Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2011, 16:59
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Vesta, ben jij iemand die ik ken
Ik denk het niet
Advertentie
Oud 21-12-2011, 17:02
Noedelhap
Noedelhap is offline

Dat was pas een staking, in 1999 *pinkt traantje weg*
Oud 21-12-2011, 17:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh oke, ik dacht je misschien een UC was @Vesta
Oud 21-12-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dat was pas een staking, in 1999 *pinkt traantje weg*
daar achter loop ik rond in mn poepluier...
Oud 21-12-2011, 17:03
Verwijderd
Nom, pizza gaat zo de oven in
Oud 21-12-2011, 17:04
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Oh oke, ik dacht je misschien een UC was @Vesta
Hmm, dat denken mensen wel vaker
Oud 21-12-2011, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm, dat denken mensen wel vaker
Nah, het kwam doordat je het had over dat handen tekenen en ik ging heel hard nadenken wie ook alweer bezig waren met handen tekenen en ik kon me jouw niet herinneren
Oud 21-12-2011, 17:07
Vesta
Vesta is offline
Aahw, nee ik snap het.
Maar ik heb reeglmatig een nieuw account, dat is geen UC toch?
Ik weet nog steeds niet wat UC precies is
Oud 21-12-2011, 17:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
daar achter loop ik rond in mn poepluier...
Oud 21-12-2011, 17:20
Verwijderd
Het nadeel van een dag vrij zijn is dat je de dag ervoor zo lang aan het werk bent
Oud 21-12-2011, 17:24
Verwijderd
Ik heb een 8.5 voor mijn laatste essay. Ik heb sowieso 1 vak al praktisch gehaald nu
Oud 21-12-2011, 17:25
Verwijderd
Nou, ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met mijn profielwerkstuk en er klopt geen sodeju van. Nu wordt het langzaam vervelend..
Oud 21-12-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een 8.5 voor mijn laatste essay. Ik heb sowieso 1 vak al praktisch gehaald nu
Wauw, goedzo!
Oud 21-12-2011, 17:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Stefenootje naamzoek, Ode to the Bouncer draait nu! Ik heb met je te doen!
Oud 21-12-2011, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aahw, nee ik snap het.
Maar ik heb reeglmatig een nieuw account, dat is geen UC toch?
Ik weet nog steeds niet wat UC precies is
Nou euh jawel? Hoe heette je hiervoor dan?

Citaat:
Wow goed zo!
Oud 21-12-2011, 17:30
Verwijderd
Huhu. Ik heb iemand gevonden die daadwerkelijk nóg kutter voorbereid is dan ik. Hij is bij geen enkel college geweest, weet niet hoe hij moet voorbereiden en vraagt mij (! ) nu om hulp.
Oud 21-12-2011, 17:37
Carn
Carn is offline
zozo, Fransje Bauer is gewoon een Foo Fighters-fan, tiswa!
Oud 21-12-2011, 17:38
Verwijderd
Hoe zullen we onze hond noemen?

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiii.
Oud 21-12-2011, 17:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bruto.
Oud 21-12-2011, 17:43
Verwijderd
Nee.
Oud 21-12-2011, 18:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hondje-waf.
Oud 21-12-2011, 18:14
Verwijderd
Tinkerbell
Oud 21-12-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Hondje-waf.
Citaat:
Tinkerbell
Ze is nu even eten, maar als ze er weer is zal ik het overleggen.
Oud 21-12-2011, 18:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wooh, lekkah!

Ik heb net een tentamen gehad, maar heb alles gegokt. Mss dat ik dit keer precies genoeg heb goedgegokt.

Net nog even mr. Ekdom gezien en straks weer even kijken met wat homies. Mss zie ik jou morgen wel.
Oud 21-12-2011, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wel even jullie best doen om in beeld te komen he? Want ik ga dan wel kijken!
Oud 21-12-2011, 18:32
Verwijderd
Vergaderingen leiden en goede functioneringsgesprekken voeren behoren wél tot mijn managementskillz
Oud 21-12-2011, 18:36
Verwijderd
Mensen, willen jullie alsjeblieft, ook al is het je goed recht, geen, ik herhaal GEEN gebruik maken van de mogelijkheid een Wob-verzoek (verzoek tot openbaarmaking van stukken aan enig overheidsorgaan op grond van de Wet openbaarheid van bestuur) in te dienen?! Ik dank u.

Citaat:
Vergaderingen leiden en goede functioneringsgesprekken voeren behoren wél tot mijn managementskillz
Good busy.
Oud 21-12-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Wooh, lekkah!

