Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel handig dat er vraagtekens bestaan in binary. ![]() Op onderwerp: Dit stond in een playlist van mijn moeder op spotify, tussen de Paul Simons, Acda en de Munniks en Neil Youngs. Geen idee hoe ze er bij komt, maar ik wist niet dat ze samen hadden gewerkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik waardeer ehm, dat ik mijn kamer weer opgeruimd heb. En dat het weekend is. ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
|
Ik weet niet zeker of ik het wel of niet waardeer, maar omdat ik nu vroeg wakker ben en nog lang de tijd heb voor ik naar college moet, zet ik het maar hier:
Na een weekend op kamp te zijn geweest met mijn studentenvereniging, ben ik bijtijds gaan slapen omdat ik vandaag om kwart voor 8 rijles zou hebben. Blijkt dat ik me verkeken had op mijn planning en ik niet vandaag, maar woensdag rijles heb.
|
La Traviata in Apeldoorn vandaag!
En we gingen voor de voorstelling nog turkse pizza halen, en de man was heel lief en deed helemaal niet moeilijk over dat ik geen vlees, kaas, romige saus of rauwe ui op mijn kale durum wilde en hij heeft er extra veel groente en sambal in gedaan en hij vroeg er maar 1 euro voor en het was de lekkerste turksepizzadurumwrap ever <3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |