Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens doet niet ieder ziekenhuis het, maar er is onderzoek naar gedaan en het schijnt wel verschil uit te maken.
|
"De opbrengst gaat dit jaar naar moeders die te maken hebben met de gevolgen van oorlog en conflicten."
Het "goede doel" van dit jaar vind ik een beetje vergezocht. Een beetje in de categorie: "voorkom het uitsterven van de groengestippelde bospadkever in Lutjebroek".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, het is vooral dat je daar veel alleenstaande moeders aan overhoudt, die dan bv. niet kunnen werken omdat er geen opvang is, en dus niet rond kunnen komen waardoor hun kinderen niet naar de middelbare school kunnen, waardoor die weer in een uitzichtloze situatie terecht komen, etc. Het is een lange-termijndoel. Dus wel wat relevanter dan groengestippelde bospadkevers
![]() |
![]() |
|
Geert Wilders laat behalve de terugkeer van de gulden ook onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor de introductie van de 'neuro', een aparte munt voor de noordelijke eurolanden. Dat laat de PVV-leider maandag weten via Twitter.
Wilders kondigde vrijdag aan dat hij wil weten wat het kost om de gulden weer in te voeren. Daarvoor heeft hij een 'gerenommeerd' internationaal onderzoeksbureau ingehuurd. Van zijn eigen geld, of ONS geld? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben je trouwens bekend met www.jasperrietman.com, geniaal werk staat daarop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar, waarom een aparte ruimte, wat is er mis met je eigen stek? Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Update: ik ben, op een laag ijzergehalte en een oude urineweginfectie na, kerngezond. En supervruchtbaar. (
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|