Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2012, 06:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goeiemorgen alweer. Ik ga mezelf uit bed slepen en 6 liter koffie drinken en dan arbeiten en nog meer koffie drinken en keihard hopen dat het rustig is vandaag, want we staan maar met z'n 3en tot half 3. Ugh.
Oud 11-02-2012, 08:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, ik haat dit zo hard! Ben ik op tijd wakker en wil ik de bus pakken zodat ik ruim op tijd op m'n werk ben, zie ik die bus 5 minuten te vroeg gewoon voorbij rijden en niet stoppen bij de bushalte. Grafkkhoerenzooi! De volgende bus gaat pas een half uur daarna en dan ben ik dus te laat op m'n werk. Kak! De leuke supervisor waarmee ik zou werken is ook nog eens ziek en nu sta ik met de teef.
Oud 11-02-2012, 08:38
Verwijderd
Lange mail van moeder, en dan 'oh ja, opa heeft een auto-immuunziekte die zijn lever aanvalt, dus hij moet met de internist bespreken of wij ook moeten laten testen omdat jij en ik ook al die duisent auto-immuunziektes hebben geërfd '.

SUPERleuk
Oud 11-02-2012, 08:46
Verwijderd
Maar goed, opa heeft in elk geval geen kanker.
Oud 11-02-2012, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ook, of althans, ongeveer. Het kost ~10.000 uur om meesterschap te bereiken in de meeste dingen, zegt men. Dus met gedurende vijf jaar elke dag 5 uur oefenen ben je er al. MindCandyMan heeft er zeven jaar over gedaan trouwens, volgens mij.
Dat maakt mij grootmeester in het treiteren van mijn zusje
Oud 11-02-2012, 08:54
Verwijderd
Oh, Kat wat naar.
Oud 11-02-2012, 08:56
Verwijderd
Het is niet iets waar je dood aan gaat, dat is het goede nieuws van vandaag.
Oud 11-02-2012, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Lange mail van moeder, en dan 'oh ja, opa heeft een auto-immuunziekte die zijn lever aanvalt, dus hij moet met de internist bespreken of wij ook moeten laten testen omdat jij en ik ook al die duisent auto-immuunziektes hebben geërfd '.

SUPERleuk
Oh, naar. Beetje zo'n Pandora's Box-idee; aan de ene kant ben je natuurlijk superbenieuwd, aan de andere kant supernuchter maar aan wéér een andere kant DO NOT WANT want eh ja, straks zit je mooi met de spreekwoordelijk gebakken peren
Oud 11-02-2012, 09:00
Verwijderd
Ja, maar toch! Het is toch even slikken dat je misschien wel een of andere rare ziekte hebt ofzo
Oud 11-02-2012, 09:01
Verwijderd
Mijn hele huis is gewoon leeg. Als in: Er is bijna niemand thuis . Ik vind dat een beetje eng toch wel . Het is zoiets als een leeg treinstation bijna
Oud 11-02-2012, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, naar. Beetje zo'n Pandora's Box-idee; aan de ene kant ben je natuurlijk superbenieuwd, aan de andere kant supernuchter maar aan wéér een andere kant DO NOT WANT want eh ja, straks zit je mooi met de spreekwoordelijk gebakken peren
Hm, mja. Als ik het heb wil ik het wel weten, want het kan goed behandeld worden. Maar ik heb gewoon geen zin in nog een ziekte en ziekenhuizen en dingen en ellende.
Oud 11-02-2012, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn hele huis is gewoon leeg. Als in: Er is bijna niemand thuis . Ik vind dat een beetje eng toch wel . Het is zoiets als een leeg treinstation bijna
Oh, meestal voel ik me dan juist helemaal zen. Speaking of which: tijd voor een 90's klassiekertjeeeeeeee

