Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Allemaal lifesize foto's van meisjes van 4-5 jaar, in feestjurkjes, die ernstig in de camera kijken met hun grote oogjes, alsof ze helemaal geen feestjurkje aanhebben, en de foto's zijn ook nog eens heel licht en een beetje blauwig, waardoor de meisjes bijna doorzichtig lijken, heel spookachtig. In de gang naar het vrouw&kind gebouw.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap wel wat je bedoelt. De dingen die ik eng vind beperken zich niet tot kleine meisjes, clowns en poppen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En bij clowns is het enge dat ik paranoïde word van iets dat altijd lacht. En je kunt niet zien wie er onder die make-up zit. Wie weet is het wel een seriemoordenaar of zo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Cliniclowns bijvoorbeeld hebben ook nooit een geschminkte lach. Want straks is een kind helemaal niet vrolijk en voelt-ie zich ziek en gaat-ie huilen, en dan zit je daar met je stomme neplach. Die in Enschede hadden wel klassieke clownspakken aan en een nepneus. Die in Groningen droegen gewoon gekleurde kinderlijke kleding en hadden een rood stipje op de neus. In Hengelo heb ik nog nooit een cliniclown gezien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|