Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En hmmz, maar dan ben ik echt niet volwassen want ik kan me daar helemaal niet in vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik leef echt meer van dag tot dag, plan eigenlijk niet meer dan een paar weken vooruit en zie wel waar het schip strandt. Totaal niet volwassen, eigenlijk. ![]() Maar ik ben wel heel erg van het principe: Zolang je er niemand anders mee lastig valt moet je vooral doen wat je niet laten kunt. Dus ja, ach, ik probeer wel overal rekening mee te houden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat principe is natuurlijk volstrekt logisch. Alleen in het geval van kindertjes en lange-termijn ligt dat misschien wat anders in sommige gevallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn los daarvan natuurlijk meerdere wegen die naar Rome leiden ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond overigens zojuist een random essay dat ik vorig jaar moest schrijven voor een vak. Nu heb ik dat vak morgenochtend voor het eerst weer, dus ik zat er aan te denken om deze gewoon weer in te leveren, aangezien die vorige toch nooit is nagekeken.
Het is echt randomheid ten top. Het gaat over de mythe van wandelende takken. ![]() ![]()
|||
Citaat:
Spoiler
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
PS: @Vowel en Quintiano: Ik ken 't. Studeren is ook echt niet mijn ding, ik werk veel liever, maar ik heb 't idee dat ik weer heel veel mensen teleur stel als ik het niet doe (plus dat ik dan heel veel schuld heb), dus ik probeer er maar wat van te maken... Maar gelukkig word ik er iig niet van.
|||
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-02-2012 om 21:43. Reden: Pfft, typtyfus. |
![]() |
|
Trimm, vraagje tussendoor:
Ik wil de komende week eens beginnen aan een animatiefilmpje, waarbij ik uitleg hoe ik animaties kan maken voor een bedrijf, of bedrijfs/productconcept. Een beetje zoals dit: Nou wil ik daar een gesproken audio onderzetten, in het Engels. Ik ken alleen geen Engelse native speakers, en jij kan best goed Engels, dus heb je zin om eventueel iets in te spreken voor een kleine vergoeding (bijv. 20 euro ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik ben dan iemand die er gewoon mee kapt, want ik vertik het om jarenlang ongelukkig te zijn met iets dat ik doe. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee, eh. Eerst moet ik zorgen dat ik daar mág werken, dus inschrijven en zo. En studeren zou wel mogelijk zijn maar daar moet ik op z'n minst een beetje Fins voor leren. Ze hebben daar namelijk van die toelatingstesten, zoals een Colloquium Doctum in Nederland? Het grootste gedeelte daarvan is in het Engels (voor buitenlandse studenten sowieso), maar een klein gedeelte ook in het Fins, dus dat moet dan eerst. ![]() Maar ik voel me sowieso niet te goed om eerst een tijdje een of ander flutbaantje te hebben, dus dat komt wel goed. ![]() |
![]() |
|
|