Jaja, el cheapo Nirvana-ripoff en what not. Dat weet ik ook wel, maar dat maakt het niet minder een klassiekertje
Oud 11-02-2012, 09:04
Verwijderd
Ach. Ik ben gewoon gewend dat er veel mensen thuis zijn. En dat er geluid is. En dat is er nu niet (heb ik muziek wel hard aan, maar dat heb ik altijd want mijn buurman is toch nooit thuis) dus dat is best apart
Oud 11-02-2012, 09:08
Verwijderd
http://pinterest.com/pin/165999936234949770/ seriously?
Oud 11-02-2012, 09:08
Verwijderd
jezus
Oud 11-02-2012, 09:39
Rivka
Rivka is offline
Goedemorgen
Oud 11-02-2012, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen
Gefeliciteerd!
Oud 11-02-2012, 09:50
Verwijderd
Rivka! Gefeliciteerd!
Oud 11-02-2012, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Rivka! Gefeliciteerd!
Oud 11-02-2012, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Hm, mja. Als ik het heb wil ik het wel weten, want het kan goed behandeld worden. Maar ik heb gewoon geen zin in nog een ziekte en ziekenhuizen en dingen en ellende.
Sterkte!
Oud 11-02-2012, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen
Gefeliciteerd!

En Nico: Dank je.

En topic: waarom zijn er zo. veel. versies van Jungle Book? Of hebben alle films dat?
Oud 11-02-2012, 10:50
Pierrot
Pierrot is offline
De kat heeft buiten gevochten. Hij heeft allemaal wondjes. Arm beest.
Oud 11-02-2012, 11:07
Verwijderd
Zal ik nog dweilen in mijn kamer ?
Oud 11-02-2012, 11:07
Verwijderd
Oh verkeerde topic eigenlijk
Oud 11-02-2012, 11:46
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
.

Lekker wakker worden dit.
Oud 11-02-2012, 12:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hehe, gisteren had mijn moeder het over een leuke animator die ze had gezien op tv, maar ze kon niet meer op de naam komen. Vandaag stuurde ze me een mail dat ze de naam weer wist: H. Hoogerbrugge.

En Paranoide begon er gisteren toevallig ook over What are the odds?
Oud 11-02-2012, 12:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lol @ NS-fail. Niet vanwege vertragingen, maar ik moet mijn Voordeelurenkaart opzeggen. Geen probleem, zou je denken. Toch wel: ik moet daarvoor per se bellen (?) naar een 0900-nummer dat ik alleen vanuit Nederland kan bellen (?!).
Oud 11-02-2012, 12:15
Verwijderd
Oud 11-02-2012, 12:18
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Lol @ NS-fail. Niet vanwege vertragingen, maar ik moet mijn Voordeelurenkaart opzeggen. Geen probleem, zou je denken. Toch wel: ik moet daarvoor per se bellen (?) naar een 0900-nummer dat ik alleen vanuit Nederland kan bellen (?!).
Welk 0900 nummer is het? Misschien kan je het 'gewone' nummer vinden.

Zoals dit:

40 NS Internationaal / NS Hi-speed 0900 9692 / 030 295 08 50
41 NS Klantenservice 0900 8306 / 030 295 0888
42 NS Travel 0900 67 87 28 35 / 030 2977291
Oud 11-02-2012, 12:20
Verwijderd
Mijn moeder vertelt me net dat het karakter van mijn opa heel erg is veranderd de laatste tijd. Hij vergeet heel veel en kan geen twee dingen tegelijk meer doen en noemt niet meer constant alles dom en kortzichtig. Dat is raar. Mijn opa is niet zo. Volgens mama is hij nu een 'lieve oude man'. Maar. Maar. Opa
Oud 11-02-2012, 12:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Welk 0900 nummer is het? Misschien kan je het 'gewone' nummer vinden.

Zoals dit:

40 NS Internationaal / NS Hi-speed 0900 9692 /030 295 08 50
41 NS Klantenservice 0900 8306 /030 295 0888
42 NS Travel 0900 67 87 28 35 /030 2977291
Ja, dat moet ik maar doen dan, bedankt.

