Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Wat? Ben je niet trots op me?
Ik voel de kloof tussen ons met het uur groter worden.

Maar vooruit, vandaag doe ik met je mee. Vandaag ben ik bezig met:
afwassen (veel);
was draaien;;
was ophangen;
vloer schoonmaken;
bed verschonen;

wc poetsen;
random rommel opruimen.

Onderwijl drink ik wijn. Nu ben ik een desperate housevrouw.

Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 21:47.
Advertentie
Oud 07-12-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik voel de kloof tussen ons met het uur groter worden.

Maar vooruit, vandaag doe ik met je mee. Vandaag ben ik bezig met:
afwassen (veel);
was draaien;
;
was ophangen;
vloer schoonmaken;
bed verschonen;
wc poetsen;
random rommel opruimen.

Onderwijl drink ik wijn. Nu ben ik een desperate housevrouw.
Ik ben trots op je Quisje!
Oud 07-12-2011, 20:52
Verwijderd
Ach ja, ook bij mij is het soggen. En anticiperen op zeer weinig tijd en des te meer bezoek de komende dagen!
Oud 07-12-2011, 20:54
Verwijderd
Oh en ik heb ook eindelijk een tv-kabel gekocht, goed hè. Ik hoop dat het de goede is.
Oud 08-12-2011, 05:44
Verwijderd
Goed, gisteren weigerde internet, mede daardoor heb ik:
- het aanrecht schoongemaakt
- was opgeruimd
- nieuwe was gedaan + opgehangen
- de afwas van drie dagen gedaan
- bed verschoond
- fietsslot gekocht en fietsbel bevestigd (wel verkeerd om )
- oud papier weggegooid
- beetje opgeruimd
Oud 08-12-2011, 16:31
Missy
Missy is offline
Gaaf topic om te volgen.
Oud 08-12-2011, 16:33
Martiño
Martiño is offline
Ik heb gisteravond de afwas gedaan. Ehm. Buiten koken was dat het wel zo'n beetje aan huishoudelijke taken.
Oud 08-12-2011, 16:35
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht, ik heb wel iets enorm burgerlijk gedaan. Ik heb een stapel post van inmiddels verhuisde bewoners gepakt en de adressen doorgestreept en ze allemaal retour afzender gestuurd.
Oud 08-12-2011, 16:40
Verwijderd
Vandaag heb ik wederom een halfuur verspild aan kleren vouwen en keuken poetsen. (En het ovenblad ontsmetten met kokend water. Toen ik het erop goot rook de hele badkamer naar een mengeling van taart en tomaat.) O, en ik heb mijn tweede paar schoenen gepoetst. Maar vanaf nu gaat mijn rate waarschijnlijk erg omhoog, want ook de wasmachine is kapot, dus ik moet voortaan al mijn kleren handwassen.
En dit topic herinnert me eraan dat ik vandaag nog mijn tas had moeten repareren! Maar daar heb ik nu geen zin meer in. Morgen is er weer een dag, voor vandaag is mijn rate weer gehaald. Hoera!
Oud 08-12-2011, 16:42
Verwijderd
ik heb bergen afwas gedaan ennieuw beddengoed op mn bed gedaan.
Oud 08-12-2011, 21:40
Verwijderd
Oei oei oei, het is al laat en ik heb alleen nog maar een was gedraaid en een was opgevouwen! PANIEK.
Oud 08-12-2011, 21:47
Verwijderd
Ik heb vandaag om half zes aardappelen, broccoli, rundervinkjes en appelmoes gegeten! Als dat niet burgerlijk is!
Oud 08-12-2011, 21:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geloof dat ik niet meer meetel als burgerlijk. Kunnen we niet een typische-artiesten-topic oprichten?
Van 10u 's ochtends tot 3u 's middags repetities, toen werken tot 20u omdat muziek niet genoeg geld in het laatje brengt en toen weer repetities tot halftien. En tussendoor op droge zuurdesemboterhammen, zakjes salade en sintschuim leven omdat geen tijd om te eten.
Oud 08-12-2011, 21:53
Verwijderd
Oh en ik ga kerstkaarten maken van foto's van de konijnen met kerstmutsjes op
Oud 08-12-2011, 22:15
Verwijderd
Ik heb vandaag een was in de wasmachine gedaan, de huiskamer opgeruimd (dat was hard nodig) en een kastje in de gang opgeruimd zodat mijn nieuwe hippe vogelkooitje daar kan staan.
Oud 08-12-2011, 22:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb eens een kerstkaart gemaakt met het konijn in een braadpan.
Oud 08-12-2011, 23:06
Verwijderd
Nou, nou, slechte burgervrouw ben ik, maar ik heb op het nippertje nog een half uur schoongemaakt! Was gedaan, opgehangen, bureau leeggehaald en schoongemaakt en m'n kastjes (voor het oog) georganiseerd.
Oud 08-12-2011, 23:45
Verwijderd
Ik wil nog iets doen om vandaag nog in dit topic te kunnen posten, maar ik heb 11 uur gewerkt vandaag
Oud 09-12-2011, 00:24
Verwijderd
Goed, was opgevouwen en weggeruimd, werkkleding met de hand gewassen, gecentrifugeerd en opgehangen, de afwas gedaan.
Oud 09-12-2011, 00:25
Elmp
Elmp is offline
Goedzo!

Trusten
e: woops, verkeerde topic

Laatst gewijzigd op 09-12-2011 om 16:28.
Oud 09-12-2011, 05:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb vandaag om half zes aardappelen, broccoli, rundervinkjes en appelmoes gegeten! Als dat niet burgerlijk is!
Hee, als dat ook telt! Ik heb hetzelfde gegeten, alleen dan met soort van worstjes. En minus de appelmoes, want die vinden de kinderen niet zo lekker ???

Citaat:
Wat fout! Ik ben een walgelijke burgervrouw wat dat betreft want ik stuur nooit kerstkaarten.
Oud 09-12-2011, 07:32
Verwijderd
Kom ik hier ook maar eens! Ik heb vannacht (vannacht, jaja) ik denk een uur besteed aan de afwas en een paar dingetjes in de keuken. Omdat het water niet echt warm wordt ineens, heb ik steeds water gekookt in de waterkoker om toch genoeg ontvettings- en ontsmettingskracht te hebben. Verder was ik weinig burgelijk. Ik ga nu vanochtend nog voor ik weg ga denk ik een was in de machine stoppen.
Oud 09-12-2011, 11:25
Verwijderd
Zo, ik ben lekker bijtijds opgestaan terwijl ik pas om half 3 hoef te werken, zodat ik nog even lekker kon opruimen! Vandaag is boekenkast 2 aan de beurt, ik heb 'm lekker uitgesopt. Zometeen even de boeken terug zetten en de losse papieren/collgeblokken uitzoeken en ik zit alweer dik aan mijn half uur
Oud 09-12-2011, 11:26
Verwijderd
Verder ben ik diep bedroefd en hevig ontdaan dat lang niet iedereen gister mee heeft gedaan aan dit fantastische spel
Oud 09-12-2011, 11:28
Lorelei
Lorelei is offline
Nog even en je bent burgerlijker dan ik. >_<
Oud 09-12-2011, 11:29
Verwijderd
Dank je wel voor dit grote compliment Lorelei!
Oud 09-12-2011, 11:32
Lorelei
Lorelei is offline
Graag gedaan hoor schat. Maar liefje, als je toch zo enorm van opruimen en schoonmaken houdt, wil ik best onze schoonmaakster afzeggen en jou ervoor betalen hoor
Oud 09-12-2011, 11:34
Verwijderd
Grappenmaker. Weet je hoe stom schoonmaken is?
Oud 09-12-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Verder ben ik diep bedroefd en hevig ontdaan dat lang niet iedereen gister mee heeft gedaan aan dit fantastische spel
Kind toch! Maar ik voel dat jij dit spel gaat winnen hoor, je doet heel goed je best.

Ik zit voor vandaag al aan mijn halfuur, maar ik ga zo nog even wat kleren wassen, want dat moet.
Oud 09-12-2011, 11:45
Verwijderd
Wc schoongemaakt, verder opgeruimd, was weggeruimd, afwas weggeruimd, en wentelteefjes gebakken /teltniet
Oud 09-12-2011, 11:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Grappenmaker. Weet je hoe stom schoonmaken is?
FAKE BURGERVROUW DETECTED!!!! We hebben een intruder jongens, alarm alarm!

Oud 09-12-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
FAKE BURGERVROUW DETECTED!!!! We hebben een intruder jongens, alarm alarm!

Je geloofde toch niet echt dat ik er plezier aan beleefde? Nou ja het opscheppen is leuk, maar verder is het hel
Oud 09-12-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Kind toch! Maar ik voel dat jij dit spel gaat winnen hoor, je doet heel goed je best.

Ik zit voor vandaag al aan mijn halfuur, maar ik ga zo nog even wat kleren wassen, want dat moet.
Citaat:
Wc schoongemaakt, verder opgeruimd, was weggeruimd, afwas weggeruimd, en wentelteefjes gebakken /teltniet
Ga zo door medeburgervrouwen! Samen staan we sterk!
Oud 09-12-2011, 11:48
Verwijderd
Oh, de tijd heb ik niet echt bijgehouden, maar tot nog toe iedere dag minstens een half uur huis gehouden hoor
Oud 09-12-2011, 11:51
Martiño
Martiño is offline
Ik kan het gewoon niet, iedere dag een half uur. Of ik moet halve wasjes gaan draaien ofzo en iedere dag heel uitgebreid koken zodat ik een enorme berg afwas over houd.
Oud 09-12-2011, 11:55
Verwijderd
Ik ben juist elke dag standaard een halfuur bezig met opruimen, schoonmaken (het fornuis, aangekoekte pannen), kleren opvouwen (ik heb geen stoel waar ik alles overheen hang, dus ik moet steeds alles opvouwen), bedden opmaken... En dan nog dingen die niet elke dag hoeven, schoenen poetsen en sokken stoppen enzo.
Oud 09-12-2011, 11:55
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik alles op orde heb een half uur ook best lang gaat zijn hoor. Maar voor ik alles op orde heb zijn we wel een paar weken verder
Oud 09-12-2011, 12:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je geloofde toch niet echt dat ik er plezier aan beleefde? Nou ja het opscheppen is leuk, maar verder is het hel
Nee, maar voor de wedstrijd betekent zo'n bekenning natuurlijk wel dat je strafpunten krijgt D
Oud 09-12-2011, 12:07
Verwijderd
Natuurlijk niet ik ben de spelleider en ik vind dat ik bonuspunten krijgen omdat ik het doe, hoe kut ik het ook vind
Oud 09-12-2011, 12:11
snoopy
snoopy is offline
Heb vandaag een was gedraaid en een oudere was opgevouwen.
Daarnaast de vaatwasser uit- en ingeruimd en de badkamer schoongemaakt. Oei, ik denk dat ik wel 3 kwartier bezig ben geweest
Oud 09-12-2011, 12:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik alles op orde heb een half uur ook best lang gaat zijn hoor. Maar voor ik alles op orde heb zijn we wel een paar weken verder
Toen ik op kamers woonde was ik (als koken en boodschappen niet meetelt) echt maximaal 10 minuten per dag bezig. Ik maakte één keer in de week m'n kamer schoon (stofzuigen en afstoffen) en ik waste ook ongeveer één keer per week. Opruimen deed ik wel elke dag, evenals afwassen, maar als je dat elke dag doet ben je er in een minuut of 2 mee klaar.

En het was écht schoon en opgeruimd bij mij
Oud 09-12-2011, 13:09
Verwijderd
Vanmorgen anderhalf uur afgewassen, woo woo. Er was echt niks meer schoon En weer een witte was en een bonte was straks, en nog een was voor het picknickkleed.
Oud 09-12-2011, 13:18
Maaike.
Maaike. is offline
Gister is het burgervrouwen er redelijk bij ingeschoten helaas! Ik heb wel heel burgervrouwelijk al keuvelend en roddelend boodschappe gedaan bij de buurtsuper, samen met mijn vriendinnetje. Kopje thee uit de automaat erbij, je kent het wel. Enig! En vervolgens hebben we heel burgervrouwelijk een maaltijd gekookt maar dat telt ook al niet Vandaag moet ik dat dus even allemaal extra goedmaken, dus bij deze begin ik vanmiddag meteen met kuisen. AAAAAHH
Oud 09-12-2011, 13:23
Maaike.
Maaike. is offline
OH WACHT helemaal vergeten! Toen ik op een onburggervrouwelijk tijdstip thuiskwam vannacht bedacht ik me dit spel en heb ik tegen heug en meug mijn hanndoeken/ondergoed/douchespullen/sieraden/beddegoedkast helemaal uitgemest en opnieuw ingericht. Haha Heb ik nu toch mijn puntjes binnen Dictatoresse Sann.?
Oud 09-12-2011, 17:33
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga ook maar eens even een halfuurtje opruimen want ik kan me echt totaal niet meer concentreren op m'n leerstof.

To do:
- Vooral het uit- en inruimen van de vaatwasser
- Algemene troepjes in de woonkamer opruimen
- Als ik eraan toekom: een wasje draaien (anders morgen)
Oud 09-12-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
OH WACHT helemaal vergeten! Toen ik op een onburggervrouwelijk tijdstip thuiskwam vannacht bedacht ik me dit spel en heb ik tegen heug en meug mijn hanndoeken/ondergoed/douchespullen/sieraden/beddegoedkast helemaal uitgemest en opnieuw ingericht. Haha Heb ik nu toch mijn puntjes binnen Dictatoresse Sann.?
Dronken thuiskomen (ik neem aan dat je dronken was omdat je het nu pas weer herinnert) en dan schoonmaken is zeker heel wat pluspunten waard
Oud 09-12-2011, 18:20
Verwijderd
Ik heb wat kleren gewassen ook, vandaag. Handwas en met de hand uitwringen! Daar word ik heel, heel sterk van. En nog een keer de keuken opgeromen (hoe komt hij altijd zo vies?), en dat duurde ook weer een kwartier. Maar het leven is weer keurig netjes, dat is fijn!
Oud 09-12-2011, 18:23
Verwijderd
ik geef het op, een paar spijkers de muur in gemept en toen niets meer gedaan
Oud 09-12-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
ik geef het op, een paar spijkers de muur in gemept en toen niets meer gedaan
Oprechte, serieuze vraag: hoe kan dat überhaupt? De hele dag echt helemaal níks doen? Ik bedoel, je moet toch je kleren ergens laten en afwassen en er liggen toch spullen en en en? Of doe ik iets fout qua rommelmanagement?
Oud 09-12-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Oprechte, serieuze vraag: hoe kan dat überhaupt? De hele dag echt helemaal níks doen? Ik bedoel, je moet toch je kleren ergens laten en afwassen en er liggen toch spullen en en en? Of doe ik iets fout qua rommelmanagement?
Kleren: op de grond of op een stoel.
Afwas: laten staan waar je at, of wel op het keukenblad maar niet afwassen.
Spullen: lekker laten liggen, verschuiven als ze in de weg liggen.

Suprsimpel dus, niks doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten