Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een tijdje terug zei een SEH-verpleegkundige 'Sarah wil je ook een snoepje?' en ze hield me een zak voor met gemengd snoep en ik tuurde in de zak terwijl ik 'hmmmmmmmmmm' zei en uiteindelijk zei ik 'nee dank je' want er zat niets lekkers meer bij, en toen zei ze 'nounou kieskeurig hoor', op lacherige toon, en de andere verpleegkundige moest er ook om lachen, en ik snap wel wat ze grappig vonden, maar niet waarom.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op learn from my fail was een keer een entry van "When you're making a meatloaf and a normal loaf of bread at the same time, pay attention to wich bowl you add the two cups of sugar". En eerst had ik die zin drie keer gelezen omdat ik niet snapte waar dan in vredesnaam wél twee koppen suiker in moesten, maar toen herinnerde ik me het Amerikaanse brood.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar mijn punt was eigenlijk dat als je een snoepje wil, het kennelijk raar is om specifiek te zijn in wát voor snoepje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd