Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 19:20
Verwijderd
Oh God, salmiak, dat is al helemaal vergif. Volgens mij moet je daar al vanaf je kindertijd mee doordrenkt zijn om het te verdragen.
Advertentie
Oud 06-02-2012, 19:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet dat wij in ons boerendorp pas heel laat TMF kregen en dat toen we 't eenmaal hadden ik 't helemaal niet zo boeiend vond.
Maar ze hadden wel eens leuke dingen, zoals Alter8, gepresenteerd door Stephen en David Dewaele (Soulwax/2manyDJ's) en allerlei concerten enzo.

MTV heeft meer indruk gemaakt, gewoon omdat ik daarmee ben opgegroeid en ook omdat ze vroeger veel meer goede muziek draaiden en thema weekenden hadden en elke dinsdag en donderdag nacht Alternative Nation. <3
Wij kregen het ook vrij laat, in Friesland hadden ze ruim een jaar eerder TMF dan in Flevoland
Oud 06-02-2012, 19:21
Verwijderd
Een tijdje terug zei een SEH-verpleegkundige 'Sarah wil je ook een snoepje?' en ze hield me een zak voor met gemengd snoep en ik tuurde in de zak terwijl ik 'hmmmmmmmmmm' zei en uiteindelijk zei ik 'nee dank je' want er zat niets lekkers meer bij, en toen zei ze 'nounou kieskeurig hoor', op lacherige toon, en de andere verpleegkundige moest er ook om lachen, en ik snap wel wat ze grappig vonden, maar niet waarom.
Oud 06-02-2012, 19:22
Verwijderd
Op learn from my fail was een keer een entry van "When you're making a meatloaf and a normal loaf of bread at the same time, pay attention to wich bowl you add the two cups of sugar". En eerst had ik die zin drie keer gelezen omdat ik niet snapte waar dan in vredesnaam wél twee koppen suiker in moesten, maar toen herinnerde ik me het Amerikaanse brood.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De muziek van die bekende negers.

Citaat:
Oh God, salmiak, dat is al helemaal vergif. Volgens mij moet je daar al vanaf je kindertijd mee doordrenkt zijn om het te verdragen.
Awww. Maar het is zo lekker.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hou echt gruwelijk veel van Napoleons met salmiak
Verwijderd
Citaat:
Een tijdje terug zei een SEH-verpleegkundige 'Sarah wil je ook een snoepje?' en ze hield me een zak voor met gemengd snoep en ik tuurde in de zak terwijl ik 'hmmmmmmmmmm' zei en uiteindelijk zei ik 'nee dank je' want er zat niets lekkers meer bij, en toen zei ze 'nounou kieskeurig hoor', op lacherige toon, en de andere verpleegkundige moest er ook om lachen, en ik snap wel wat ze grappig vonden, maar niet waarom.
Er hoeft toch ook niet altijd een reden te zijn om iets grappig te vinden?
Oud 06-02-2012, 19:23
Miekje*
Miekje* is offline
Wijnballen <3. Die van Napoleon. Omnomnomnom!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ik weet wel dat ze bij MTV opeens allemaal van die crap gingen uitzenden over huizen van bekende negers en zo.
Dat programma wil ik maken. De Huizen van Bekende Negers.
Verwijderd
Drieëntwintig leden online op dit subforum, jo mojo. Zijn dat allemaal ljh'ers die zich hierheen gestuurd voelen? Hoi lieve ljh'ers!
Oud 06-02-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Er hoeft toch ook niet altijd een reden te zijn om iets grappig te vinden?
niet als je de slappe lach hebt, maar dat was niet het geval. Over het algemeen vind je iets toch grappig omdat er iets grappigs aan is?

Maar mijn punt was eigenlijk dat als je een snoepje wil, het kennelijk raar is om specifiek te zijn in wát voor snoepje.
Oud 06-02-2012, 19:25
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ahhw.

Drop is gewoon over het algemeen een helemaal fout iets. Het is geen eten. Het is geen snoep dat zoet en makkelijk wegkauwt. Het is niet iets dat je eet of kauwt om de tijd weg te doen, zoals zaadjes of kauwgum. Het is niks! Daarmee heeft het al zoveel minpunten dat je niet meer kan spreken van goede en slechte, alleen van slechte en heel slechte. Daarbij is het smerig.
Drop is echt superlekker . Er gaat geen week voorbij dat er hier niet een zak drop op gaat .
Oud 06-02-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
niet als je de slappe lach hebt, maar dat was niet het geval. Over het algemeen vind je iets toch grappig omdat er iets grappigs aan is?
Maar iets kan ook grappig zijn omdat het grappig ís, ook als je niet kan zeggen wat er nu eigenlijk grappig aan is?
Oud 06-02-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Maar mijn punt was eigenlijk dat als je een snoepje wil, het kennelijk raar is om specifiek te zijn in wát voor snoepje.
Toen ik jouw post las, klonk het ook al gewoon heel grappig. Dus dat lijkt me vooral de reden om te lachen, en niet omdat je niet specifiek mag zijn.
Oud 06-02-2012, 19:28
Miekje*
Miekje* is offline
Op de studieloopbaanwebsite zit nornaal gesproken een beestje in de linkerbovenhoek, waarop je moet klikken als de website raar doet (de 'bug'). Maar nu doet de website raar en is de bug ook weg. Faal.
Oud 06-02-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Maar iets kan ook grappig zijn omdat het grappig ís, ook als je niet kan zeggen wat er nu eigenlijk grappig aan is?
Ja, alleen snapte ik het dus niet
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, wat gaat deze topic snel .
Verwijderd
En nu ga ik afsluiten omdat ik straks Amerika's next top model en Tabatha's salon takeover ga kijken!
Oud 06-02-2012, 19:30
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit topic.

Dit topic!
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik afsluiten omdat ik straks Amerika's next top model en Tabatha's salon takeover ga kijken!
Wat vind je van het seizoen? Ik weet al wie er gaat winnen.

Ik ben een beetje op Jane.
Verwijderd
Hm, en ik maar denken dat dit topic en deze topic gewoon mag.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Dit topic.

Dit topic!
Je bent toch geen straat-Marokkaan?
Oud 06-02-2012, 19:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Heb je het nu tegen mij?
Oud 06-02-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dit topic.

Dit topic!
Precies wat ik dacht toen ik Miekjes post las.
Oud 06-02-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Boyzone, TMF. Noedel?! -34789 punten
Vroeger was TMF best tof hoor
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je van het seizoen? Ik weet al wie er gaat winnen.

Ik ben een beetje op Jane.
Ik leef mee met Ann want die doet me aan mijzelf als veertienjarige denken, al was ik natuurlijk nooit lang. En ik ben denk ik voor Kayla, want die is het meest veelzijdig en ze is ook wel tof, maar Jane is inderdaad wel heel pretty.
Verwijderd
Citaat:
Heb je het nu tegen mij?
Nee, tuurlijk niet.
Oud 06-02-2012, 19:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Vroeger was TMF best tof hoor
Hmm, nee. Maar vroeger was ik minder elitair, dus ik keek het wel.
Verwijderd
Citaat:
MTV van de jaren '90 was echt nog tof. TMF is nooit tof geweest, maar dat was toen wel HOT, in 1995!
De Unplugged-serie van MTV was vaak smickelen ende smullen; Alice in Chains, Nick Cave & the Bad Seeds..
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik dacht altijd dat het 'deze' was?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'de topic' veel mooier dan 'het topic'. 'De' klinkt schoon, mooi en opgeruimd. 'Het' klinkt als iets dat op de grond is neergegooid. Misschien betekent 'het topic' gewoon 'kuttopic' en 'de topic' 'leuk topic'. Als je het niet weet mag je kiezen, maar het is natuurlijk het beste om van het beste uit te gaan, dus 'de topic' zou beter zijn.
Oud 06-02-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt toch fout.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet bij Schrödinger soms opeens willekeurig denken aan de kakker uit American Pie.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, jij hebt onze discussie niet meegekregen!

Ja, "deze" is ook correct, maar we hadden even besloten dat "dit" mooier klinkt.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet bij Schrödinger soms opeens willekeurig denken aan de kakker uit American Pie.
Wie, Stifler?
Oud 06-02-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Dit topic.

Dit topic!
Je moet er even stuurs bij kijken én subtiel stampvoeten. Dramatic effect +10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vroeger ging het bij MTV ook nog weleens over muziek:

Verwijderd
Citaat:
Oh, jij hebt onze discussie niet meegekregen!

Ja, "deze" is ook correct, maar we hadden even besloten dat "dit" mooier klinkt.

Waarom dat correct is begrijp ik nog steeds niet. Topic betekent onderwerp, je zegt toch ook niet 'de onderwerp'.
Vowel
Vowel is offline
En met "we" bedoel ik dan iedereen behalve Aldan. <3
Oud 06-02-2012, 19:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik vind 'de topic' veel mooier dan 'het topic'. 'De' klinkt schoon, mooi en opgeruimd. 'Het' klinkt als iets dat op de grond is neergegooid. Misschien betekent 'het topic' gewoon 'kuttopic' en 'de topic' 'leuk topic'. Als je het niet weet mag je kiezen, maar het is natuurlijk het beste om van het beste uit te gaan, dus 'de topic' zou beter zijn.
Godzijndank heb ik geen zand in mijn kut als het op taal neer komt.
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nee. Maar vroeger was ik minder elitair, dus ik keek het wel.
Nou; de TMF Millennium Top 1000 heeft anders ook The Gathering halverwege de lijst staan!

Voor de rest associeër ik TMF met eurodance. En nou ja, dat waardeer ik nu stiekem best wel
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat zit in je ogen
Oud 06-02-2012, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wie, Stifler?
The 'Stifmeister' is defenitely geen kakker . Nee, ik bedoel die gast die het met 'Stiflers Mom' doet.
Verwijderd
Citaat:
The 'Stifmeister' is defenitely geen kakker . Nee, ik bedoel die gast die het met 'Stiflers Mom' doet.
dat is toch geen kakker?

Dat is juist een beetje een aso!
Vowel
Vowel is offline
Kan het zijn dat wij gewoon geen TMF-zender hadden of zo? Want ik probeer me te herinneren of ik ooit TMF heb gezien, maar er staat me niets van bij.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En met "we" bedoel ik dan iedereen behalve Aldan. <3
Dan ben ik bij dezen voor Aldan .
Verwijderd
Citaat:

Waarom dat correct is begrijp ik nog steeds niet. Topic betekent onderwerp, je zegt toch ook niet 'de onderwerp'.
Nee, want dat klinkt lelijk.

Citaat:
Bedoel je dat ik dat wel heb of dat je anders boos was geworden om mijn onderbouwde analyse?
Oud 06-02-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Kan het zijn dat wij gewoon geen TMF-zender hadden of zo? Want ik probeer me te herinneren of ik ooit TMF heb gezien, maar er staat me niets van bij.
Met Fabienne de Vries! Die ken je natuurlijk van deze dampende wereldhit:

Oud 06-02-2012, 19:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
dat is toch geen kakker?

Dat is juist een beetje een aso!
Stifler noemt hem altijd kakker . En dat is het ook wel een beetje, vind ik.

Regels voor berichten