Ik probeerde zojuist een klacht te sturen per e-mail. Dit mag echter niet, omdat mijn adresgegevens niet Nederlands zijn, waardoor ik "verplichte velden" "niet correct" invul.
Oud 11-02-2012, 12:23
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Mijn moeder vertelt me net dat het karakter van mijn opa heel erg is veranderd de laatste tijd. Hij vergeet heel veel en kan geen twee dingen tegelijk meer doen en noemt niet meer constant alles dom en kortzichtig. Dat is raar. Mijn opa is niet zo. Volgens mama is hij nu een 'lieve oude man'. Maar. Maar. Opa
.
Oud 11-02-2012, 12:27
Martiño
Martiño is offline
Tja. Dat gebeurt nu eenmaal als je ouder wordt.
Oud 11-02-2012, 12:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat nummer is trouwens niet correct, dat is de HiSpeed zakelijk-lijn, of zo. Ik probeer even de juiste te googlen.
Oud 11-02-2012, 12:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn hemeltje wat een slechte service.
Oud 11-02-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Tja. Dat gebeurt nu eenmaal als je ouder wordt.
1. Dat maakt het nog niet leuk. 2. Dan had het nog wel even kunnen wachten tot ik weer bij hem in de buurt woon en hem kan zien.
Oud 11-02-2012, 12:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
"Ongeldig telefoonnummer". Ok, zelf weten hoor, als jullie me niet willen kunnen bellen.
Oud 11-02-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Hehe, gisteren had mijn moeder het over een leuke animator die ze had gezien op tv, maar ze kon niet meer op de naam komen. Vandaag stuurde ze me een mail dat ze de naam weer wist: H. Hoogerbrugge.

En Paranoide begon er gisteren toevallig ook over What are the odds?
Ik ben hardop aan het kirren en piepen omdat ik vandaag nieuw werk van hem ga zien en hem wellicht zelfs ga ontmoeten. Ook ben ik een beetje aan het schelden. ALLES WAT HIJ MAAKT IS ZO GAAF GODVERDOMME ik kan er niet tegennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Bij die expositie/show/iets waar hij komt, en waar o.a. Gummbah gisteren ook was, had je ook allemaal mensen die (veel) minder goed waren en eigenlijk gewoon op amateuristisch niveau dingen maakten. Niet alleen op technisch gebied (het waren deels mensen die meesurfden op de trend van 'lelijk tekenen is grappig') maar zeker ook inhoudelijk, waardoor de technische gebrekkigheid niet alleen geen excuus had maar ook gewoon niet 'werkte'. Ze waren best aandoenlijk in hun enthousiasme maar ik snap niet dat ze zich niet hartverlammend schamen voor hun kunnen als ze 't podium delen met mensen als Gummbah en Hoogerbrugge. Ik vind het al lichtelijk intimiderend om überhaupt in hetzelfde gebouw te zijn..
Oud 11-02-2012, 12:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ok, hier is de klachtbrief, Lucky-style.

Beste NS-medewerker,

Ik wil mijn Voordeelurenabonnement opzeggen, maar dat maken jullie verschrikkelijk lastig. Ik woon permanent in het buitenland en kan daarom jullie klantenservice niet bellen. Om voor mij sinistere redenen is dit ook de enige manier om aan jullie door te geven dat ik mijn abonnement niet wil verlengen. Schijnbaar is het een zeldzaamheid dat iemand die in het buitenland woont en derhalve geen gebruik maakt van de diensten van de NS wellicht ook lopende abonnementen niet wil verlengen. Het zou dus mooi zijn indien de automatische verlenging kan worden stopgezet. Indien mogelijk zou ik het ook zeer op prijs stellen als er namens mij een niet geringe hoeveelheid fecaliën kan worden uitgedrukt in het gezicht van degene die heeft bedacht dat je én louter via de telefoon je Voordeelurenabonnement kan opzeggen, én dit ook nog eens vanuit Nederland moet.

Met vriendelijke groet,
<naam>

NB: op het telefoonnummer dat ik op het elektronische formulier heb doorgegeven, ben ik niet bereikbaar. Dit houdt verband met het feit dat mijn daadwerkelijke telefoonnummer - geheel onterecht - als "ongeldig" wordt beschouwd.

PS: indien jullie graag willen dat vragen en klachten "kort en bondig" worden geformuleerd, helpt het niet wanneer eerst via hemeltergend slechte service grote irritatie wordt opgewekt.
Oud 11-02-2012, 12:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben hardop aan het kirren en piepen omdat ik vandaag nieuw werk van hem ga zien en hem wellicht zelfs ga ontmoeten. Ook ben ik een beetje aan het schelden. ALLES WAT HIJ MAAKT IS ZO GAAF GODVERDOMME ik kan er niet tegennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Bij die expositie/show/iets waar hij komt, en waar o.a. Gummbah gisteren ook was, had je ook allemaal mensen die (veel) minder goed waren en eigenlijk gewoon op amateuristisch niveau dingen maakten. Niet alleen op technisch gebied (het waren deels mensen die meesurfden op de trend van 'lelijk tekenen is grappig') maar zeker ook inhoudelijk, waardoor de technische gebrekkigheid niet alleen geen excuus had maar ook gewoon niet 'werkte'. Ze waren best aandoenlijk in hun enthousiasme maar ik snap niet dat ze zich niet hartverlammend schamen voor hun kunnen als ze 't podium delen met mensen als Gummbah en Hoogerbrugge. Ik vind het al lichtelijk intimiderend om überhaupt in hetzelfde gebouw te zijn..
Ik ben wel blij dat hij van '63 komt. Dat is wel een geruststelling, dat ik nog 19 jaar de tijd heb om zulke epische dingen te maken.
Oud 11-02-2012, 12:51
Verwijderd
oei oei de brief met Ik beginnen
Oud 11-02-2012, 12:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Beste NS-medewerker,

Ik wil mijn Voordeelurenabonnement opzeggen, maar dat maken jullie verschrikkelijk lastig. Ik woon permanent in het buitenland en kan daarom jullie klantenservice niet bellen. Om voor mij sinistere redenen is dit ook de enige manier om aan jullie door te geven dat ik mijn abonnement niet wil verlengen. Schijnbaar is het een zeldzaamheid dat iemand die in het buitenland woont en derhalve geen gebruik maakt van de diensten van de NS wellicht ook lopende abonnementen niet wil verlengen. Het zou dus mooi zijn indien de automatische verlenging kan worden stopgezet. Indien mogelijk zou ik het ook zeer op prijs stellen als er namens mij een niet geringe hoeveelheid fecaliën kan worden uitgedrukt in het gezicht van degene die heeft bedacht dat je én louter via de telefoon je Voordeelurenabonnement kan opzeggen, én dit ook nog eens vanuit Nederland moet.

Met vriendelijke groet,
<naam>

NB: op het telefoonnummer dat ik op het elektronische formulier heb doorgegeven, ben ik niet bereikbaar. Dit houdt verband met het feit dat mijn daadwerkelijke telefoonnummer - geheel onterecht - als "ongeldig" wordt beschouwd.

PS: indien jullie graag willen dat vragen en klachten "kort en bondig" worden geformuleerd, helpt het niet wanneer eerst via hemeltergend slechte service grote irritatie wordt opgewekt.
Oud 11-02-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Indien mogelijk zou ik het ook zeer op prijs stellen als er namens mij een niet geringe hoeveelheid fecaliën kan worden uitgedrukt in het gezicht van degene die heeft bedacht dat je én louter via de telefoon je Voordeelurenabonnement kan opzeggen, én dit ook nog eens vanuit Nederland moet.
Oud 11-02-2012, 12:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
oei oei de brief met Ik beginnen
Dat is expres.
Oud 11-02-2012, 12:59
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind het een puike brief.
Oud 11-02-2012, 13:23
Em.
Em. is offline
Citaat:

Beste NS-medewerker,

Met vriendelijke groet,
<naam>

Goede brief.
Oud 11-02-2012, 13:24
Verwijderd
Fantastische brief.
Oud 11-02-2012, 13:25
Verwijderd
Ik moest hardop lachen
Oud 11-02-2012, 13:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zo zo, ik krijg een ontvangstbevetiging waarin staat dat ze hun best gaan doen om binnen 5 dagen te antwoorden. Benieuwd hoe veel dagen vertraging de reactie heeft.
Oud 11-02-2012, 13:37
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten