Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 14:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik doe ook niet anders, inderdaad
sopsop
Oud 14-11-2011, 14:34
Verwijderd
Oud 14-11-2011, 14:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Timur ken ik niet, maar ik vind Coen dus juist de leukste!
Coen is knap.
Oud 14-11-2011, 14:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De dj's zijn bekend Noedel, het zijn Timur, Gerard en Coen!
Gerard

Timur ken ik niet, klinkt als een kruising tussen Timon en een lemur.
Oud 14-11-2011, 14:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bij een bepaald soort hartscan zorgt het water dat storende radioactiviteit uit de maag en darmen wegspoelt en de spa rood zorgt er voor dat de maag iets uitzet, waardoor storende radioactiviteit in de darmen iets lager in beeld ligt.
Oh, grappig Het lijkt anders net alsof het ziekenhuis een SPONSORDEAL heeft gesloten met Spa.
Oud 14-11-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Coen is knap.
En een goeierd.
Oud 14-11-2011, 14:38
Martiño
Martiño is offline
Oud 14-11-2011, 14:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, grappig Het lijkt anders net alsof het ziekenhuis een SPONSORDEAL heeft gesloten met Spa.
Haha, nee hoor, het werkt ook met andere merken (hoewel het ziekenhuis in Den Bosch het wel met échte Spa werkt)

Overigens doet niet ieder ziekenhuis het, maar er is onderzoek naar gedaan en het schijnt wel verschil uit te maken.
Oud 14-11-2011, 14:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En een goeierd.

ideale man
Oud 14-11-2011, 14:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
"De opbrengst gaat dit jaar naar moeders die te maken hebben met de gevolgen van oorlog en conflicten."

Het "goede doel" van dit jaar vind ik een beetje vergezocht. Een beetje in de categorie: "voorkom het uitsterven van de groengestippelde bospadkever in Lutjebroek".
Oud 14-11-2011, 14:42
Carn
Carn is offline
Dat ze het salaris van Giel Beelen grotendeels doneren
Oud 14-11-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
"De opbrengst gaat dit jaar naar moeders die te maken hebben met de gevolgen van oorlog en conflicten."

Het "goede doel" van dit jaar vind ik een beetje vergezocht. Een beetje in de categorie: "voorkom het uitsterven van de groengestippelde bospadkever in Lutjebroek".
Ach, het gaat mij toch niet om het goede doel maar om de gezellige televisie die het oplevert.
Oud 14-11-2011, 14:44
Verwijderd
Nouja, het is vooral dat je daar veel alleenstaande moeders aan overhoudt, die dan bv. niet kunnen werken omdat er geen opvang is, en dus niet rond kunnen komen waardoor hun kinderen niet naar de middelbare school kunnen, waardoor die weer in een uitzichtloze situatie terecht komen, etc. Het is een lange-termijndoel. Dus wel wat relevanter dan groengestippelde bospadkevers
Oud 14-11-2011, 14:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Geert Wilders laat behalve de terugkeer van de gulden ook onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor de introductie van de 'neuro', een aparte munt voor de noordelijke eurolanden. Dat laat de PVV-leider maandag weten via Twitter.

Wilders kondigde vrijdag aan dat hij wil weten wat het kost om de gulden weer in te voeren. Daarvoor heeft hij een 'gerenommeerd' internationaal onderzoeksbureau ingehuurd.

Van zijn eigen geld, of ONS geld?
Oud 14-11-2011, 14:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nouja, het is vooral dat je daar veel alleenstaande moeders aan overhoudt, die dan bv. niet kunnen werken omdat er geen opvang is, en dus niet rond kunnen komen waardoor hun kinderen niet naar de middelbare school kunnen, waardoor die weer in een uitzichtloze situatie terecht komen, etc. Het is een lange-termijndoel. Dus wel wat relevanter dan groengestippelde bospadkevers
True. Maar volgens mij hebben dat soort landen meer baat bij het onderwijzen en toepassen van anticonceptiemiddelen
Oud 14-11-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
True. Maar volgens mij hebben dat soort landen meer baat bij het onderwijzen en toepassen van anticonceptiemiddelen
Ja, als het doel is om meer opgeleide jongeren te krijgen lijkt me dat je als goed doel beter gewoon voor alle aspecten daarvan kunt zorgen, niet één.
Oud 14-11-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee hoor, het werkt ook met andere merken (hoewel het ziekenhuis in Den Bosch het wel met échte Spa werkt)

Overigens doet niet ieder ziekenhuis het, maar er is onderzoek naar gedaan en het schijnt wel verschil uit te maken.
Het verschilt alleen wel per merk hoeveel koolzuur erin zit.
Oud 14-11-2011, 15:15
Carn
Carn is offline
hehe, Coen had panne .
Oud 14-11-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:

Wat doe je daar in de studio en wat is dat voor plek?

Requiem for a Dream-achtig, ook, met die laptop in je klauwen.
Werken! Voornamelijk schrijven en administratieve dingen en lezen! En mijn kamer hou ik voor te tekenen.
Oud 14-11-2011, 15:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het verschilt alleen wel per merk hoeveel koolzuur erin zit.
Bedoel je per merk of bedoel je per type? Het zal wel hoor, persoonlijk ben ik ook voorstander van een andere methode, maar in den bosch is besloten om het op die manier te doen, en de scans zijn van prima kwaliteit, dus ach.
Oud 14-11-2011, 15:25
Verwijderd
Wie geeft mijn een schop onder mijn kont dat ik even naar de stad fiets nu het nog licht is en niet vriest?
Oud 14-11-2011, 15:39
Verwijderd
Godverdekut, mijn oksels kriebelen als de Haagsche ziekte. Even voor de dames hier, okselhaar "bijpunten" betekent niet millimeteren Pippie bedankt!
Oud 14-11-2011, 15:42
Verwijderd
nieuwe computer werkt
Oud 14-11-2011, 15:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Godverdekut, mijn oksels kriebelen als de Haagsche ziekte. Even voor de dames hier, okselhaar "bijpunten" betekent niet millimeteren Pippie bedankt!
ehm, tmi?
Verwijderd
Citaat:
Ach, het gaat mij toch niet om het goede doel maar om de gezellige televisie die het oplevert.
Ik wist niet eens dat dat ook op tv was misschien ga ik wel eens kijken dit jaar. Gerard Ekdom <3
Martiño
Martiño is offline
he verdorie, buffy gecancelled
Oud 14-11-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
ehm, tmi?
Al geshockeerd van okselhaar, ja?
Oud 14-11-2011, 15:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Al geshockeerd van okselhaar, ja?
Nee joh, ik maak maar een grapske omdat jij vertelt dat pip je okselhaar bijwerkt. Kun je dat niet zelf?
Oud 14-11-2011, 15:58
Verwijderd
ik snap niet hoe mensen dat zelf doen, mijn armen krijg ik helemaal niet in die hoek?
Oud 14-11-2011, 16:00
Martiño
Martiño is offline
Nouja, arm omhoog, weghalen en klaar?
Oud 14-11-2011, 16:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik snap niet hoe mensen dat zelf doen, mijn armen krijg ik helemaal niet in die hoek?
Ik probeer me nu in te beelden hoe jij dat in godsnaam probeert.
Oud 14-11-2011, 16:03
Verwijderd
ja eh, misschien. nee laat maar, dat ga ik niet ooit filmen
Oud 14-11-2011, 16:06
Vowel
Vowel is offline
Ik snap niet over welke "hoek" je het hebt. Je hebt wel door dat je met je linkerarm je rechter oksel toen, en vice versa, right?

Dat is geen lastige "hoek."
Oud 14-11-2011, 16:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Werken! Voornamelijk schrijven en administratieve dingen en lezen! En mijn kamer hou ik voor te tekenen.
Like, een baan? Hoe heet de studio en wat voor studio is het dan?

Ben je trouwens bekend met www.jasperrietman.com, geniaal werk staat daarop Ik kom die site net tegen.
Oud 14-11-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Like, een baan? Hoe heet de studio en wat voor studio is het dan?

Ben je trouwens bekend met www.jasperrietman.com, geniaal werk staat daarop Ik kom die site net tegen.
nee een studio als een ruimte, ik zit niet bij een ontwerpstudio, wel samen mét een ontwerpstudio. En natuurlijk ken ik die, goede baas
Oud 14-11-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet over welke "hoek" je het hebt. Je hebt wel door dat je met je linkerarm je rechter oksel toen, en vice versa, right?

Dat is geen lastige "hoek."
Ja dat snap ik maar nee laat maar ik ga het niet uitleggen ook, allemaal teveel informatie
Oud 14-11-2011, 16:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga een nieuw baantje proberen, binnenkort begint mijn testperiode bij een castingbureau. Onzekere 14-jarigen bellen enzo.
Oud 14-11-2011, 16:15
Verwijderd
Wut, hoe kan je nou moeite hebben daarmee, het is toch een kwestie van arm omhoog en gaan met die banaan?

Dat zeiden ze in nazi-Duitsland ook trouwens.
Oud 14-11-2011, 16:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wut, hoe kan je nou moeite hebben daarmee, het is toch een kwestie van arm omhoog en gaan met die banaan?

Interessante variatie op "that's what she said"
Oud 14-11-2011, 16:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee een studio als een ruimte, ik zit niet bij een ontwerpstudio, wel samen mét een ontwerpstudio. En natuurlijk ken ik die, goede baas
Haha, toevallig. Ben jij eigenlijk ook lid van illustratorenforum.nl? Ik ben daar net geregistreerd.

Maar, waarom een aparte ruimte, wat is er mis met je eigen stek?

Citaat:
Oud 14-11-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, ik maak maar een grapske omdat jij vertelt dat pip je okselhaar bijwerkt. Kun je dat niet zelf?
Jawel. Maar ze had nog nooit een trimmer in handen gehad.. En dat had zo moeten blijven
Oud 14-11-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nouja, arm omhoog, weghalen en klaar?
Weghalen? Bijpunten!
Oud 14-11-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Haha, toevallig. Ben jij eigenlijk ook lid van illustratorenforum.nl? Ik ben daar net geregistreerd.

Maar, waarom een aparte ruimte, wat is er mis met je eigen stek?

ik word somber van in dezelfde ruimte werken als waar ik opsta en ga slapen.
Oud 14-11-2011, 16:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmm, zal ik gaan fietsen naar de uithof (donker, koud en gevaarlijk), of betalen voor de bus (4 euro in totaal ofzo ) of met de ov-chipkaart van een huisgenootje met de bus (fraude)?
Oud 14-11-2011, 16:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik word somber van in dezelfde ruimte werken als waar ik opsta en ga slapen.
Daar heb je een punt Betaal je voor die ruimte enzo? Ik wil ook wel zoiets!
Oud 14-11-2011, 16:29
Verwijderd
Update: ik ben, op een laag ijzergehalte en een oude urineweginfectie na, kerngezond. En supervruchtbaar. () Omdat ik inmiddels weer aankom wil de arts het hier bij laten en ga ik de boeken in als 1 van de 4 personen bij wie ze niet uitvinden waar het gewichtsverlies vandaan komt.
Oud 14-11-2011, 16:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Update: ik ben, op een laag ijzergehalte en een oude urineweginfectie na, kerngezond. En supervruchtbaar. () Omdat ik inmiddels weer aankom wil de arts het hier bij laten en ga ik de boeken in als 1 van de 4 personen bij wie ze niet uitvinden waar het gewichtsverlies vandaan komt.
Goed nieuws toch?
Oud 14-11-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Goed nieuws toch?
Yes, maar ook een beetje onbevredigend. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben superblij maar het is gewoon gek.
Oud 14-11-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig kom je ondertussen wel weer aan, dat is positief! Maar het is nog steeds wel raar.
Oud 14-11-2011, 16:33
Verwijderd
Fijn sann moet een opluchtig voor je zijn. Wel heul raar dan ja, dat gewichtsverlies.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten