Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jaja, el cheapo Nirvana-ripoff en what not. Dat weet ik ook wel, maar dat maakt het niet minder een klassiekertje ![]() |
![]() |
|
Hehe, gisteren had mijn moeder het over een leuke animator die ze had gezien op tv, maar ze kon niet meer op de naam komen. Vandaag stuurde ze me een mail dat ze de naam weer wist: H. Hoogerbrugge.
En Paranoide begon er gisteren toevallig ook over ![]() ![]()
||
Citaat:
Zoals dit: 40 NS Internationaal / NS Hi-speed 0900 9692 / 030 295 08 50 41 NS Klantenservice 0900 8306 / 030 295 0888 42 NS Travel 0900 67 87 28 35 / 030 2977291
|
Verwijderd
|
Mijn moeder vertelt me net dat het karakter van mijn opa heel erg is veranderd de laatste tijd.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeerde zojuist een klacht te sturen per e-mail. Dit mag echter niet, omdat mijn adresgegevens niet Nederlands zijn, waardoor ik "verplichte velden" "niet correct" invul. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij die expositie/show/iets waar hij komt, en waar o.a. Gummbah gisteren ook was, had je ook allemaal mensen die (veel) minder goed waren en eigenlijk gewoon op amateuristisch niveau dingen maakten. Niet alleen op technisch gebied (het waren deels mensen die meesurfden op de trend van 'lelijk tekenen is grappig') maar zeker ook inhoudelijk, waardoor de technische gebrekkigheid niet alleen geen excuus had maar ook gewoon niet 'werkte'. Ze waren best aandoenlijk in hun enthousiasme maar ik snap niet dat ze zich niet hartverlammend schamen voor hun kunnen als ze 't podium delen met mensen als Gummbah en Hoogerbrugge. Ik vind het al lichtelijk intimiderend om überhaupt in hetzelfde gebouw te zijn.. |
![]() |
|
Ok, hier is de klachtbrief, Lucky-style.
Beste NS-medewerker, Ik wil mijn Voordeelurenabonnement opzeggen, maar dat maken jullie verschrikkelijk lastig. Ik woon permanent in het buitenland en kan daarom jullie klantenservice niet bellen. Om voor mij sinistere redenen is dit ook de enige manier om aan jullie door te geven dat ik mijn abonnement niet wil verlengen. Schijnbaar is het een zeldzaamheid dat iemand die in het buitenland woont en derhalve geen gebruik maakt van de diensten van de NS wellicht ook lopende abonnementen niet wil verlengen. Het zou dus mooi zijn indien de automatische verlenging kan worden stopgezet. Indien mogelijk zou ik het ook zeer op prijs stellen als er namens mij een niet geringe hoeveelheid fecaliën kan worden uitgedrukt in het gezicht van degene die heeft bedacht dat je én louter via de telefoon je Voordeelurenabonnement kan opzeggen, én dit ook nog eens vanuit Nederland moet. Met vriendelijke groet, <naam> NB: op het telefoonnummer dat ik op het elektronische formulier heb doorgegeven, ben ik niet bereikbaar. Dit houdt verband met het feit dat mijn daadwerkelijke telefoonnummer - geheel onterecht - als "ongeldig" wordt beschouwd. PS: indien jullie graag willen dat vragen en klachten "kort en bondig" worden geformuleerd, helpt het niet wanneer eerst via hemeltergend slechte service grote irritatie wordt opgewekt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |