Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind die vastlopers altijd frappant. Ik heb deze (win7) bak nu bijna 3 jaar en ik heb 1 keer een vastloper gehad; en dat was omdat ik zelf even hardnekkig wat files aan het verkloten was.
Laatst gewijzigd op 30-11-2011 om 23:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() The Thief and the Cobbler heb ik nog niet gezien in zijn huidige vorm. Erg jammer dat Williams die nooit op eigen houtje heeft afgemaakt. Trouwens, 2 keer zoveel frames als in een normale productie? Lijkt me gewoon dat het net als een Disney-film op 24 fps werd getekend.
|
En ik ben een beetje verliefd op Tim Key en ik wil al z'n gedichtenbundels! <3
Poezie, mensen! Over geduld. En magnums! De live versie werkte trouwens wel beter, want dan hoor je de lolz, maar dit is puurdere kunst. *kuch*
Laatst gewijzigd op 01-12-2011 om 02:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, maar dat werken doe ik alleen voor de gratis koffie en omdat ik dan 'ook es effe buiten' ben.
Voor de rest erger ik me kapot en dan schrijf ik boze rants. Op m'n blog. Want elke debiel heeft een blog tegenwoordig. Niet dat het iemand wat boeit, maar ik heb vandaag pas een notitieboekje gekocht en al die tijd hiervoor moest ik 't toch érgens kwijt en een blog dat door vrijwel niemand gelezen wordt is dan net zo goed als een privé notitieboekje/dagboek.
|
Haha, ik had een Google AdWords account aangemaakt, maar had nog geen betalingsgegevens ingevuld omdat ik geen zin had om meteen al geld te dokken, maar daardoor krijg ik ineens van Google een promotiecode voor €50 gratis advertentietegoed
![]()
|
|