Ik heb net een tentamen gehad, maar heb alles gegokt. Mss dat ik dit keer precies genoeg heb goedgegokt.

Net nog even mr. Ekdom gezien en straks weer even kijken met wat homies. Mss zie ik jou morgen wel.
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader deed dat eens bij Telegraafverkopers ja met opgetrokken wenkbrauwen en een schamper lachje
Ik houd daar van.
Verwijderd
Jongens, ik heb een probleem. Ik wil heel graag stukken inzien over het stuk grond op onze achtertuin, waar onze vingerplant overheen is gegroeid, maar die stukken zijn blijkbaar niet openbaar. Hoe kan ik ze toch inzien? Ik las een keer iets over een wob-verzoek, waar kan ik zoiets indienen?
Oud 21-12-2011, 18:39
Verwijderd
Kat, foei!
Oud 21-12-2011, 18:40
Verwijderd
Sanne mag ik voor mijn echte functioneringsgesprek een keer met jou oefenen? (A)
Oud 21-12-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Sanne mag ik voor mijn echte functioneringsgesprek een keer met jou oefenen? (A)
Tuurlijk. Oh ik ga je even pm'en, moment.
Oud 21-12-2011, 18:41
Verwijderd
Yay.
Oud 21-12-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik heb een probleem. Ik wil heel graag stukken inzien over het stuk grond op onze achtertuin, waar onze vingerplant overheen is gegroeid, maar die stukken zijn blijkbaar niet openbaar. Hoe kan ik ze toch inzien? Ik las een keer iets over een wob-verzoek, waar kan ik zoiets indienen?
WEET JE HOE FUCKING VEEL BELASTINGGELD DAT KOST. En hoeveel mensen dat depressief maakt. En hoeveel veel belangrijker werk er niet gedaan kan worden! Aaaaaaaaaaaaaahhhhhh!
Oud 21-12-2011, 18:44
Carn
Carn is offline
:wobwob:
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik houd daar van.
Ik ook En m'n moeder vertelde dat ze langs Veronica Magazineverkopers liep. Die jongen begint "Mevrouw! Hallo, bent u misschien geïnteresseerd.. in... Nee laat maar. Fijne dag nog!" Blijkbaar zag hij tijdig in dat mijn moeder nou niet bepaald een Veronicaklant is
Oud 21-12-2011, 18:45
Verwijderd
De hond zal Aaung heten.
Oud 21-12-2011, 18:48
Verwijderd
En de kat Nagelvijl. Maar omdat ik dat niet kan uitspreken heet hij/zij bij mij Nageltje.
Oud 21-12-2011, 18:53
Verwijderd
Eigenlijk kan ik 'nageltje' ook helemaal niet uitspreken. Het klinkt altijd als 'nageltja'.
Oud 21-12-2011, 19:03
Verwijderd
Tryna gatchme riding rdiryt
Oud 21-12-2011, 19:03
Verwijderd
Tryna is ook wel een toffe naam voor een hond. Misschien moeten we de vingerplant zo noemen.
Oud 21-12-2011, 19:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
:wobwob:

Laatst gewijzigd op 21-12-2011 om 19:19.
Oud 21-12-2011, 19:17
Carn
Carn is offline
cool.

Oud 21-12-2011, 19:18
Verwijderd
Gaaf!
Oud 21-12-2011, 19:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Believe it or not, that blue horseshoe-shaped structure around that bright star is an entire galaxy, although it doesn't really look anything like that. Its incredible twisted shape is a mirage created by a strange phenomenon called gravitational lensing. Light isn't immune to the force of gravity, and if it comes into contact with a large enough object - such as the combined mass of a large galaxy - it can become radically distorted. That's what has happened here. The light coming from the galaxy in this image had to pass through another, much closer galaxy on its way to Earth. That light was twisted out of its original position, and the end result is that we see something radically different from the original image.
This is known as gravitational lensing, but the effect on display here is particularly unusual. Most of the time, lensing will simply redirect the light from the original source so that we see a pair of mirror images. But if the alignment of the gravitational lens is absolutely perfect, it will twist the light into a horseshoe shape like the one we see here.
This was all predicted in considerable detail seventy years ago by Albert Einstein - making this roughly the 30th most impressive thing he ever did that is still completely beyond most people's comprehension. Today, structures like this are called Einstein Rings in his honor. They also serve an important function in modern astrophysics, as the extent of lensing can help us determine the total mass - and thus the amount of dark matter - in the foreground galaxy that created the lens effect in the first place.
Oud 21-12-2011, 19:21
Verwijderd
Hoi volgens mij ben ik een beetje verliefd.
Oud 21-12-2011, 19:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Woah.

Regels voor berichten