Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, gisteren weigerde internet, mede daardoor heb ik:
- het aanrecht schoongemaakt - was opgeruimd - nieuwe was gedaan + opgehangen - de afwas van drie dagen gedaan - bed verschoond - fietsslot gekocht en fietsbel bevestigd (wel verkeerd om ![]() ![]() - oud papier weggegooid - beetje opgeruimd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag heb ik wederom een halfuur verspild aan kleren vouwen en keuken poetsen. (En het ovenblad ontsmetten met kokend water. Toen ik het erop goot rook de hele badkamer naar een mengeling van taart en tomaat.) O, en ik heb mijn tweede paar schoenen gepoetst. Maar vanaf nu gaat mijn rate waarschijnlijk erg omhoog, want ook de wasmachine is kapot, dus ik moet voortaan al mijn kleren handwassen.
En dit topic herinnert me eraan dat ik vandaag nog mijn tas had moeten repareren! Maar daar heb ik nu geen zin meer in. Morgen is er weer een dag, voor vandaag is mijn rate weer gehaald. Hoera! |
![]() |
|
Ik geloof dat ik niet meer meetel als burgerlijk. Kunnen we niet een typische-artiesten-topic oprichten?
Van 10u 's ochtends tot 3u 's middags repetities, toen werken tot 20u omdat muziek niet genoeg geld in het laatje brengt en toen weer repetities tot halftien. En tussendoor op droge zuurdesemboterhammen, zakjes salade en sintschuim leven omdat geen tijd om te eten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Kom ik hier ook maar eens! Ik heb vannacht (vannacht, jaja) ik denk een uur besteed aan de afwas en een paar dingetjes in de keuken. Omdat het water niet echt warm wordt ineens, heb ik steeds water gekookt in de waterkoker om toch genoeg ontvettings- en ontsmettingskracht te hebben. Verder was ik weinig burgelijk. Ik ga nu vanochtend nog voor ik weg ga denk ik een was in de machine stoppen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, ik ben lekker bijtijds opgestaan terwijl ik pas om half 3 hoef te werken, zodat ik nog even lekker kon opruimen! Vandaag is boekenkast 2 aan de beurt, ik heb 'm lekker uitgesopt. Zometeen even de boeken terug zetten en de losse papieren/collgeblokken uitzoeken en ik zit alweer dik aan mijn half uur
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit voor vandaag al aan mijn halfuur, maar ik ga zo nog even wat kleren wassen, want dat moet. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben juist elke dag standaard een halfuur bezig met opruimen, schoonmaken (het fornuis, aangekoekte pannen), kleren opvouwen (ik heb geen stoel waar ik alles overheen hang, dus ik moet steeds alles opvouwen), bedden opmaken... En dan nog dingen die niet elke dag hoeven, schoenen poetsen en sokken stoppen enzo.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En het was écht schoon en opgeruimd bij mij ![]()
|
Gister is het burgervrouwen er redelijk bij ingeschoten helaas! Ik heb wel heel burgervrouwelijk al keuvelend en roddelend boodschappe gedaan bij de buurtsuper, samen met mijn vriendinnetje. Kopje thee uit de automaat erbij, je kent het wel. Enig! En vervolgens hebben we heel burgervrouwelijk een maaltijd gekookt maar dat telt ook al niet
![]()
|
OH WACHT helemaal vergeten! Toen ik op een onburggervrouwelijk tijdstip thuiskwam vannacht bedacht ik me dit spel en heb ik tegen heug en meug mijn hanndoeken/ondergoed/douchespullen/sieraden/beddegoedkast helemaal uitgemest en opnieuw ingericht. Haha
![]() ![]()
|
Ik ga ook maar eens even een halfuurtje opruimen want ik kan me echt totaal niet meer concentreren op m'n leerstof.
To do: - Vooral het uit- en inruimen van de vaatwasser - Algemene troepjes in de woonkamer opruimen - Als ik eraan toekom: een wasje draaien (anders morgen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Afwas: laten staan waar je at, of wel op het keukenblad maar niet afwassen. Spullen: lekker laten liggen, verschuiven als ze in de weg liggen. Suprsimpel dus, niks doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|