud 02-11-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Heb ik iets gemist? Wie licht mij in!
Wat gezeik over en weer tussen een aantal hoiers en WSZ-ers, niet heel erg ernstig.
Oud 02-11-2011, 19:04
Verwijderd
Ik ga morgen trouwens even in Spa kijken.
Oud 02-11-2011, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oke uhm, even bij het begin beginnen

Spoiler

Pfff zo

Tate Modern is altijd tof om doorheen te lopen (die kast met allerlei shit die ze in de thames hebben gevonden blijft me om één of andere reden het meest bij). Ben vorig jaar voor het eerst in het V&A geweest en ik vind het daar zo indrukwekkend. Je kan er echt uren ronddwalen. Vooral in die hal met al die replica's van oude beelden en gigantische poorten stond ik zo van "WOAH! "
En bij de British Library natuurlijk, want daar liggen manuscripten van allerlei grote Britse schrijvers (Austen, Wilde, Lewis Carroll!!! Handgetekende Alice in Wonderland, omg!!! <3)
En Camden is het alto-paradijs bij uitstek. Als je nog tijd/zin hebt om uit te gaan, moet je zeker daar wezen.

Tof horloge trouwens. En mooie posters.
Oud 02-11-2011, 19:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat gezeik over en weer tussen een aantal hoiers en WSZ-ers, niet heel erg ernstig.
Hoi is onzin?

Citaat:

Tate Modern is altijd tof om doorheen te lopen (die kast met allerlei shit die ze in de thames hebben gevonden blijft me om één of andere reden het meest bij). Ben vorig jaar voor het eerst in het V&A geweest en ik vind het daar zo indrukwekkend. Je kan er echt uren ronddwalen. Vooral in die hal met al die replica's van oude beelden en gigantische poorten stond ik zo van "WOAH! "
En bij de British Library natuurlijk, want daar liggen manuscripten van allerlei grote Britse schrijvers (Austen, Wilde, Lewis Carroll!!! Handgetekende Alice in Wonderland, omg!!! <3)
En Camden is het alto-paradijs bij uitstek. Als je nog tijd/zin hebt om uit te gaan, moet je zeker daar wezen.

Tof horloge trouwens. En mooie posters.
Yeah, het is ook heel tof allemaal maar nog 2 dagen, benieuwd wat we dan nog gaan doen

Ik ga zeker niet uit. Ben niet een uitgaanstype en dit is niet het moment om eens even te gaan, aangezien dat een beetje een te grote aanslag op mijn energievoorraad is braaf vroeg op bed dus!
Oud 02-11-2011, 19:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet nog wel even bedenken hoe ik die posters weer mee terug ga krijgen... Ik heb een tas en losse laptop al als handbagage, dus ik weet niet of een koker met posters nog handzaam mee te dragen is Overigens moet ik ook nog bedenken wat ik met die posters ga doen op m'n kamer, eigenlijk heb ik er helemaal geen ruimte voor
Oud 02-11-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Hoi is onzin?
Ja.
Oud 02-11-2011, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke
Oud 02-11-2011, 19:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Welke?
oh, veel shit wat ik al had maar niet perse een 720p-of-hoger-incl DTS-track-rip (a 4 of 5 gig) van nodig heb; dus voornamelijk BRrips van 720p met een ietswat lagere bitrate (en meer compressie) en gewoon een stereotrack, dus dan zit al snel zo rond de 1.5 a 2gb. Denk aan comedies, dramas, docus etc waarbij het toch niet echt om het visuele of audio-aspect gaat. Scheelt weer ruimte
Oud 02-11-2011, 19:20
The Larch
The Larch is offline
Ik had moeten liegen over 'mijn' Dagestaan. Het blijft me maar achtervolgen. Vandaag kwam het schoolhoofd naar me toe om me te vragen of ik een vriendje had. Nee, antwoordde ik, naar waarheid. Maar het was haar ter ore gekomen dat ik iets had met een jonge Kaukasiër, hm?
Roddels in een klein stadje, ai.
Oud 02-11-2011, 19:22
Carn
Carn is offline
GODNAKENDE KUTAJAX

Maat van me zou nu hierheen komen omdat we eindelijk die fucking tickets voor de VS eens gaan bestellen maar nee ER LOPEN WEER SUPPORTERS OVER HET SPOOR
Oud 02-11-2011, 19:22
Verwijderd
iemand uit de 5e vindt me leuk volgens bronnen.
Oud 02-11-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
oh, veel shit wat ik al had maar niet perse een 720p-of-hoger-incl DTS-track-rip (a 4 of 5 gig) van nodig heb; dus voornamelijk BRrips van 720p met een ietswat lagere bitrate (en meer compressie) en gewoon een stereotrack, dus dan zit al snel zo rond de 1.5 a 2gb. Denk aan comedies, dramas, docus etc waarbij het toch niet echt om het visuele of audio-aspect gaat. Scheelt weer ruimte
Ik hoopte op een lijstje met namen!
Oud 02-11-2011, 19:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik hoopte op een lijstje met namen!
helaas!
Oud 02-11-2011, 19:28
Verwijderd
Oud 02-11-2011, 19:29
Carn
Carn is offline
Eentje dan Beetlejuice!
Oud 02-11-2011, 19:30
Verwijderd
een bekerchocomelk/boek/naarbed/tas zoeken waar 1boek inpast.
Oud 02-11-2011, 19:34
Verwijderd
Hoi!
Oud 02-11-2011, 19:37
Verwijderd
<awkward silence>
Oud 02-11-2011, 19:37
Verwijderd
Grapje kusje nico hihi
Oud 02-11-2011, 19:38
Verwijderd
Oud 02-11-2011, 19:38